Cortinas blackout, wifi gratis y ropa de cama

Opiniones de Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs

2 out of 5
Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs
69570 Highway 111, Rancho Mirage, CA

Opiniones

6.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 321 de 1015 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 230 de 1015 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 166 de 1015 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 119 de 1015 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 179 de 1015 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

6.2/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

6.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Edgar bernardo

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

4/10 Malo

Raul

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y servicios
No
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 mar. 2024
Hi Raul,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Chris

It was pricey for an older hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 mar. 2024
Hi Chris,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Rony

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Juana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

2/10 Terrible

Daisy

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Very bad place
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 31 oct. 2023
Hi Daisy, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

Yender

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Respuesta de Brand Experience Team , el 14 oct. 2023
Hi Yender, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Magda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente recomiendo
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 12 sept. 2023
Hi Magda, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

Atonieta

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza
Necesito hablar con alguin
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 jul. 2023
Hola Atonieta, Nos gustaría discutir su experiencia con usted más a fondo y le pedimos que se comunique con nuestro Equipo de Relaciones con los Huéspedes utilizando la función Contáctenos en nuestro sitio web para conectarse con nosotros. Maz K. #Team6

10/10 Excelente

Alejandro

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

8/10 Bueno

Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 feb. 2023
Hi Juan,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Jaime

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

2/10 Terrible

sofia

Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 jun. 2022
Dear Sofia, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.

8/10 Bueno

Alejandra

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

Gloriela

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Extraordinariamente ruidoso, el huésped de la habitación en el piso superior no paró de caminar por su habitación, literalmente toda la noche, además la Lavandería trabajó hasta muy tarde haciendo riido.No dormimos, fue una terrible elección hospedarnos en este hotel.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
buen hotel para descansar
buena atencion de la chica del lobby
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Elvia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Una excelente atención
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

10/10 Excelente

Jose

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything is well
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

4/10 Malo

Sasi

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

2/10 Terrible

Michael

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
When I checked in I found out that The owner and the person who checked me in, had already charged my card. It was declined, but they were able to charge it for one night. I said that I would pay on arrival I was extremely offended. I also asked how he charged me $89 equivalent to one night would not let me check in just for that one night and then charged me another $157 before allowing me to check in
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

2/10 Terrible

Patricia

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
First time reviewing a hotel but feel the need to warn families to stay away from this location. Front desk rude, non smoking rooms reek of smoke, plumbing is aweful had to be moved rooms because toilet kept getting clogged. Both room were very dirty, floors had build up dirt and first one looked like it had not been swept. As we were walking out a room had bullets lined up outside window. Location up the street by downtown was a much better experience for us a year ago. We are not picky since we are on a budget but this was aweful all around no redeeming factors.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

2/10 Terrible

Timothy

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Nightmare
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 25 mar. 2024
Hi Timothy,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Malo

SM

No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

Lindsay

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
Price was right for my needs
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 25 mar. 2024
Hi Lindsay, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Norymar

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

4/10 Malo

Jan

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

Gaby

Viaje familiar
can't even provide Shampoo. they can only offer a small bar of soap. not very clean.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 25 mar. 2024
Hi Gaby,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Robert

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
The gentleman checking us in was very professional and kind.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 19 mar. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Anthony J

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
At least one of the staff members (the one that checked me in) was very fun and friendly. It was quite busy at the desk, at least 6 parties checking in at once. And, the light in the bathroom is flickering, hope it is just temporary. And, the parking lot seems fairly clean, but lots of dirt and concrete all around the building footprint. Oh well.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 19 mar. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

4/10 Malo

Jennifer

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 mar. 2024
Hi Jennifer, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie#Team6

8/10 Bueno

Michael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Ariel

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Luis Lawrence

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
It was ok!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Luis Lawrence,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Christal

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The Staff was amazing and I enjoyed a peaceful and relaxing stay at the Rancho Mirage Motel 6.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Christal,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Rene

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 14 mar. 2024
Hi Rene,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Berry

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Area was ok we arrived late and staff were friendly and helpful. Place a little noise from people on top floor but not to disturbing
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Berry, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Berry

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 14 mar. 2024
Hi Berry, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

robert

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 14 mar. 2024
Hi Traveler,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Reasonable rate. Clean room and property is well kept. WiFi, when working, is spotty at best. Rita made checking in easy and fast.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Robert, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Fast check in and clean room with reasonable rate, but their WiFi is spotty at best.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Robert, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Peter

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We did not get any door key; door had to be opened manually every time by a staff member. The air conditioner was broken. No hair dryer or fridge. The bed was reasonably comfortable.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Peter,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Richard

Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Property was quite and clean, perfect for our overnight stay.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Richard,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

4/10 Malo

Alexander

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Did not receive a key to get into my room, had to have a staff member called to open the door. If I left the room, then had to wait again to access the room. Room had an old rusty radiator and a/c unit with a temp gauge that took a while to get to temp in the room. Space under the front door was too wide open to have a field next to the property. Really not up to standards for the cost of the stay.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Alexander,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Robert

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

4/10 Malo

Gary

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
They had a problem with all the keys. They only worked once and if you went out, you had to get a new key each time. The room was somewhat clean, but the floor was not. It soiled your socks when walking to the bathroom.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 mar. 2024
Hi Gary,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Michael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 mar. 2024
Hi Michael,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6