Alberca al aire libre, sombrillas en la alberca y camastros

Opiniones de Renaissance Orlando at SeaWorld

4 out of 5
Renaissance Orlando at SeaWorld
6677 Sea Harbor Dr, Orlando, FL

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 899 de 1355 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 232 de 1355 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 118 de 1355 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 62 de 1355 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 44 de 1355 opiniones" "

9.2/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

9.0/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Yordanis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
1000
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Alineig

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Buena atención recomendable 100 por ciento
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Mariel

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
Me cobraron dos veces el estacionamiento (80 dólares), daños a la propiedad (100 dólares) que supuestamente regresan si todo está bien, pero no regresaron siendo que no hubo daño alguno, una cuenta que era de 205 dólares termino en 380 pero en tu recibo se dice que fue el cobro único de 205 dólares, albercas sobre todo el área de niños sucias,las habitaciones para lo que te cobran son súper basicas, eh visitado hoteles más económicos y puedo asegurar están mejor en muchos aspectos,marco para pedir una cuna y no tenían disponibles pero en recepción me dejaron saber que si, bueno esto es algo de muchos detalles que no me gustaron, sin duda no vuelvo.
Respuesta de Front Office Manager, el 2 abr. 2024
Dear Mariel, Thank you for choosing us. We apologize for the confusion and frustration caused by the extra charges on your account. We are also sorry for the issues that you faced during your time with us. We take such concerns very seriously and we will share your feedback appropriately. It was a pleasure hosting your visit, and we hope to see you again soon.Omar DeJesusFront Office Manager

8/10 Bueno

Dulce

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The only thing i dirent like was the girl who was making the omelets in the breakfast buffet she was rude and i feel like i was descriminated.the rest of the service was exelent.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Alix

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 4 mar. 2024
Dear Alix, Thank you for choosing to stay with us at Renaissance Orlando at SeaWorld. We are glad to know we met your expectations and that you had an enjoyable experience. We hope to see you again soon and wish you all the best with your travels. Pedro O.,Front Office Manager

8/10 Bueno

Luis

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Renaissance Orlando at SeaWorld, el 28 nov. 2023
Luis, thank you so much for your positive feedback. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Yuniesly

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buena
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 31 oct. 2023
Dear Yuniesly, Thank you for choosing the Renaissance Orlando at SeaWorld. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Gabriela R.Front Office Manager

10/10 Excelente

Mariana

Viaje en pareja, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 25 sept. 2023
Dear Mariana, We are delighted you enjoyed your stay at Renaissance Orlando at SeaWorld. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know we exceeded your expectations. We look forward to you coming back whenever your travels bring you to the area. Gabriela R. Front Office Manager

10/10 Excelente

Ivón

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 16 ago. 2023
Dear Ivon, It was a pleasure having you as our guest at Renaissance Orlando at SeaWorld. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Gabriela R.Front Office Manager

6/10 Aceptable

Mar

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 15 ago. 2023
Dear Mar, Thank you for being our guest. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we regret if we missed meeting some of your expectations. We apologize if we disappointed you and hope to have another opportunity to welcome you back soon. Gabriela R. Front Office Manager

10/10 Excelente

Mayrover

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 17 oct. 2023
Dear Mayrover, Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay, and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Renaissance Orlando at SeaWorld, and we look forward to welcoming you again soon.Gabriela R.Front Office Manager

8/10 Bueno

Sara G

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Los precios no concuerdan con las condiciones de las instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 15 abr. 2023
Dear Sara, Thank you for the great review. It is always exciting to know that we met most of your expectations, and we are glad you enjoyed your stay. It was our pleasure serving you at the Renaissance Orlando at SeaWorld, and we hope to see you again soon. Gabriela R.Front Office Manager

10/10 Excelente

Maype

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Todo muy bueno y limpio
Se hospedó 2 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Magela, miami

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
El precio muy asequible y muy biena limpieza un ambiete muy familiar
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 12 abr. 2023
Dear Magela, We are glad that your stay was enjoyable and that we were able to exceed all of your expectations for a great price. We appreciate you taking the time to leave your kind remarks, most notably the hard work of our housekeeping team. Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld. We look forward to having the opportunity to welcome you back soon.Gabriela R.Front Office Manager

10/10 Excelente

Juan

Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 8 jun. 2023
Dear Juan, Thank you for the generous rating. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Renaissance Orlando at SeaWorld. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the city.Gabriela R.Front Office Manager

10/10 Excelente

Patricia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Es mi tercera vez en el hotel. Siempre que voy es una maravilla. Esta vez fuimos a seaworld y es muy conveniente para ir a pie
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 12 abr. 2023
Dear Patricia, It is always a pleasure to read from our loyal guests and to know we are continually exceeding expectations. We are glad to know you appreciated our proximity to SeaWorld. We are grateful for your kind review and look forward to your next stay at Renaissance Orlando at SeaWorld Gabriela R.Front Office Manager

10/10 Excelente

Mar

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Excelente hotel
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 27 mar. 2023
Dear Mar, Thank you for sharing your review. It is always exciting to know that we met all of your expectations, and we are glad you enjoyed your stay. It was our pleasure serving you at the Renaissance Orlando at SeaWorld, and we look forward to seeing you again soon. Gabriela R.Front Office Manager

8/10 Bueno

Claudia

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Todo bien, aunque solo falta más personal que pueda hablar español
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 15 ene. 2023
Dear Claudia, Thank you for choosing to stay with us and for sharing the review of your time with us. It is always exciting to know that we met most of your expectations, and we are glad you enjoyed your stay. That said, we have also taken note of your observations and we will share them appropriately as we strive to improve our guest services. It was our pleasure serving you at the Renaissance Orlando at SeaWorld, and we look forward to seeing you again soon. Cynthia D.Assistant Front Office Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Bueno 👍 excelente Hotel
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 4 dic. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to make your next visit a great one.Cynthia D.Assistant Front Office Manager

10/10 Excelente

John

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Impecable cada detalle
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 4 dic. 2022
Dear John,Thank you for the generous rating of Renaissance Orlando at SeaWorld. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to Orlando.Cynthia D.Assistant Front Office Manager

10/10 Excelente

Yanaisy

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 4 dic. 2022
Dear Yanaisy,Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld. We were pleased that we exceeded your expectations during your visit to Orlando. Thank you for being our guest. If you find yourself in our area again, we hope to have another opportunity to provide you with an exceptional stay.Cynthia D.Assistant Front Office Manager

8/10 Bueno

Mar

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 4 dic. 2022
Dear Mar,Thank you for choosing Renaissance Orlando at SeaWorld. We were pleased that we exceeded your expectations during your visit to Orlando. Thank you for being our guest. If you find yourself in our area again, we hope to have another opportunity to provide you with an exceptional stay.Cynthia D.Assistant Front Office Manager

10/10 Excelente

John jader

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Assistant Front Office Manager, el 4 dic. 2022
Dear Mr. Jader,Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Renaissance Orlando at SeaWorld.Cynthia D.Assistant Front Office Manager

6/10 Aceptable

Sandra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 3 ago. 2022
Dear Sandra, thank you for staying with us and taking the time to share your rating. We aim to maintain the highest standards, and we apologize for falling short of this. We hope to have the opportunity to make your next stay perfect in every respect. Robert N. Guest Services Manager

8/10 Bueno

Ileana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Muy bien
Se hospedó 2 noches en julio de 2022

8/10 Bueno

Claudia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Muy buen hotel,muy limpio buen aroma en las piscinas,buena atencion,en cuestion del bufet si deberian variar un poco mas la comida,pero de ahi todo bien.
Se hospedó 3 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Maria Fernanda

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Excelente hotel excelente ubicación y muy buen personal
Se hospedó 5 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

anabel

Viaje familiar
esta es mi tercera vez pero no me senti comoda y sobretod o estan perdiendo calidad con el spa fue algo horrible deberian de cerrar ese lugar la experiencia mas horrible que he pasado en el hotel por lo de mas me encanta el hotel pero han decaido mucho
Se hospedó 2 noches en julio de 2022

6/10 Aceptable

Wilson

Viaje en pareja
Me gustaba el hotel era muy especial. El personal no quiere trabajar y tiene muy mala actitud
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 5 jul. 2022
Dear Wilson, thank you for evaluating your stay. We are glad you had a pleasant stay overall. Please accept our apologies regarding the difficulty you had with the staff. We work hard to provide our guests with exceptional hospitality; therefore, we apologize this was not your experience. Your concerns have been shared with our staff, and we have taken appropriate action to make sure these issues are not repeated. We hope you will give us another chance soon and stay with us again. Cristal. R Guest Services Manager

10/10 Excelente

Ana B

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La propiedad esta en buenas condiciones, limpia, cuidada y muy buena atencion, solo el parqueo nos parecio un poco chico.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Leannys

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

8/10 Bueno

Eduardo

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

euromar, miami doral

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Vine con mi familia y nos encantó el hotel lo recomiendo
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 22 feb. 2022
Dear Euromar, thank you for your excellent review of Renaissance Orlando at SeaWorld. We are thrilled you and your family had a wonderful stay and that you loved our elegant property. We appreciate your recommendation and look forward to seeing you all again soon. Cristal. R, Guest Services Manager

6/10 Aceptable

silvia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicios
No le gustó: Servicio y personal
las camas super duras he incomodas.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 28 dic. 2021
Dear Silvia, thank you for staying at our hotel and for your candid feedback. We want our guests to have a comfortable stay and to get a restful night’s sleep, so we are sorry that you found your mattress to be uncomfortable. Our front desk is always available and happy to make you as comfortable as possible. We continually work to improve our accommodations, and we appreciate you sharing your comments. We hope that you will stay with us again; we are confident you will have the exceptional stay you deserve. Cristal. R, Guest Services Manager

10/10 Excelente

Dexy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Genial
Excelente ubicación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 3 dic. 2021
Dear Dexy, thank you for the wonderful review of your recent stay at the Renaissance Orlando at SeaWorld! We are delighted our perfect location helped you create lasting memories by exploring all that Orlando has to offer. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back to the area. Cristal. R Guest Services Manager

10/10 Excelente

lionel

Se hospedó 2 noches en octubre de 2021

2/10 Terrible

Frans

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Ibis

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen trato del personal,bellas instalaciones y estructura del hotel y buena ubicacion de acceso a los parques.Regresare en otras vacaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

Belinda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
excelente estancia
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

6/10 Aceptable

Jose Luis

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal y servicios
Nada , y mala limpieza
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 13 oct. 2021
Dear Jose, thank you for your feedback. We are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. We have shared your comments with our housekeeping staff. All of our associates are committed to providing the most comfortable accommodations, and we hope we have the opportunity to demonstrate this to you on a future visit. Cristal. R, Guest Services Manager

10/10 Excelente

marcos

Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place, comfortable, very clean
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 28 ago. 2021
Dear Guest, thank you for your terrific review of the Renaissance Orlando at SeaWorld. We are glad you loved our well-maintained property, and we appreciate you acknowledging that we met your expectations in providing a clean and comfortable stay. It was a pleasure having you, and we look forward to hosting you again for another seamless experience. Cristal. R, Guest Services Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo excelente
Se hospedó 2 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gusto mucho, el personal es amable, el establecimiento es limpio y la habitación espaciosa y limpia
Se hospedó 3 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel pronto volveremos
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 7 jul. 2021
Hello Valued Guest, Thank you for your fantastic review and all the wonderful things you had to say about the Renaissance Orlando at SeaWorld. We loved having you and providing an unforgettable vacation with our modern accommodations, family-friendly amenities, and excellent location. Your comments were a pleasure to read, and we are excited to share them with our associates. Thank you once more for your feedback, and we look forward to having you stay with us again. Cristal. R Guest Services Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La habitacion me gusto No me gusto que el desayuno es asta las 10y30
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 6 jul. 2021
Hello Valued Guest, Thank you for evaluating your stay at the Renaissance Orlando at SeaWorld. We are pleased to know that you were happy with your room. However, we are sorry that you were disappointed with our breakfast services. We value your feedback as we are always striving to improve our guest experience. We appreciate you choosing us for your visit to the area and hope to accommodate you again so we may provide you with the perfect stay you deserve! Cristal. R Guest Services Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Un hotel muy lindo y un servicio excelente y muy limpio
Se hospedó 2 noches en junio de 2021

10/10 Excelente

Pedro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel
Excelente hotel
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lo difrutamos al maximo y el servicio muy servicial y rapido.
Se hospedó 3 noches en junio de 2021

10/10 Excelente

Pedro

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2021