Recepción

Opiniones de Hotel Indigo Napa Valley, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Hotel Indigo Napa Valley, an IHG Hotel
4195 Solano Avenue, Napa, CA

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 507 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 286 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 123 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 51 de 1008 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 41 de 1008 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.2/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

honorio david

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 22 dic. 2023
Thank you for your feedback! Come back soon.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Extraordinario
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 24 nov. 2023
Come back soon! Thank you for staying with us!

8/10 Bueno

MARIA DE LOURDES, PLAYA DEL CARMEN

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se fue el internet y nunca regreso.
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Mirasol, el 20 jul. 2023
Estimado Maria,Los siento pare el internet. Muchas gracias por hacer la revisión, es importante para nosotros porque la usamos para evaluar nuestra posición desde el punto de vista de nuestros valiosos huéspedes, como usted, y qué mejoras aún podemos hacer. Apreciamos mucho su valioso tiempo. Continuaremos yendo más allá. Esperamos sus futuras visitas a nuestra propiedad nuevamente.Gateful,MirasolFront Office Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Bien con oportunidades de mejorar servicio
Hotel limpio y cómodo con buena ubicación. El staff de recepción con pésima actitud y cero vocación de servicio.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Mirasol, el 15 ago. 2022
Dear Anonymous, We highly appreciate your comment, it is noted with thanks. We do apologize if we did not meet your expectations. We will take into considerations your remarks about our hotel staff and shall make amendments where applicable. Please do not hesitate to let us know how we can assist you more. Kindly, Mirasol Front Office Manager

8/10 Bueno

Jose Luis

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Me gustó ubicación y lugar para estacionarse. No me gustó que nos hacen el servicio al cuarto No me gustó que no ponen agua embotellada para beber en la habitación. No servía el termostato de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Taylor Ricafort, Front Desk Supervisor , el 12 jun. 2022
Dear Jose Luis, Thank you for your time to give us your valued feedback. We are so glad our hospitality made the difference on your experience in the Napa Valley. We look forward to seeing you again soon, until then happy and safe travels.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien ubicado el trato de el personal muy agradable todo excelente
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Jessica Carey, GM, el 4 ago. 2021
Gracias por sus amables palabras de nuestro personal y ubicación. Esperamos darle la bienvenida de nuevo muy pronto.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Facilidad de acceso
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Jessica Carey, GM, el 9 sept. 2021
Gracias por tu gran recomendación. ¡Creemos que nuestra ubicación también es excelente para los visitantes! ¡Nos vemos en su próximo viaje al Valle!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal y servicios
el hotel en general esta bien y bastante actualizado pero el personal de recepción es muy pesado y además no saben usar el sistema de llaves electrónicas, tuvimos que ir varias veces, 3 para ser exactos porque nos daban tarjetas que no funcionaban, adicional el desayuno es un desastre, el día que estuvimos nos dijeron que no llegó el cocinero y estaba la mesera haciendo lo que podía, no habían mas que pocas cosas para desayunar, bastante decepcionante ese servicio
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Jessica Carey, General Manager, el 2 ago. 2021
Thank you for your candid words of our hotel and team. We apologize for the issues experience with our magnetic key system, we understand your frustration as it commonly will demag when against cellphones or in our wallets that require them to be reprogramed. We apologize our restaurant CUPA was closed for our made to order breakfast available for purchase the day you were staying with us. We did offer a complimentary continental breakfast as a form apology for our guests for the inconvenience. We hope we can have another opportunity to show you all we have to offer in the near future, until then safe travels!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
El servicio de la habitación, últimamente con esto del COVID este hotel y muchos más, tienen muy mal servicio, no había las toallas necesarias las pedimos y nunca las llevaron, el aseo de la habitación no se realizó
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Nick Homick, Operations Manager, el 18 jul. 2021
We appreciate having you as our guest. Many who have not traveled since COVID-19 are not familiar with the changes that have happened. Most people do not want someone entering their room. This is for added safety and security. All housekeeping services are upon request only

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
me dieron un cuarto que estaba ocupado, antes me habían dado unas llaves que no funcionaban, me toco caminar bastante
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de General Manager, el 28 may. 2021
Thank you for letting us know. We will work with our team to correct this issue, and we apologize for the inconvenience this situation may have caused.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy lindo y confortable hotel, sobre la ruta, con servicios cercanos. Muy cerca de bodegas.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Greg Magee / General Manager, el 31 mar. 2021
Thank you for staying with us!

10/10 Excelente

Matias

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very good service
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Front Desk, el 21 jun. 2019
Dear Matias, Thank you for staying at Hotel Indigo and for sharing your review. It's a delight to know how much you enjoyed your stay with us. We truly appreciate the excellent rating you awarded us and hope you welcome you back to Hotel Indigo soon

4/10 Malo

Karl

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
We were not told by the front desk that breakfast was included as part of the reservation. We did not get breakfast the first day. The hotel sent us a message that they refunded $40 to Expedia for their over sight. Please refund us $40. We were also not told that there were parking fees. Fortunately the hotel waived the parking fees. The refrigerator didn’t work in our room but the hotel gave us a new room only to find out the next morning they were refurbishing the room next door and it was very noisy. Also the phone did not work in the new room.
Respuesta de Scott, el 26 mar. 2024
Hi Karl Thank you so much for your review. I do understand that your expectations were not met and that you had to go without breakfast. We have asked Expedia to refund your 40.00 as the message suggested. If you are ever in the Napa Area please do drop in and my team and I will be more than happy to serve you free breakfast throughout your stay with us or anywhere else.. Once again please accept our sincere apologies for the oversight and not giving you your breakfast on the first day of your stay.

8/10 Bueno

Alex

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Distance from downtown is about 8 minutes and 5 miles away from Yountville . Price was good and didn’t break the bank
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Tammy

Le gustó: Limpieza
Showed some signs of wear on the paint and the HDMI did not work.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Yogi, el 26 mar. 2024
Hi Tammy,We apologize if your stay with us was not satisfactory. Hotel Indigo is undergoing renovations and unfortunately they were not able to finish remodeling everything. I hope we can serve you better in future .

10/10 Excelente

Tsu Ping

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice hotel for family travel.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 19 mar. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Sheila

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff were very friendly the location was close to Nappa region. Excellent place.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 19 mar. 2024
Thank you for your kind words about our staff!

6/10 Aceptable

catherine, lincoln

Viaje en grupo
Bathroom sink wouldn’t drain properly and the bathroom was dirty.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 19 mar. 2024
We will get with our maint. team and get that sink fixed thank you for bringing this to our attention.

6/10 Aceptable

Monica

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The property itself was ok. The jacuzzi was just a little pool of stagnant warm water and it has mildew all over the bottom. The gym was dirty and very limited equipment. I just hate that we pay a resort fee, then a tourism tax, then another tax. Then with parking we pay the parking fee, a tourism tax fee, and another parking fee. The additional fees on all these places is ridiculous and honestly it’s misleading to the consumer.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 16 mar. 2024
We apologize for the inconvenience, we do not have a resort fee so I am confused on what you meant by that? The parking fee is standard for our brand and the tourism tax fee is mandated by the state for county we are located in. Apologies if you weren't made aware of these before you stayed with us.

8/10 Bueno

Denize

Viaje en grupo, Viaje familiar
Bathroom can be cleaned better. Check-in staff was great; check-out staff seemed annoyed. Great location, close to downtown Napa and wineries
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 11 mar. 2024
Thank you for your feedback we will take your feedback into consideration for our next staff meeting.

8/10 Bueno

Greg

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Quiet and safe. Over priced for what it was, an aging motel.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 4 mar. 2024
Thank you for your feedback, we are in the process of updating the hotel please come back next visit to see our updates.

10/10 Excelente

Seiichiro

Se hospedó 7 noches en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Maria R

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Will definitely come back again.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Come back soon!

10/10 Excelente

Jordan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Marianne

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I grew up in the Napa Valley and am so over the wine thing. This is a reasonable, easy access spot with restaurants within a short walk, and Whole Foods and Target nearby for basic necessities. A fun diagonal walk through town runs along the railroad line from near the hotel to the Oxbow!
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Welcome back to the Valley growing up here I couldn't understand more of being over wine! Glad you were able to find more to do while you were staying with us!

10/10 Excelente

Sukhman

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Leticia

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was friendly and attentive. Phone in room not functioning properly. Couldn’t reach front desk and previous patron was able to call our room.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your kind words about our staff. I will look up your room number and get the phone fixed in the room for our next guests thank you for bringing it to our attention.

6/10 Aceptable

Maira

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
not too much to like, too noisy hear foot steps frim upper floor
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Part of our new updates will be to make rooms more sound proof I apologize for the inconvenience.

10/10 Excelente

kathleen

Le gustó: Servicios
Nice
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Ruth

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
The breakfast took way too long to get as there was only one staff member serving all guests.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
We are currently adding more servers to our team to avoid this in the future. Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Kim

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Convenient with a pet. Fairly good value for money in Napa Valley
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your feedback. Love having the pets here!

8/10 Bueno

Janelle

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 30 ene. 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Nolvia

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 20 mar. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Rosalia, Napa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Front Office Manager, el 23 ene. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Gateway

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 12 ene. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Queenie

Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The room is clean and the staff is really friendly! It's also close to several vineyards that people could visit for wine tasting
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Love where we are located thank you for your feed back.

8/10 Bueno

Joaquin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I liked how it’s pet friendly
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 7 ene. 2024
Thank you for your feedback! Please come back soon!

10/10 Excelente

rosa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 30 dic. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Perry

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 30 dic. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Adrian, Towson

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 26 dic. 2023
Thank you for your feedback!

2/10 Terrible

Peter

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Avoid this location, canceled my room for no reason and claim it’s not their fault. Harlirous staff member and manger, worst hotel at the entire Napa valley
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 30 dic. 2023
Very sorry you had trouble with your reservation while coming to stay with our hotel. Unfortunately, these things happen from time to time when booking with third parties. I hope this was sorted out with your billing before you checked out. Thank you for staying with us.

2/10 Terrible

Terence

Viaje familiar
i was billed twice and much more than my confirmation stated by this hotel The total was $482.67 CAD for one night pay at the hotel i booked on Oct 12th for October 14th the indigo hotel charged my card on Oct 13th for $783.34 and again on Oct 15th for $692.44 who do i speak to to sort this out i arranged the reservation through expedia
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 30 dic. 2023
I'm so sorry you encountered this while staying at our hotel. To answer your question the best to contact would be Expedia as they were the ones you booked through and they will contact the hotel directly if needed.

8/10 Bueno

Arend

Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Respuesta de Front Office Manager, el 26 feb. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 Bueno

Amanda

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 22 dic. 2023
Thank you for staying with us come back soon!

10/10 Excelente

Lourdes

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 21 dic. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Cathy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This is a great hotel with a great price. Rooms are nice. Everything is clean and the staff is very friendly and helpful. They have an on site restaurant. Near to Yountville. We will stay here again
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 19 dic. 2023
Thank you so much for your feedback and kind words about our staff. We strive for guests to enjoy their stay with us, come back soon!

10/10 Excelente

Dolores

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 9 ene. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excelente

Dorothy, Yonkers

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location, clean, nice room, lovely staff.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 16 dic. 2023
Thank you for your kind words about our staff and rooms! We love getting this kind of feedback. Come back soon.

10/10 Excelente

Shuo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 16 dic. 2023
Thank you for your feedback!

8/10 Bueno

Leslie

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Front Office Manager, el 12 dic. 2023
Thank you for your feedback!