Recepción

Opiniones de Courtyard by Marriott Fort Lauderdale Plantation

3 out of 5
Courtyard by Marriott Fort Lauderdale Plantation
7780 Southwest 6th Street, Plantation, FL

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 472 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 319 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 117 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 57 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 43 de 1008 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Ariadne

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 8 nov. 2023
Dear Ariadne, Thank you for the wonderful rating for the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Rhonda WelchAssistant General ManagerRhonda.Welch@Marriott.com 954.475.1100

8/10 Bueno

ELINA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Bien
Lo normal , lo basico de un hotel
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 18 oct. 2023
Dear Elina, Thank you for staying with us and also for the review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your visit. We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda WelchAssistant General Manager

8/10 Bueno

AYLEEN

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Tranquilo y agradable
Muy bien
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 15 oct. 2023
Dear Ayleen, Thank you for taking the time to post a nice rating of Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We always want our guests to have a pleasant experience, and we are glad to see we were able to accomplish this while you were here. We hope you will revisit so we can provide you with another great stay.Rhonda WelchAssistant General Manager

10/10 Excelente

Xinia, Goicoechea

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación y servicio
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 5 oct. 2023
Dear Xinia, Thank you for making Courtyard Fort Lauderdale Plantation a part of your travel plans. We are thrilled to know you enjoyed your time with us and that you especially loved our devoted hospitality. It was also a delight to read our convenient location added to the enjoyment of your visit. Thank you once more for your review, and we hope to be your hotel of choice every time you visit Plantation.Rhonda WelchAssistant General Manager

4/10 Malo

Sandra Liliana

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 28 sept. 2023
Dear Ms. Liliana, Thank you for rating your stay with us. Our goal is to provide an enjoyable experience for all our guests; therefore, we apologize for letting you down. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the outstanding service you should always receive when staying with us.Rhonda WelchAssistant General ManagerRhonda.Welch@Marriott.com 954.475.1100

6/10 Aceptable

Eliza

No le gustó: Servicio y personal
Room and bathroom not very clean, customer service worst in the front desk
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 17 sept. 2023
Dear Eliza,Thank you for choosing our establishment for your visit to the Fort Lauderdale area. We apologize for any cleanliness issues you experienced during your stay. We take your concerns seriously and have shared them with our housekeeping team to prevent these issues from recurring in the future. We also apologize for any issues you may have encountered with our front desk. We appreciate your feedback and are evaluating it to ensure that these concerns are not repeated. We hope that you will allow us the opportunity to provide you with exceptional hospitality on your next visit. Rhonda WelchAssistant General Manager

8/10 Bueno

Marcelo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un 8.5 de 10.
En general un hotel muy bueno, con una ubicación extraordinaria. Una muy buena opción si la idea es solo llegar a dormir después de un largo día de comprar. El único punto malo de este hotel es que no cuenta con safebox dentro de las habitaciones y hay que dejar en resguardo los articulos de valor en las cajas de seguridad en recepeción.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de GENERAL MANAGER, el 31 ago. 2023
Dear Marcelo, Thank you for choosing Courtyard Fort Lauderdale Plantation and also for your generous review. We are pleased our convenient location added to the enjoyment of your visit. We are always looking for ways we can improve and we will take your feedback regarding additional in-room amenities into account. We hope to welcome you again soon.Rhonda Welch,Assistant General Manager

8/10 Bueno

Victor

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 22 jun. 2023
Dear Victor, Thank you for your nice rating and for letting us know that your stay at Courtyard Fort Lauderdale Plantation was a great one. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again in the near future.Rhonda Welch,Assistant General Manager

10/10 Excelente

Sergio

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente para unos días de compras
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 13 jun. 2023
Dear Sergio, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Courtyard Fort Lauderdale Plantation; we hope to see you again soon. Rhonda WelchAssistant General Manager

8/10 Bueno

john

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 9 jun. 2023
Dear John, Thank you for being our guest at Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon.Rhonda Welch,Assistant General Manager

8/10 Bueno

Juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
very good hotel the rooms should be cleaned every day forget pandemia bad service
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023
Respuesta de Assistant General Manager, el 13 may. 2023
Dear Juan,Thank you for choosing Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay at our hotel. However, we are sorry that you had some housekeeping issues in your room; this is unacceptable by our standards. We have shared your concerns with our team to ensure we do not repeat these issues in the future. Again, we apologize and hope you will consider us when you return to Fort Lauderdale in the future.Rhonda WelchAssistant General Manager

8/10 Bueno

EDGAR

Se hospedó 9 noches en diciembre de 2022
Respuesta de General Manager, el 6 ene. 2023
Dear Edgar, Thank you for staying with us and also for the kind rating of Courtyard Fort Lauderdale Plantation. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We look forward to seeing you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda Welch,Assistant General Manager

10/10 Excelente

Mauricio

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena estanciaen un hotel viejo.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Assistant General Manager, el 13 sept. 2022
Dear Mauricio, On behalf of all of us at Courtyard Fort Lauderdale Plantation, thank you for the generous rating. We are very glad you enjoyed your stay with us. Thank you again for choosing us for your visit to Fort Lauderdale, and we look forward to accommodating you again soon.Rhonda Welch,Assistant General Manager

8/10 Bueno

ANA C

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de Assistant General Manager, el 30 ago. 2022
Dear ANA, Thank you so much for the perfect rating of your stay at Courtyard Fort Lauderdale Plantation. It is always a pleasure to see when our guests enjoy everything we have to offer. We look forward to your return whenever you revisit the area.Rhonda WelchAssistant General Manager

6/10 Aceptable

LUIS

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal y servicios
EL SERVICIO DE SHUTLE AL AEROPUERTO TRABAJA SOLO DESDE LAS 7 AM HASTA LAS 5 PM SI TU VUELO LLEGA DESPUES NO CUENTAS CON TRANSPORTE, AL SOLICITARLE A LA PERSONA DE LA RECEPCION QUE ME CONSIGA UN TAXI PARA MI SALIDA TEMPRANO AL AEROPUERTO SE LIMITO A DARME UN NUMERO DE TELEFONO O QUE LLAMARA UN UBER
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

Efrain

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo excelente, el hotel muy lindo, cómodo y seguro.
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Assistant General Manager, el 1 jul. 2022
Dear Efrain, thank you for choosing Courtyard Fort Lauderdale Plantation and for taking the time to post your review. We are delighted to know how much you loved our location, friendly service, and amenities. We are always striving for excellence, so your feedback is especially nice to read. We value your business and hope to have the privilege of hosting you again. Rhonda Welch Assistant General Manager

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
rudeness and bad service
I worked in my room in the morning and asked at the reception to have my room cleaned when I left for the afternoon. Instead of cleaning it or apologizing for not having the personnel for cleaning it in the afternoon, I was told that it would not be cleaned and that this was my fault. I believe this is not a good service and that this is rude.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Assistant General Manager, el 4 sept. 2021
Dear Carlos, thank you for staying with us and for your evaluation. Please accept our sincere apology for any oversights in your room. Guest comfort and satisfaction are a top priority for us, and we regret knowing this was not your experience. We have addressed these issues with the appropriate departments. We are grateful for your patience, and we look forward to another opportunity to prove our commitment to service excellence. Rhonda Welch, Assistant General Manager

8/10 Bueno

Coromoto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Transporte desde y hacia el aeropuerto
El hotel en general cumplió nuestras espectativas en cuanto a limpieza, confort y seguridad. Para nosotros fue un hotel de transito porque continuamos viaje al siguiente dia y elegimos el hotel porque ofrecían en la pagina servicio desde y hacia el aeropuerto y resulta que llegamos casi a las 11 de la noche y al llamar nos informan que el servicio es hasta las 5 de la tarde. Esto es algo que debe ser especificado en la pagina porque era el servicio que mas necesitaba.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Assistant General Manager, el 4 sept. 2021
Dear Coromoto, thank you for being a guest at Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are glad to know you enjoyed your overall stay with us. We also appreciate you mentioning our well-kept property and courteous staff. However, your additional feedback is important to us, and we have noted it. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your return visit. Rhonda Welch, Assistant General Manager

8/10 Bueno

Henny

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Manager, el 14 ago. 2021
Dear Henny, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Courtyard Fort Lauderdale Plantation; we hope to see you again soon. Rhonda Welch Assistant General Manager

6/10 Aceptable

Mauricio

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Les urge remodelar los cuartos y sobre todo el bañ
El hotel muy viejo, el baño en mal estado, le urge una remodelación, la ubicación es buena
Se hospedó 7 noches en agosto de 2021
Respuesta de GM, el 12 ago. 2021
Dear Mauricio, We sincerely apologize for not meeting your expectations. We are known for our exceptional service and attention to detail; therefore, we are truly sorry that this was not your experience. We are grateful for the feedback, and we will share these notes with the appropriate individuals for the future modernization of our hotel. It would be our pleasure to welcome you back soon. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
Servicio de limpieza inexistente en estadía corta
La limpieza de la habitación se hace una vez cada 7 días pero la tarifa es la misma que si te cambiaran sábanas, toallas y limpiaran todos los dias. El resto del hotel bien, cómodo con servicios reducidos por la pandemia pero cumplen con los protocolos.
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 3 ago. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for your evaluation. Please accept our sincere apology for any frustrations our current cleaning protocols caused you. Guest comfort and satisfaction are a top priority for us, and we regret knowing this was not your experience. We have shared your comments appropriately and we are grateful for your feedback. Thank you once more, and we look forward to another opportunity to prove our commitment to service excellence. Rhonda Welch Assistant General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Un poco decepcionado de la cadena marriot Primera vez que me hospedo en un courtyard y la experiencia solo es regular para abajo -Los colchones desgastados, se hundían -No hay microondas en las habitaciones , básico si en el hotel no dan desayuno, solo hay uno en el lobby e imaginaran las colas q se forman para utilizarlo -La limpieza si no la pides no lo hacen , mal muy mal deberían tener fechas Inter diarias prefijadas , eso de que ya no lo hacen por prevenirse del COVID ya no debería ser excusa para no limpiarlo -Positivo, amplio estacionamiento, el TV tiene conexión a internet y puedes ver Netflix, Amazon, HBO, etc , claro con tu cuenta propia Al frente del hotel una serie de tiendas que puedes hacer tus compras caminando Piscina buena, cerca al sawgrass a 15m -En líneas generales si quiere pagar caro y no recibir casi nada a cambio o solo vas a dormir este es el hotel
Se hospedó 7 noches en julio de 2021
Respuesta de GM, el 31 jul. 2021
Dear Valued Guest, We are always excited to receive positive comments from our guests, but we are also grateful to learn from detailed comments like yours. We are continually striving to improve our services, and we appreciate your feedback. We hope to have another chance to welcome you on a future visit. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel muy tranquilo. Definitivamente recomendable a un buen precio.
Se hospedó 8 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 27 jul. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are pleased to know how much you liked your guest room! We want your stay with us to feel like home and be as comfortable as possible. We appreciate your kind review and hope to welcome you back soon. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

CARLOS

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 7 noches en julio de 2021
Respuesta de GM, el 16 jul. 2021
Dear CARLOS, Thank you for staying with us and also for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gusto la ubicación ... tranquilo y cerca a muchas tiendas para comer y comprar... dentro súper cómodo, tranquilo, personal amable ...la pase súper bien
Se hospedó 7 noches en junio de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza
Hay mejores
Regular atencion,
Se hospedó 3 noches en julio de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La piscina y el lugar es precioso
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 7 jul. 2021
Dear Valued Guest, On behalf of all of us at Courtyard Fort Lauderdale Plantation, thank you for the generous review. We are very glad you enjoyed our beautiful property. Thank you for choosing us for your visit to Fort Lauderdale, and we look forward to accommodating you again soon. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

Ligia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel
Hotel súper recomendado, atención excelente, limpio y amables
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de GM, el 24 jun. 2021
Dear Ligia, We are delighted to see we met your expectations! Our highest priority is making sure every guest has a relaxing experience in clean, comfortable accommodations, and we're glad we made that happen for you. Thank you for taking time out of your busy day to share your feedback. We hope to welcome you again soon! Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

Santiago

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Manager, el 23 jun. 2021
Dear Santiago, On behalf of our team at Courtyard Fort Lauderdale Plantation, thank you for the excellent rating. We strive to deliver clean, comfortable accommodations combined with outstanding service to every guest; therefore, we appreciate you noticing our efforts. We enjoyed having you, and we hope we will continue to be your hotel of choice whenever you return to the area. Rhonda Welch Assistant General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en grupo
Falta de servicio en general, muy caro para lo que es.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
Respuesta de Manager, el 30 may. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for being our guest and for taking the time to share your evaluation. We are pleased you were satisfied overall, but we regret we fell short in some areas. We hope you will accept our apologies and give us another opportunity on your next visit to the area to show you our commitment to providing exceptional hospitality. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

Rafael

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
buen precio buena ubicacion
muy buen hotel y buena localización
Se hospedó 6 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 28 may. 2021
Dear Rafael, Thank you for choosing Courtyard Fort Lauderdale Plantation and also for your generous review. We are pleased our location added to the enjoyment of your visit. We hope to welcome you again soon. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Esta bien para llegar unos días.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 21 may. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and also for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

Dereck

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Manager, el 10 may. 2021
Dear Dereck, Thank you for being our guest and for taking the time to share your evaluation. We are pleased you were satisfied overall, but we regret we fell short in some areas. We hope you will accept our apologies and give us another opportunity on your next visit to the area to show you our commitment to providing exceptional hospitality. Rhonda Welch Assistant General Manager

2/10 Terrible

José luis

Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Manager, el 19 may. 2021
Dear José luis, We appreciate your loyalty to our hotels; therefore, we regret not exceeding your expectations. Our hotel is known for its careful attention to detail and outstanding service; therefore, we apologize this was not your experience. We hope you will give us an opportunity in the future to regain your trust. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy buen lugar
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Manager, el 27 abr. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and also for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda Welch Assistant General Manager

8/10 Bueno

BRUNO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel
Hotel bonito y tranquilo. No había servicio de limpieza aparentemente porque no había personal. La cafetera no funcionaba pero por lo demás todo bien.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2021
Respuesta de Manager, el 5 abr. 2021
Dear Bruno, Thank you for choosing us for your visit to the Fort Lauderdale area. We are pleased our hotel exceeded your expectations in most areas, but we are disappointed to know you had issues with the coffee maker. Our goal is to provide an enriching and relaxing experience; therefore, we apologize for these concerns. Thank you again for being our guest and also for your patience. We look forward to your next visit. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

diana

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2021
Respuesta de Manager, el 5 abr. 2021
Dear Diana, Thank you for staying with us and also for the excellent rating. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations. We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels. Rhonda Welch Assistant General Manager

10/10 Excelente

MARTA LIDIA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente Hotel
Excelente Hotel, todo muy bien.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de General Manager, el 22 feb. 2021
Dear Marta, thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Courtyard Fort Lauderdale Plantation, and we look forward to seeing you again soon. Michael Wagner, General Manager

8/10 Bueno

Alfredo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Ok
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2020

8/10 Bueno

MAURICIO, Medellin

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Bien para un par de noches
En general bien. Algunas cosas requieren renovacion. Algo estrecha la habitacion.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de General Manager, el 5 ene. 2020
Dear Mauricio, thank you for choosing the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are happy to read your stay was enjoyable on most levels. However, we regret not meeting some of your expectations. Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back soon. Michael Wagner, General Manager

6/10 Aceptable

Lucia Paniagua

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bueno relacion precio calidad..cuando chequeamos la persona que atendio fue un poco grosera
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de General Manager, el 25 dic. 2019
Dear Lucia, please accept our apologies for the problems with your check-in, as this is certainly not indicative of our usual way of greeting a guest. We are happy you enjoyed the remainder of your stay, and thank you for your valuable feedback; rest assured we will address this with the appropriate individuals to ensure this does not happen again. We hope to have another opportunity to welcome you in the future so we can provide you with the exceptional hospitality we are known for. Michael Wagner, General Manager

10/10 Excelente

Abraham, Mexico

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo estuvo excelente desde el servicio hasta el cuarto. Todo muy bien
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de General Manager, el 3 dic. 2019
Dear Abraham, thank you for taking the time to review your stay at Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are delighted to know our service and accommodations were above and beyond your expectations. We appreciate you choosing us over other hotels in the area, and we look forward to welcoming you back for another visit. Michael Wagner, General Manager

10/10 Excelente

ExpediaRelocation

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Carisma del personal
Muy bue na atencion del personal en especial rosa del bar
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de General Manager, el 26 nov. 2019
Dear Guest, thank you for acknowledging our outstanding service at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are committed to providing an excellent stay for every guest, and it is wonderful knowing we met your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Michael Wagner, General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de General Manager, el 20 oct. 2019
Dear Guest, all of us at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation appreciate your wonderful rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Michael Wagner, General Manager

6/10 Aceptable

Francisco

Courtyard Plantation un buen hotel y bien ubicado.
El hotel está bien ubicado y en buenas condiciones, no es muy nuevo pero se ve bien y está bien limpio, cómodo y el servicio es bueno lo único que no me gusto mucho es el tema del desayuno, el precio de mi tarifa fue un poco alto para no incluir desayuno!!
Se hospedó 5 noches en febrero de 2019
Respuesta de General Manager , el 21 feb. 2019
Dear Francisco, thank you for being our guest and for staying with us. We are glad to know you liked our convenient location and spotless property. However, we regret that the value for the price fell short of your expectations. We hope you will give us an opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future. Michael Wagner, General Manager

10/10 Excelente

Maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Nos fue súper bien fui con mi esposo y mi hijo de 18 meses, estuvimos muy cómodos y contentos! Felicitaciones por el excelente servicio, mi hijo recibió mucho cariño de todos en especial de Rosita y Claudia en el Bistro
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2018
Respuesta de General Manager, el 1 dic. 2018
Dear Maria, thank you for acknowledging our outstanding service at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are committed to providing an excellent stay for every guest, and it is wonderful knowing we met your expectations. We will definitely share your compliments with Rosita and Claudia. Thanks for being our guest, and we hope to see you again soon. Michael Wagner, General Manager

8/10 Bueno

SERGIO

Todo muy bien, a excepción que no tienen camas extras, pese a que se ofrecían al momento de hacer la reserva.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
Respuesta de General Manager, el 21 nov. 2018
Dear Sergio, thank you for being our guest at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are happy you had an overall nice stay and would like to see you again soon. Michael Wagner, General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buenas instalaciones.Buen servicio
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de General Manager , el 18 nov. 2018
Dear Guest, thank you for the fantastic review of your stay at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation. We are thrilled you were 100% satisfied with your accommodations and our service! It was our pleasure hosting you, and we hope you will choose us again! Michael Wagner, General Manager

2/10 Terrible

Ricardo

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mal hotel, mal servicio, malas instalaciones
La experiencia en el Courtyard de Plantation ha sido la peor que he experimentado en mi vida. EL check in solo lo puede hacer hasta las 4 pm y solicite mi ingreso desde las 10am y mientras estuve alli vi que si le asignaban a otras personas habitaciones. Despues me entregaron la habitación y el mantenimiento de la habotación deja mucho que desear. Ademas al otro dia que me levante tenia algunas picaduras en mi piel de algunas pulgas o acaros que tenia la cama. Realmente una experiencia desastrosa.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de General Manager, el 21 nov. 2018
Dear Ricardo, we are very sorry for the difficulties you encountered during your stay. What you experienced is not the level of service we generally provide, and it certainly does not meet our standards. We are taking appropriate steps with our team members to ensure we deliver a much better stay to our future guests. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide. Michael Wagner, General Manager

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de General Manager , el 10 sept. 2018
Dear Carlos, we are pleased your stay with us was a fantastic one and thanks for your excellent rating. All of us at the Courtyard Fort Lauderdale Plantation look forward to having you visit us again. Michael Wagner, General Manager