Lobby

Opiniones de Tivoli Doelen Amsterdam Hotel

5 out of 5
Tivoli Doelen Amsterdam Hotel
Nieuwe Doelenstraat 24, Amsterdam

Opiniones

9.2

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 537 de 774 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 167 de 774 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 41 de 774 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 17 de 774 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 12 de 774 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.6/10

Servicio y personal

8.6/10

Servicios

9.2/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Maria L

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Perfecto para Ámsterdam
Excelente experiencia en general. Tanto en el personal, como en las instalaciones y ubicación.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Ludo de Jong , el 22 ene. 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great stay with us and a great experience with our facilities and location. It was our pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral ManagerTivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Francisco

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Hotel , el 14 ene. 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to hear that you had a great experience during your stay with us.It was our pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Felipe

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Very good hotel in a very convenient location in the center.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Ludo de Jong, el 24 sept. 2023
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience with especially our location.It was our greatest pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards,Ludo de Jong General ManagerTivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Vladimir S

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Segura
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager, el 24 jul. 2023
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great stay with us. It was our pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

YEVGENIYA

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Un buen hotel con excelente ubicación
Respuesta de Ludo de Jong, el 15 nov. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your review with us and choosing NH Collection Amsterdam Doelen. We are very pleased to read that you had a great stay with us and a pleasant experience with our location and especially our associates.It was our greatest pleasure to welcome you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Doelen

2/10 Terrible

Yona

Se hospedó 3 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Yona

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022

8/10 Bueno

Adan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente estancia.
Nos encanto nuestra estancia, muy bonito.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de Guest Relations /Front Office , el 17 feb. 2022
Queridos huéspedes, Muchas gracias por su review, nos alegramos de que su estancia con nosotros haya sido satisfactoria. Esperamos seguir brindandoles nuevas experiencias en el futuro. Un cordial saludo

8/10 Bueno

MARIE MANON

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Guest Relations, el 16 jul. 2021
Dear Mrs. Marie Manon, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope that you had a wonderful stay in Amsterdam. Hopefully we may welcome you back with us in the future. With kindest regards, Amber Guest Relations

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Guest relations, el 11 ene. 2020
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us It is great to hear that you enjoyed your stay, We hope to welcome you back soon! Kindest regards, Kimberley Guest relations

10/10 Excelente

Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen sitio y bien situado
Las habitaciones estaban bastante limpias. Lo único raro es q el lavabo estaba dentro de la habitación y no dentro del baño, pero es por falta de espacio, me imagino. El desayuno bastante bueno y el personal muy amable.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 3 ene. 2020
Dear Carlos, We want to thank you for sharing your feedback with us. It is wonderful to hear that you had a great experience with our hotel, especially the location, the staff and the breakfast. Please accept our apologies for the inconvenience caused by the washing room not being in the bathroom. This was indeed done to optimalize the space in this room. We would be honored to welcome you back with us, if you plan to visit Amsterdam again. Warmest regards, Marije Veenhoven - Hotel Director

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel muy bueno y flexible a los cambios. Muy recomendable.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 21 nov. 2019
Querido invitado, Muchas gracias por compartir su opinion con nosotros. Nos complace saber que tuvo una gran experiencia en nuestro hotel y con los servicios que ofrecemos. Sus amables palabras son muy bien llegadas para nuestro hotel. ¡Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo con nosotros! Saludos cordiales, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 14 oct. 2019
Dear guest, Thank you so much for your 5 out of 5 rating. This makes us happy and proud. We hope that you had an amazing time in Amsterdam! Kindest regards, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La vista al canal. Buen servicio y excelente desayuno
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Marije Veenhoven, el 6 oct. 2019
Dear guest, Thank you very much for leaving this kind review with us. It helps us to improve service wherever we can throughout the hotel. We hope to welcome you again in the hotel in the near future. Kind regards, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

Ma Carmen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mi estancia fue muy agradable el servicio muy bueno el desayuno muy variado abundante de buena calidad y muy amable todo el personal la ubicación excelente muy limpio seguro regreso y lo recomiendo
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 15 sept. 2019
Querido invitado, ¡Gracias por compartir sus hermosos comentarios con nosotros! Nos complace saber que tuvo una gran experiencia con nuestro hotel, ubicación, desayuno y especialmente con nuestro servicio. Sus amables palabras nos hacen muy felices y orgullosos. Si alguna vez planea visitar Ámsterdam nuevamente, ¡sería un honor darle la bienvenida nuevamente con nosotros! El más cálido saludo, Marije Veenhoven - Directora del hotel

10/10 Excelente

Nathalie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 17 jul. 2019
Dear Nathalie, Thank you very much for taking the time to leave us a 10 star rating! This make us very happy and proud. If you ever plan to revisit Amsterdam again, we will be honored to welcome you back with us. With kind regards, Marije Veenhoven

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buena atencion. Muy limpio Todo. Excelente ubicacion.
Se hospedó 3 noches en julio de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 26 jun. 2019
Dear Mr/Ms, Thank you for sharing your feedback with us. If you ever plan to visit Amsterdam again, we would be more than honored to welcome you back with us. Warm regards, Marije Veenhoven - Hotel director

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Marije Veenhoven - Hotel Director, el 20 abr. 2019
Dear Mr/Ms, Thank you so much for your 5-star rating! This makes us very happy and proud. If you ever plan to visit Amsterdam again, we would be more than honored to welcome you back with us! Kindest Regards, Marije Veenhoven - Hotel Director

2/10 Terrible

Cliente verificado

Ezperiencia negativa
La experiencia para mí fue malísima, porque llegué tarde y habían sobrevendido las habitaciones y no había disponibilidad para que me quede. Me mandaron al NH del centro frente al palacio, con vista a la plaza, y yo había comprado con vista al canal. Con lo Cual la experiencia fue negativa, porque a las 7 de la mañana todos los días me despertaba con música a todo volumen ya que siempre había algo en la plaza
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019
Respuesta de Chris Decnop, el 1 abr. 2019
Dear Mr/s. Graziano, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We very much regret that we did not meet your expectations and we would like to be in personal contact with you. Please do contact us directly at the hotel. Kindest regards,

6/10 Aceptable

Cristian

No le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Not real 5 star
Very poor hotel on terms of rooms Services in general does not match what is advertised, nor real 5 star.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Director, el 27 feb. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. We are sorry that our hotel did not meet your expectation. We take all our guests review very serious and hope to learn from it! We do hope you still enjoyed Amsterdam. With kind regards, Marije Veenhoven

8/10 Bueno

Josep, Barcelona.es

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Es un hotel muy centrico y es excelente para ir a cualquier parte andando
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Director, el 12 dic. 2018
Estimado huésped, Muchas gracias por tomarse el tiempo para dejarnos esta hermosa reseña. Nos alegra mucho leer que las ubicaciones eran perfectas para ti. Si alguna vez planea volver a visitar Ámsterdam, estaremos más que horrados para darle la bienvenida con nosotros. Saludos cordiales, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación, desayuno muy completo, habitaciones muy bien. Todo en general ayudó a una magnífica visita por Amsterdam
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2018
Respuesta de .., el 5 dic. 2018
Querido Señor / Señora., Muchas gracias por compartir las hermosas palabras en línea. Nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestra ubicación, la habitación, el desayuno y en general; Amsterdam! Atentamente, Marije Veenhoven - Hotel Director

10/10 Excelente

Juan, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
En este hotel te hacen sentiré importante, estuvimos hace una semana aqui mismo hotel y regresamos. La sorpresa es que nos esperaban con muchas atenciones.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de Marije Veenhoven, el 22 nov. 2018
Querido señor Juan ¡Muchas gracias por compartir sus comentarios con nosotros! Nos complace saber que tuvo una excelente experiencia con nuestro hotel y, especialmente, con nuestro servicio. Tu hijo nos hace muy felices y orgullosos. Si alguna vez planea volver a visitar Ámsterdam, nos sentiremos honrados de recibirlo nuevamente con nosotros. Saludos cordiales, Marije Veenhoven - Director de Hotel

8/10 Bueno

Juan, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gran ubicación, se puede llegar a todos lados y la zona es muy buena
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Marije Veenhoven, el 15 nov. 2018
Querido señor juan Gracias por sus comentarios más que hermosos. Nos complace que haya disfrutado de la excelente ubicación y el área. Estaremos más que encantados de darle la bienvenida en el futuro. atentamente, Marije Veenhoven - General Manager

10/10 Excelente

Rafa, Amsterdam

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy bonito y ubicado muy cerca del centro de la ciudad. Las habitaciones son un poco ruidosas, pero el personal es muy amable y las habitaciones son cómodas y limpias. Recomiendo este hotel
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Marije Veenhoven, el 8 nov. 2018
Querido Rafa, ¡Muchas gracias por tomarse su tiempo para compartir su experiencia con nosotros! Nos complace leer que disfrutó de la ubicación de nuestro hotel, nuestras cómodas habitaciones, la limpieza y nuestro amable personal. Nos disculpamos por el inconveniente del ruido que ha experimentado en su habitación. Si alguna vez planea volver a visitar Ámsterdam, será un placer darle la bienvenida en nuestro hotel. Un cordial saludo, Marije Veenhoven - Hotel Director

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
Respuesta de ., el 31 oct. 2018
Dear guest, Thank you for this 4 star rating. We hope we can exceed expectations when you stay with us again! With kind regards, Marije Veenhoven - Hotel Director

10/10 Excelente

Carmen

Nos consintieron muchísimo. Fue nuestro aniversario y nos dieron un cuarto muy bonito con unos detalles finísimo. Muchas gracias por hacernos tan felices durante nuestra estancia. En mi próximo viaje a Ámsterdam no dudaré en volver al mismo hotel.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Marije Veenhoven, el 19 sept. 2018
Dear Carmen, Thank you so much for sharing your experience with us! We are very happy to read you enjoyed celebrating your anniversary in our hotel. If you do plan to return to Amsterdam, it would be an absolute honor to welcome you back! Warmest regards, Marije Veenhoven Hotel Director

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Nice location but the premises are not the best. Ned some renewal
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de marije, el 18 ago. 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to give us your rating! Kindest regards, Marije Veenhoven - Hotel Director

10/10 Excelente

Raul Elias

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Super recomendado
Super servicio, increible personal, precioso hotel y la ubicacion no podria ser mejor
Se hospedó 3 noches en julio de 2018
Respuesta de .., el 16 ago. 2018
Estimado Sr. Elias, ¡Muchas gracias por sus amables palabras, muy apreciadas! Saludos cordiales, Marije Veenhoven - Hotel Director

4/10 Malo

Celina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
El hotel está bien ubicado, no pudimos dormir ninguna noche debido al ruido de la calle, para ser Collection Nh me quedo a deber! Aunque las habitaciones excelentes.
Se hospedó 3 noches en julio de 2018
Respuesta de ., el 4 ago. 2018
Querida Sra. Celina, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios en línea. Nos complace leer que le gustó la ubicación en el centro de la ciudad de nuestro hotel y la habitación. Lamentamos mucho leer que fue difícil para usted dormir durante la noche, debido al ruido del exterior. Nos disculpamos por eso. Estamos en el proceso de reemplazar las ventanas para mejorar la situación. Saludos cordiales, Marije Veenhoven - Hotel Director

8/10 Bueno

Germán, Guadalajara Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien ubicado Limpio Cómodo
Pues salir a caminar y encontrar muchos restaurantes y tiendas Las vistas de las habitaciones al canal en Amsterdam muy bonitas
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de Marije Veenhoven, el 23 jul. 2018
Estimado cliente, ¡Muchas gracias por compartir sus comentarios con nosotros! Estamos encantados de saber que tuvo una gran experiencia con nuestra ubicación y la vista desde la habitación. Sus amables palabras nos hacen muy felices y orgullosos. Si alguna vez planea visitar Amsterdam nuevamente, ¡estaríamos más que honrados de darle la bienvenida de vuelta con nosotros! Saludos cordiales, Marije Veenhoven - Director del hotel Estimado cliente, ¡Muchas gracias por compartir sus comentarios con nosotros! Estamos encantados de saber que tuvo una gran experiencia con nuestra ubicación y la vista desde la habitación. Sus amables palabras nos hacen muy felices y orgullosos. Si alguna vez planea visitar Amsterdam nuevamente, ¡estaríamos más que honrados de darle la bienvenida de vuelta con nosotros! Saludos cordiales, Marije Veenhoven - Director del hotel

8/10 Bueno

Germán, Guadalajara, Mexico

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Habitaciones muy pequeñas
Reserve habitación doble SUPERIOR Con una vista a los canales de Amsterdam La habitación muy reducida de tamaño para ser doble No podía poner las cosas de baño ni donde poner las maletas. La llave del cuarto constantemente se desprogramaba y era molesto volver a solicitar la arreglarán en la habitación 502 El sistema de llamadas entre cuartos y mensajes en la habitación no servía bien
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Hotel Director, el 21 jul. 2018
Cher Monsieur. Germán, Merci de partager vos commentaires avec nous. Nous sommes désolés d'entendre votre expérience sur la chambre ne s'attendait pas à vos attentes. Nous espérons que vous avez aimé Amsterdam! Cordialement, Marije Veenhoven Hôtel Directeur

10/10 Excelente

juan, montevideo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy bueno
Cerca del centro y muy cómodo perfecto el personal increíble siempre disponible
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2017
Respuesta de Marije Veenhoven , el 28 nov. 2017
Dear Juan, Muchas gracias para sus palabras buenas sobre su estancia! I am very happy to read you have had such a great time with us in Amsterdam and will make sure to pass on your compliment to our staff! Thank you for sharing your experiences with us. Should you ever wish to return to Amsterdam, it would be our pleasure to welcome you back. With kindest regards, Marije Veenhoven Hotel Director NH Collection Doelen

6/10 Aceptable

javier, mexico city

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Well located very noisy
Good personnel but very noice and good location in Amsterdam Check inn and check out very good
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2017
Respuesta de Marije Veenhoven, el 12 sept. 2017
Dear Javier, Thank you very much for taking the time to write about your experience at NH Collection Doelen. I am very happy to read you found the hotel very well located and that both the check in and check out were swiftly. As for the Amsterdam noises, I am sorry to hear this has been bothering you. Should you return in the future, we will make sure to take all precautions to make sure this will not bother you again! It would be our pleasure to welcome you back in the future. Warm regards, Marije Veenhoven Hotel Director NH Collection Doelen

10/10 Excelente

CONSORCIO DIR

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
DE LO MEJOR
EXCELENTE HOTEL, PERSONAL MUY ATENTO
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017
Dear Consorcio, Thank you very much for taking the time to write about your experience at NH Collection Doelen. I am very happy to read you found the hotel excellent and that the staff was very attentive and kind. I will make sure to share this great compliment with the team! It would be our pleasure to welcome you back in the future. Warm regards, Marije Veenhoven Hotel Director NH Collection Doelen

10/10 Excelente

Antonio, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice hotel
Hotel muy bonito, céntrico y con personal muy atento y amable en todo momento, acorde al precio.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2017
Respuesta de Marije Veenhoven , el 12 sept. 2017
Dear Antonio, Thank you very much for taking the time to write about your experience at NH Collection Doelen. I am very happy to read you found the hotel very well located and beautiful and that the staff was very attentive and kind. I will make sure to share this great compliment with the team! It would be our pleasure to welcome you back in the future. Warm regards, Marije Veenhoven Hotel Director NH Collection Doelen

8/10 Bueno

Guillermo

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017
Dear Guillermo, I am happy to see everything was according to your expectations! Thank you for taking the time to share your experience at NH Collection Doelen at Expedia. It would be our pleasure to welcome you again in the future. Yours sincerely, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

diana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena ubicación
Muy buena ubicación, el personal muy amable
Se hospedó 3 noches en julio de 2017
Dear Ms. Diana, Thank you kindly for your stay at the NH Collection Doelen, it is a pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. Thank you so much for your lovely words in regards to the team of the hotel. It will be my personal pleasure to share these words with the team! Hopefully we may welcome you back soon! Warm Regards, Marije Veenhoven Hotel Director

6/10 Aceptable

Camilo, Bogota, Colombia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Espacios muy incomodos
El espacio de la habitación es extremadamente limitado por su precio. Sería un mejor hotel si sus habitaciones fueran algo mas espaciosas. No es un hotel para más de dos- tres días y eso llevando maletas pequeñas porque no hay donde ponerlas
Se hospedó 3 noches en junio de 2017
Respuesta de Marije Veenhoven, el 2 jul. 2017
Dear Mr. Camilo, Thank you for your stay at the NH Collection Doelen and for taking the time to share your experience with us. We would like to apologize for the fact that you felt that the size of the room was not spacious enough for your stay. As a hotel, we are always working to ensure a comfortable stay for all our guests and we would have loved to find a solution with you to ensure some more comfort. I sincerely hope that your room, did not have a negative influence on your stay with us or in our beautiful city. Hopefully we may welcome you back in the future so we can make sure that you are having the best time! Warm Regards, Marije Veenhoven Hotel Director

10/10 Excelente

Linda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Beautiful hotel with stunning architecture and lobby. Clean, modern, well-appointed rooms. Canal-view rooms add to the charm. Staff is helpful and efficient. Perfect location for seeing major sights in Amsterdam.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 12 abr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. We are very pleased to hear that you had a good experience with our location, canal view, architecture, lobby and that you found clean, modern & well-appointed our rooms and helpful & efficient the service provided by our staff.Your kind words about our staff are much appreciated and will definitely be shared with our teamIf you ever plan to visit Amsterdam again, we would be honored to welcome you back in the near future. Warmest regards, Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Jennifer

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel was exceptional clean and wonderful concierge Maurice!! He couldn’t have been nicer. Room had a wonderful view, however a bit a the small size, but overall wonderful!!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 12 abr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience with the room, canal view, service provided by our colleague Maurice.Your kind words about our staff are much appreciated and will definitely be shared with our team.We truly feel sorry that we could not meet your expectations with regards to the size of the room. It was our greatest pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kindest regards,Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Jeff

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I had a delightful experience at the Tivoli. Upon arrival, a friendly doorman promptly assisted with our bags, setting a welcoming tone from the start. The designated check-in area was cozy, and the staff were both professional and personable. The entire hotel boasts lovely lighting, creating a warm ambiance from the lobby to the rooms. Although our room was on the smaller side, it was well-lit and impeccably clean. Despite the limited space, the bed was comfortable, and the sheets were crisp and fresh. The bathroom, while compact, was equipped with all the essentials. I particularly appreciated the heated towel rack and the hotel-branded towels, which added a touch of luxury. The attention to detail was evident, with amenities like lip balm and nail filler available—a lifesaver when I accidentally broke a nail. Our room offered a stunning view of the river, especially enjoyable on sunny days when the natural light flooded the room, creating a sunbathing-worthy atmosphere. Moreover, the hotel's location in the heart of the city ensured that we were within easy reach of all the activities and attractions. Additionally, the area felt safe, providing peace of mind throughout our stay. The breakfast selection was extensive and of exceptional quality, further enhancing our stay. Without hesitation, I would wholeheartedly recommend this hotel to others.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Ludo de Jong, el 29 mar. 2024
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. We are delighted to hear that from the moment you stepped foot in our hotel you had a great experience with the warm welcome, the ambience in the hotel, cleanliness, bathroom, amenities in the room, view from the room, location and especially the attention of our staff. Your kind words are highly appreciated and will definitely be shared with our entire team. It was our pleasure hosting you and we would be honored to welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral ManagerTivoli Doelen Amsterdam

8/10 Bueno

Pamela

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very small rooms but nice comfortable hotel.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 16 mar. 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. It makes us very happy to hear that you found our hotel comfortable. However, we truly feel sorry that we could not meet your expectations with regards to the size of the room.We do hope that you enjoyed your time in AmsterdamKindest regards,Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

4/10 Malo

Gina

No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 16 mar. 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us.We regret to see that you did not have the best experience during your stay with us.We hope that you do give us a chance for a future stay so that we can proof that we can do better. Kind regards, Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Laura

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The location was perfect, convenient to everything. The hotel was clean and well maintained. The staff was exceptional, very friendly and helpful. The breakfast buffet was delicious, with multiple options. My daughter and I had a wonderful stay.
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Ludo de Jong, el 11 mar. 2024
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. We are beyond happy to hear that you had a great experience with our location, cleanliness, breakfast and especially the service provided by our friendly staff! Your compliments will definitely be shared with our entire team. It was our pleasure hosting you and we would be honored to welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral ManagerTivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

David

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This hotel is faultless as far as we are concerned and I am a very picky guest. The place is beautifully decorated and maintained and the food is absolutely excellent. What we simply could not get over was the absolutely amazing service we received from every single staff member. We travel alot and have never experienced service like it. We would not stay anywhere else in Amsterdam after this.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 8 mar. 2024
Dear Guest, We truly appreciate it for taking the time to share your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen AmsterdamWe are honored to hear that you had a great experience with our hotel, the decoration, food and service provided by our staff members.Your kind words about our staff are much appreciated and will definitely be shared with our team. If you ever plan to visit Amsterdam again, we would be honored to welcome you back in the near future.Warmest regards, Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

Richard N

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Only thing was the noise from the street on the ground floor - everything else was fantastic - friendly and helpful staff and breakfast was awesome
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Tivoli Doelen Amsterdam , el 8 mar. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. We are delighted to hear that you had a great experience with our breakfast and our friendly & helpful staff.Our sincere apologies for the inconveniences with regards to the noises from the street. Please be informed that this does not meet up to our standards. The comments and suggestions of our guests are very important for us in order to improve our services. We take your feedback very serious.It was our greatest pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kindest regards,Ludo de Jong General Manager Tivoli Doelen Amsterdam

10/10 Excelente

raz

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great service
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Ludo de Jong, el 26 feb. 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. It was our pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral ManagerTivoli Doelen Amsterdam

8/10 Bueno

Richard

Viaje en pareja
Really nicely maintained hotel in a great location. Staff are very helpful.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Ludo de Jong, el 21 feb. 2024
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with regards to your recent stay with us at Tivoli Doelen Amsterdam. We are delighted to hear that you had a great experience with our hotel style, location and especially our helpful staff. Your kind words are highly appreciated and will definitely be shared with our entire team.It was our pleasure hosting you and hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Ludo de JongGeneral ManagerTivoli Doelen Amsterdam