Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado un hospedaje con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, ya sean positivas o negativas.Más informaciónSe abrirá en una nueva ventana
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 318 de 1001 opiniones" "
10 - Excelente
318
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 419 de 1001 opiniones" "
8 - Bueno
419
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 179 de 1001 opiniones" "
6 - Aceptable
179
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 59 de 1001 opiniones" "
4 - Malo
59
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 26 de 1001 opiniones" "
2 - Terrible
26
8.0/10
Limpieza
8.2/10
Servicio y personal
8.0/10
Servicios
7.4/10
Condiciones de la propiedad
7.8/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Michael
Viaje en pareja
7 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Excelente ubicación
Michael
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Experience & Brand Manager Novotel Beijing P, el 8 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback about your stay at Novotel Beijing Peace. We are delighted to hear that you found our location convenient for transportation. Ideally located in the city centre of Wangfujing,it is within walking distance of the Fordidden Cuty,Tiananmen and shopping malls,etc.we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm regards,
8/10 Bueno
Marisol
20 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Buena Alternativa
Buena ubicación, metro cerca. Desayuno bastante bueno. Personal en general amable. Falta algo de mantención.
Marisol
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Liming, el 20 nov. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
I am very glad to read that you satisfied with your overall stay with us, particularly our hotel location and staff services.
Menwhile, your coimment regarding the maintenance has been well noted and we'll take your comment into our consideration to improve in the future.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
4/10 Malo
MARTIN
Viaje familiar
7 nov. 2019
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Una pena
Habitación antigua , sucia y muebles arruinados.
Desayuno espantoso
MARTIN
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Liming, el 12 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your comments with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations.
Our property has actually begun early last year some enhancements of its public areas (Still on-going) and also some renovation of the second wing – which has been now completed. Main wing is now our main point of focus: therefore All the TVs have been changed as well as all our carpet floors which is nearly replaced on every floors.
Your comment about breakfast was shared with our Director of Food & Beverages and Executive Chef for their immediate action. I am sorry for the inconvenience caused.
It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again to Novotel Beijing Peace.
Sincerely,
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
2/10 Terrible
Cliente verificado
Viaje en pareja
3 nov. 2019
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Pésimo servicio, muy mal trato de las personas de la recepción. En todos lados marca que el hotel tiene aire acondicionado, y lo desactivan en estas fechas que para ellos supuestamente ya es invierno. Hacia mucho calor en el cuarto y no podíamos dormir.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Liming, el 5 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Peace. I am sorry that your experience did not meet your expectations.
I am sorry you were not satisfied with the services provided by our Reception Colleague. Rest assured your comment was communicated with our Director of Front Office for his immediate action.
Your comment about the Air Condition has been well noted. Being in between season we do face some up and down temperature making it difficult for our Engineering Team who is manually controlling the heating system on daily basis. Also, air conditioning inside Guest rooms can be switched off by our Guests. However, it is still too cold to blast cooler air within our building. I am very sorry about the discomfort you encountered however fans are available upon request by calling our Housekeeping Department.
Once again, I apologize for the inconvenience caused and do sincerely hope we get the opportunity to welcoming you back in the future.
Sincerely,
Mr Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
EDITH MORENO
20 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
bien ubicacion muy buena, servicos y el buffet nuy variado
EDITH MORENO
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Liming, el 22 sept. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
I am very glad to know that you satisfied with your stay with us, particularly our staff services.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
6/10 Aceptable
Pablo
16 jul. 2019
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Good, but could be better
The hotel was good, but the room was a bit old and not so confortable. I stayed in hotels in other cities of china cheapers, that was pretty much ...
Pablo
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Liming, el 17 jul. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
Our property has actually begun early last year some enhancements of its public areas (Still on-going) and also some renovation of the second wing – which has been now completed. Main wing is now our main point of focus: therefore All the TVs have been changed as well as all our carpet floors which is nearly replaced on every floors. I am sorry for the inconvenience caused.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
22 abr. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
la habitación el servicio del restauran, la amabilidad del personal.
Cliente verificado
Se hospedó 6 noches en abril de 2019
Respuesta de Liming, el 22 abr. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
I am very glad to read that you satisfied with your stay with us, especially our services.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Claudia
1 mar. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitación gigante 😊
Super bien
Claudia
Se hospedó 3 noches en febrero de 2019
Respuesta de Liming, el 3 mar. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
The Team and I are glad to hear you were satisfied with your stay with us.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Javier
Viaje en pareja
20 feb. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tiene una excelente ubicación, muy cercano a la Ciudad Prohibida. Buenas y cómodas habitaciones
Javier
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de Liming, el 20 feb. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
The Team and I are glad to hear you were satisfied with your stay with us.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
celia
4 ene. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
La ubicacion es perfecta para visitar la ciudad. Tal vez un poco mas de limpieza en los baños, no es que estuvieran sucios, perohabia demasiada cal en la ducha y eso da mal aspecto
celia
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2018
10/10 Excelente
Cliente verificado
20 nov. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Totalmente recomendable
Excelente ubicación, excelente servicio buen precio, buenas instalaciones, totalmente recomendable
Cliente verificado
Se hospedó 6 noches en noviembre de 2018
6/10 Aceptable
Marta
5 nov. 2018
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Excelente ubicación pero con detalles a mejorar.
El cuarto reservado olía a viejo y no se encontraba en el edificio principal sino en un anexo. Después de la tercer noche nos cambiaron a una mucho mejor habitación en el edificio principal; la segunda ya fue muchísimo más cómoda y amplia. Sin embargo, las camas en ambas son rígidas; nosotros dormimos bien pero creo que algunas personas las pudieran encontrar incómodas. Adicional, en ambos cuartos fue imposible regular la temperatura ya que al parecer es un clima central y pasamos mucho calor por las noches pues al estar en temporada de frío, tenían la calefacción encendida todo el tiempo.
Marta
Se hospedó 7 noches en octubre de 2018
Respuesta de Liming, el 9 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Peace. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
Our property has started to undergo some various enhancements – started from our public area and gradually we will turn a large segment of our room inventory to a more contemporary style with enlarged bathrooms. Completion of work is due to be early March 2019.
Regarding the comfort of our bedding, we have instructed our Housekeeping Team to check the condition of this particular mattress. If unsatisfactory: it will be changed to avoid the same problem happen again.
Once again, I would like to apologize for the inconvenience caused and sincerely hope that we will get an opportunity to welcome you back in the future.
Sincerely,
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Keith
13 ago. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Everything was correct. The room was clean and the bed was comfortable. The breakfast was very good.
Keith
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018
2/10 Terrible
RICARDO, Shanghai
20 may. 2018
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nos dieron un cuarto con la alfombra mojada y apestaba el cuarto fuimos al loby y como estaba lleno nos dijeron q el dia siguiente nos darian un upgrade al dia siguiente nos fuimos a un tour y cuando regresamos nos dijeron Q ya no era posible el upgrade porque habia llegado un grupo de personas y nos dieron la habitacion de a lado del cuarto q teniamos en un principio y todo el piso apestaba a mojado una experiencia horrible. Muy mala experiencia con ese hotel ah y por cierto en guillin tambien me toco que expedia no reservo mi habitacion con el hotel se le olvido o algo paso pero tarde mas de una hora tratando de contactarme con uds hable a expedia españa y luego a mexico me costo mas de mil pesos las llamadas por esperar en linea bueno fue un show y al final cancele mi reserva con uds. Aporovwchando la mala experiencoñia con novotel sinceramente no lo rexomendaria.
RICARDO
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018
Respuesta de Liming, el 29 may. 2018
Dear Mr. Schejpman,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Peace. I am sorry that your experience did not meet with your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
Your comments about the room have been shared with our Director of Rooms and also Housekeeping. Despite some daily spot checks from our Supervisor, we will highlight these issues with our Room Attendants. I am very sorry for inconvenience caused.
Also, after investigating with our Front Office: indeed, we were finally not able to get you a room change due to many lay overs and a group checking in on that day. Truly sorry for this unfortunate experience you encountered.
Once again, I apologize for the inconvenience caused and do sincerely hope we get the opportunity to welcoming you back in the future.
Sincerely,
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
4/10 Malo
Cliente verificado
11 may. 2018
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
La habitacion no corresponde a la fotografia, hay do hoteles el nuevo y el viejo a nosotros nos dieron el viejo y la limpieza diaria deja mucho que desear, hay polvo i suciedada de meses atras
Cliente verificado
Se hospedó 7 noches en mayo de 2018
Respuesta de Liming, el 15 may. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Peace. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies.
Your overall comments were shared among our Management Team and we do not feel proud about it. Your room has been scheduled for immediate maintenance.
In regards of the cleanliness: our Director of Rooms will organize additional spot checks.
At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every Guest; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
Thank you very much again and we hope you will give us the opportunity to better welcome you in the near future.
Sincerely,
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
4/10 Malo
Ximena, México
4 abr. 2018
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No se esfuerzan en lo más mínimo por entenderte. Tuve el caso de que por error hice el pago 2 veces de una habitación y por más que intenté en darme a entender y explicarles que ya si se había pagado me upgradearan la habitación se negaron de que el pago fue duplicado y nunca quisieron ayudar.
Perdí mi celular. Iba rumbo a la estación de tren y antes de bajarme del taxi me di cuenta que no traía mi celular. Hablamos para preguntar si lo había dejado en el lobby y no lo encontraron. De verdad muy decepcionada de NOVOTEL es poco. Uno creería que al ser una cadena de hoteles sería otra cosa y fue el peor servicio.
Ximena
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de Liming, el 21 nov. 2018
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace. I am sorry that your experience did not meet your expectations.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
6/10 Aceptable
Cliente verificado
27 mar. 2018
Le gustó: Servicio y personal
Mi estadia fue muy corta asi que el hotel ofrecio lo que yo requeria
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en marzo de 2018
Respuesta de Liming, el 21 nov. 2018
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Novotel Beijing Peace.
The Team and I are glad to hear you were satisfied with your stay with us.
We all look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely.
Mr. Duan Liming
Director of Guest Experience & Training
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
yvette
12 mar. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
yvette
Se hospedó 3 noches en febrero de 2018
10/10 Excelente
Julio, Santiago de Chile
3 mar. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel!
Es un hotel muy bien ubicado a una cuadra y media de la estación de metro y cerca de la calle peatonal Wuanfuyin (perdon si no se escribe así). Realmente es un gran hotel con una linda habitación.
Julio
Se hospedó 4 noches en febrero de 2018
8/10 Bueno
Cliente verificado
13 nov. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017
10/10 Excelente
Fernando
26 jun. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Volvería
Excelente hotel y ubicacion, lo recomiendo.
Habitaciones cómodas y el personal muy amable.
Fernando
Se hospedó 4 noches en junio de 2017
Respuesta de Liming, el 30 jun. 2017
Dear Guest,
Thank you for your positive feedback, I am glad to know that you satisfied with your stay with us, especially our hotel location, room and the service.
We are looking forward to welcoming you again in near future.
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
8/10 Bueno
Perla Morales, mexico city
18 jun. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very good ubication and installations
We passed a very good time here, if you want to walk you have many things near prohibited city less 20 min walk, malls, chinesse food market, etc. Breakfast is so complete with international and chinesse menu. only recommendation please could you put a ramp between one and two towers for heavy suitcases.
Perla Morales
Se hospedó 2 noches en mayo de 2017
Respuesta de Liming, el 21 jun. 2017
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your comments with us, and I am sorry that the access to the room not meet your expectations. we'll take your comment into our consideration to improve in the future. I am sorry for the inconvenience caused.
On the other hand, I am glad to know that you satisfied with your overall stay with us, especially our hotel location and the breakfast.
We are looking forward to welcoming you again in near future.
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
8/10 Bueno
SEBASTIAN
13 jun. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy mal el internet
hotel muy bueno, deben mejor atención a clientes en recepción y la calidad de internet que es pésima
SEBASTIAN
Se hospedó 3 noches en junio de 2017
Respuesta de Liming, el 16 jun. 2017
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to share your comments with us, and I am sorry that the reception service and the Internet not meet your expectaitons. We'll take your comments into our consideration to improve immediately. I am sorry for inconvenience caused.
On the other hand, I am glad to know that you satisfied with your overall stay with us.
We all look forward to welcoming you again in near future!
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
4/10 Malo
Sofia
22 nov. 2016
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sucio e incomodo.
No me gusto en lo absoluto. Las camas son horribles, las alfombras no las lavan. Me toco ver una bola de polvo en el cuarto, se sentían los resortes de la cama. Para nada lo recomendaría.
Sofia
8/10 Bueno
Cliente verificado
20 jun. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena ubicación
Todo estuvo muy bien, el botones que nos recibió (Gary Guo), muy atento y amable, de destacarse. Los hostes del desayuno buffet un poco malencarados.
Cliente verificado
Respuesta de Liming, el 27 jun. 2016
Dear Guest
I would like to thank you for choosing the Novotel Beijing Peace as your accommodation choice during your recent visit to Beijing and at the same time taking the time to sharing comments with others here .
We were delight to read that you enjoying your stay with us and particular satisfying with our concierge staff Mr. Gary Guo. It's always good to receive positive comments from you.
We all look forward to welcoming you again to Novotel Beijing Peace.
Sincerely,
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Gladys Eugenia Paulina
27 may. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gladys Eugenia Paulina
4/10 Malo
luly y Jorge, argentina
13 may. 2016
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nos dieron unas habitaciones viejas y alejadas
Nos faltaron el respeto.
Elegimos un hotel 4 estrellas en la capital de un país complicado para llegar y nos alojaron en el fondo del hotel, en un edificio anexado viejo y sin mantenimiento.
luly y Jorge
10/10 Excelente
Damian
7 may. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Damian
8/10 Bueno
Eduardo, Santiago
7 may. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel bien ubicado
Buen hotel por el precio, muy bien ubicado.
Eduardo
10/10 Excelente
Cliente verificado
25 mar. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel recomendable.
Hotel recomendable, habitación comoda y ubicación muy buena, próximo a la calle wanfujing y estación de metro. La gente muy servicial.
Cliente verificado
Respuesta de Liming, el 28 may. 2016
Dear Guest,
We are happy to read that you satisfied with your stay with us, especially our hotel location and service.
We are looking forward to your next visit!
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
alejandra, Cancun
2 mar. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Exelente hotel
Muy bien, el trato fue muy bueno y el hotel está muy bonito
alejandra
Respuesta de Liming, el 7 may. 2016
Dear Guest
We were delight to read that you enjoying your stay with us. It's always good to receive positive comments from you.
We all look forward to welcoming you again to Novotel Beijing Peace.
Sincerely,
Duan Liming
Quality and Training Manager
Novotel Beijing Peace
10/10 Excelente
Yaneli
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Yaneli
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
8/10 Bueno
KEI TAI BERT
4 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
KEI TAI BERT
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Antonio, Rio de Janeiro
Viaje familiar
3 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hotel is very well located. Staff very friendly!
Antonio
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
6/10 Aceptable
YUTING CHER
Viaje en pareja
2 abr. 2024
No le gustó: Servicios
Overall is average.
Location is good.
Room is dim and old looking. No foul smell though.
Room service & Do Not Disturb is still using the card still.
Security wise: Some lifts does not require the room card to scan while heading up to the rooms. Only 1 lift requires so. Not sure why the double standard.
Room cleaning service keep missing out things every other day. Once they didn't put new bathr towels when they took the olds ones away. Another time they took the toilet floor mat away and didnt replace it.
Bathtub was not able to stop water well, hence we are not able to use the bathtub.
Overall, we have high hopes on Novotel since our experience with Novotel in many countries are generally good. But this was definitely a can do much better kind of stay.
YUTING CHER
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Roger
Viaje en pareja
28 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
All excellent
Roger
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
8/10 Bueno
Rosalinda
Viaje familiar
27 mar. 2024
The air conditioning system does not work in the room. I tried to set the temperature but the dial seems to be completely broken . Cold air continue to make the room very cold , the same temperature as outside ie 3-8 degrees. I caught a cold as a result. Hopefully, the hotel management does some about this ,
Rosalinda
Se hospedó 10 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Lena-Christin
26 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Generelt veldig fornøyd med stedet, personalet og maten. Verdt pengene
Lena-Christin
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Ziyuan
Viaje familiar
26 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very convenient location which close to everywhere! However , breakfast only includes just 1 person .
Ziyuan
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
gabriella
Viaje familiar
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
concierge is friendly, helpful, speaks a bit of english. to use the pool, you need a swim cap. the staff in the fitness area are strict.
gabriella
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
8/10 Bueno
Peggy
19 mar. 2024
Peggy
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Kok Fong
Viaje familiar
17 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A 8mins walk to APM for plenty of good food and WFJ walking street. Breakfast was good. Conveniently located between 2 MRT stations. Abt 30mins walk to Wumen Forbidden City.
Many Hutongs to explore within the area. Chang A street is abt 30mins walk too.
Hotel room is spacious, just looks little old with many marks on doors and walls. Water pressure was good too. Generous supply of mineral water daily and toiletries.The only minus for me was the shower curtain. It smells. Perhaps hotel could consider replacing them.
Kok Fong
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Elaine
Viaje en grupo
29 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
酒店職員好有禮貌
Elaine
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
10/10 Excelente
Hideaki
27 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Jing Min
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
10/10 Excelente
Kathleen
19 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Kathleen
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
10/10 Excelente
Wayne, EPHRATA
Viaje familiar
10 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Absolutely perfect
Wayne
Se hospedó 6 noches en enero de 2024
Respuesta de Guest Experience & Brand Manager , el 11 ene. 2024
Dear guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Beijing Peace. Ideally located in the city centre of Wangfujing,it is within walking distance of the Fordidden City,Tiananmen and shopping malls,etc. we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
8/10 Bueno
HIROSHI
5 ene. 2024
HIROSHI
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Guest Experience & Brand Manager , el 9 ene. 2024
Dear guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Beijing Peace. Ideally located in the city centre of Wangfujing,it is within walking distance of the Fordidden City,Tiananmen and shopping malls,etc. we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
8/10 Bueno
Junhyone
15 dic. 2023
Junhyone
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Guest Experience&Brand Manager Novotel Beijing Pe, el 7 ene. 2024
Dear Guest, we are very happy to see your love for our hotel!Novotel Beijing Peace Hotel is located in the center of Beijing, adjacent to Wangfujing Business Circle, with an excellent geographical location and convenient transportation. My team and I sincerely look forward to your next visit and giving us the opportunity to provide you with a home away from home service experience again.
10/10 Excelente
SIM CO LTD
8 dic. 2023
SIM CO LTD
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Experience&Brand Manager Novotel Beijing Pe, el 7 ene. 2024
Dear Guest, we are very happy to see your love for our hotel!Novotel Beijing Peace Hotel is located in the center of Beijing, adjacent to Wangfujing Business Circle, with an excellent geographical location and convenient transportation. My team and I sincerely look forward to your next visit and giving us the opportunity to provide you with a home away from home service experience again.