Alberca al aire libre

Opiniones de Hampton Inn Atlanta-Northlake

2.5 out of 5
Hampton Inn Atlanta-Northlake
3400 Northlake Pkwy NE, Atlanta, GA

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 471 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 308 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 113 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 61 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 47 de 1000 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Maria De Los Angeles

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Debe haber un poco mas de variedad en el desayuno mas frutas
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 20 feb. 2023
We do serve fresh fruit every day. We have apples, bananas, and oranges.

10/10 Excelente

FERNANDO, CANCUN

Viaje en pareja, Viaje con mascota
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno el lugar
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 30 jun. 2022
Thank you!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
En general todo estuvo bien, la atencion, la limpieza y el cuarto. Lo único que me pareció terrible fue el desayuno. Venia en una cajita con un waffle de paquete, un yogurt, la miel y una caja de jugo. Café siempre hay en la recepción.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 14 may. 2021
Gracias por hospedarse en el Hampton Inn. Pedimos disculpas por el desayuno. Hemos estado probando diferentes elementos para poner en las cajas.

8/10 Bueno

Luis

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
Good hotel with rooms for improvements.
Good hotel, with a lot of stores and amenities close by. The only thing I dont like is the bathroom door, I really hate those sliding doors in bathrooms and also PLEASE, fix the elevator, the noise it makes is annoying and disturbing while sleeping at night. Also, maybe dimming the lights at the halls at night will help to get a better sleep.
Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 27 abr. 2021
Thank you for staying at the Hampton Inn.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de Guest Services Manager, el 22 nov. 2020
Thank you for staying at the Hampton Inn.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Guest Services Manager, el 17 sept. 2020
Thank you for your stay.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

christa

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The property was finishing renovations , so a bit confusing; the staff was super nice and the room was nicely redone .
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Jessica, Calera

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
The hotel is being renovated and the staff was great but the forklift at 5am wasn’t so great.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Maggie

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not on Expedia, nor their actual website does it state this property is under renovations. There is currently no lobby, no gym, no vending or concessions. Finding the makeshift check in area wasn't too difficult, a dark and cluttered room with an employee that wasn't rude, but not exactly friendly either. Whatever, I'm only sleeping here. Or so I thought. After DoorDashing a few snacks and drinks over, because again.. no concessions or vending and the property is kind of isolated on a dark street as it is, no convenience stores or restaurants right around.. I try to sleep. See, I know to expect to hear the occasional voices and footsteps, that's not going to bother me, but starting right after 9pm, and only getting worse and worse before I finally bailed around midnight, the NOISE was unbearable. So maybe it's not THEIR fault that other people on the floor had kids shrieking and running up and down the halls multiple times. Opening and closing of the doors, hard, constantly. Eventually slamming of doors. Young child screaming incessantly. Eventually, people fussing and cursing. Tried to call the reception, not sure if it didn't dial because.. well, as previously stated, there is no lobby right now, or maybe other people were calling down, I don't know. ... but at a quarter to midnight, when you're wondering if you're right next door to a domestic violence incident coming soon, I didn't feel safe. And I certainly wasn't going to sleep. So I left.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Imna

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen servicio, limpio y buena ubicacion
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Rowena

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Malo

Richard E Maes

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
They are undergoing renovation of most of first floor right now and mych of the actual hotel. It is torn apart right now, difficult to access (and quite difficult if you are in a wheelchair). No fitness facility at all right now, just not the place it was described to be as I booked it. We slept, but not able to do much more. Even the "provided breakfast" was questionable as they just brought mostly cold food into a meeting room, and that was your choice. I don't know what it will be like in future, but as of April 2024 it's a mess and for the price of badically just a place to sleep, I'd stay elsewhere or call and ask if renovations are completed
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

glynis

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

2/10 Terrible

Bryan

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
They should have closed while under renovation. No gym access, lobby and the hotel was filthy. Dust and debris everywhere. Just an awful stay. Shame on you, Hilton, for allowing this property to remain open.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

Heather

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Malachi

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

melody

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Worked well for our needs. Good hot breakfast
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn. We look forward to seeing you again soon!

4/10 Malo

SUNGDOO

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Not clean, bad smells, toilet was not drained well.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn. We apologize for the inconvenience that you had experienced.

8/10 Bueno

Frederick

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Eduardo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice and clean
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying with us.

6/10 Aceptable

Robin

Viaje en grupo
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
Trip with friends
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying with the Hampton Inn. We look forward to seeing you again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Janet

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was extremely nasty and had roaches . The night staff had us wait 30 mins before he checked us in .. no one was at the front desk
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for stayiing with us.

10/10 Excelente

Frank

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The breakfast bar was the deciding factor on where to stay. . A lot more were cheaper but yours was the BEST VALUE. If you don't change a thing,I will see you again! STAFF WERE GREAT !!!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

ANALICE

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Servicios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Victor

Le gustó: Servicios
Good customer service
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Aleesa

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Sylvetta

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Lisa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Andrew

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
This property is currently being renovated and it is much needed. The shower, vanity and tile in the bathroom looks like it was updated not long ago but the rest of the room and the rest of the hotel is terrible. The elevator had a sign that the 5th floor is undergoing renovations and I hope they will continue throughout. The front desk check in person was ok - very friendly to the coworker but not as much to me. Polite but just not cheerful. All in all the stay was not bad. Clean sheets, relatively quiet, and clean bathroom.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Thomas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pretty good
Our stay was comfortable enough. Everyone did their jobs and we slept well. There were decent restaurants close by and we ate well. The place was clean but felt a little cramped in terms of overall size of room. I guess that's the design these days to make all the numbers work.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Christopher

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

6/10 Aceptable

Christopher

Le gustó: Servicio y personal
Silent night
Power was out for the tv, refrigerator, and other outlets. Power was turned back on from the room next door in the morning but my stay was over
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We apologize for the inconvenience you had experienced with the power outage in your room.

10/10 Excelente

kyung

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Perfect place
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

10/10 Excelente

maryellen

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent breakfast
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

8/10 Bueno

Robert

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Solid hotel, but I hear they skimp on how they pay the employees.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

6/10 Aceptable

Beth

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Outdated property and the
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

10/10 Excelente

Berthile

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Breakfast
The breakfast is an issue They rush to get food off the table at 10 am We can probably use 2 waffle makers
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. Breakfast hours is 6am until 10am.

10/10 Excelente

LEE

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good spot move from HJ airport and to Norcross.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

6/10 Aceptable

Adrienne

Viaje en pareja
Le gustó: Servicios
Room was decent but a little outdated as far as decor but breakfast was good every morning. Staff was always courteous and accommodating
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We have started renovations and having the rooms painted and new carpet. We you come back soon to see the update.

10/10 Excelente

Jocherri

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Hampton Inn - Northlake offers great hospitality
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excelente

Robin

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The carpet in hallways is very stained-needs replacing.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We are actually under renovation now and happy to let you know that our carpet will be changed.

10/10 Excelente

John V.

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice stay
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

10/10 Excelente

Frederick

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

8/10 Bueno

Africa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Older property but check in was great. Room is very nice and cozy
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

2/10 Terrible

Manny

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Do not recommend this place. First of all, the front desk lady who checked us in was extremely unprofessional and rude with us while checking in. She was sarcastic and treated us like we didn’t know anything. Next, the room was very dirty. Stains on the curtains, food under the AC unit, hair on shower towels. The room was dark and had a weird smell. Would not recommend this place and I will never come back if I stop by Atlanta.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. I do apologize what you had experienced with the staff and the condition of the sleeping room. We will get with the front desk agent and housekeeping and take proper measures. We are under renovations now and freshly painting the rooms and replacing the carpets. We would like for you to return when it is down to see the new changes.

8/10 Bueno

Jamie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.

8/10 Bueno

Julie

Viaje familiar
Le gustó: Servicios
Staff was super. Also great breakfast.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.