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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 81 de 569 opiniones" "
10 - Excelente
81
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 246 de 569 opiniones" "
8 - Bueno
246
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 164 de 569 opiniones" "
6 - Aceptable
164
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 56 de 569 opiniones" "
4 - Malo
56
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 22 de 569 opiniones" "
2 - Terrible
22
7.2/10
Limpieza
7.2/10
Servicio y personal
7.2/10
Servicios
6.6/10
Condiciones de la propiedad
8.0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
4/10 Malo
Moises
Viaje de negocios
1 nov. 2019
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Su único punto a favor es la ubicación
El hotel está bien situado cerca de Tiannamen (se puede ir andadno en 40 min) pero por todo lo demás el hotel no es recomendable La habitación es viejísima y mal mantenida (wc que no funciona, armario con la puerta caida...) y la limpieza deja que desear. No pude disfrutar del desayuno porque me marchaba muy temprano por lo que no puedo opinar.
Moises
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 21 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The problems you mentioned have been reported to the leadership of the hotel. The leadership of the hotel attaches great importance to it. Although the hotel is updating some equipment and facilities, the room should be repaired in time if there is a problem. The housekeeping department and the engineering department should check and repair the room. We are very sorry for what happened to you. We look forward to your compensation when you come again. Thank you!
10/10 Excelente
Cliente verificado
13 ago. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy agradable
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de JL, el 16 ago. 2018
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!
6/10 Aceptable
Israel, Shanghai
21 feb. 2018
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Buena opcion
La ubicacion es ideal para moverte en metro. La habitation comoda, lo unico q no me gusto fue la actitud del personal en recepcion, mal ingles, reian y hablaban en chino enter ellos. Fuera de eso, es un buen balance entre costo y servicio
Israel
Se hospedó 5 noches en febrero de 2018
Respuesta de JL, el 1 mar. 2018
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!
6/10 Aceptable
marta, SP
22 jul. 2016
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Buena ubicación
En el distrito financiero, hotel antiguo y con poco personal y bastante antipático, el ultimo día casi pernemos el vuelo porque como llovía no había taxis para el aeropuerto y en el hotel ni quisieron buscarnosle ni ayudarnos a hacerlo
marta
6/10 Aceptable
Cliente verificado
26 oct. 2012
Cliente verificado
10/10 Excelente
Gerry
24 dic. 2023
Gerry
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Wei
29 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good location with reasonable price.
Wei
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
6/10 Aceptable
SEIGI
Viaje de negocios
11 ago. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
location is good, inside a bit hackneyed
SEIGI
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
8/10 Bueno
HONGMEI
22 abr. 2023
HONGMEI
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
4/10 Malo
Cliente verificado
Viaje de negocios
8 mar. 2021
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
25 ene. 2020
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The bed room carpet need to be replaced. Too old. Too dirty
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The staff was friendly specially the room service 👍
Yung
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 19 dic. 2019
Dear guests: I'm very glad to see your comments. I hope that your visit to Beijing did not disappoint you. We're willing to entertain our guests with our enthusiasm and hope that the guests staying in the hotel will be satisfied with our service. We look forward to seeing you again.
报错
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje de negocios
16 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 18 dic. 2019
Dear guests: Thank you for staying in Jinglun Hotel. Your satisfaction is the driving force of our work. We will work harder for the guests in the hotel and look forward to your coming again.
10/10 Excelente
YU HAN
Viaje de negocios
9 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
ShunJu
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 30 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest satisfaction. We will try our best to do our work well and look forward to your coming again!
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje en grupo, Viaje de negocios
27 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
フロントのサービスが良いです。
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 30 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest satisfaction. We will try our best to do our work well and look forward to your coming again!
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje de negocios
25 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Wei
It was early when I got hotel and I wasn’t feeling good. Many people were in the lobby so there was no room. I waited about 2hours then I talked staff to wish have a room....staff was very friendly and gave me a room just cleaned. Thank you so much!
Jianwei
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 3 nov. 2019
Dear guests: Thank you very much for choosed the Jinglun Hotel. The rental rate of the hotel is relatively high in recent time. In addition, it is early for you to arrive at the hotel, so there are many guests in the hall. We will try our best to provide convenience for our guests. We look forward to seeing you again.
6/10 Aceptable
Cliente verificado
24 oct. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your reply is to pay attention to the hotel. We will pay attention to the needs of the guests, try our best to do our service work, and look forward to your coming again!
10/10 Excelente
Fly, 東京
Viaje de negocios
20 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
立地がとても便利、スタッフの対応が良い
Fly
Se hospedó 5 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest wish. We will work harder for the guests in the hotel and look forward to your coming again!
6/10 Aceptable
TAKAYUKI
19 oct. 2019
年季の入ったホテル
古い。暗い。ウォシュレット無し。朝食が内容の割に高い。以前の日航ホテルの面影が少し残っている程度。
TAKAYUKI
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel management also attaches great importance to the problems you mentioned. We are gradually improving the equipment and facilities of the hotel. We will keep the good tradition. Looking forward to your coming!
8/10 Bueno
Cliente verificado
17 oct. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guest: Thank you for staying in Jinglun Hotel, which has a history of 35 years. Located in the CBD Central Area of Beijing, convenient transportation, welcome to visit again.
6/10 Aceptable
Cliente verificado
Viaje en grupo
1 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Just ok, fair service for the price. Location not very convenient for dinning options around
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 8 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in the Jinglun Hotel, the four floor of the restaurant has a flavored restaurant, the lobby has western fast food and Japanese style. If you like other flavor restaurants, you can go to the concierge, and the hotel staff will help you find it. We will try our best to meet the needs of the hotel guests. Welcome again!
Honorable guests, thank you for stayed in Jinglun Hotel. I have already told the manager of the room department about the problems you mentioned. At the same time, the hotel leaders also attach great importance to it. They ask the room department to strengthen the training and inspection of the staff and improve the room hygiene quality. Looking forward to your coming again!
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
18 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
新しくはないが清潔だった。
Cliente verificado
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 29 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for your stay and comments. Although the hotel is a bit old, our heart is still young. We will try our best to serve our guests and look forward to your visit
4/10 Malo
Cliente verificado
17 sept. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 2 oct. 2019
Respected guest: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Seeing the score you gave, I feel that you are not satisfied with the experience of staying. I don't know if our service or equipment has disappointed you. But we will try our best to serve our customers. Thank you for your score. It is our driving force to improve the quality of service. Looking forward to your coming again!
8/10 Bueno
Cliente verificado
16 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 26 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!
10/10 Excelente
Cliente verificado
15 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 26 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!
8/10 Bueno
Bernard
13 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Bernard
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 15 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!
8/10 Bueno
Cliente verificado
8 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.
8/10 Bueno
Cliente verificado
7 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
near buildung
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.
8/10 Bueno
Cliente verificado
7 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.
8/10 Bueno
ターチャン, 静岡
Viaje en grupo
7 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!
8/10 Bueno
Cliente verificado
2 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for staying at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.
4/10 Malo
Cliente verificado
Viaje de negocios
1 sept. 2019
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Respected guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been redecorated for more than ten years. The hotel leaders also attach great importance to it. They plan to gradually update and renovate the hotel equipment. I believe tomorrow will be better. Looking forward to your coming again!
6/10 Aceptable
Danny
26 ago. 2019
Danny
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
6/10 Aceptable
Cliente verificado
15 ago. 2019
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
ドライヤーの電源が入りズラい
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 2 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The problem of hair dryer mentioned by you has been told to the room manager. They will check the room's hair dryer and repair and replace the problematic hair dryer. Thank you for your reminder and look forward to your visit again.
8/10 Bueno
Xiaoli
5 ago. 2019
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Somehow, this property could not call a regular taxi for me. Since I don't have a Chinese mobile phone, I relied on hotels to call taxi for me. This is the first time I got an answer that since I don't have a mobile number, they can only call a premium cab service for me, which is three times the normal cab price. Ridiculous.
Xiaoli
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios, Viaje en pareja
2 ago. 2019
Le gustó: Servicio y personal
ネットが繋がらなかった
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 10 ago. 2019
Respected guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The management of the hotel attaches great importance to the network problem you mentioned. The computer room of the hotel has been asked to check the network. At the same time, some networks are not able to log on in China, and may need to change their settings. Our computer engineer will help you adjust, looking forward to your visit!
8/10 Bueno
Michael Henriksen
28 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lige midt i byen
Lige midt i hovedstaden i riget i midten. God beliggenhed i gåafstand til rigtig mange seværdigheder. Kan kun anbefales.
Michael Henriksen
Se hospedó 4 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 31 jul. 2019
Dear Guest: Thank you for staying at Jinglun Hotel, which is located in the CBD central area of Beijing. I hope you have a good trip in Beijing. We look forward to seeing you again.
8/10 Bueno
Holly
26 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Holly
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guests: Thank you for staying in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will continue to make efforts to let more guests feel the warmth of Jinglun. We look forward to seeing you again.
8/10 Bueno
Cliente verificado
22 jul. 2019
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
値段相応でOK。ロケーションは最高。
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will continue to make efforts to let more guests feel the warmth of Jinglun. We look forward to seeing you again.
2/10 Terrible
Cliente verificado
21 jul. 2019
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Poor English staff rude no service terrible restaurant
Cliente verificado
Se hospedó 8 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guest: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your question has been reported to the hotel management. The hotel management requests the catering department to strengthen the English training for the staff. Regular assessment of the staff in English. Welcome to visit us again.
10/10 Excelente
Cliente verificado
21 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 31 jul. 2019
Respected guest: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will try our best to serve you and hope you have a good trip in Beijing. We look forward to seeing you again.
Distinguished guest: Thank you for your comment. Smoking is banned in Beijing. Although we tried to stop smoking, there were still guests smoking in the room. The hotel management asked the housekeeping department to find a better way to remove the smoke. Avoid affecting other guests'accommodation. Welcome to visit us again.