Lobby

Opiniones de The Kent Hotel

3 out of 5
The Kent Hotel
1131 Collins Ave, Miami Beach, FL

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 324 de 592 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 142 de 592 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 59 de 592 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 34 de 592 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 33 de 592 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Ricardo

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 23 mar. 2024
Thank you for the perfect rating! We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon for another excellent experience.

10/10 Excelente

Carlos L

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 25 nov. 2023
We are truly grateful for your perfect score following your stay at the Kent Hotel. Your satisfaction means everything to us. We hope to continue exceeding your expectations on your next visit!

8/10 Bueno

Jorge Armando Escalante

Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 22 nov. 2023
We extend our sincere gratitude for your high marks following your stay at the Kent Hotel.

8/10 Bueno

Marlon

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bonito y limpio el lugar, algo pequeñas las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 18 nov. 2023
Gracias por compartir sus comentarios sobre su reciente estadía en el Kent Hotel. Estamos encantados de que haya apreciado el atractivo estético y la limpieza de nuestras instalaciones.Esperamos darle la bienvenida nuevamente para otra estancia agradable.

8/10 Bueno

Xiomara

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very expensive valet parking
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 27 oct. 2023
We appreciate your feedback regarding our valet service. We aim to provide competitive pricing and regret any inconvenience caused. Thank you for sharing your concerns, and we hope to welcome you back for an improved experience.

10/10 Excelente

Arelis Neira E.

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 27 oct. 2023
We're thrilled to hear that you had a good hotel stay at Kent Hotel. Thank you for choosing us for your accommodation needs. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable experience in the future.

8/10 Bueno

Sonia

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Couldn’t get clean towels. Terrible cleaning service
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 28 oct. 2023
We sincerely apologize for the oversight with the towels during your stay. Your comfort is our priority, and we regret any inconvenience caused. We have addressed this issue internally to prevent any recurrence. Thank you for bringing it to our attention. We value your feedback and hope to have the chance to welcome you back for an improved experience.

8/10 Bueno

Sonia

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
Location is perfect. Rooms are fine. But in three days, they never changed our towels nor cleaned the room.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 12 oct. 2023
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at the Kent Hotel. We're pleased to hear that you appreciated our convenient location.Additionally, we'd like to mention that housekeeping service is available by request, which allows us to maintain a clean and comfortable environment while respecting your privacy.We value your feedback and hope to welcome you back in the future.

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 4 oct. 2023
Thank you for the perfect rating! We're delighted you had a wonderful experience at the Kent Hotel. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excelente

Hectoe

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Pensé que si tenia parqueo, ya que de esa manera filtre la información, pero ademas de esto todo excelente.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 28 sept. 2023
Thank you for the high rating! We're looking forward to your next visit.

10/10 Excelente

Hector

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 5 oct. 2023
Thank you for the perfect score! We look forward to seeing you on your next visit to sunny Miami Beach!

10/10 Excelente

WALFRED

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La atención del personal fue excelente, habitación muy limpia y un trato de primera. La zona es perfecta.

6/10 Aceptable

Cristhian

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Buen hotel salvo detalle en el aseo de habitación
El hotel es tal como se describe. Las piezas de buen tamaño y limpias. Camas cómodas y ropa de cama y toallas también limpias y de buen nivel. Solo el baño con poca luz dado el color oscuro de sus muros y piso (se agradecería más luz en la ducha). Lo único a mejorar es el servicio de limpieza (que va incluido si se solicita el día anterior). No hicieron la limpieza de la habitación a pesar de cumplir con lo solicitado (que era no dejar cosas en el piso ni sobre las camas). Lo menciono porque leí esta misma queja en otros comentarios del hotel, por lo que asumo que es algo frecuente. Me dijeron que fue descoordinación en la entrega de información entre turnos, pero si es algo recurrente me suena más a que alguien no quiere hacer su trabajo. La ventana de la habitación daba a un restoran qué hay en el patio del primer piso donde colocan música, pero no es problema para descansar. No molesta. Facilitan toallas de playa.
Se hospedó 2 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Javier

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy lindo lugar los cuartos muy hermosos
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Eddie N , el 25 abr. 2023
¡Gracias por ser nuestro invitado! Por favor, vuelva a visitarnos pronto.

4/10 Malo

Christian

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Las camas tenen mucho pelo
Mal por la limpiesa de las camas
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Eddie N , el 25 abr. 2023
Pedimos disculpas por Christian, hablaremos con el servicio de limpieza para averiguar qué salió mal, ya que eso no es típico en nuestra propiedad.

8/10 Bueno

Martin

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hice stay
Relación precio-servició excelente lo único a mejorar es el televisor. No funcionaba.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Eddie N , el 25 abr. 2023
Gracias por la revisión, en el futuro, informe a la recepción sobre el problema del televisor y lo solucionarán de inmediato.

6/10 Aceptable

Fernando

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena ubicación del hotel y excelente atención, pero mala limpieza de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023

8/10 Bueno

Alberto

Viaje en pareja
..
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Eddie N , el 7 feb. 2023
Thank you for being our guest Alberto!

10/10 Excelente

Wilma

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El personal súper agradable y servicial. La habitación y el baño limpios. A pasos de Ocean Drive. Puedes ir caminando a Lincoln Road Mall. Definitivamente mi lugar para disfrutar South Beach. Vuelvo a quedarme encantada.
Respuesta de EddieN , el 20 ene. 2023
Gracias por la increíble revisión....

8/10 Bueno

Alberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
muy buena ubicacion. muy cerca de ocean drive y zona de movimiento turistico. NO ME GUSTO que le saquen una fotocopia a mi tarjeta de credito como garantia ( esa fotocopia quedara alli y no se quien accedera a esos datos , con posibles usos no autorizados )
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Eddie N , el 6 dic. 2022
Estimado huésped, todas las copias de la tarjeta de crédito se utilizan con el único propósito de responder a las devoluciones de cargo en caso de que el hotel reciba una. Esos documentos se almacenan/bloquean y luego se destruyen una vez que pasa un cierto período de tiempo.

6/10 Aceptable

Jacobo

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios
Esta muy mal que tengas que pedir que te hagan la limpieza del cuarto, ya que si no lo haces no limpian ni cambian toallas
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Eddie N , el 6 dic. 2022
Querido invitado, lamentablemente, la limpieza diaria solo está disponible bajo petición. Una llamada telefónica rápida de 1 minuto a la recepción lo solucionará. Gracias por ser nuestro invitado.

10/10 Excelente

Franklyn

10/10 Excelente

Eric, Orlando

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Las habitaciones son buena, limpieza excelente
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Eddie N , el 4 oct. 2022
Gracias Eric por hospedarte con nosotros, apreciamos los excelentes comentarios y esperamos verte nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

Marcia Daniella

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación , personal súper amable , cuartos muy bien y gran limpieza ! Definitivo vuelvo
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Eddie N , el 31 ago. 2022
Thank you Marcia for the amazing review!

8/10 Bueno

Marta

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel muy bien ubicado con estacionamiento municipal cerca y el costo es de 20USD al día. Personal muy amable y disponible sobre todo Alexander y Gabriela. El baño un poco chiquitito
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Eddie N , el 25 ago. 2022
Thank you Marta for the kind words about our staff and property!

10/10 Excelente

Armando

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Mi familia y yo estuvimos muy a gusto, supero mis expectativas, pero lo mejor que puedo opinar es el trato que nos dio Alexander en la recepcion, de las mejores personas y atenciones que hemos tenido en nuestros viajes, quedamos infinatemente agradecidos con el por toda su amabilidad.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Anthony, Front Desk Supervisor, el 18 ago. 2022
Gracias por las amables palabras. Alexander es un gran miembro del equipo. Esperamos volver a verlo pronto para sus próximas vacaciones en Miami en The Kent Hotel. Nuestro personal se esfuerza por brindar un excelente servicio al cliente a todos nuestros huéspedes, estamos muy contentos de saber que disfrutó de su estadía con nosotros.

4/10 Malo

Rafael

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pues el lugar si está en muy buena ubicación pero no tienen buen servicio no limpiaron mi habitación y lo malo que se escucha todos los ruidos de las otras habitaciones y de afuera y no descansas
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022

10/10 Excelente

Lina Andrea

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Me encanto este hotel !! Fue una buena experiencia
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Eddie N , el 11 feb. 2022
Thank you for your review!

8/10 Bueno

Diego

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Limpio y muy bien ubicafo
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Eddie N, el 31 dic. 2021
Muchas gracias Diego por los commentos.

10/10 Excelente

Kareeemah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very nice property, very convenient & walking distance from everything.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Matthew, lake worth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Was nice and clean.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 24 mar. 2024
Thank you for highlighting the cleanliness of our hotel. We strive to provide a comfortable and hygienic environment for all our guests, and we're glad to hear that we met your expectations. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.

8/10 Bueno

Armond

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Heart of Miami…excellent customer service, Josh was very welcoming! One thing that stood out that i didn’t really enjoy was when i asked for extra towels they didn’t have any for a couple of hrs… other than that stay was amazing
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 23 mar. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our location and that you received excellent customer service, especially from Josh, who was very welcoming. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to providing you with another exceptional experience during your next visit.

8/10 Bueno

Ariadna

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was near everything. The staff was lovely and really helpful. The rooms were clean and everything was ready when we arrive. Honestly an amazing experience, we’ll be back.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 23 mar. 2024
We're thrilled to hear about your amazing experience with us! Thank you for highlighting our convenient location, lovely staff, cleanliness, and early check-in service. Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!

10/10 Excelente

Molly

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that your stay with us was perfect. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Unknow

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not the best but definitely not the worst. Staff was A1.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our staff to be top-notch. We take great pride in providing excellent service, and your feedback means the world to us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

6/10 Aceptable

Patricia

Viaje familiar
The staff was super helpful! The slow elevator. Probably almost 100 years old.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 14 mar. 2024
Thank you for your feedback. We're thrilled to hear that you found our staff friendly. Regarding the elevator, we apologize for any inconvenience caused by its speed. It's worth noting that our elevator is an original Art Deco feature dating back to 1939 when the Kent Hotel was built, adding to the historical charm of our property. We appreciate your understanding and hope you enjoyed experiencing a piece of our hotel's history during your stay.

10/10 Excelente

Denise

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 14 mar. 2024
Thank you for your perfect review! We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Monique

Viaje en pareja
Very clean smells awesome staff was very friendly and helpful especially the women at the front desk when we checked in and out she was wonderful
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you loved the fragrance of our hotel and the wonderful service provided by Alejandra. Your satisfaction is our priority, and we're thrilled that you had a pleasant experience during your stay. We look forward to welcoming you back for another fantastic visit in the future!

4/10 Malo

Shuyan

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Too noisy and the bedsheets were not clean saw few hair left on the bedsheets when we got the room
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 10 mar. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by noise and cleanliness issues during your stay. Providing a comfortable and clean environment for our guests is a top priority, and we regret that we missed the mark on this occasion.Your comments are valuable to us, and we will address these issues promptly to ensure a better experience for our future guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future.

10/10 Excelente

Igor

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
For the price we paid it was great
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 10 mar. 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you loved our hotel for its value. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

6/10 Aceptable

Gustavo

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The Room I Had Didn’t Have Hot Water Next Morning & The Bathroom Was Like A Suana But Room Was Okay Not Really All That Tbh! I Been Too Better Hotels With Better Views & Higher Star Rating For Same price or better!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 10 mar. 2024
We apologize for the inconvenience with the hot water during your stay. Your feedback is valued, and we'll address the issue promptly to ensure a better experience in the future.

4/10 Malo

peter

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Receptionist was not friendly and slow. I did receive an early check in though. Tv didn’t work
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 10 mar. 2024
Thank you for sharing your experience. We apologize for the inconvenience with the TV and any lack of friendliness from our front desk staff, as this is not our usual standard. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay in the future.

10/10 Excelente

LaQuondra

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very clean and Comfortable
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 10 mar. 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found your room clean and comfortable. Your satisfaction is our priority, and we're delighted that you had a pleasant stay.We look forward to hosting you again in the future!

8/10 Bueno

jason

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
The Kent is pretty nice. The desk people were very friendly. As was the valet guy. The restaurant attached is one of the better ones around the area. Good food, good service. The room was pretty good. One bed was nice the other just ok. The air conditioner didn’t work too great. I pulled the filter out and it was really dirty so I cleaned it, didn’t help too much though. The sink was slow draining then, clogged. Didn’t ask them to clear it since we didn’t want a maintenance guy in the room taking up our time there. They could do a little more maintenance and cleaning for the price. It also smells like someone dropped a gallon of cologne all over the place, which is kind of gross to me. Overall, one of the better hotels on the area, and a great location.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 6 mar. 2024
Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your feedback. We're glad you appreciated our staff's friendly demeanor and valet service.We apologize for the inconvenience caused by the issues with the air conditioning, sink drainage, and strong odor. Our team is addressing these promptly to ensure a more comfortable stay for our guests.We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.

10/10 Excelente

Rima

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great service
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 6 mar. 2024
Thank you for your perfect rating and kind words about our service at the Kent Hotel. We're delighted to hear that you had a great experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.

10/10 Excelente

Marley

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 6 mar. 2024
Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear you had a great stay at the Kent Hotel. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Jose

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 23 mar. 2024
Thank you for your perfect rating! We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another excellent stay in the future!

8/10 Bueno

Claudia, Nyack

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
THE STAFF WAS VERY FRIENDLY
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 1 mar. 2024
Thank you for your feedback. We're thrilled to hear that you had a great stay with us and appreciated our friendly staff. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.

6/10 Aceptable

ROBERT

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Not clean
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 2 mar. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any cleanliness issues you encountered during your stay. Your comments are valuable, and we will address them promptly. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.

8/10 Bueno

Alice

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent location to Ocean Drive (right around corner a block to main strip). It was a nice retro style hotel and renovated. No view to be had though. Typical city hotel next to another building so no view. Room was very clean. The two chairs and side table should be replaced with a regular computer desk with outlets for computer hook-up and nice mirror on wall above. Not many outlets in room. No tables next to bed only a small ledge, which doesn’t give you a lot of room. The bathroom was very small and the tile work around the shower floor needed work as there was no caulk around base, open space. Lights in the bathroom were so dim. No counter or big enough ledge to place toiletries. Once in the shower at night, it’s so dark after shower curtain closes. No exhaust fan. More importantly the hot water is limited to one person taking a shower. After that you don’t have hot water. Valet parking is $35 per day but may be limited to the size vehicle you have. We had a Silverado truck and they couldn’t park it, so we had to find other parking. Luckily, we were able to find a municipal parking garage quickly two blocks up the street that had parking for $20 per day. The front desk staff Anthony amazing, Angel & Josh were very helpful. There’s a restaurant attached to hotel, and discounted breakfast. I think coffee at a minimum should be free at all times (only free with meal). We didn’t have lunch/dinner so don’t know if these meals are discounted. Overall nice!
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Anthony, Front Office Manager, el 28 feb. 2024
Thank you for your detailed review! We're delighted to hear that you loved the service provided by Anthony, Angel, and Josh. Providing excellent service is always our top priority, and we're thrilled that they made your stay memorable. We're also glad to hear that you appreciated the cleanliness of our facilities. Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the future.