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Opiniones de Hôtel Barrière Fouquet's Paris

5 out of 5
Hôtel Barrière Fouquet's Paris
46 Avenue George V, Paris, Paris

Opiniones

9.4

Excepcional

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 165 de 201 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 23 de 201 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 5 de 201 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 3 de 201 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 5 de 201 opiniones" "

9.6/10

Limpieza

9.6/10

Servicio y personal

9.4/10

Servicios

9.4/10

Condiciones de la propiedad

9.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Javier

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

4/10 Malo

Fortunato Ofa

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Pese a la reserva, el cliente espera 4 horas
Habiendo reservado y confirmado un tipo de habitación, cuando llegas te dan una que no corresponde pero te cobran lo mismo. No importa la fidelidad del cliente, llegas a las 12 y te tuenen tirado hasta las 16 horas esperando; lo cual es muy lamentable tras un vuelo de 12 horas.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Geraldine Dobey - General Manager, el 15 oct. 2019
Dear Guest, I really appreciate you taking the time to share your experience in our Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris. I am extremely sorry to read how disappointed you were by the check-in and I kindly ask you to accept my sincere apologies. This certainly does not reflect at all the high level of service we strive to achieve. I sincerely hope that we will welcome you back and renew your trust in our Maison Parisienne. Warmest Regards,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
cuenta con lo necesario, faltan algunos detalles, pero en general esta bien
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris, el 14 sept. 2018
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We hope to welcome you back to our "Maison Parisienne" very soon.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Hotel hermoso y en excelente zona
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris, el 8 ago. 2018
Thank you for taking the time to share such positive feedback with us! We hope to welcome you back to our "Maison Parisienne" very soon.

10/10 Excelente

Cutberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Es sin duda alguna el mejor hotel de París. El único detalle fue el cobro de €100.00 EUR por una cama adicionó para un solo día. De la misma forma y dejando ese tema es sin duda una excelente opción y el mejor hotel en París.
Respuesta de General Manager, el 11 oct. 2016
Dear Guest, How delighted I am to read your feedback! I do thank you for taking the time to share it with us. It is a real pleasure to learn that you experienced a wonderful moment in the “Hotel Barrière Le Fouquet’s Paris” and that we have exceeded your expectations. It is very encouraging that our efforts rewarded by your satisfaction. I sincerely hope that we will welcome you back for your next visit to Paris, City of Lights and make your future stay another memorable moment! Warmest Regards, Geraldine Dobey General Manager.

6/10 Aceptable

Guillermo

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Hotel bien ubicado pero relacion precio propuesta no es buena. Desayuno muy caro y escaso

10/10 Excelente

Guillermo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Toso excelente. 100% recomendable.
Respuesta de General Manager, el 11 oct. 2016
Dear Guest, I would like to thank you very much for sharing with us such kind comments following your recent stay! I am thrilled to read that you have enjoyed your visit with us and especially that you appreciated the high level of quality service we strive to achieve at all times. Rest assured your feedback has been shared with our teams and is a great source of motivation for us all. I truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in the not too distant future and provide you with another unforgettable moment in the City of Lights. Sincerely yours, Geraldine Dobey General Manager.

10/10 Excelente

Nishant

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

carla and manuel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

MAMORU

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
パリで最高にステキなホテル。
すべてが、最高に良かった。パーキングは敷地内になかったが、荷物をおろし、車をあずかってれた。私は、英語もフランス語も得意ではないがスタッフ全ての人が、丁寧に対応してくれた。ディナーの時も若いスタッフが一生懸命に、楽しく食事が出来るよう気を使ってくれました。最高級ホテルなのに、我々に気を使わせず、リラックスした、時間が過ごせました。もちろん、部屋も、ベルサイユのへやをおもわせるほど素晴らしく、調度品も、高級で、最高。レストランの味も最高。帰る時は車をすぐに回してくれ、駐車場に関しても、何の問題も無かった。次に来る時は、長期滞在をしたいと思う。
窓から見たシャンデリゼ
ロビーで
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

10/10 Excelente

Satomi

Se hospedó 2 noches en julio de 2023

8/10 Bueno

Michael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

Michelle

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
Se hospedó 2 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Rockey

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Alan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
Se hospedó 5 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

YUN

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
Se hospedó 3 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Milo, the woodlands

Se hospedó 3 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Fiona

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Christie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

8/10 Bueno

Lynn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en febrero de 2023

10/10 Excelente

Anna

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023

10/10 Excelente

Erick

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Unique experience

10/10 Excelente

Maame Efua

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

Dan, Georgetown

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

rawan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I liked that we have a free minibar at the room We didnt wait for LV line
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 1 ago. 2022
Dear Mr. Alzamzami, It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Eric

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 1 ago. 2022
Dear Mr. Hunt, I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us. Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Charles

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
Se hospedó 6 noches en junio de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 8 jul. 2022
Dear Mr. Hawkins Jr. , We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel. Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Elsa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2022

10/10 Excelente

Linda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en junio de 2022

10/10 Excelente

Alena

Se hospedó 4 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Taddao

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great location
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 15 jun. 2022
Dear Taddao, We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location. Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Garbis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
Se hospedó 6 noches en mayo de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 15 jun. 2022
Dear Garbis, We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services. I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 7 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Keith

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 16 may. 2022
Dear Keith, We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris. We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail. Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward. We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Mohamed, Oakville

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 6 may. 2022
Dear Mohamed Le, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service. Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Hens

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
Se hospedó 6 noches en abril de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 2 may. 2022
Dear Hens, It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us. We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services. The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Excelente

Joachim

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2022

10/10 Excelente

Priyanka

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Best hotel in Paris!! All rounder!
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Jean-Marie Le Gall, el 19 abr. 2022
Dear Mrs. Le Orbitz, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback following your experience at Hotel Barrière le Fouquet's Paris. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our parisian Maison in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Director

10/10 Excelente

SOFIANE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Formidable
Fantastique
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

10/10 Excelente

Christer

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022

10/10 Excelente

Olivier

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022

10/10 Excelente

arnaud

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

10/10 Excelente

Mohamed

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Oualid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

anat

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

8/10 Bueno

FOUZE AMER

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Curtis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel in Paris
The hotel is based upon excellence in service . Excellent spa staff! The comfort level of the hotel is the best I have ever experienced in my life. Special shout out to Julien for his very charming personality and attentive attention to the smallest details. Ian always went above and beyond our expectations in the restaurant and has the most dynamic personality that has remarkable memory for our wants and needs.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Loic, el 23 sept. 2021
Dear Mr Kobylnyk, Thank you very much for taking the time to share your feeback. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Parisian Home. Naturally, I have shared your compliments with Julien and Ian, and with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Maison parisienne in the near future. Sincerely yours, Loic Executive Assistant

10/10 Excelente

Ahmed

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021

2/10 Terrible

Abbas

Se hospedó 14 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Francois

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent mis à part le restaurant Joy
Parfait avec seul bémol le restaurant joy notamment pour la qualité du service en salle pour le diner ....personnel de salle très pressé et peu attentif (Madame débarrassée alors qu'elle n avait pas terminé son assiette par exemple) en revanche excellent service à la brasserie. Pour le reste tout etait impeccable.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Jérôme Legendre, el 10 ago. 2021
Cher Monsieur, Je vous remercie d'avoir choisi l'Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris lors de votre récent séjour à Paris et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour dans son ensemble. Je suis en revanche désolé de lire votre déception au sujet de notre restaurant Le Joy. Ce que vous nous rapportez ne reflète pas la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients, et je vous prie de bien vouloir accepter nos plus sincères excuses. Soyez assuré que votre retour a bien été transmis à notre Responsable du restaurant Le Joy, qui prend au sérieux chaque commentaire de nos clients et qui ne manquera pas de faire un rappel à nos équipes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement dans notre Maison parisienne. Très sincèrement, Jérôme Legendre Directeur des Opérations