Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado un hospedaje con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, ya sean positivas o negativas.Más informaciónSe abrirá en una nueva ventana
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 52 de 252 opiniones" "
10 - Excelente
52
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 65 de 252 opiniones" "
8 - Bueno
65
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 37 de 252 opiniones" "
6 - Aceptable
37
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 38 de 252 opiniones" "
4 - Malo
38
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 60 de 252 opiniones" "
2 - Terrible
60
7.0/10
Limpieza
6.6/10
Servicio y personal
4.6/10
Servicios
6.4/10
Condiciones de la propiedad
5.2/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Hector
8 ago. 2022
Hector
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
4/10 Malo
Cliente verificado
Viaje de negocios, Viaje familiar
1 abr. 2021
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Nada que ver a las fotos que publican en la página del hotel lámparas viejas todo viejo muy mal
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Guest Relations, el 6 abr. 2021
Thank you for the feedback. We are sorry if your expectations were not met. Your thoughts about the lamps and the room will be kept in mind. We hope you enjoyed some areas of your visit, and we wish you the best along your way.
8/10 Bueno
Erick
Viaje de negocios
4 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lo recomiendo
Un lugar muy cómodo apegado a las necesidades. Me parece su servicio y comodidad.
Erick
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
2/10 Terrible
Laura Paulina
26 feb. 2019
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Detestable
Muy sucio, había un sofá asqueroso, las instalaciones si estuvieran limpias y el servicio fuera bueno, no sería tan malo.
Pero el servicio es pésimo, está sucio asqueroso. Detestable
Laura Paulina
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
10/10 Excelente
Leonard
Viaje familiar
8 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very good rate!!!🤗
Leonard
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Leonard
Viaje familiar
10 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great stay for the price!
Leonard
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
10/10 Excelente
Leonard
Viaje familiar
7 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good rate for the room provided.
Leonard
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
6/10 Aceptable
Markeshea
25 feb. 2024
Markeshea
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
10/10 Excelente
Leonard
3 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great for the rate!
Leonard
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
6/10 Aceptable
DELORES
29 ene. 2024
Le gustó: Servicio y personal
Never could get the ac to work is was set at 69 and was hot in the room
DELORES
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
10/10 Excelente
Richard
22 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Richard
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Arunique
18 nov. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Arunique
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
2/10 Terrible
Norma
Viaje familiar
18 nov. 2023
el hotel todo super bien la reservación con expidia fue mala por que nunca estuvo mi reservación en ese hotel y no tenían cupo quiero cancelar esa reservación por que tuve que irme a otro hotel y pagar de nuevo.
Norma
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Guest Relations, el 22 nov. 2023
Dear Norma,We're sorry to hear that you didn't have a good experience. Please reach out to the third-party site you booked with, as they will be the best ones to assist you with this matter. We wish you all the best, and we hope you will visit us in the future.
10/10 Excelente
Tom
10 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tom
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
8/10 Bueno
Sarah
26 jul. 2023
Sarah
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
8/10 Bueno
DION
Viaje en pareja
23 jul. 2023
Le gustó: Limpieza
Overall it was a nice stay. Clean room, comfortable and easy access to the highway.
DION
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
10/10 Excelente
Leonard
Viaje familiar
12 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Easy accessibility to interstate 210.
Leonard
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
10/10 Excelente
Leonard
Viaje familiar
4 jul. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Clean and quiet!🤗
Leonard
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
10/10 Excelente
Leonard
Viaje de negocios, Viaje familiar
29 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Clean and quiet!!!
Leonard
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
6/10 Aceptable
Jose
16 jun. 2023
Jose
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
4/10 Malo
Jose
15 jun. 2023
Jose
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
10/10 Excelente
Vanesa
1 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great stay
Vanesa
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
8/10 Bueno
Yolanda
31 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Safe
Yolanda
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
10/10 Excelente
Eduardo
19 may. 2023
Eduardo
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
2/10 Terrible
Keith
Viaje familiar
26 mar. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
This property is horrible, dirty and unorganized. There is no amenities, no breakfast, coffee maker, pool closed . The place does not even look like the picture. The room stink and woke up with bite marks. Do not stay here
Keith
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Guest Relations, el 31 mar. 2023
Dear Keith,Your experience is not one that we're proud to read about, as we know we're capable of much better. Room integrity and making our valued guests feel comfortable are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for dropping the ball on this occasion. Rest assured, your concerns will be addressed promptly as we take action to rectify the issues you've mentioned. Cleanliness is one of our top priorities, and we will make the appropriate changes. Thank you for reaching out, and we hope you consider staying with us again in the future for a better visit.
8/10 Bueno
Keith
20 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was good even though we had to wait until the room was cleaned.
Keith
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
6/10 Aceptable
Latonya
13 mar. 2023
Latonya
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
2/10 Terrible
William
5 mar. 2023
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
William
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
10/10 Excelente
Daniel
23 ene. 2023
Daniel
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
2/10 Terrible
Travis
4 oct. 2022
Travis
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
8/10 Bueno
Susan
15 jul. 2022
Susan
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
4/10 Malo
Richard
Viaje de negocios
15 jul. 2022
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Keep driving
Old, mold and poorly kept.
Richard
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Guest Relations, el 20 jul. 2022
Dear Richard,
Hearing from our valued guests aids our constant growth and improvement, so thank you for sharing your concerns. What you have described does not convey the high-quality standards we strive to uphold, and we will share your input with the respective teams as we constantly enhance our guest experience. We wish you well and hope you'll consider giving us another try someday.
10/10 Excelente
Kendrea
6 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I have a great stay no complaints
Kendrea
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
10/10 Excelente
Murray
Viaje de negocios
1 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Murray
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
4/10 Malo
Daniel
Viaje familiar
11 may. 2022
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Not clean bad surroundings
Daniel
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Guest Relations , el 17 may. 2022
Dear Daniel,
Thank you for reviewing your recent stay. We are disappointed to see we fell short of meeting all your expectations. That said, we are dedicated to positive change and will work to remedy the areas of concern where we can. Please allow us a second chance to deliver the quality experience you deserve on a future trip.
6/10 Aceptable
Alex
8 abr. 2022
Alex
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
4/10 Malo
Cliente verificado
29 mar. 2022
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Worst stay
Booked a king bed smoking and they did not have. Gave me a double bed and first room had broken peephole so asked for another room and that room had the air conditioner stopped working.
Parking area had trash and broken glass and people sleeping in vehicles
The free continental breakfast was not given
Also when I booked it stated that Golden Nugget was 3 miles away…..wrong it’s more like 7 miles a
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager, el 2 abr. 2022
We genuinely regret that we failed to offer you the clean, comfortable, and well-maintained accommodations we pride ourselves on. Guest feedback is crucial to our success, and we will use yours to seize all opportunities for improvement. Nothing would make us happier than having another chance to meet your needs in the future.
2/10 Terrible
Floyd
14 mar. 2022
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Floyd
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
4/10 Malo
Juanita
Viaje en pareja
12 mar. 2022
No le gustó: Limpieza
It really wasn’t too much i liked about the hotel. The couch was dirty and stained . We had to Lysol everything down just to feel comfortable with laying down to go to sleep that night . Hotel wasn’t what we expected .
Juanita
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Guest Relations, el 19 mar. 2022
Please accept our apologies for any lack of cleanliness during your visit, and we'll be sure to have our housekeeping team come to make changes as soon as possible. Thank you, and we wish you all the best.
2/10 Terrible
Pamela
Viaje de negocios
9 mar. 2022
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pamela
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
2/10 Terrible
Jasmine
Viaje de negocios, Viaje en pareja
27 feb. 2022
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It was just nasty
Jasmine
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Guest Relations, el 4 mar. 2022
Dear Jasmine,
We regret to hear this. If there is anything you'd like us to address specifically, please reach out and let us know. Otherwise, we will seize this opportunity to evaluate our accommodations and make improvements where necessary. Thank you, and we wish you well.
4/10 Malo
Dennis
Viaje de negocios
9 feb. 2022
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Beds very uncomfortable
Dennis
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Guest Relations, el 14 feb. 2022
Dear Dennis,
We're sorry to hear our beds weren't to your preference. Please know we have a variety of room types available, and our front desk team is always on hand to assist with getting you set up in the most suitable accommodations. Don't hesitate to reach out to them next time with such issues as this. That said, we hope the rest of your stay was agreeable, and we wish you all the best on the road ahead.
2/10 Terrible
Theresa
Viaje en grupo
18 ene. 2022
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No coffee pots in the rooms
Theresa
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Guest Relations, el 22 ene. 2022
Dear Theresa,
We are sorry to see that your time with us may not have been all that you had hoped. Our team will keep your feedback on our amenities in mind, and we wish you all the best on your next adventure.
8/10 Bueno
Keith
19 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Stay was great only problem was with the tube.
Keith
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
2/10 Terrible
Charles, Terrytown
18 dic. 2021
Charles
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
6/10 Aceptable
Mark
14 dic. 2021
No le gustó: Servicio y personal
Mark
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
2/10 Terrible
Bobbie
Viaje familiar con niños
14 dic. 2021
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
They advertise you get breakfast and newspaper in lobby. Days or nights you have to conduct business at window outside even in the cold. Manager looked angry and was not friendly. Door knob broke, could not close door from outside of bathroom or you couldn't open it.
If I could I would give it a minus 2 star rating. No I would not recommend this property to anyone.
FALSE ADVERTISING!!!!
Bobbie
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 18 dic. 2021
Dear Bobbie,
How disappointing to hear you were unsatisfied with your stay. We always want our guests to feel comfortable and welcome, so please accept our apologies for not succeeding with you. Please know we will notify our maintenance team about the comments regarding your door and work to get the situation corrected in a timely manner. We encourage all guests to please contact the front desk if any issues such as those you've described arise so that we may address them as quickly as possible. Wishing you safe travels in the future.
4/10 Malo
David
5 dic. 2021
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
There was a chair that looks like they dug out of the dump. I was scared I was going to get a disease from. They had no coffee maker. And the bathtub was very slick. Slip hazard
David
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 10 dic. 2021
Dear David,
While we're happy you took the time to leave us your feedback, it's unfortunate to hear that you didn't have a great time while staying with us. We'll be sure to keep your comments in mind going forward, as we're always using guest feedback to influence future decisions. Despite this, we hope you'll visit us again in the future.
2/10 Terrible
iulian
Viaje de negocios, Viaje en pareja
28 nov. 2021
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Rude stuff bugs bad toilet
iulian
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Guest Relations, el 2 dic. 2021
We are distressed to hear about your experience, as it is in no way reflective of our values. We are committed to positive change, so know that our maintenance team will follow up on your toilet, along with our pest control specialist making an extra trip out to investigate your concerns and provide the necessary treatment. This is not the lasting impression we want to leave you with. The next time you're in town, please allow us to welcome you back so we can demonstrate our true caring spirit of service.
2/10 Terrible
Florinda
22 nov. 2021
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
My whole experience was just awfup
Florinda
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Guest Relations, el 30 nov. 2021
Dear Florinda,
We are saddened to hear this. Specific feedback serves us best, however, so please consider reaching out and letting us know how we could've made your experience more in line with your expectations. Your comfort means everything to us, and we want nothing more than another chance to ensure it the next time you're in town.