Lobby

Opiniones de Jinglun Hotel Beijing

4 out of 5
Jinglun Hotel Beijing
3 Jianguomenwai Avenue, Beijing, PEK

Opiniones

7.2

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 81 de 569 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 246 de 569 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 164 de 569 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 56 de 569 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 22 de 569 opiniones" "

7.2/10

Limpieza

7.2/10

Servicio y personal

7.2/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Malo

Moises

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Su único punto a favor es la ubicación
El hotel está bien situado cerca de Tiannamen (se puede ir andadno en 40 min) pero por todo lo demás el hotel no es recomendable La habitación es viejísima y mal mantenida (wc que no funciona, armario con la puerta caida...) y la limpieza deja que desear. No pude disfrutar del desayuno porque me marchaba muy temprano por lo que no puedo opinar.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 21 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The problems you mentioned have been reported to the leadership of the hotel. The leadership of the hotel attaches great importance to it. Although the hotel is updating some equipment and facilities, the room should be repaired in time if there is a problem. The housekeeping department and the engineering department should check and repair the room. We are very sorry for what happened to you. We look forward to your compensation when you come again. Thank you!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy agradable
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de JL, el 16 ago. 2018
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

6/10 Aceptable

Israel, Shanghai

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Buena opcion
La ubicacion es ideal para moverte en metro. La habitation comoda, lo unico q no me gusto fue la actitud del personal en recepcion, mal ingles, reian y hablaban en chino enter ellos. Fuera de eso, es un buen balance entre costo y servicio
Se hospedó 5 noches en febrero de 2018
Respuesta de JL, el 1 mar. 2018
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

6/10 Aceptable

marta, SP

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Buena ubicación
En el distrito financiero, hotel antiguo y con poco personal y bastante antipático, el ultimo día casi pernemos el vuelo porque como llovía no había taxis para el aeropuerto y en el hotel ni quisieron buscarnosle ni ayudarnos a hacerlo

6/10 Aceptable

Cliente verificado

10/10 Excelente

Gerry

Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Wei

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good location with reasonable price.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

6/10 Aceptable

SEIGI

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
location is good, inside a bit hackneyed
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

8/10 Bueno

HONGMEI

Se hospedó 5 noches en abril de 2023

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The bed room carpet need to be replaced. Too old. Too dirty
Se hospedó 3 noches en enero de 2020

10/10 Excelente

北京通, 東京

Viaje de negocios
ロケーションが非常によい。
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019

6/10 Aceptable

NAOHITO

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
いたって普通です
国貿駅から近いのでいつも利用してますが、施設が古いので宿泊代が高く感じます。でも朝食は日本食があるのでヨシとしてます。
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

JINFENG

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
宿体驗
還不錯,工作人員很禮貌,清潔人員很好,小朋友掉了一地的薯片,大晚上叫清潔,立場就幫忙做啦,還有就是送餐快,就是周邊吃飯不是很方便,邊上是有大商場,但太复杂啦,不好逛,指示牌指示不清楚,不過總之,這家住的還是不錯的
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 24 dic. 2019
尊敬的客人您好,感谢您的入住和点评,我们一直秉承顾客就是我们的上帝,我们会以最好的服务迎接我们的客人,也希望京伦能成为您在北京最好的家。祝您万事如意,圣诞快乐!

8/10 Bueno

Yung

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The staff was friendly specially the room service 👍
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 19 dic. 2019
Dear guests: I'm very glad to see your comments. I hope that your visit to Beijing did not disappoint you. We're willing to entertain our guests with our enthusiasm and hope that the guests staying in the hotel will be satisfied with our service. We look forward to seeing you again. 报错

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 18 dic. 2019
Dear guests: Thank you for staying in Jinglun Hotel. Your satisfaction is the driving force of our work. We will work harder for the guests in the hotel and look forward to your coming again.

10/10 Excelente

YU HAN

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 15 dic. 2019
尊敬的客人您好,感谢您的点评,客人的满意就是我们最大的追求,我们秉承京伦的传统,尽力做好我们的服务工作。也期待您的再次光临指导!

8/10 Bueno

ShunJu

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 30 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest satisfaction. We will try our best to do our work well and look forward to your coming again!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
フロントのサービスが良いです。
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 30 nov. 2019
Dear guests: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest satisfaction. We will try our best to do our work well and look forward to your coming again!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
乾淨舒適但房間亮度偏暗
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 1 dic. 2019
尊敬的客人您好,感谢您的入住和点评,您的鼓励就是我们最大动力,我们会继续努力做好我们的服务工作。也祝您生活愉快,工作顺利!

10/10 Excelente

KIMIKA

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
京伦饭店的环境很好,交通便利!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 4 nov. 2019
尊敬的客人:感谢您入住京伦饭店,您的点评是对我们工作的认可和奖励,我们会尽我们的努力满足客人的需求。也期待您的再次光临!

8/10 Bueno

Jianwei

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Wei
It was early when I got hotel and I wasn’t feeling good. Many people were in the lobby so there was no room. I waited about 2hours then I talked staff to wish have a room....staff was very friendly and gave me a room just cleaned. Thank you so much!
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 3 nov. 2019
Dear guests: Thank you very much for choosed the Jinglun Hotel. The rental rate of the hotel is relatively high in recent time. In addition, it is early for you to arrive at the hotel, so there are many guests in the hall. We will try our best to provide convenience for our guests. We look forward to seeing you again.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your reply is to pay attention to the hotel. We will pay attention to the needs of the guests, try our best to do our service work, and look forward to your coming again!

10/10 Excelente

Fly, 東京

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
立地がとても便利、スタッフの対応が良い
Se hospedó 5 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest wish. We will work harder for the guests in the hotel and look forward to your coming again!

6/10 Aceptable

TAKAYUKI

年季の入ったホテル
古い。暗い。ウォシュレット無し。朝食が内容の割に高い。以前の日航ホテルの面影が少し残っている程度。
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel management also attaches great importance to the problems you mentioned. We are gradually improving the equipment and facilities of the hotel. We will keep the good tradition. Looking forward to your coming!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de steve zhang, el 27 oct. 2019
Dear guest: Thank you for staying in Jinglun Hotel, which has a history of 35 years. Located in the CBD Central Area of Beijing, convenient transportation, welcome to visit again.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Just ok, fair service for the price. Location not very convenient for dinning options around
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 8 oct. 2019
Dear guests: Thank you for stayed in the Jinglun Hotel, the four floor of the restaurant has a flavored restaurant, the lobby has western fast food and Japanese style. If you like other flavor restaurants, you can go to the concierge, and the hotel staff will help you find it. We will try our best to meet the needs of the hotel guests. Welcome again!

8/10 Bueno

Jawaherul Kazi

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 8 oct. 2019
您好,感谢您入住京伦饭店,京伦饭店一直秉承“京伦的微笑,首都的骄傲”竭诚招待来自世界各地的宾朋。希望您喜欢在北京的旅游。欢迎您再次光临!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
掃除が不十分。チェックインした後、部屋の浴室の床には、他人の髪の毛が、何本か落ちていた。
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 2 oct. 2019
Honorable guests, thank you for stayed in Jinglun Hotel. I have already told the manager of the room department about the problems you mentioned. At the same time, the hotel leaders also attach great importance to it. They ask the room department to strengthen the training and inspection of the staff and improve the room hygiene quality. Looking forward to your coming again!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
新しくはないが清潔だった。
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 29 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for your stay and comments. Although the hotel is a bit old, our heart is still young. We will try our best to serve our guests and look forward to your visit

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 2 oct. 2019
Respected guest: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Seeing the score you gave, I feel that you are not satisfied with the experience of staying. I don't know if our service or equipment has disappointed you. But we will try our best to serve our customers. Thank you for your score. It is our driving force to improve the quality of service. Looking forward to your coming again!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 26 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 26 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!

8/10 Bueno

Bernard

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 15 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
near buildung
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.

8/10 Bueno

ターチャン, 静岡

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
施設内にマッサージ店があり、疲れた体にとても効果があった。近くに百貨店もあり買い物にも便利であった。
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 15 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been adhering to the principle of "Jinglun's smile, the pride of the capital". This year is the 35th anniversary of the establishment of Jinglun Hotel. Welcome friends from all over the world. We also try our best to serve them. Welcome again!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guests: Thank you for staying at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pride. We will continue to work hard to make the guests feel at home. We look forward to your coming again.

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
老朽化するままになっています。 廊下のカーペット(5階しか知りません)が汚れ、剥がれ、よれなどがそのままです。室内も老朽化していますが、滞在して不快なるほどではありません。 建国門外大街という、交通量の多い大通りに面した部屋は結構騒音が気になります。
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 9 sept. 2019
Respected guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The hotel has been redecorated for more than ten years. The hotel leaders also attach great importance to it. They plan to gradually update and renovate the hotel equipment. I believe tomorrow will be better. Looking forward to your coming again!

6/10 Aceptable

Danny

Se hospedó 2 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
ドライヤーの電源が入りズラい
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 2 sept. 2019
Dear Guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The problem of hair dryer mentioned by you has been told to the room manager. They will check the room's hair dryer and repair and replace the problematic hair dryer. Thank you for your reminder and look forward to your visit again.

8/10 Bueno

Xiaoli

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Somehow, this property could not call a regular taxi for me. Since I don't have a Chinese mobile phone, I relied on hotels to call taxi for me. This is the first time I got an answer that since I don't have a mobile number, they can only call a premium cab service for me, which is three times the normal cab price. Ridiculous.
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
ネットが繋がらなかった
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 10 ago. 2019
Respected guest: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. The management of the hotel attaches great importance to the network problem you mentioned. The computer room of the hotel has been asked to check the network. At the same time, some networks are not able to log on in China, and may need to change their settings. Our computer engineer will help you adjust, looking forward to your visit!

8/10 Bueno

Michael Henriksen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lige midt i byen
Lige midt i hovedstaden i riget i midten. God beliggenhed i gåafstand til rigtig mange seværdigheder. Kan kun anbefales.
Se hospedó 4 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 31 jul. 2019
Dear Guest: Thank you for staying at Jinglun Hotel, which is located in the CBD central area of Beijing. I hope you have a good trip in Beijing. We look forward to seeing you again.

8/10 Bueno

Holly

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guests: Thank you for staying in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will continue to make efforts to let more guests feel the warmth of Jinglun. We look forward to seeing you again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
値段相応でOK。ロケーションは最高。
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guests: Thank you for stayed in Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will continue to make efforts to let more guests feel the warmth of Jinglun. We look forward to seeing you again.

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Poor English staff rude no service terrible restaurant
Se hospedó 8 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Respected guest: Thank you for stay in Jinglun Hotel. Your question has been reported to the hotel management. The hotel management requests the catering department to strengthen the English training for the staff. Regular assessment of the staff in English. Welcome to visit us again.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 31 jul. 2019
Respected guest: Thank you for stayed at Jinglun Hotel. Your satisfaction is our greatest pursuit. We will try our best to serve you and hope you have a good trip in Beijing. We look forward to seeing you again.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
微妙です。
禁煙のはずですが、なんとなく煙草のにおいがありました。リネン類がなんとなくべたつくような湿った感じでした。フロントの態度・立地は良かったです。
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Steve Zhang, el 28 jul. 2019
Distinguished guest: Thank you for your comment. Smoking is banned in Beijing. Although we tried to stop smoking, there were still guests smoking in the room. The hotel management asked the housekeeping department to find a better way to remove the smoke. Avoid affecting other guests'accommodation. Welcome to visit us again.