Lobby lounge

Opiniones de ModernHaus SoHo

4.5 out of 5
ModernHaus SoHo
27 Grand St, New York, NY

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 578 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 247 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 108 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 43 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 26 de 1002 opiniones" "

9.0/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

8.8/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Alejandra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación y el hotel en general muy bien
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 27 nov. 2023
Hello Alejandra,Thank you for sharing your top score with us! We are thrilled you loved SoHo and our urban escape here at ModernHaus, and we hope to see you again just as soon as your travels allow.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Myra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Thomas, el 19 jul. 2023
Dear Myra, On behalf of the entire ModernHaus SoHo team - thank you for taking the time to rate us! We are thrilled to see that you thoroughly enjoyed your stay with us,and hope to have the pleasure of welcoming you back to SoHo in the near future. Best,

10/10 Excelente

ABRAHAM

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente opción en Soho
Excelente opción en Soho. Muy buena ubicación. Hermoso diseño. Super servicio. La alberca esta muy a gusto. Lo recomiendo mucho.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Anthony, Guest Relations Manager , el 8 jul. 2023
Dear Abraham, On behalf of the entire ModernHaus SoHo team - thank you for taking the time to share your feedback! We are thrilled to see that you thoroughly enjoyed your stay with us, and hope to have the pleasure of welcoming you back to SoHo in the near future. Thank you for choosing ModernHaus SoHo!

10/10 Excelente

FEDERICO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2022
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 12 dic. 2022
Hello FEDERICO,Your top score makes our day! Thank you for entrusting us with your New York stay, and we hope we can entice you back in the future.Warm regards,Rene Roman, General Manager

10/10 Excelente

Sebastian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nos fue muy bien. Excekentemente atendidos. Y Evelyn del front desk lo más!!!!
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2022
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 7 oct. 2022
Hello Sebastian,It was our pleasure to welcome you warmly to our urban oasis here in SoHo. Evelyn says hello, and we hope to welcome you back soon.Warm regards,Rene Roman, General Manager

8/10 Bueno

Paola

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Me encanto el detalle se que no den aguan n botella d e plástico si no filtrada en botella de vidrio reutilizable. Miy buen ambiente y ubicación La habitación un poco pequeña y entra un poco de luz en la mañana por las cortinas. El resto excelente!
Se hospedó 6 noches en mayo de 2022
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 9 jun. 2022
Hello Paola, Thank you for sharing your high praise and helpful feedback with our team. We are glad our location worked well for you, and we hope to host you again the next time you are in the city. Warm regards, Rene Roman, General Manager

8/10 Bueno

Karin

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 16 may. 2022
Hello Karin, Your positive score makes our day! Thank you for joining us in SoHo and we hope to welcome you back soon. Warmly regards, Rene Roman, General Manager

8/10 Bueno

Alejandro

Se hospedó 7 noches en marzo de 2022
Respuesta de Inge, el 14 mar. 2022
Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future.

10/10 Excelente

claudio

Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 22 feb. 2022
Hello Claudio, Your top score makes our day! Until next time! Warm regards, Rene Roman, General Manager

10/10 Excelente

Eugenio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de James Soho, el 30 oct. 2019
Dear Eugenio, Thank you for your 5 star review. We hope to welcome you back again for another mindfully modern experience. Warmest regards, Johnny Houston Front Office Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena ubicación, limpio el cuarto y moderno nueva atención del personal
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Johnny Houston Front office manager, el 7 oct. 2019
Thank you for the kind review.

10/10 Excelente

Gaspar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Terrill, el 21 jun. 2019
Hello Gaspar, We are overjoyed to have received such a great review. Please keep us in mind for your next visit to NYC. Best regards, Terrill Cuddon Front Office Manager tcuddon@jamessoho.com

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
Todo muy bonito lugar cuartos Restaurant zona vistas
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Lmsa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena ubicacion, limpio, excelente personal. Sin duda regresaria
Se hospedó 4 noches en marzo de 2019
Respuesta de Assistant Director of Front Office , el 30 abr. 2019
Hola, Muchas gracias por tu fantástico comentario. Estoy encantado de que haya disfrutado su estadía y espero darle la bienvenida nuevamente. El más cálido saludo, Kristina Perez

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
I arrived at 4pm and the room want ready (check-in is supposed to be at 3) They tried to charge me for items i didn’t use from the Minibar There were broken hinges in closet Slow elevators Beware of the $45 daily “resort fee” that supposedly covers swiming pool and towel use even when it’s snowing outside. I felt cheated, I didn’t see this charge when I booked (it was there in small letters which I’m sure most people don’t see) I wouldn’t have booked for that price if I had noticed it before.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2019
Respuesta de James Soho, el 25 mar. 2019
Dear Traveler, Thank you so much for staying with us and for taking the time to write a review about us. It is our goal to provide our guests with an excellent experience and it makes us sad to learn that we weren't as clear as we would like to be regarding the Facility Fee and the value it adds to your stay. The Facility Fee allows us to provide our guests with additional amenities such as Unlimited Local and Domestic Long Distance calls (within the US), a $10 daily food and beverage credit toward items in the in-room minibar, a welcome cocktail with dinner at The Jungle Room, Pool Deck Access (only accessible between Memorial Day through Labor Day), as well as our James Club morning coffee and scones from 6am to 11am, and our James Club wine and cheese hour from 6pm -7pm. To be perceived as though we have hidden anything from our cherished guests is definitely not something we aim to do. We have printed a notice on our website prior to booking as well as arranged so that it prints on the confirmation page sent after booking. We have asked our 3rd party partners to do the same and we continue to work with them to ensure our guests are well informed about all aspects of our hotel and to make sure nobody feels the way you do. Once again we apologize for not being clear enough and we hope to see you again in the near future. If you do decide to visit us again, please feel free to reach out to anyone on the management team.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un Hotel muy bien bonito, con todo cerca, habitaciones y espacios muy aceptables por ser Nueva York, el trato personal del excelente y muy buenas amenidades
Se hospedó 4 noches en enero de 2019
Respuesta de Rene R - General Manager, el 20 ene. 2019
Hello Traveler, Greetings from The James New York SoHo! We are thrilled you enjoyed our very nice hotel, spacious rooms, amenities, and the personal treatment our wonderful team extended. We hope to see you again very soon! Best regards, Rene Roman General Manager

8/10 Bueno

Isabel

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Hotel entretenifo
El hotel es agradable aunque solo brinda servicio de hospedaje. Las habitaciones son chicas pero con vista excelente y la arquitectura del edificio me encanto. Buen barrio, gente joven. Hotel entretenido
Se hospedó 4 noches en julio de 2018
Respuesta de Vasylyna, el 4 ago. 2018
Hello, I wanted to personally reach out and thank you for your valuable feedback regarding your most recent stay at The James SoHo. We are thrilled that you enjoyed your stay and truly appreciate you sharing details of your experience. We hope to welcome you back soon! Kind Regards, Vasylyna Front Desk Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Cómodo para un viaje de negocios, decoración excelente, rápido check-in... aunque la habitación era un poco ruidosa (se oía la lavandería a todas horas).
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018
Respuesta de Rene Roman - General Manager, el 11 jun. 2018
Dear Traveler, Thank you for staying with us and for writing a review about us. We deeply appreciate you and the feedback you have given us. Hopefully we can see you very soon.

10/10 Excelente

JHONNY

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena experiencia muy recomendable
Todo excelente, el club Jimmy muy bueno y el vino y queso de la tarde excelente
Respuesta de Rene R. General Manager, el 30 abr. 2018
Dear Jhonny, Thank you very much for leaving such a wonderful review and for being one of our wonderful guests. We are delighted that you enjoyed many of the amenities we offer and hope you can return very soon.

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
Mala logistica
Llegamos alrededor de la 1 am muy cansados y encima. Para dieron una habitación en la que había huéspedes dentro. Tuvimos que pasar de nuevo a la recepción Y tardaron más de media hora en darnos una nueva habitación porque no encontraban la reserva. Muy mala experiencia. Además bastante caro para lo que es.
Respuesta de Office Manager , el 11 nov. 2016
Nos disculpamos que su experiencia fue menos que perfecto. Esta no es la experiencia típica de James. Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios para que podamos seguir creciendo y mejorando nuestro servicio.

10/10 Excelente

Mauricio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

Rosa de

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very nice and helpful staff.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 26 mar. 2024
Hello Rosa de,What a pleasure to find your five-star approval waiting for us! We hope you will return to see us again in SoHo soon! Our friendly team and inviting neighborhood await!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

6/10 Aceptable

Emilia V., Newport Coast

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Very noisy during day and night. Sleepless nights due to construction and some emergency trucks on the streets around. We left one night early.
Se hospedó 6 noches en enero de 2024
Respuesta de Tamika, el 18 mar. 2024
Dear Emilia, I apologize for the experience you had. I can understand how frustrating it may have been to constantly hear all of the street noise. We would love to invite you back when the construction is finished so that you can truly enjoy what we have to offer!

10/10 Excelente

Rafael

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Well appointed room with high ceilings and tons of natural light. Felt much larger than typical NYC hotels. Fantastic restaurants, coffee shops and shopping nearby
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Isael O'Sullivan, el 4 mar. 2024
We're happy to hear that you had a great experience at ModernHaus! We hope to see you again soon!Thanks,

6/10 Aceptable

Karoline

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
staff seemed bothered by Sunday chrck-in.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Isael O'Sullivan, el 19 feb. 2024
Hello Karoline,We are sorry to hear that your arrival experience was not up to par. We're going to address this with our team.We hope for another chance to earn your higher regard one day.Warm regards,

4/10 Malo

Buck, Denver

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 19 feb. 2024
Hello Buck,We are sorry to note from your score that your stay could have been improved upon. We hope for another chance to earn your higher regard one day.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Rachel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 21 mar. 2024
Hello Rachel, Your top score makes our day! Thank you for joining us here in SoHo, and we hope your five-star approval will bring you back to our door soon.Warm regards, Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Susan

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was amazing! Location is perfect for walking. Would definitely go back.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 12 feb. 2024
Hello Susan,Amazing is what we love to hear! Thank you for choosing to stay with us during your time in the city, as we know the choices are many. We can't wait to host you again!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Justin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great hotel, stayed in the skyline room. It was amazing and the hotel staff are great. Restaurants and roof top bar are great additions
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 29 ene. 2024
Hello Csaba,We share your frustration that your relaxing birthday weekend was marred by inconsiderate guests nearby. We regret that we could not do more to ensure your tranquility, and we hope for a chance to earn your trust one day.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Flora

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
-
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 17 ene. 2024
Hello Flora,Your top score makes our day! Hurry back to see us again in SoHo!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Kaylan

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 2 ene. 2024
Hello Kaylan,What a treat to find your five-star approval waiting for us! Thank you for making yourself at home with us at ModernHaus, and we hope you will hurry back!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Gwynn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 29 dic. 2023
Hello Gwynn,What a pleasure to find your five-star approval waiting for us! We hope you will remember us the next time New York City calls to you!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Alexandria

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 29 dic. 2023
Hello Alexandria,Thank you for taking the time to share your five-star rating with our team here at ModernHaus. The pleasure was all ours, and we hope to entice you back in the new year!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Vidushi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great views and Modern Room
Being a VIP member, I was upgraded to a lovely studio queen room with beautiful city views (we had a great view of the Freedim tower and sun rises and sun sets). The rain shower was lovely as were the automated shades/black out curtains. The staff was friendly and knowledgeable too and the breakfast at Jumpin Jacks top notch. The rooftop bar was also elegant and cozy. would stay here again
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 27 dic. 2023
Hello Vidushi,It was our pleasure to upgrade you upon arrival as a VIP guest, and we are glad you loved your studio queen with views of the city, including the iconic Freedom Tower. We, too, love our rain showers and blackout curtains to ensure full comfort in our urban setting, and we are delighted you lingered for breakfast at Jumpin Jacks. Until next time!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

8/10 Bueno

Harsharn

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 26 dic. 2023
Hello Harsharn,What a pleasure to earn your positive score this holiday season! We hope to see you again before too much time has passed.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Mauricio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 21 dic. 2023
Hello Mauricio,Thank you for joining us in SoHo! We hope to see you again in the new year!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice hotel in a good part of SoHo NYC
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 19 dic. 2023
Hello guest,Thank you for sharing your stamp of approval! We loved hosting you here in SoHo, and we hope you will call ModernHaus your home away from home upon your next visit to the city as well.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Chandni, Washington

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 18 dic. 2023
Hello Chandni,Thank you for joining us in SoHo! The pleasure was all ours, and we would love for you to come 'home' to ModernHaus again.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Jaeyun

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 18 dic. 2023
Hello Jaeyun,Thank you for joining us in the city for a five-star stay! We would love to repeat the experience in 2024!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Lani

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 13 dic. 2023
Hello Lani,What a treat to find your perfect score waiting for us! We loved hosting you in Manhattan and hope to repeat the experience soon!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Anthony

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 11 dic. 2023
Hello Anthony,Thank you for joining us in SoHo for a five-star visit! We would love to repeat the experience soon!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

8/10 Bueno

Alexander

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 11 dic. 2023
Hello Alexander,Thank you for entrusting the ModernHaus SoHo with your visit to the city. We loved welcoming you through our doors and we hope you found time to take advantage of our many unique amenities.Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great Soho Hotel
Room comfortable; front desk and management friendly and very helpful. They are clearly service-oriented. Would stay there again.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 5 dic. 2023
Hello guest,It was our pleasure to welcome you to SoHo with open arms, and we're glad you found our team to be friendly and helpful at every turn. We will share your compliments with our team, and we hope to see you again!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Michelle

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Skyline King room view was amazing!!! Staff was very attentive and welcoming!! We will be back hopefully soon!!
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Isael O'Sullivan, el 29 nov. 2023
Hello Michelle, thank you for settling in with us in SoHo! We hope we can repeat the experience and make more memories with you again soon!We're glad to hear that you enjoy our view and our staff! We hope to see you soon.Warm regards

10/10 Excelente

Nicholas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing views from the corner room of freedom tower and downtown manhattan.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 28 nov. 2023
Hello Nicholas,Amazing views are what our corner rooms and suites are all about, and we're glad you enjoyed your stay with us in SoHo.Until next time!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Edric

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
N/a
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 28 nov. 2023
Hello Edric,Thank you for sharing your top score with us! We would love to welcome you back to our SoHo oasis soon!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Youngmi

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ModernHaus SoHo, el 27 nov. 2023
Hello Youngmi,Your top score leaves us smiling! Thank you for joining us in SoHo, and do come back to see us again soon!Warm regards,Kori Yoran, General Manager

10/10 Excelente

Johnathan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Isael O'Sullivan, el 14 nov. 2023
Hello Johnathan,Thank you for staying with us in SoHo! We hope we can repeat the experience and make more memories with you again soon! Warm regards,

10/10 Excelente

Crystal

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing experience
Modernhaus is definitely my new favorite hotel. I’ve been someone who goes to New York often and I normally stay at the Arlo which is also a great hotel. But HONESTLY I think I just found my new favorite hotel for New York. They make everything so much easier and the staff everyone is so attentive. To get in contact was super simple because it was all through text so if I wasn’t at the hotel I could just text and they would help me and update me. the rooftop and jumpin jacks was great, and don’t even get me started on the heated floors in the bathroom. Best thing ever, only issue was it was hot but that’s just a personal issue for me as I like to freeze while sleeping but all I did was crack open the window at night to help be colder in the room and that was way more than enough. Definitely would be staying back at Modernhaus for for sure as it is my new favorite hotel.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Isael O'Sullivan, el 9 nov. 2023
Hello Crystal, We love hearing from guests who so appreciate our front desk service and warm welcome to SoHo. Thank you for your time and we hope to see you soon!Warm regards,