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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 459 de 871 opiniones" "
10 - Excelente
459
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 279 de 871 opiniones" "
8 - Bueno
279
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 77 de 871 opiniones" "
6 - Aceptable
77
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 36 de 871 opiniones" "
4 - Malo
36
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 20 de 871 opiniones" "
2 - Terrible
20
9.0/10
Limpieza
9.0/10
Servicio y personal
8.0/10
Servicios
8.2/10
Condiciones de la propiedad
8.0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Graciela
Viaje familiar
4 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Graciela
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Graciela, Thank you for taking the time to give us this excellent note following your visit to the Sofitel Lyon Bellecour. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and would be delighted to welcome you back in the near future. Sincerely, ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Carlos
14 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Carlos
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 19 sept. 2023
Dear Carlos, Thank you very much for your excellent rating following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour ! We look forward to welcoming you back in the near future.Yours sincerely,ClaireQuality Manager
4/10 Malo
jose antonio
Viaje familiar
14 abr. 2023
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Instalaciones viejas. Personal poco capacitado para dar atención al cliente
jose antonio
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Claire , el 18 abr. 2023
Dear Jose Antonio,Thank you for taking the time to share your impressions with us.We are deeply sorry to read that your experience did not meet your expectations.It seems that there was a misunderstanding at the time of your check-in, we had no intention of offending you by asking for a credit card at the time of check-in, we only apply a guarantee procedure by proceeding with a pre-authorization. We are sorry to read that this has affected the quality of our service. We hope to have the opportunity to welcome you again at the Sofitel Lyon Bellecour and to regain your trust.Best regards,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Cristóbal
Viaje en pareja
7 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente servicio, muy buenas instalaciones, los cuartos muy cómodos, además está muy bien ubicada, cerca del Viejo Lyon donde se puede ir caminando... Además tiene una vista muy bonita desde el último piso donde está el restuarante donde se toma el desayuno... Realmente regresaría a este hotel si volviera a Lyon.
Cristóbal
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
6/10 Aceptable
Luis, Laredo
Viaje en pareja
24 ago. 2021
Le gustó: Servicio y personal
Afuera del hoy, muy sucio en sus alrededores
Luis
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje en pareja
30 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Comodidad, localización
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
8/10 Bueno
marie
26 oct. 2020
marie
Se hospedó 2 noches en octubre de 2020
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje en pareja
20 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Las vistas espectaculares desde el salon de arriba
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Sofitel Lyon, el 24 jul. 2019
Querido cliente
Gracias por su comentario
Hasta pronto
6/10 Aceptable
Stephan
8 may. 2018
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Estado pésimo por un hotel Sofitel
Ubicación idónea pero estado del hotel lamentable por un hotel sofitel 5 estrellas!! Puerta rayada, sillón muy muy usado y el resto no muy fresco!! La cama bien.
Stephan
Respuesta de Sylvain, Guest Experience Coordinator, el 19 may. 2018
Estimado Huésped,
Muchas gracias por dedicar el tiempo a compartir su opinión con nosotros. Nos hubiera gustado que tuviera una mejor experiencia en nuestro hotel y es por ello que tomamos nota para mejorar los puntos que no fueron de su agrado.
Día a día nos esforzamos en ofrecer una experiencia excepcional a nuestros clientes y es evidente que esta vez no pudimos alcanzar nuestro objetivo. Le agradeceríamos que nos diera otra oportunidad y puede estar seguro que trataremos de hacer todo lo posible para que tenga una excelente experiencia en nuestro hotel de la cual muchos huéspedes ya han tenido la ocasión de disfrutar.
Atentamente,
10/10 Excelente
Carlos
26 nov. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel de primera
Fue una muy buena estancia
Desde la recepción nos atendieron súper rápido pues había varias personas atendiendo a los huéspedes que llegaban
Adicionalmente nos hicieron un UP grade a una suite sin solicitarlo
Estuvieron súper atentos a nuestros requerimientos de información de taxis, buenos restaurantes, paseos y Tour
Carlos
Respuesta de General Manager, el 6 ene. 2017
Estimado cliente, gracias por su comentario positivo. Esperamos verle de nuevo prunto. Hasta la proxima !
10/10 Excelente
constanza
22 jul. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
fantastico
constanza
10/10 Excelente
Blanca, Madrid
26 ago. 2015
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente y bien situado
Hotel con muy buenas instalaciones. Habitación amplia y muy limpia, así como el baño. El buffet de desayuno muy bueno y variado con una muy buena atención por parte del personal del hotel. Situado en la octava planta del hotel con las mejores vistas de Lyon, una manera estupenda de empezar el día. La situación del hotel muy buena, junto al río y a pocos metros del metro y la línea que conecta con el tren que va al aeropuerto. Y a un paso del barrio histórico y la zona comercial. Muy muy recomendable
Blanca
10/10 Excelente
EDUARDO, BUENOS AIRES
30 jun. 2015
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
MUY BUENA ATENCIÓN
MUY BUEN SERVICIO
EDUARDO
Respuesta de Sofitel Lyon Bellecour, el 31 oct. 2015
Dear Eduardo,
Many thanks for your 5-star rating of the Sofitel Lyon Bellecour. We hope to see you soon in the centre of Lyon !
10/10 Excelente
Adolfo
25 ago. 2014
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Las camas son muy confortables.
Muy buena. Desde nuestra llegada todos fueron amables y la habitación que nos dieron era cómoda y con una vista increíble al Rio Ródano. Muy bien situado
Adolfo
Respuesta de Guest relation manager, el 6 nov. 2014
Buenos dias Internauta :
Gracias para sus comentarios.
Estamos muy contentos que la estancia era muy agradable.
Esperamos verlos en Sofitel Lyon Bellecour la proxima vez.
Saludos,
2/10 Terrible
Viajera frequente
6 ene. 2014
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Muy mal gestionado
Llegamos a las 15.00 y sin intentar arreglar la situacion nos han dicho que la habitacion no estaba listo hasta las 16.30 mas o menos. Cuando nos quejamos nos han dicho que habia mucha gente saliendo y que no podrian hacer nada( checkiing 14.00).
preguntamos si podremos comer algo en el hotel y solamente habia room service, pero claro sin habitacion no habia sitio para comer nada( hotel de 5 estrellas). La recepionista muy amable pero no nos ofrecio ningun solucion. Cuando volvimos de comer pidimos por el manager y otra chica muy amable nos ofrecio una copa de champan y chocolates, pero esto no es la solucion! La habitacion tenia pintura cayendo de la pared pero un espacio agradable. Todo los trabajadores muy agradables. no volveremos a Sofitel porque es la segunda vez que hemos tenido problemas con ellos.
Viajera frequente
8/10 Bueno
Ricardo, Venezuela
22 oct. 2013
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicacion
Hotel con muy buena ubicacion, en el centro, muy comodo, habitaciones y camas muy comfortables
Ricardo
8/10 Bueno
mariano, recoleta
9 may. 2013
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
menos de lo esperado!! Muy lindo el lobby, pero las habitaciones, aunque bbien decoradas, eran chicas para un 5 estrellas, habia olor a humedad en los palieres al llegar, nos cambiaron al otro dia, pero hubiese preferido que me den la mejor al inicio, no luego de una desilusion y quejas y pasar un mal rato, ya que no es la idea de ir a presentar quejas...
mariano
10/10 Excelente
Cliente verificado
25 ago. 2012
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Las camas son una verdadera delicia, Felicidades¡
Lyon es una ciudad muuy bella e interesante. Nos favoreció mucho el clima
Cliente verificado
10/10 Excelente
William
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
William
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
10/10 Excelente
Josh
Viaje en pareja
9 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff went above and beyond to help us on our vacation. The beds were very comfortable. The room was clean. The bathroom was spacious and the shower was great!
Josh
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Milko
Viaje de negocios
6 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Un personnel fantastique : accueillant, agréable, souriant, courtois et sincèrement aux petits soins pour ses clients. Nous sommes tellement bien accueilli que le reste (même s'il est parfait) paraît "secondaire" !
Milko
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
4/10 Malo
Olivia
3 ene. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
That hotel needs to be renovated. Not a 5 stars
Olivia
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Claire, el 9 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us.It is with regret that we note your disappointment following your stay at the sofitel lyon bellecour and we are sincerely sorry that our hotel did not meet your expectations.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and improve your experience. Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Richard
Viaje familiar
16 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Almost perfect hotel in perfect location!
Really recommend this hotel. Perfect location in Lyon, Valet parking (€30/night). Lovely lobby and entrance, meeting 5 star expectations. Very friendly, capable and professional staff too! Location was as good as we could expect. Overall, we really enjoyed our stay, with clean and comfortable rooms. Our only constructive criticism would be that the rooms feel a little tired (4 star standard) but it is obvious that Sofitel plan to address this, based on the incredible refurbished lobby. Furthermore, complimentary minibar (water, soft drinks and nuts) more than made-up for this. I will stay here again on our next trip to Lyon.
Richard
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Claudia
10 dic. 2023
Claudia
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
marianne
6 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
marianne
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
Cliente verificado
Viaje familiar
3 dic. 2023
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Guest, We regret that your experience at the Sofitel Lyon Bellecour did not live up to your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you during a future stay and of demonstrating our commitment to your complete satisfaction.Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Mohand Larbi Ikram
Viaje de negocios
2 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mohand Larbi Ikram
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent note following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We look forward to welcoming you back on your next visit to Lyon.Sincerely, ClaireQuality Manager
2/10 Terrible
Evelyn, München
19 nov. 2023
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Der Eingangsbereich ist sehr schön, aber wenn man im 4.Stock aus dem Aufzug steigt, glaubt man nicht mehr sich in einem 5 Sterne Hotel zu befinden. Das Zimmer ist eingerichtet wie in den 60er Jahren und entsprechend abgenutzt. Ein ekliger fleckiger Teppich, das Badezimmer ebenfalls alt mit ekligen Fliesenfugen und einer schlecht funktionierenden Dusche. Man zahlt eine Menge Geld und würde in jedem modernen 2 Sterne Hotel billiger und nicht schlechter wohnen.
Und einen Ausschlag am Rücken habe ich als "Souvenir"mitgenommen.
Evelyn
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 21 nov. 2023
Dear Evelyn, Thank you for taking the time to leave a comment following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We regret to read that our facilities did not live up to your expectations, and we are sincerely sorry for any inconvenience you may have experienced during your stay.Nevertheless, we can assure you that we attach the utmost importance to the cleanliness of our property and adhere to a strict hygiene and cleaning protocol. We hope to have a chance to regain your trust during a future stay.Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Denise
Viaje en grupo
15 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location!
Denise
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Claire, el 20 nov. 2023
Dear Denise,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Sofitel Lyon Bellecour. We are pleased that you enjoyed our great location and we look forward to welcoming you back on a future visit. Sincerely, ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Achille
5 nov. 2023
Achille
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 15 nov. 2023
Cher Achille, Nous vous remercions sincèrement pour cette excellente note suite à votre séjour au Sofitel Lyon Bellecour ! Au plaisir de vous accueillir de nouveau au cœur de la Presqu'ile de Lyon.Sincèrement,ClaireResponsable qualité
10/10 Excelente
Larissa
Viaje familiar
1 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muito agradável, com produtos de toalete incriveis, quarto amplo com sala, janelas automaticas !!! Limpo!
Larissa
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 10 nov. 2023
Dear Larissa,What a pleasure to receive your positive comment following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are so glad you had such a great time! We look forward to welcoming you back soon. Sincerely,Claire Quality Manager
10/10 Excelente
olivier
27 oct. 2023
olivier
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 15 nov. 2023
Cher Olivier, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous attribuer cette excellente à la suite de votre expérience au Sofitel Lyon Bellecour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour.Sincèrement,ClaireResponsable qualité
8/10 Bueno
Emmanuel
27 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hôtel agréable. Très bon service. Mais les chambres demandent vraiment un coup de jeune. Surtout pour un sofitel en plein centre de Lyon
Emmanuel
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
10/10 Excelente
BERTRAND
27 oct. 2023
BERTRAND
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
10/10 Excelente
Wendy
Viaje en grupo
20 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Well located and comfortable. Helpful concierge made several reservations for us
Wendy
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 26 oct. 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to tell us about your pleasant experience at the Sofitel Lyon Bellecour.We are pleased to hear that our concierge service particularly contributed to the success of your stay and we will be happy to pass on your compliments to this service. We look forward to welcoming you again during your next stay.Best regards,Claire
2/10 Terrible
Judy Loan
19 oct. 2023
Judy Loan
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 23 oct. 2023
Dear Judy Loan, We are very sorry to hear that you had an unsatisfactory experience at the Sofitel Lyon Bellecour. We strive to provide the best possible experience for our guests and we are sorry that we did not meet your expectations. We sincerely hope that we will have the opportunity to regain your trust during a future stay. Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Ivan
Viaje de negocios
17 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Superb service throughout our stay. Thank you.
Ivan
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de claire , el 19 oct. 2023
Dear Ivan,Thank you for taking the time to write this review. We are delighted that you had an excellent stay at the Sofitel Lyon Bellecour. Our team strives to provide the highest quality service and we are very grateful for your compliment, which we are happy to share with our teams. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards, Claire Quality Manager
10/10 Excelente
David
Viaje de negocios
9 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lovely position with view over the river. Staff were very helpful. Light bar drinks and service impeccable. Breakfast on Floor 8 super
David
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear David, Thank you for your lovely review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour.We are delighted to read that you had an memorable time and that you particularly appreciated the service, the attractive location, the Melhor bar and our breakfast offer. Sincerely, ClaireQuality manager
10/10 Excelente
Luke
7 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great stay!
Luke
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear Luke, Thank you for your excellent review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are delighted that you appreciated your stay in our hotel.Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Garry
6 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Garry
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 6 oct. 2023
Dear Garry, Thank you for taking the time to share your very positive feedback about your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We look forward to welcoming you again! Sincerely,ClaireQuality Manager
6/10 Aceptable
Alison
5 oct. 2023
Alison
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 9 oct. 2023
Dear AlisonThank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour, We look forward to welcoming you back and providing you with a most positive experience. Sincerely,ClaireQuality Manager
6/10 Aceptable
Shahryar
3 oct. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The property is in severe need of an upgrade, cabinets, bath, furnishings are from 40 to 50 years ago... views are nice but don't overcome these issues
Shahryar
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry to hear that our facilities did not live up to your expectations.We are pleased that you nevertheless enjoyed the view from your room but regret that you do not retain an overall positive impression of your stay. We to hope to have an opportunity to regain your trust on another occasion,Best regards,ClaireQuality Manager
8/10 Bueno
Ciara
3 oct. 2023
Ciara
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 26 oct. 2023
Dear Ciara Thank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour.We are glad you enjoyed your stay in Lyon and we look forward to welcoming you back.Yours sincerelyClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Juliana
Viaje en pareja
1 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I’m glad Expedia has some good hotels on their website. This is one of them. Sofitel is in Belecour area which has a metro closed & one can get to the heart of old town- or you can walk crossing the Pont de Bonaparte over the river La Soane. The hotel could do with some updated carpets in the corridor which are worn out & shabby— which gives one a bad impression of what is to come. However the rest of the hotel is well maintained & clean. The breakfast room as a great view. The convenience to the old town is the best thing about this hotel.
Juliana
Respuesta de Claire , el 2 oct. 2023
Dear Juliana,Thank you for taking the time to share with us your positive impressions of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. It is a real pleasure to read that you had a pleasant stay with us and we are delighted that the ideal location of our hotel enabled you to discover the beautiful city of Lyon in the best possible conditions. Please be assured that we are taking your comments into account in our continuous quality improvement process and that we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely,ClaireQuality Manager
6/10 Aceptable
Vanessa
Viaje en pareja
30 sept. 2023
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Rooms are spacious, bed comfortable but the property is old and tired- service was hit and miss - air conditioning had to be fix (sweated the first night), then had to request 3 times for the removal of someone’s clothing from our room (the repairman’s perhaps) and also found the toilet seat up (did he use our bathroom?). Had to ask at reception for toilet paper as housekeeping forgot to refill.
Certain areas of excellent service- the man who checked me at the front desk staff, concierge and person at downstairs bar.
Excellent central location for visiting rest of Lyon and walkable to Bellacour station.
Vanessa
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 19 oct. 2023
Dear Vanessa Thank you for taking the time to let us know about your experience.We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for highlighting the excellent service provided by the reception, concierge and bar teams. We are also delighted that you took advantage of our ideal location to discover Lyon.We are very sorry to read about the incidents that occurred during your stay and which may have affected it, and we would like to offer you our most sincere apologies. Our teams are very conscientious in their service and in their interventions in the room and we will therefore look into this situation with our teams. We sincerely thank you for taking the time to provide us with your feedback and hope that you will give us another opportunity to provide you with the best possible service.Yours sincerelyClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Eunice
Viaje en pareja
28 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
O concierge Sebastiens é extremamente agradável, simpático, gentil e um excelente profissional.
Valentin também é um profissional de muita qualidade.
Muitíssimo obrigada a esses dois profissionais, que fizeram nossa estadia em Lyon simplesmente espetacular.
Eunice
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
8/10 Bueno
graham
25 sept. 2023
Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
3 nights in Lyon
Good three night stay. Carpets in bedroom were badly stained and should be replaced. Attention in breakfast room could be improved.
graham
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 2 oct. 2023
Dear Graham,Thank you for taking the time to share your review following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are pleased to hear that you had a pleasant stay overall. We are sorry to hear that your room did not give you complete satisfaction and please be assured that we have taken good note of your comment. We hope to have the pleasure to welcoming you back on a next stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again during your next stay in Lyon. Sincerely,ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Cliente verificado
24 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de claire, el 25 sept. 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir partagé votre récente expérience au Sofitel Lyon Bellecour.Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Nous espérons vous accueillir de nouveau très prochainement dans notre maison lyonnaise.Cordialement,ClaireResponsable qualité
2/10 Terrible
GARRY
22 sept. 2023
Le gustó: Servicio y personal
GARRY
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 25 sept. 2023
Dear Garry, Thank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour on Expedia. We are very sorry to hear that your stay did not live up to your expectations. We hope you will give us a second chance to demonstrate our commitment to your complete satisfaction. Yours sincerely, ClaireQuality Manager
10/10 Excelente
Alan
20 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
RWC 2023 extended stay
Wonderful hotel, stunning restaurant on 8th floor. Junior suite was spacious with a very very comfortable bed. Bathroom/shower looking slightly small and dated compared to some, but water pressure was great.
Alan
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 20 sept. 2023
Dear Alan, Thank you very much for taking the time to share this positive review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are delighted to hear that our hotel met your expectations and that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to Lyon. Yours sincerely, ClaireQuality Manager