2 bares o lounges

Opiniones de Sofitel Lyon Bellecour

5 out of 5
Sofitel Lyon Bellecour
20 Quai Gailleton, Lyon, Rhone

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 459 de 871 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 279 de 871 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 77 de 871 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 36 de 871 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 20 de 871 opiniones" "

9.0/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Graciela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Graciela, Thank you for taking the time to give us this excellent note following your visit to the Sofitel Lyon Bellecour. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and would be delighted to welcome you back in the near future. Sincerely, ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 19 sept. 2023
Dear Carlos, Thank you very much for your excellent rating following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour ! We look forward to welcoming you back in the near future.Yours sincerely,ClaireQuality Manager

4/10 Malo

jose antonio

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Instalaciones viejas. Personal poco capacitado para dar atención al cliente
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Claire , el 18 abr. 2023
Dear Jose Antonio,Thank you for taking the time to share your impressions with us.We are deeply sorry to read that your experience did not meet your expectations.It seems that there was a misunderstanding at the time of your check-in, we had no intention of offending you by asking for a credit card at the time of check-in, we only apply a guarantee procedure by proceeding with a pre-authorization. We are sorry to read that this has affected the quality of our service. We hope to have the opportunity to welcome you again at the Sofitel Lyon Bellecour and to regain your trust.Best regards,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Cristóbal

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente servicio, muy buenas instalaciones, los cuartos muy cómodos, además está muy bien ubicada, cerca del Viejo Lyon donde se puede ir caminando... Además tiene una vista muy bonita desde el último piso donde está el restuarante donde se toma el desayuno... Realmente regresaría a este hotel si volviera a Lyon.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Luis, Laredo

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
Afuera del hoy, muy sucio en sus alrededores
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Comodidad, localización
Se hospedó 3 noches en junio de 2021

8/10 Bueno

marie

Se hospedó 2 noches en octubre de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Las vistas espectaculares desde el salon de arriba
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Sofitel Lyon, el 24 jul. 2019
Querido cliente Gracias por su comentario Hasta pronto

6/10 Aceptable

Stephan

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Estado pésimo por un hotel Sofitel
Ubicación idónea pero estado del hotel lamentable por un hotel sofitel 5 estrellas!! Puerta rayada, sillón muy muy usado y el resto no muy fresco!! La cama bien.
Respuesta de Sylvain, Guest Experience Coordinator, el 19 may. 2018
Estimado Huésped, Muchas gracias por dedicar el tiempo a compartir su opinión con nosotros. Nos hubiera gustado que tuviera una mejor experiencia en nuestro hotel y es por ello que tomamos nota para mejorar los puntos que no fueron de su agrado. Día a día nos esforzamos en ofrecer una experiencia excepcional a nuestros clientes y es evidente que esta vez no pudimos alcanzar nuestro objetivo. Le agradeceríamos que nos diera otra oportunidad y puede estar seguro que trataremos de hacer todo lo posible para que tenga una excelente experiencia en nuestro hotel de la cual muchos huéspedes ya han tenido la ocasión de disfrutar. Atentamente,

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel de primera
Fue una muy buena estancia Desde la recepción nos atendieron súper rápido pues había varias personas atendiendo a los huéspedes que llegaban Adicionalmente nos hicieron un UP grade a una suite sin solicitarlo Estuvieron súper atentos a nuestros requerimientos de información de taxis, buenos restaurantes, paseos y Tour
Respuesta de General Manager, el 6 ene. 2017
Estimado cliente, gracias por su comentario positivo. Esperamos verle de nuevo prunto. Hasta la proxima !

10/10 Excelente

constanza

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
fantastico

10/10 Excelente

Blanca, Madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente y bien situado
Hotel con muy buenas instalaciones. Habitación amplia y muy limpia, así como el baño. El buffet de desayuno muy bueno y variado con una muy buena atención por parte del personal del hotel. Situado en la octava planta del hotel con las mejores vistas de Lyon, una manera estupenda de empezar el día. La situación del hotel muy buena, junto al río y a pocos metros del metro y la línea que conecta con el tren que va al aeropuerto. Y a un paso del barrio histórico y la zona comercial. Muy muy recomendable

10/10 Excelente

EDUARDO, BUENOS AIRES

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
MUY BUENA ATENCIÓN
MUY BUEN SERVICIO
Respuesta de Sofitel Lyon Bellecour, el 31 oct. 2015
Dear Eduardo, Many thanks for your 5-star rating of the Sofitel Lyon Bellecour. We hope to see you soon in the centre of Lyon !

10/10 Excelente

Adolfo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Las camas son muy confortables.
Muy buena. Desde nuestra llegada todos fueron amables y la habitación que nos dieron era cómoda y con una vista increíble al Rio Ródano. Muy bien situado
Respuesta de Guest relation manager, el 6 nov. 2014
Buenos dias Internauta : Gracias para sus comentarios. Estamos muy contentos que la estancia era muy agradable. Esperamos verlos en Sofitel Lyon Bellecour la proxima vez. Saludos,

2/10 Terrible

Viajera frequente

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Muy mal gestionado
Llegamos a las 15.00 y sin intentar arreglar la situacion nos han dicho que la habitacion no estaba listo hasta las 16.30 mas o menos. Cuando nos quejamos nos han dicho que habia mucha gente saliendo y que no podrian hacer nada( checkiing 14.00). preguntamos si podremos comer algo en el hotel y solamente habia room service, pero claro sin habitacion no habia sitio para comer nada( hotel de 5 estrellas). La recepionista muy amable pero no nos ofrecio ningun solucion. Cuando volvimos de comer pidimos por el manager y otra chica muy amable nos ofrecio una copa de champan y chocolates, pero esto no es la solucion! La habitacion tenia pintura cayendo de la pared pero un espacio agradable. Todo los trabajadores muy agradables. no volveremos a Sofitel porque es la segunda vez que hemos tenido problemas con ellos.

8/10 Bueno

Ricardo, Venezuela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicacion
Hotel con muy buena ubicacion, en el centro, muy comodo, habitaciones y camas muy comfortables

8/10 Bueno

mariano, recoleta

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
menos de lo esperado!! Muy lindo el lobby, pero las habitaciones, aunque bbien decoradas, eran chicas para un 5 estrellas, habia olor a humedad en los palieres al llegar, nos cambiaron al otro dia, pero hubiese preferido que me den la mejor al inicio, no luego de una desilusion y quejas y pasar un mal rato, ya que no es la idea de ir a presentar quejas...

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Las camas son una verdadera delicia, Felicidades¡
Lyon es una ciudad muuy bella e interesante. Nos favoreció mucho el clima

10/10 Excelente

William

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Josh

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff went above and beyond to help us on our vacation. The beds were very comfortable. The room was clean. The bathroom was spacious and the shower was great!
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Milko

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Un personnel fantastique : accueillant, agréable, souriant, courtois et sincèrement aux petits soins pour ses clients. Nous sommes tellement bien accueilli que le reste (même s'il est parfait) paraît "secondaire" !
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

4/10 Malo

Olivia

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
That hotel needs to be renovated. Not a 5 stars
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Claire, el 9 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us.It is with regret that we note your disappointment following your stay at the sofitel lyon bellecour and we are sincerely sorry that our hotel did not meet your expectations.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and improve your experience. Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Richard

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Almost perfect hotel in perfect location!
Really recommend this hotel. Perfect location in Lyon, Valet parking (€30/night). Lovely lobby and entrance, meeting 5 star expectations. Very friendly, capable and professional staff too! Location was as good as we could expect. Overall, we really enjoyed our stay, with clean and comfortable rooms. Our only constructive criticism would be that the rooms feel a little tired (4 star standard) but it is obvious that Sofitel plan to address this, based on the incredible refurbished lobby. Furthermore, complimentary minibar (water, soft drinks and nuts) more than made-up for this. I will stay here again on our next trip to Lyon.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Claudia

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

marianne

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Guest, We regret that your experience at the Sofitel Lyon Bellecour did not live up to your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you during a future stay and of demonstrating our commitment to your complete satisfaction.Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Mohand Larbi Ikram

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 6 dic. 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent note following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We look forward to welcoming you back on your next visit to Lyon.Sincerely, ClaireQuality Manager

2/10 Terrible

Evelyn, München

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Der Eingangsbereich ist sehr schön, aber wenn man im 4.Stock aus dem Aufzug steigt, glaubt man nicht mehr sich in einem 5 Sterne Hotel zu befinden. Das Zimmer ist eingerichtet wie in den 60er Jahren und entsprechend abgenutzt. Ein ekliger fleckiger Teppich, das Badezimmer ebenfalls alt mit ekligen Fliesenfugen und einer schlecht funktionierenden Dusche. Man zahlt eine Menge Geld und würde in jedem modernen 2 Sterne Hotel billiger und nicht schlechter wohnen. Und einen Ausschlag am Rücken habe ich als "Souvenir"mitgenommen.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 21 nov. 2023
Dear Evelyn, Thank you for taking the time to leave a comment following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We regret to read that our facilities did not live up to your expectations, and we are sincerely sorry for any inconvenience you may have experienced during your stay.Nevertheless, we can assure you that we attach the utmost importance to the cleanliness of our property and adhere to a strict hygiene and cleaning protocol. We hope to have a chance to regain your trust during a future stay.Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Denise

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location!
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Claire, el 20 nov. 2023
Dear Denise,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Sofitel Lyon Bellecour. We are pleased that you enjoyed our great location and we look forward to welcoming you back on a future visit. Sincerely, ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Achille

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Claire , el 15 nov. 2023
Cher Achille, Nous vous remercions sincèrement pour cette excellente note suite à votre séjour au Sofitel Lyon Bellecour ! Au plaisir de vous accueillir de nouveau au cœur de la Presqu'ile de Lyon.Sincèrement,ClaireResponsable qualité

10/10 Excelente

Larissa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muito agradável, com produtos de toalete incriveis, quarto amplo com sala, janelas automaticas !!! Limpo!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 10 nov. 2023
Dear Larissa,What a pleasure to receive your positive comment following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are so glad you had such a great time! We look forward to welcoming you back soon. Sincerely,Claire Quality Manager

10/10 Excelente

olivier

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 15 nov. 2023
Cher Olivier, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous attribuer cette excellente à la suite de votre expérience au Sofitel Lyon Bellecour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour.Sincèrement,ClaireResponsable qualité

8/10 Bueno

Emmanuel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hôtel agréable. Très bon service. Mais les chambres demandent vraiment un coup de jeune. Surtout pour un sofitel en plein centre de Lyon
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

BERTRAND

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Wendy

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Well located and comfortable. Helpful concierge made several reservations for us
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 26 oct. 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to tell us about your pleasant experience at the Sofitel Lyon Bellecour.We are pleased to hear that our concierge service particularly contributed to the success of your stay and we will be happy to pass on your compliments to this service. We look forward to welcoming you again during your next stay.Best regards,Claire

2/10 Terrible

Judy Loan

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 23 oct. 2023
Dear Judy Loan, We are very sorry to hear that you had an unsatisfactory experience at the Sofitel Lyon Bellecour. We strive to provide the best possible experience for our guests and we are sorry that we did not meet your expectations. We sincerely hope that we will have the opportunity to regain your trust during a future stay. Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Ivan

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Superb service throughout our stay. Thank you.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de claire , el 19 oct. 2023
Dear Ivan,Thank you for taking the time to write this review. We are delighted that you had an excellent stay at the Sofitel Lyon Bellecour. Our team strives to provide the highest quality service and we are very grateful for your compliment, which we are happy to share with our teams. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards, Claire Quality Manager

10/10 Excelente

David

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lovely position with view over the river. Staff were very helpful. Light bar drinks and service impeccable. Breakfast on Floor 8 super
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear David, Thank you for your lovely review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour.We are delighted to read that you had an memorable time and that you particularly appreciated the service, the attractive location, the Melhor bar and our breakfast offer. Sincerely, ClaireQuality manager

10/10 Excelente

Luke

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great stay!
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear Luke, Thank you for your excellent review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are delighted that you appreciated your stay in our hotel.Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Garry

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 6 oct. 2023
Dear Garry, Thank you for taking the time to share your very positive feedback about your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We look forward to welcoming you again! Sincerely,ClaireQuality Manager

6/10 Aceptable

Alison

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 9 oct. 2023
Dear AlisonThank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour, We look forward to welcoming you back and providing you with a most positive experience. Sincerely,ClaireQuality Manager

6/10 Aceptable

Shahryar

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The property is in severe need of an upgrade, cabinets, bath, furnishings are from 40 to 50 years ago... views are nice but don't overcome these issues
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire , el 9 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry to hear that our facilities did not live up to your expectations.We are pleased that you nevertheless enjoyed the view from your room but regret that you do not retain an overall positive impression of your stay. We to hope to have an opportunity to regain your trust on another occasion,Best regards,ClaireQuality Manager

8/10 Bueno

Ciara

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Claire, el 26 oct. 2023
Dear Ciara Thank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour.We are glad you enjoyed your stay in Lyon and we look forward to welcoming you back.Yours sincerelyClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Juliana

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I’m glad Expedia has some good hotels on their website. This is one of them. Sofitel is in Belecour area which has a metro closed & one can get to the heart of old town- or you can walk crossing the Pont de Bonaparte over the river La Soane. The hotel could do with some updated carpets in the corridor which are worn out & shabby— which gives one a bad impression of what is to come. However the rest of the hotel is well maintained & clean. The breakfast room as a great view. The convenience to the old town is the best thing about this hotel.
Respuesta de Claire , el 2 oct. 2023
Dear Juliana,Thank you for taking the time to share with us your positive impressions of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. It is a real pleasure to read that you had a pleasant stay with us and we are delighted that the ideal location of our hotel enabled you to discover the beautiful city of Lyon in the best possible conditions. Please be assured that we are taking your comments into account in our continuous quality improvement process and that we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely,ClaireQuality Manager

6/10 Aceptable

Vanessa

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Rooms are spacious, bed comfortable but the property is old and tired- service was hit and miss - air conditioning had to be fix (sweated the first night), then had to request 3 times for the removal of someone’s clothing from our room (the repairman’s perhaps) and also found the toilet seat up (did he use our bathroom?). Had to ask at reception for toilet paper as housekeeping forgot to refill. Certain areas of excellent service- the man who checked me at the front desk staff, concierge and person at downstairs bar. Excellent central location for visiting rest of Lyon and walkable to Bellacour station.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 19 oct. 2023
Dear Vanessa Thank you for taking the time to let us know about your experience.We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for highlighting the excellent service provided by the reception, concierge and bar teams. We are also delighted that you took advantage of our ideal location to discover Lyon.We are very sorry to read about the incidents that occurred during your stay and which may have affected it, and we would like to offer you our most sincere apologies. Our teams are very conscientious in their service and in their interventions in the room and we will therefore look into this situation with our teams. We sincerely thank you for taking the time to provide us with your feedback and hope that you will give us another opportunity to provide you with the best possible service.Yours sincerelyClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Eunice

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
O concierge Sebastiens é extremamente agradável, simpático, gentil e um excelente profissional. Valentin também é um profissional de muita qualidade. Muitíssimo obrigada a esses dois profissionais, que fizeram nossa estadia em Lyon simplesmente espetacular.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

graham

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
3 nights in Lyon
Good three night stay. Carpets in bedroom were badly stained and should be replaced. Attention in breakfast room could be improved.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 2 oct. 2023
Dear Graham,Thank you for taking the time to share your review following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are pleased to hear that you had a pleasant stay overall. We are sorry to hear that your room did not give you complete satisfaction and please be assured that we have taken good note of your comment. We hope to have the pleasure to welcoming you back on a next stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again during your next stay in Lyon. Sincerely,ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de claire, el 25 sept. 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir partagé votre récente expérience au Sofitel Lyon Bellecour.Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Nous espérons vous accueillir de nouveau très prochainement dans notre maison lyonnaise.Cordialement,ClaireResponsable qualité

2/10 Terrible

GARRY

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 25 sept. 2023
Dear Garry, Thank you for taking the time to review your stay at the Sofitel Lyon Bellecour on Expedia. We are very sorry to hear that your stay did not live up to your expectations. We hope you will give us a second chance to demonstrate our commitment to your complete satisfaction. Yours sincerely, ClaireQuality Manager

10/10 Excelente

Alan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
RWC 2023 extended stay
Wonderful hotel, stunning restaurant on 8th floor. Junior suite was spacious with a very very comfortable bed. Bathroom/shower looking slightly small and dated compared to some, but water pressure was great.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Claire , el 20 sept. 2023
Dear Alan, Thank you very much for taking the time to share this positive review of your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. We are delighted to hear that our hotel met your expectations and that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to Lyon. Yours sincerely, ClaireQuality Manager