Lobby

Opiniones de Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore

3.5 out of 5
Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore
2630 E Camelback Rd, Phoenix, AZ

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 441 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 258 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 144 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 89 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 68 de 1000 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

7.6/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo excelente
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Eugenio

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
great hotel
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
Thank you for your stay. Hope to see you again.

8/10 Bueno

Zorayda

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Puede mejorar en limpieza
Es muy agradable el lugar, aunque puede mejorar en limpieza ya que había basura al lado de la cama y unas pequeñas cucarachas en la cocinera y cabellos en la bañera. Y el lavabo de la recámara tenía fuga y la alfombra estaba mojada. Los de cocina son excelentes personas y muy buena comida. Las habitaciones son amplias y cómodas.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Jonathan, el 3 oct. 2023
Thank you for your feedback. We will take the feedback about the cleanliness of the room and do out best to improve before your next visit with us. We hope to have stay with us again soon!

10/10 Excelente

Zorayda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fabuloso y excelente ubicación
Encantador lugar para descansar, ame el diseño del hotel
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Jonathan, el 23 ago. 2023
Thank you for your feedback. We would love for you to come back and stay with us again

10/10 Excelente

Jose

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente servicio y atención
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Jonathan, el 27 jul. 2023
Thank you for the review.

8/10 Bueno

YUKIKO

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No me gusto que pedi que hicieran el aseo y no lo hicieron y las alfombras les hace falta mantenimiento... la ubicación excelente!
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

8/10 Bueno

JOSE JUAN

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

MARIA DE JESUS CARRILLO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buena experiencia. Excelente trato de todo el personal. Muy limpias las habitaciones. Las camas muy cómodas. El desayuno delicioso.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Muy viejoooooo no lo an remodelado muy muy acabado todas las instalaciones lástima porque está en muy buena zona
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019

6/10 Aceptable

Sergio

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Muy buen Servicio, la mala experiencia fue que se activo falsa alarma de incendio 2 veces en la madrugada.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

6/10 Aceptable

juan, sonora

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Estancia en verano
Los cuartos tienen mal olor uno olía a Cigarro nos tuvimos q cambiar el wc ya Manchado y viejo al igual q la regadera
Se hospedó 2 noches en julio de 2018

8/10 Bueno

Alejandro

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente estancia
El hotel excelente muy bien ubicado y muy comodo
Se hospedó 2 noches en junio de 2017
Dear Alejandro, Thank you for reviewing our hotel. I look forward to seeing you again soon. Sincerely, Valarie Miceli General Manager

10/10 Excelente

Juan, Monterrey MX

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recommended
Very nice Room. Excellent área. Good complementary breakfast. Only issue bathroom was small, while the Room was huge

10/10 Excelente

Luis Carlos, Hermosillo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Familiar
Muy recomendable para una familia de hasta 3 hijos. Buen desayuno, hacen el huevo al gusto, muy sano, bonita pecera en el lobby. Excelente

10/10 Excelente

María del C

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
SERVICIO EXCELENTE
Muy bonito hotel muy buena ubicacion y su gente muy cordial. eL SERVICIO DE HOTELES. COM EXCELENTE.

6/10 Aceptable

Juan Pedro, Hermosillo, sonora, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Buen hotel, nada espectacular
Buen hotel en general, pero parece que ya necesita remodelarse. Las habitaciones grandes y cómodas. Muy buena ubicación en un lugar muy bonito, cerca de centros comerciales y de muchos restaurantes

10/10 Excelente

Alan, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación.
Bien ubicado, habitaciones cómodas y bonitas instalaciones.

10/10 Excelente

Ana, Hermosillo, SON, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente calidad con desayuno completo
Muy bonito hotel y muy bien ubicado. La habitacion esta muy amplia y las camas muy comodas. El desayuno muy completo y variado. El personal fue tambiem muy amable

10/10 Excelente

LI, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo el personal muy amable.
Excelente e inolvidable.

8/10 Bueno

Esme, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un buen hotel
Es un hotel còmodo y sobre todo con precios accesibles, en general es un buen hotel y tiene la ventaja de estar justo a un costado de un centro comercial asì que facilita tus compras...

10/10 Excelente

Helen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Erika, Albuquerque

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy tranquilo y agradable
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 1 abr. 2024
Thank you.

10/10 Excelente

Anna

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Quietness and clean.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 1 abr. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

8/10 Bueno

Sierra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 1 abr. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Justin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
One of the nicest Embassy Suites I have stayed at!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 1 abr. 2024
Thank You. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Debra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 29 mar. 2024
Thank You . Hope to see you soon.

4/10 Malo

Kendra

Viaje en grupo, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The room was filthy and in poor condition with broken items, filth on the carpet and sticky residue in multiple places. The shampoo and conditioner was empty. It took hours to get bedding for the pull out sofa. The sofa was horribly uncomfortable.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 26 mar. 2024
My name is Issac. It will be my pleasure to assist with the Room concerns at the Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore. First, thank you for choosing Hilton Brands for lodging, also we appreciate your loyalty and business as a valued member. Please allow me the chance to offer my sincerest apologies for the less than satisfactory experience that you had at the hotel on this occasion. I understand how disappointing it must be when your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. After reviewing your file, and as a valued Hilton Honors Member, I am pleased to show you how important guest service is to us. I am truly sorry your visit did not meet your standards. This will be addressed to housekeeping department.

8/10 Bueno

Jalani

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Near shopping
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 26 mar. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

8/10 Bueno

Gloria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 18 mar. 2024
Thank you for choosing embassy suite phoenix Biltmore. Hope to see you soon.

2/10 Terrible

Liza

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The property is gross, dirty and needs major updating. We also found a condom wrapper in our room. I would never stay here again. Not only that when we checked in they said the room we reserved was already booked and wasn’t available. So we had to select another room(s) to accommodate our stay
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 18 mar. 2024
My name is Issac. It will be my pleasure to assist with the AC concerns at the Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore. First, thank you for choosing Hilton Brands for lodging, also we appreciate your loyalty and business as a valued member. Please allow me the chance to offer my sincerest apologies for the less than satisfactory experience that you had at the hotel on this occasion. I understand how disappointing it must be when your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. After reviewing your file, and as a valued Hilton Honors Member, I am pleased to show you how important guest service is to us. I am truly sorry your visit did not meet your standards. This will be addressed to respected department.

10/10 Excelente

Garett

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great dining options next to resort in walking distance. Great staff
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Issac, el 18 mar. 2024
Thank you for choosing embassy suite Biltmore phoenix. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Cynthia Marie

Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 29 mar. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

4/10 Malo

Chelsea, Shawano

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No working A/C in room, staff notified and promised maintenance will check on it. Maintenance never came to fix the issue and staff never followed up.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 1 mar. 2024
My name is Issac. It will be my pleasure to assist with the AC concerns at the Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore. First, thank you for choosing Hilton Brands for lodging, also we appreciate your loyalty and business as a valued member. Please allow me the chance to offer my sincerest apologies for the less than satisfactory experience that you had at the hotel on this occasion. I understand how disappointing it must be when your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. After reviewing your file, and as a valued Hilton Honors Member, I am pleased to show you how important guest service is to us. I am truly sorry your visit did not meet your standards. This will be addressed and coached properly to the maintenance team and front desk team for better communication. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

6/10 Aceptable

Akinori

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 1 mar. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.

10/10 Excelente

Lauren

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 1 mar. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Angela

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful property, spacious room, great for adults and children.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de The Embassy Suites Phoenix Biltmore, el 21 feb. 2024
Dear Angela, Thank you for taking the time to leave us feedback about your recent stay at our property. We are so glad to hear that you enjoyed your time with us, and we hope to see you again soon! Thank you for choosing Hilton and thank you for staying at the Embassy Suites Phoenix Biltmore. Have a great day!

6/10 Aceptable

Lyudmila, Simi Valley

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
The hotel was nice, good location. Unfortunately their Housecleaning Policy is surprise for us If you want to clean your room you need to request it 24 hours in advance. At the reception nobody told us about that and finally we were staying in not cleaned room all 4 days.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 19 feb. 2024
My name is Issac. It will be my pleasure to assist with the Room concerns at the Embassy Suites by Hilton Phoenix Biltmore. First, thank you for choosing Hilton Brands for lodging, also we appreciate your loyalty and business as a valued Gold member. Please allow me the chance to offer my sincerest apologies for the less than satisfactory experience that you had at the hotel on this occasion. I understand how disappointing it must be when your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. After reviewing your file, and as a valued Hilton Honors Member, I am pleased to show you how important guest service is to us. I am truly sorry your visit did not meet your standards. I will inform the respected department your concern. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

surya

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
great location , wonderful suites hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 19 feb. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Cory

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice and clean.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 19 feb. 2024
Than you. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Murdis LaToya

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Issac, el 26 mar. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

10/10 Excelente

Daryl and Janet

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de The Embassy Suites Phoenix Biltmore, el 12 feb. 2024
Thank you so much for taking the time to leave us feedback about your recent stay at our property. We are delighted to hear that you had a wonderful stay. We look forward to seeing you again soon. Thank you for choosing Hilton! Have a great day!

10/10 Excelente

Jodi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de The Embassy Suites Phoenix Biltmore, el 20 ene. 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback about your recent stay at the Embassy Suites Phoenix Biltmore. We are delighted to hear that your stay was perfect! We hope to see you again soon in the future. Thank you for choosing us and thank you for choosing Hilton.

10/10 Excelente

Steve

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
Thank you. Hope to see you soon.

8/10 Bueno

Paul F.

Respuesta de The Embassy Suites Phoenix Biltmore, el 12 feb. 2024
Thank you so much for taking the time to leave us feedback about your recent stay at our property. We are delighted to hear that you had a wonderful stay. We look forward to seeing you again soon. Thank you for choosing Hilton! Have a great day!

10/10 Excelente

Ruth

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
Thank you for your stay. Hope to see you again

6/10 Aceptable

Kavita

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
I am so sorry you found your room unsatisfactory. I can assure you that is not the standard in our hotel. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Donna

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
Thank you for your stay. Hope to see you again.

4/10 Malo

Raymond

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
I am so sorry you found your room unsatisfactory. I can assure you that is not the standard in our hotel. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Suzanne

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The koi fish were beautiful. The inside of the lobby felt like a tropical oasis.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Issac, el 10 ene. 2024
Thank you for your stay. Hope to see you again.