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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 478 de 1002 opiniones" "
10 - Excelente
478
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8 - Bueno
312
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6 - Aceptable
113
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4 - Malo
58
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 41 de 1002 opiniones" "
2 - Terrible
41
8.6/10
Limpieza
8.8/10
Servicio y personal
8.2/10
Servicios
8.4/10
Condiciones de la propiedad
8.0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Maria De Los Angeles
Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
15 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Debe haber un poco mas de variedad en el desayuno mas frutas
Maria De Los Angeles
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 20 feb. 2023
We do serve fresh fruit every day. We have apples, bananas, and oranges.
10/10 Excelente
FERNANDO, CANCUN
Viaje en pareja, Viaje con mascota
30 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno el lugar
FERNANDO
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 30 jun. 2022
Thank you!
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje familiar
14 may. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
En general todo estuvo bien, la atencion, la limpieza y el cuarto. Lo único que me pareció terrible fue el desayuno. Venia en una cajita con un waffle de paquete, un yogurt, la miel y una caja de jugo.
Café siempre hay en la recepción.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 14 may. 2021
Gracias por hospedarse en el Hampton Inn. Pedimos disculpas por el desayuno. Hemos estado probando diferentes elementos para poner en las cajas.
8/10 Bueno
Luis
Viaje familiar
26 abr. 2021
Le gustó: Limpieza
Good hotel with rooms for improvements.
Good hotel, with a lot of stores and amenities close by. The only thing I dont like is the bathroom door, I really hate those sliding doors in bathrooms and also PLEASE, fix the elevator, the noise it makes is annoying and disturbing while sleeping at night. Also, maybe dimming the lights at the halls at night will help to get a better sleep.
Luis
Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 27 abr. 2021
Thank you for staying at the Hampton Inn.
2/10 Terrible
Cliente verificado
20 nov. 2020
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de Guest Services Manager, el 22 nov. 2020
Thank you for staying at the Hampton Inn.
2/10 Terrible
Cliente verificado
10 sept. 2020
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Guest Services Manager, el 17 sept. 2020
Thank you for your stay.
8/10 Bueno
Cliente verificado
2 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
4/10 Malo
Heather
17 mar. 2024
Le gustó: Servicio y personal
Heather
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
8/10 Bueno
Malachi
10 mar. 2024
Le gustó: Servicio y personal
Malachi
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
8/10 Bueno
melody
Viaje en pareja
19 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Worked well for our needs. Good hot breakfast
melody
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn. We look forward to seeing you again soon!
4/10 Malo
SUNGDOO
16 feb. 2024
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Not clean, bad smells, toilet was not drained well.
SUNGDOO
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn. We apologize for the inconvenience that you had experienced.
10/10 Excelente
Eduardo
Viaje familiar
13 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice and clean
Eduardo
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for staying with us.
2/10 Terrible
Janet
Viaje familiar
30 dic. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was extremely nasty and had roaches . The night staff had us wait 30 mins before he checked us in .. no one was at the front desk
Janet
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for stayiing with us.
10/10 Excelente
Frank
Viaje en pareja
24 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The breakfast bar was the deciding factor on where to stay. . A lot more were cheaper but yours was the BEST VALUE. If you don't change a thing,I will see you again!
STAFF WERE GREAT !!!
Frank
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
ANALICE
18 dic. 2023
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
ANALICE
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Robert
15 dic. 2023
Le gustó: Servicios
Robert
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Victor
27 nov. 2023
Le gustó: Servicios
Good customer service
Victor
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
2/10 Terrible
Aleesa
19 nov. 2023
Aleesa
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Sylvetta
Viaje de negocios
19 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sylvetta
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Lisa
17 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lisa
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Andrew
16 nov. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
This property is currently being renovated and it is much needed. The shower, vanity and tile in the bathroom looks like it was updated not long ago but the rest of the room and the rest of the hotel is terrible. The elevator had a sign that the 5th floor is undergoing renovations and I hope they will continue throughout. The front desk check in person was ok - very friendly to the coworker but not as much to me. Polite but just not cheerful. All in all the stay was not bad. Clean sheets, relatively quiet, and clean bathroom.
Andrew
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Thomas
11 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pretty good
Our stay was comfortable enough. Everyone did their jobs and we slept well. There were decent restaurants close by and we ate well. The place was clean but felt a little cramped in terms of overall size of room. I guess that's the design these days to make all the numbers work.
Thomas
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Christopher
7 nov. 2023
Le gustó: Servicio y personal
Christopher
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
6/10 Aceptable
Christopher
7 nov. 2023
Le gustó: Servicio y personal
Silent night
Power was out for the tv, refrigerator, and other outlets. Power was turned back on from the room next door in the morning but my stay was over
Christopher
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We apologize for the inconvenience you had experienced with the power outage in your room.
10/10 Excelente
kyung
6 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Perfect place
kyung
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
10/10 Excelente
maryellen
Viaje con mascota, Viaje familiar
3 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent breakfast
maryellen
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
8/10 Bueno
Robert
Viaje de negocios, Viaje en pareja
2 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Solid hotel, but I hear they skimp on how they pay the employees.
Robert
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
6/10 Aceptable
Beth
30 oct. 2023
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Outdated property and the
Beth
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
10/10 Excelente
Berthile
Viaje familiar
29 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Breakfast
The breakfast is an issue
They rush to get food off the table at 10 am
We can probably use 2 waffle makers
Berthile
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. Breakfast hours is 6am until 10am.
10/10 Excelente
LEE
Viaje de negocios, Viaje en pareja
29 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good spot move from HJ airport and to Norcross.
LEE
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
6/10 Aceptable
Adrienne
Viaje en pareja
24 oct. 2023
Le gustó: Servicios
Room was decent but a little outdated as far as decor but breakfast was good every morning. Staff was always courteous and accommodating
Adrienne
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We have started renovations and having the rooms painted and new carpet. We you come back soon to see the update.
10/10 Excelente
Jocherri
Viaje en pareja
23 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Hampton Inn - Northlake offers great hospitality
Jocherri
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excelente
Robin
Viaje de negocios
22 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The carpet in hallways is very stained-needs replacing.
Robin
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We are actually under renovation now and happy to let you know that our carpet will be changed.
10/10 Excelente
John V.
Viaje en grupo
22 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice stay
John V.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
10/10 Excelente
Frederick
Viaje de negocios
21 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Frederick
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
8/10 Bueno
Africa
20 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Older property but check in was great. Room is very nice and cozy
Africa
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 10 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
2/10 Terrible
Manny
19 oct. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Do not recommend this place. First of all, the front desk lady who checked us in was extremely unprofessional and rude with us while checking in. She was sarcastic and treated us like we didn’t know anything. Next, the room was very dirty. Stains on the curtains, food under the AC unit, hair on shower towels. The room was dark and had a weird smell. Would not recommend this place and I will never come back if I stop by Atlanta.
Manny
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. I do apologize what you had experienced with the staff and the condition of the sleeping room. We will get with the front desk agent and housekeeping and take proper measures. We are under renovations now and freshly painting the rooms and replacing the carpets. We would like for you to return when it is down to see the new changes.
8/10 Bueno
Jamie
19 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Jamie
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
8/10 Bueno
Julie
Viaje familiar
19 oct. 2023
Le gustó: Servicios
Staff was super. Also great breakfast.
Julie
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
8/10 Bueno
Talmadge
Viaje de negocios
18 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was very convenient (walking distance) to my office building. Hotel was clean and quiet.
Talmadge
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
8/10 Bueno
angeli
Viaje familiar
16 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Extended breakfast times, variety , freshly made or facilty to make, friendly staff.
angeli
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
6/10 Aceptable
Sheila
10 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
My room was right across from the laundry room. Very noisy by staff and guest that was using the area. The guest in the room next to me screamed and argued all night
Sheila
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. I apologize for the noise issues that you had experienced.
6/10 Aceptable
Lee-Ann
Viaje familiar
9 oct. 2023
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
The hotel was run down and dirty. The furniture was marked up. The beds were nice, it was a bit loud. I think I will try elsewhere when we return to area.
Lee-Ann
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We are doing renovations now and look forward to your return to see the new update.
8/10 Bueno
Kristine, Palmetto
7 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Kristine
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
4/10 Malo
Cliente verificado
6 oct. 2023
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Unsafe
It was pretty terrible, lots of sketchy people outside the hotel when I checked out. It didn’t feel safe.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. We apologize if you felt unsafe. I have been here for 18 years and it has been a pretty safe area.
10/10 Excelente
Nuredin
1 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nuredin
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
6/10 Aceptable
Donna
27 sept. 2023
No le gustó: Servicio y personal
We were shocked that WiFi was not included with the room. The unhelpful guy at the service desk said that there was a way that we could get it free with Hyatt but it didn't work. WiFi should be a basic standard amenity in today's world not something to make you join a "program".
Donna
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn. WiFi is included in your stay. If you want the premium then there is a charge. There is no Hyatt around or near our hotel so not sure if you are mentioning about the correct hotel. We also have complimentary breakfast and parking.
4/10 Malo
Claudia
25 sept. 2023
Claudia
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 8 nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn
10/10 Excelente
Jeff
Viaje de negocios
18 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good
Great location off 285. Couple good local places to eat
Jeff
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 21 sept. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn.
10/10 Excelente
JoAnne
Viaje familiar
12 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Would definitely stay again
Checking in took a little longer than usual because guest services had not received itinerary. Staff was nice.
JoAnne
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Services Manager, el 21 sept. 2023