Vista frontal de la propiedad

Opiniones de MainStay Suites Houston NASA/Clear Lake

2.5 out of 5
MainStay Suites Houston NASA/Clear Lake
1050 Bay Area Blvd, Houston, TX

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 307 de 596 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 154 de 596 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 58 de 596 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 40 de 596 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 37 de 596 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

7.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Gaby

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Tienen que mejorar el mantenimiento de los equipos
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 14 mar. 2024
Thank you for your feedback we value your business

10/10 Excelente

Zoila Viviana González

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lo único es que en la app decía desayuno incluido y ya no está disponible
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Ruben

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Por el precio está muy bien, solo que no tiene desayuno incluido a pesar de que en el anuncio de xpedia indica que sí. La calefacción no funcionaba, lo bueno que no hizo tanto frio.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback and Expedia is working on updating it.

10/10 Excelente

Nelson

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena atención, buena ubicación, limpio, agradable y seguro
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de olivia, el 16 oct. 2023
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay here at TownePlace Suites by Marriott Houston NASA/Clear Lake.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our management as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 Bueno

Jose

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
..
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de olivia, el 6 jul. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the maintenance and management leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

8/10 Bueno

Adla

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
El cuarto es cómodo pero los muebles les faltaban agarraderas el sillón estaba roto del posabrazo El desayuno muy bueno alimentos de buena calidad Como recomendación sería que le prestaran más atención a esos detalles
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Supervisor, el 2 may. 2023
Gracias por tus comentarios, Adla, he abordado tus inquietudes sobre la cama incómoda y la sensación general de la habitación con nuestro equipo de administración. ¡Esperamos poder compensarte pronto!

10/10 Excelente

CARLOS

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Supervisor, el 2 may. 2023
Thank you for your positive feedback Carlos, we hope to see you again in the future!

10/10 Excelente

Sandra

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Juan

Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy linda y limpia la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Customer Service, el 20 sept. 2022
¡Gracias por las amables palabras, Juan!¡Es excelente que haya disfrutado de su estadía en TownePlace Suites Houston NASA/Clear Lake! Nos enorgullecemos de ofrecer un ambiente limpio y cómodo para todos nuestros huéspedes y sus elogios nos dicen que lo estamos logrando. ¡Gracias nuevamente por compartir su evaluación con nosotros!¡Estamos ansiosos por volver a verte pronto para otra experiencia increíble!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitaciones cómodas
habitaciones de buen tamaño, la cocineta es muy útil. El staff bastante amable
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de General Manager, el 28 jul. 2021
Gracias!

10/10 Excelente

ANGELES

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen trato
Nos trataron muy bien, el personal muy gentil y con aptitud de servicio profesional.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de General Manager, el 28 jul. 2021
Gracias!

6/10 Aceptable

Andrés Gerardo

Se hospedó 7 noches en diciembre de 2020
Respuesta de General Manager, el 26 ene. 2021
Thank you!

8/10 Bueno

Jose Ramon

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen lugar !!!
Excelente Estancia de fin de semana, solamente hubo un detalle, que No hay Desayuno Caliente, Ni Cafe.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2020
Respuesta de General Manager, el 7 dic. 2020
I am glad you enjoyed your stay with us! I do apologize for the no hot breakfast, although that is due to COVID and hoping to have back at the first of the year. Thank you for your feedback!

8/10 Bueno

Genoveva

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Teal, el 20 ago. 2018
Thank you Genoveva again for reviewing our hotel. We look forward to improving our service so that we may earn that 5th star. Please stay with us again on your next business trip to the Clear Lake NASA area!

10/10 Excelente

Michael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel cerca de NASA
El hotel es muy limpio habitaciones muy grandes con cocina, refri y coffee maker. Las personas que trabajan en este hotel son muy amables y ayudan los hospedajes siempre.
Se hospedó 5 noches en junio de 2018
Respuesta de Teal, el 14 jun. 2018
Gracias Michael por por tu crítica de 5 estrellas. Nos complace que haya disfrutado de su suite y de nuestro personal. !Esperamos verte en la próxima visita a Houston Clear Lake para continuar con un excelente servicio!

8/10 Bueno

JC., longview

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
familiar
comoda y segura.un ambiente agradable para las familias.
Respuesta de Teal, el 25 dic. 2016
Thank you for awarding our TownePlace Suites a family safe environment. We look forward to wowing you even more the next time you return! Are you a Marriott Rewards member or would you like to join the most rewarding hotel chain incentive program? If so, please let us know on your next visit.

10/10 Excelente

Carlos, Playa del Carmen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Simplemente Extraordinario !!!!!!!!!
Totalmente Sorprendido por el Hotel, las Instalaciones, la amplitud de las Habitaciones, cuando regresemos a Houston, esta será mi primera opción. !!!
Respuesta de General Manager, el 10 ene. 2017
Gracias por estar con nosotros. Tenemos alegria a ser tu primero opcion en Webster Clear Lake! !Gracias por 5 estrellas!

6/10 Aceptable

Adriana Gorchs, Paraguay

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Amplia suite para dos personas y bien equipada
Para dos dias estuvo ok. Desayuno malo pero como hay cafe en la habitación no fue problema.

4/10 Malo

Genna

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was worn and not clean in places. There were holes in the sofa, rotten and mouldy seals around the bath. We booked as a group of 4, two adults and two children but there was only enough cutlery, plates, and glasses for two people. We requested more at reception but the person at the desk didn’t know how to retrieve more. Said she’d ask her manager and they’d bring us some, however the additional items never arrived. The hob didn’t work properly, and one of the tv’s didn’t work. The building also had an odd musty smell. There was a chair and loads of leaves and debris in the pool when we arrived so my daughters missed out on a swim. Having said that the beds were comfy enough, and our particular bedrooms were in a quiet spot so we slept okay. The hotel is in a good location to get to Space Centre Houston, which is only a five minute drive and the main reason we we’re visiting.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Eric-Paul

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 9 abr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bueno

Mary

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Convenient for our cruise out of Galveston and the price was excellent.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 28 mar. 2024
Thank you for your feedback and we look forward to your future visits with us.

6/10 Aceptable

Douglas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good value and easy checkin and checkout.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 28 mar. 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bueno

Jennifer L.

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Door frame to bedroom was broken and bathroom caulking strip on tub pulled down. Room is clean and set up nicely.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your feedback and we strive to make sure your stay with us is a home away from home experience.

2/10 Terrible

William

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Room stunk horribly of cigarettes, it was so hard to even walk in without losing your breath. Not worth the cheap price for sure. On the day I checked out there was also a needle outside in the parking lot. Save yourself and stay elsewhere!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 14 mar. 2024
Sorry about your experience as this is not a typical experience here at the Main Stay Rest assured your feedback is important to us

6/10 Aceptable

MD Rashidul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Room facilities.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Angel , el 3 mar. 2024
Dear Mr. Rashidul, We appreciate you taking the time to leave us a review! We apologize for any inconvenience during the stay and hope you will allow us to correct our mistakes in future visits to Webster. I understand the room facilities were not up to your standard, and we would love the opportunity to change this issue. Again, thank you for choosing Mainstay for your travels.

10/10 Excelente

Isha

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de olivia, el 4 mar. 2024
Thank you for choosing MainStay Suites as your home away from home! We look forward to seeing you on your next adventure here in Houston!

4/10 Malo

Harley

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
I think they are undergoing renovations or repairs. Our room was not ready when we arrived. The furniture was everywhere and garbage bags in the bathtub. The lady at the front desk was very helpful and moved us to two studio rooms. However, the water in one of the rooms was not useable for a shower as it only seemed to have hot water. The shower rod is also falling apart. The staff are doing the best they can but the property is in very rough shape.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 29 feb. 2024
Thank you for your feedback, We are working on renovations on our property . We look forward to your future stay with us !!

8/10 Bueno

Masahiro

Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 28 mar. 2024
Thank you for your feedback

2/10 Terrible

Anna

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No brakefast, dirty toilets
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de olivia, el 28 feb. 2024
We appreciate your feedback. This will allow us to improve in places we have fallen short. I apologize that you were misinformed that breakfast is provided as we do not provide this amenity. We hope you enjoyed your stay in the Houston area.

8/10 Bueno

Ernest L

Viaje en pareja
Listing said they had breakfast but they didn’t. The plug in the bathroom didn’t work.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de olivia, el 26 feb. 2024
We appreciate your feedback. This will allow us to improve in places we have fallen short. I apologize that you were misinformed that breakfast is provided as we do not provide this amenity. We hope you enjoyed your stay in the Houston area.

10/10 Excelente

Wayde

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 20 noches en febrero de 2024
Respuesta de olivia, el 26 feb. 2024
Thank you for choosing MainStay Suites as your home away from home! We look forward to seeing you on your next adventure here in Houston!

4/10 Malo

Amyn

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Breakfast not included as promised. Smelly environment
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de olivia, el 19 feb. 2024
We appreciate your feedback. This will allow us to improve in places we have fallen short. I apologize that you were misinformed that breakfast is provided as we do not provide this amenity. We hope you enjoyed your stay in the Houston area.

10/10 Excelente

James

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great having 2 rooms and a common area. After a week of travelling with a friend, it was nice having our own space.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de olivia, el 19 feb. 2024
Thank you for choosing MainStay Suites as your home away from home! We look forward to seeing you on your next adventure in the Houston area!

8/10 Bueno

Paul, Spring

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Needs more parking.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 15 feb. 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bueno

Florence

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Micah

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Property was quiet and had a very accessible location. Room was equipped with everything needed.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback. We appreciate your business and value your opinion. look forward to your future lodging needs with us.

6/10 Aceptable

Toru

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Breakfast is not served even though the website said it would serve breakfast. Disgusting!
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback , we recently went through converstion of brands and Expedia is working on making modifications to there site.

10/10 Excelente

duc thanh

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bueno

Yiqing

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 12 feb. 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bueno

Julie

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Ac didnt work. No coffee in room.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback and will look into the ac issue

10/10 Excelente

Edward

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
N/a
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback we value your business.

2/10 Terrible

Rogers

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel in Houston
Best stay ive had in the Houston area. Very clean and houskeeping gets the job done.
Se hospedó 7 noches en noviembre de 2023
Respuesta de olivia, el 12 dic. 2023
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with entire staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

6/10 Aceptable

Rajeev

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 31 ene. 2024
Thank you for taking the time to rate us, we value your feedback.

2/10 Terrible

caleb

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Section 8 Marriott
Look like someone had an adult fit in the living room dents everywhere. Not to mention when I walked In the bathroom the floor was peeling up and there was black mold growing on the ceiling. Not to mention the property reeked of weed. Booked 2 nights but only stayed one.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de olivia, el 11 dic. 2023
We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, I have shared your feedback with the correct leadership team. We will work to improve our arrival experience and do our best to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

2/10 Terrible

TOSHINORI

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal
深夜3時AM(連日早朝7時くらいまで)に隣の部屋が音楽で煩くて2日間寝れずに睡眠不足で仕事も進まず、散々な出張となってしまった。 私は耐え切れず、騒音2回目の3時過ぎ、部屋に電話もなかったので、直接フロントへ行き、注意するようお願いしたが、フロントの女性は注意の電話を(隣へ)かけてくれたが、隣は「電話にでない。」とのこと。やむを得ず、直接部屋まで行って、注意してくれと再度フロント女性に依頼したところ、「小さい子供がいるので、直接隣の部屋まで注意に行けない。」と断られた。更になんとかしてくれ、と訴えたところ、「ウルサイのは私のせいではない。私では何もできないので、我慢してくれ。」とのこと。 深夜とは言え、ホテルのフロントとして子連れの従業員に対応させるのはやめてほしい。 また、朝6時開始の朝食も6時ちょうどに開始したのは一度もないと思われる。殆ど毎日遅れていた。仕事で早い私は食事はできず、コーヒーくらいしか飲めなかった。以前も利用したホテルだが、年々このホテルの質が悪くなっていると思う。
Se hospedó 6 noches en noviembre de 2023
Respuesta de olivia, el 24 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the correct management leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

2/10 Terrible

Paula

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Don’t stay here!!
Room was terrible. Floor in bathroom and kitchen was coming apart. Couch dirty and arms all tore up. Bath tub fixtures broken and came off in our hands as we were trying to turn water off and on every time we bathed. Couch and office chair extremely uncomfortable . Electrical outlet in bathroom did not work. Dirty dishes with spaghetti on them in dishwasher when we checked in. We spent over 1,000.00 for this room and will not stay here again nor will I recommend it. Management is very poor at best. Big hole in front of office walkway for the 11 days we stayed there. Nothing at this place is up to Marriott standards.
Se hospedó 12 noches en noviembre de 2023
Respuesta de olivia, el 24 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the correct management leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The personal was very helpful. The room was clean and the area too.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

Maureen

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
I was disappointed to walk in to see really outdated furniture. The couch looked like it had cigarette burns in it and it and the chair next to it looked dirty and something I didn't want to sit on. I will say that the beds were comfortable and were clean so that was a plus. I did like all the TVs and that I could very simply log into my netflix account. I stayed in a suite and my daughter and her friend enjoyed having their own bedroom.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de olivia, el 13 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the management leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

10/10 Excelente

Melissa

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Lori Mercadel General Manager, el 17 nov. 2023
Thank you for your feedback, we value your response. Thank you for choosing us for your lodging needs . Look forward to your future stays with us.