Exterior

Opiniones de Arena by the Beach

Arena by the Beach
Ben Gurion 99, Main entrance from Shay Agnon 18, Bat Yam

Opiniones

6.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 79 de 420 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 135 de 420 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 92 de 420 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 69 de 420 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 45 de 420 opiniones" "

6.6/10

Limpieza

7.4/10

Servicio y personal

5.4/10

Servicios

6.2/10

Condiciones de la propiedad

4.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Experiencia traumática. Nos cobraron el triple del valor de la reserva por ser 3 huéspedes cuando la reserva era para 3 personas. Nos invitaron a cancelar la reserva y marcharnos a las 3 de la madrugada. El personal es muy desagradable y no ayuda en nada. El hotel se encuentra en un edificio en estado de semi abandono. Puertas de cristal rotas por los suelos. En la habitación las ventanas atornilladas al marco para que no se desprendan. El ruido no permite dormir en toda la noche. El salón del desayuno huele fatal, lleno de comida por el suelo y nadie la limpiaba. El garaje parece que se va a derrumbar en cualquier momento.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bien ubicado. Opcinmes de restaurantes en la zona
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Thank you but no thank you. Sorry.
Kind people but dirty rooms. Sofa with cigarette burn and sticky floor. The best is the breakfast. Too much air freshener that I you´ll can feel it in your eyes.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Ilona v, el 20 may. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the inconvenience you have experienced during your stay I assured that these issues will be looked into. We value your comments and hope to welcome you and serve you again. Sincerely Ilona Guest relation manager

6/10 Aceptable

JUAN MANUEL

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de Amnon K., el 23 mar. 2019
Dear Juan, Thank you for taking the time to submit your rating following your recent stay with us. Best regards, Amnon K., Guest Relations Manager Leonardo suite Bat Yam

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy acogedor
Hotel Muy comodo ,Limpio y frente de la playa el personal muy atento y dispuesto siempre ayudar
Se hospedó 6 noches en agosto de 2018
Respuesta de Amnon, Guest Relations Manager, el 9 sept. 2018
Dear Guest, Thank you so much for your lovely hotel review. Our guests' satisfaction is very important to us and we appreciate your compliments on our staff and services. Hope to host you soon again. Best regards, Amnon K., Guest Relations Manager Leonardo suite Bat Yam

8/10 Bueno

Edgar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fue bueno, pasamos bien, la recepcionista fue fantastica muy dispuesta y querida
Se hospedó 2 noches en enero de 2018
Respuesta de goldie, el 26 ene. 2018
Hello Edgar. Thank you so much for your hotel review. Always to your service Best regards. Goldie' guests relations.

4/10 Malo

J M

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy mal servicio en general
Respuesta de Gal, el 19 sept. 2015
Muy señor mío: Gracias por tu opinión. Estamos haciendo nuestros mayores esfuerzos para mejorar nuestro servicio con el fin de conseguir la satisfacción de nuestros huéspedes. sinceramente Gal Canaf Gerente de recepción

8/10 Bueno

Alberto, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
buen hotel
es un buen hotel es buena la ubicacion, en relacion al precio te dan una suite por un precio muy bajo conforme a lo que vale la zona de telaviv un cuarto normal y estas muy cerca del centro de telaviv estas a 15 min en auto, en invierno no hay albercas abiertas el desayuno es muy bueno y la atencion de la gente es muy amable
Respuesta de Gal, el 30 may. 2015
Dear Sir I would like to thank you fpr writing the review. We are delighted to see that our efforts to give the best to our guest are getting attention. I hope to see you again among our guests in the near future. Sincerely Gal Canaf Front desk manager

8/10 Bueno

ale

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
todo bien
me parecio un buen hotel

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Estancia en leonardo batyam
El hotel esta muy bien ubicado,en esa zona de bat yam es el más alto y moderno,pero la limpieza de los pasillos del hotel estaban muuuuuy sucios ! Parecía jerga!!! El único servicio q tiene para comer es un restaurante que cierra a las 10:00 a.m. Y son como soldados en el horario. El hotel se supone q tiene 4 estrellas y no es así!!Tendra máximo 3 estrellas

10/10 Excelente

alberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
buen hotel
buen hotel buen servicio buena ubicacion buen buffete muy recomendable

10/10 Excelente

Michele

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great Hotel for independent traveller.
my last night in Israel was finished watching the sunset from my balcony at Arena by the Beach. beautiful sea-front location with spacious, well furnished suite. the staff were friendly and helpful even though it was a little busy at check in. unfortunately I wasn't able to stay for the breakfast but I had a wonderful evening and a much-needed rest. thank you so much for the hospitality! - this is the review I would have written if the devastating events that are currently unfolding had not occurred. my heart is broken to see what is happening right now in Israel and my prayers are with you and your families. the love and warmth and friendliness I was shown on my trip is in stark contrast to the horror of these terror attacks.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de idan, el 16 oct. 2023
thank you very much,hope to see you again at the futureidan

10/10 Excelente

Jovace

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
The staff was amazing! So kind and very helpful
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de recmng, el 28 sept. 2023
thank you,we glad that your stay was pleasant and you satisfied

8/10 Bueno

Mordakhay

Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

2/10 Terrible

DIDIER

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Peut-être le pire des hôtels
Un horrible ce jour, des chambres dites supérieures ou il y a même pas un endroit pour poser sa valise, vous prenez une douche et vous avez de l'eau jusqu'à au pied de votre lit, ils disent vue sur la mer mais il n'y a pas de fenêtre, des ascenseurs qui bouge dans tous les sens en fait sa prière avant de monter, un petit déjeuner horrible qui se passe à la piscine, franchement je déconseille totalement cet hôtel
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

2/10 Terrible

Liraz

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We had bugs in our room. Desk service was rude. Absolutely Terrible. STAY AWAY!!!
Se hospedó 2 noches en junio de 2023

4/10 Malo

samet

Se hospedó 2 noches en julio de 2023

4/10 Malo

Eliezer

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
The pool was nice. But it closed at 6:00 pm - sunset was at 7:40. And it did not open untill 11:00 am which was checkout. We arrived at 2:35 pm. Met a person at the deak who told us that check in was at 3:00 pm - which was true. She told us that our reservation was for two nights. That was incorrect- it was for one night. She barked at us to sit down as check in is at 3:00. At 3:10 we knocked on the door. She said a room is not ready and promptly left as her shift was done. Someone else came and had to start over. A room was not avaliable until 4:00 pm. No compensation was offered or given for the delay. The breakfast was bare. The food choice was quite limited. Someone was making what seem to be omelets - but had no fillings ie cheese, mushrooms, onions etc. so he was making egg rings in iul. Everything else was premade. They did not have regular coffee - just instant and through a machine. The air conditioning in the room did work well. The room was quite dated. There was no service, bellhop, concierge etc.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

4/10 Malo

REUVEN

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 7 noches en mayo de 2023

4/10 Malo

Majed

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

2/10 Terrible

Erika

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was filthy and the rooms and hallways smelled like smoke. The swimming pool area looked like a listeria breeding ground. There were homeless people squatting in the hotel. Something was wrong with the fan and it sounded like an aircraft was in my room so could not sleep.
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

8/10 Bueno

Harald

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de idan, el 27 mar. 2023
thank you harald , hope we will see you again in out hotel.idan

2/10 Terrible

BENJAMIN

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The front desk too slow ,the furniture too old ,the room is dusty all together not worth the price . The only good thing is the Breakfast even Very good .
Respuesta de irit, el 22 feb. 2023
dear Benjamin:we will try to improve our service in the reception.we are doing our best for the cleaning of the room. maybe it was dusty on spot on

4/10 Malo

yoel

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

4/10 Malo

Richard

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fix It Up or Close It Up!
This place is in a nice location - across the street from the beach. Restaurants etc nearby. Staff is friendly and tried to be helpful. But the facility is falling apart and needs a renovation, or they should get out of the business. Our reserved suite with a sofa bed in the living area had 2 chairs instead, which could not be coupled into any sleeping arrangement. We requested a room change, but that room had a broken sofa bed with no linens and none available until the next day. It was VERY uncomfortable for my son to try to sleep. The next day they tried to fix it, but a severe lump remained which caused him a backache the following day. Other problems: shower head not working. No phone in the room. Construction scaffolding abounds but no visible work in progress. Room key didn't work longer than a few hours without needing to be reset. Staff tried to be helpful but can't make up for a facility that is falling apart.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de irit, el 26 jul. 2022
Dear Richard: We are doing our best to give our guests a good feeling , and to take care for their needs. I am sorry that you fill the way you do. We will be happy to invite you to come again to the hotel for a better experience. please advise thank you & best regards

2/10 Terrible

sarit

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020

4/10 Malo

shemoel

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
פשוט אכזבה.זה אכסניה לא מלון
Se hospedó 2 noches en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en enero de 2020

6/10 Aceptable

Pradhan

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal
Location is good . Personal is not friendly
Personal are not friendly. Service is not on time.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020

2/10 Terrible

mohammed

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Never using this hotel again
Very poor service and safety was main concern. Room door didn’t shut properly and cockroaches were all over the place.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Das ist im Prinzio kein 4. Sterne Hotel eher ein mittelmäßiges 3. Sterne Haus. Personalö war sehr nett. Beim Buffett sollte man Beschriftungen anbringen weil man nicht weiß was es genau ist.Es gibt auch keine Bar oder Restaurant wo man eine kleinigkeit essen könnte. Das Hoztel gehört auf jedenfall restauriert.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2019

4/10 Malo

Michael

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

8/10 Bueno

eybi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
good value for money
the building is located in a great location right nect to the beach. it mix residence apt and hotel rooms. they could try harder for better cleaning the building, windows and structite. the breakfast was amazing and rich with wide variety.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This is the worst property I have ever stayed. Mouldy and dirty. Staff don't even clean rooms.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

2/10 Terrible

Mahann

Se hospedó 5 noches en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great Staff... Amazing General Manager... even the live in tenants are Amazing... there’s a sense of family and Unity which makes you feel welcomed... I’ve stayed at Grand Court in Jerusalem and great Dead Sea Hotels... but this Hotel is an Amazing find... and under 200 a night... it’s a great deal for the city life and beachfront property
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
The breakfast was amazing and the service was great. The conditions of the property can be better...
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No bell man, no help to get taxi, maintenance horrible , looks very old. Nice porch. Barley outlet in the room.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It was falling apart and dirty and broken . Tired and the bathroom tiny and bedroom basic
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019

10/10 Excelente

Mayan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 11 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v RM , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, ilona v R.M

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v, el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards ilona v

10/10 Excelente

lorena

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v R.M , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, ilona v R.M

10/10 Excelente

shuky

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v R.M , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, ilona v R.M

4/10 Malo

Aaron

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
No restaurant during shabbat
Central reservation said the restaurant will be open during Shabbat , it was close. As shomer Shabbat, it was a real big issue for me. Very disappointed on that point
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We wish you had a better experience in our hotel Regards, ilona v R.M

8/10 Bueno

or

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, ilona v R.M

6/10 Aceptable

Bella

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Leonardo suits in Bat Yam need serious improvemen!
I stayed in Leonardo Suite from September 12 trough 16th, 2019. The location is great! Lots restaurants , markets and beautiful beach! The room is good size. Cable TV with lots of options. The breakfast was mediocre, lots of food but not tasty. The lobby is very small and overall doesn’t have inviting atmosphere. The mattress and pillows are terrible! They should work on improvements since the location is great.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We wish you had a better experience in our hotel Regards, ilona v R.M

4/10 Malo

Ömer faruk

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We wish you had a better experience in our hotel Regards, ilona v

4/10 Malo

david

No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 7 noches en agosto de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We wish you had a better experience in our hotel Regards, ilona v

8/10 Bueno

Eli

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 9 noches en agosto de 2019
Respuesta de ilona v , el 30 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo suite bat yam Hotel and Thank you for your wonderful review. I was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, ilona v R.M