Alberca al aire libre y sombrillas en la alberca

Opiniones de Narai Hotel

3.5 out of 5
Narai Hotel
222 Silom Road, Bangrak, Bangkok, Bangkok

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 284 de 998 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 486 de 998 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 170 de 998 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 45 de 998 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 13 de 998 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.2/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

7.4/10

Condiciones de la propiedad

Opiniones

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Annie, el 23 dic. 2019
Thank you so much for your wonderful score feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Relación calidad-precio buena. El personal de la Recepción algo lento. El olor del lobby no es bueno y es el más grave problema de este hotel. Por lo demás, todo bien, situación magnífica, atención buena, desayuno amplio y variado.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Annie, el 1 sept. 2019
Buenas tardes, Thank you so much for your value feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly with our breakfast, staffs and place. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Relación calidad-precio buena. El personal de la Recepción algo lento. El olor del lobby no es bueno y es el más grave problema de este hotel. Por lo demás, todo bien, situación magnífica, atención buena, desayuno amplio y variado.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Annie, el 1 sept. 2019
Buenas tardes, Thank you so much for your value feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly with our breakfast and place. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

10/10 Excelente

Gabriel, VIGO

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La cama súper cómoda , el desayuno fantástico y sobre todo el personal muy majos todos
Se hospedó 3 noches en junio de 2019
Respuesta de Annie, el 20 jun. 2019
Buena noches Gabriel, Thank you for your wonderful review. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest and I am delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the team, and I am sure they will be very happy to hear this. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Narai Hotel, Bangkok very soon. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

10/10 Excelente

Maria Gabriela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Visita Bangkok
En general fue un buen hotel salvo la atención de un par de personas sin embargo los demás del personal fuero atentos, otra cosa es que faltan amenidades en el cuarto.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2019
Respuesta de Annie, el 22 may. 2019
Buenos días Maria Gabriela, Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city. Kind regards, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
Respuesta de Annie, el 20 abr. 2019
Thank you for score your recent visit at Narai Hotel Bangkok. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you truly enjoyed every aspect of your stay with us. I will happily share your score with the team. We look forward to welcoming you back to Narai Hotel, Bangkok in the nearest future. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

10/10 Excelente

GUSTAVO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel
Buen hotel. Bien ubicado. Comodo. Un poco descuidado en los pasillos pero en general bueno. El precio es adecuado a las comodidades
Se hospedó 3 noches en enero de 2019
Respuesta de Annie, el 9 feb. 2019
Dear GUSTAVO, Thank you so much for your wonderful feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

8/10 Bueno

Francisco

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hotel aceptable
Necesita alguna reforma, sobre todo la moqueta de la habitación y el baño
Se hospedó 3 noches en octubre de 2018
Respuesta de dear, el 12 oct. 2018
Dear Mr. Francisco, Greetings! At the outset, We would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again. Kind regards, Narai Hotel

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Condiciones de la propiedad
Wifi pésimo Desayuno muy justo Pedimos hielo en la habitación y nos lo cobraron
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018
Respuesta de ant, el 14 sept. 2018
Dear sir or Madam, Greetings from Narai Hotel Silom! Thank you very much for choosing us and we are looking forward to serving you near future. We are appreciated that you provided the valuable feedback and we will definitely share the great comment among our team members accordingly. We sincere apologize for any inconvenience caused and we will definitely develop our service and facilities very soon. Should you need further assistance do not hesitate to contact me at anytime. Best regards, Prapawin Suriya Sales Executive

8/10 Bueno

Maria

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Ant, el 16 ago. 2018
Dear Maria , Greetings from Narai Hotel Silom! Thank you very much for choosing us and we are looking forward to serving you near future. We are appreciated that you provided the valuable feedback and we will definitely share the great comment among our team members accordingly. Should you need further assistance do not hesitate to contact me at anytime. Best regards, Prapawin Suriya Sales Executive

8/10 Bueno

P, Arizona USA

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Hotmail agradable cierca del Rio Chao Praya
Estancia cómoda, buen service de limpieza, accesso rápido al transporte público y privado.
Se hospedó 5 noches en julio de 2018
Respuesta de Ant, el 28 jul. 2018
Dear P' On behalf of Ladies and Gentlemen from Narai Hotel Silom! Thank you very much for choosing us on your pleasant stay in Bangkok. We are appreciated you to provide the feedback during your stay and we are looking forward to welcome you back in near future trip to Bangkok. Should you need further assistance regarding your next booking do not hesitate to let me know. Best regards, Prapawin Suriya Sales Executive

6/10 Aceptable

Ana

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena ubicación, demasiada gente en el Lobby hacen que sea un poco caos, habitación sencilla con cama cómoda. (Obras cerca del hotel) lo cual hace un poco molesto el ruido.
Se hospedó 1 noche en enero de 2018
Respuesta de Vanlaya, el 28 ene. 2018
Dear Ana, Thank you very much for taking the time to write this review. We hope to be able to welcome you back at Narai Hotel again. Kind regards, Vanlaya S. Sales Executive

8/10 Bueno

Rosa

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Hotel correcto en el distrito financiero
Falta de mantenimiento en la habitación y el baño, moqueta sucia y personal en la recepción poco agradable. Me he alojado varias veces en este hotel y siempre había repetido por la buena experiencia.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2017

8/10 Bueno

Jesus Enrique

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Solo he estado un día .Habitacion ,estupenda ,piscina chula y muy buena atención !
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017
Dear Jesus Enrique, Thank you very much for taking the time to post your review. Your feedback would be shared with our team We hope to see you again very soon when you are back in Bangkok. Kindest regards, Vanlaya S. Sales Executive

8/10 Bueno

AGE, G

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Solo con lo necesario
Estancia en hotel norma,l no más de lo necesario sólo usamos de corta estancia
Se hospedó 1 noche en julio de 2017

6/10 Aceptable

Gustavo, LAS PALMAS

Le gustó: Limpieza
HOTEL BIEN SITUADO EN SILOM.
Hotel en el que he estado en varias ocasiones. Bien situado. Desayuno bastante completo. Personal servicial, aunque el nivel de inglés es mejorable. Al segundo día de nuestra estancia, se rompió la cerradura electrónica de nuestra habitación y nos ubicaron en otra habitación de inferior categoría sin ofrecernos compensación alguna a cambio (teníamos una Deluxe y nos dieron una Superior), alegando que estaban llenos.

10/10 Excelente

Roy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel
Excelente hotel me alojaría de nuevo sin duda.

10/10 Excelente

Jesper

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Kommer gerne igen
Har boet her det bedste af en uge .. var egentligt ikke meningen jeg skulle ha blevet så længe Dejlig morgenbuffet til få penge og store værelser .. Personalet er virkeligt søde og hjælpsomme og så ligger hotelet dejligt centralt i silom tæt på restauranter og nattelivet
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021

10/10 Excelente

Thumb, Bangkok

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good staff Highly service minded Nice location
Se hospedó 1 noche en julio de 2020

10/10 Excelente

Thumb, Bangkok

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good staff nice room interior Clean and comfortable
Se hospedó 2 noches en julio de 2020

10/10 Excelente

Dominik

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Prima Lage, große Zimmer
Der Aufenthalt war eine kleine Zeitreise. Das Hotel ist eines der ältesten in Bangkok,d.h. große Zimmer und viel Platz, aber trotzdem nicht abgewohnt. War alles sauber und frisch renoviert. Die Lage ist optimal, der Skytrain ist in wenigen Minuten zu erreichen. Ein besonderer Pluspunkt ist der sehr große Pool.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

8/10 Bueno

Ingela

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

ZUBAIR ULFAROOQ

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
great help full smiling staff
amazing to stay in hotel narai in bangkok
Se hospedó 7 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

elizabeth, hollywood fl

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
very nice location,room are comfortable with big windows with nice views, can reserve tours inside the hotel and has also taxi and limousine service inside as well as a restaurant besides of the breakfast and dinner buffet.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hyvä aamupala ja monipuolinen Kiva allasalue jos ei jaksa kuljeskella ksupungillla Hyvät kulkuyhteydet
Se hospedó 6 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Geoff, Australia

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Food is very expensive and although convenient to places I wanted to visit I regard it as too expensive for the price
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

10/10 Excelente

t, 日本

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
少し古いですが、スタッフの対応や掃除具合、設備の環境等すべてにおいて大満足です。また利用したいと思います。
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Dejligt hotel
Dejligt hotel som ligger meget centralt. Værelset vi boede på var pænt og rent. Morgenmads buffen er suveræn og kan godt anbefales. Pool området er stille og roligt med tilpas antal solvogne.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
I didn't like the shower. Is fix in the wall and the shower cabin is small and allways came a bad smell from sewerage.
Se hospedó 7 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Oskar

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very good for the price
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

michel

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
personnel très disponible chambre propre et spacieuse
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

K

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
スタッフの対応が大変よく大満足です。
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Hiroshi

Se hospedó 7 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
sehr gute Lage, man kann alles gut erreichen, nah zum Fluß, Bushaltestelle fast vor dem Hotel
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
部屋のトイレが最新ウォシュレット 水回りも清潔 アメニティーが使いまわしの大瓶
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

AS, Tokyo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
A little old, but enough.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 7 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

NEERA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Enjoyable stay- great location!
Enjoyable stay at Narai hotel. Wonderful location - close to restaurants, shops and the sky train. The hotel also has a couple of restaurants. The rooms are comfortable. The bathroom sink is tiny!
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Delightful
Wonderful location, it's convenient to go to around the city and the staffs are friendly. The room is clean and comfort.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020

10/10 Excelente

Minna

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hyvä hotelli
Hyvä hotelli, kivat huoneet, hyvä palvelu ja erinomainen aamupala. Hyvä sijainti Hinta laatusuhde kohdillaan. Pieni miinus tulee siitä että yöllä haistoin vanhan nikotiinin, kerros jossa yövyimme on vanha tupakointikerros.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
紙スリッパが古すぎて、破れて使えない。冷房が古く、温度調節が上手く出来ない。 エントランスのホテルタクシーの売り込みが強く、価格も高過ぎ。ホテルのポーターもメータータクシーを呼んでくれない。
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Super Lage. Einrichtung etwas in die Jahre gekommen, aber alles sauber.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Mohammad

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Another marvelous visit
it was fantastic as usual..very friendly staff with excellent service
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

8/10 Bueno

Dan, Toronto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The location and the price for 4star hotel is reasonable
Se hospedó 6 noches en febrero de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
場所的に便利のいいホテルです
とても便利のいい場所にホテルがあって、ナイトマーケットにでかけたり、マッサージにでかけたりと思ってたシーロム地区でしたかった事や行きたかったお店などすべて叶えられました。 ホテルで過ごした時間は短めでしたが、快適に過ごせて朝食が美味しかったです。
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Annie, el 21 feb. 2020
Thank you for your wonderful review. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest and I am delighted to hear that you truly enjoyed your time with us especially with our restaurant. I will share your compliment with the team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Narai Hotel Bangkok very soon. Sincerely yours, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The Hotel is in a great location, a short walk away from the sky train and local bus routes and also the night markets (beware of the pingpong con artists). However, the rooms are generally tired and looking really really dated. There was some mould developing in the ceiling of the shower room and there was no sanitary spray next to the toilet. The complimentary water, tea, coffee and creamer was welcome. The gym could also do with an update.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020
Respuesta de Annie, el 21 feb. 2020
Greetings from Narai Hotel, Bangkok! We thank you for taking the time to share your experience with us. We are regret to know that our services was not meet for expectation. Providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators. Your comments are taken note for brief our team again to avoid the same issues in the future. Looking forward to welcome you back soon at Narai Hotel, Bangkok. Yours sincerely, Anintorn Ovathasarn Hotel Manager Narai Hotel, Bangkok