Interior

Opiniones de Staz Hotel Myeongdong 2

3 out of 5
Staz Hotel Myeongdong 2
16 Supyo-ro, Jung-gu, Seoul, ICN

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 279 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 483 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 151 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 65 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 22 de 1000 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.0/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

7.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza
Tiene buena ubicación y es de fácil acceso. El personal ayuda a pedir taxi y el desayuno está bien.
Se hospedó 3 noches en junio de 2019
Respuesta de STAZ2, el 4 jul. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and sharing your comment. We are glad that you had great time by staying with us. Every staff will continue to try improving our service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again. Thank you so much!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en mayo de 2018
Respuesta de STAZ2, el 14 jun. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

8/10 Bueno

DENIS

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 7 noches en julio de 2017
Respuesta de staz hotel, el 20 jul. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

6/10 Aceptable

ATSUKO

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

2/10 Terrible

YOKO

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Aman

Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Miruko

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 27 sept. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

2/10 Terrible

승우

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
제공한 이미지하고 방 하고 다름
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 25 sept. 2023
스타즈호텔명동2호점을 이용해주셔서 감사합니다. 바쁘신 시간에도 의견을 주시어 감사드립니다. 고객님들의 의견은 저희 호텔이 발전해가는데 꼭 필요하다고 생각합니다. 더 좋은 서비스를 할 수 있도록 노력하겠습니다.

8/10 Bueno

igarashi

Viaje en grupo
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 25 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

8/10 Bueno

shirai

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

4/10 Malo

??

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
the room's atmosphere was dark. bath towels were ripped and dirty. the bed size was so small for one adult that I couldn't turn over. in addition, AC was dusty.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 17 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing STAZ HOTEL MYEONGDONG 2. We are very sorry for your inconvenience. We will continue to try improving our hotel service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again in the future. Thank you again for your valuable feedback.

8/10 Bueno

Karin

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 14 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

MAOTO

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 3 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

8/10 Bueno

SHIN DIN

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de 호텔 관리진, el 12 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

6/10 Aceptable

MAKO

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 1 oct. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

4/10 Malo

Karin

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Apparently we got the absolutely worst room of the hotel. When we arrived we were greeted friendly, received our key and went to the room. Spotted floor, dirt, black spots in in the bathroom, broken ceiling parts, cracks in the wall, dark,... Passing other rooms while they were being cleaned we could see that the other rooms were bright, clean and not damaged. Sadly our experience wasn't the best, because of our room.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de 호텔 관리진, el 8 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing STAZ HOTEL MYEONGDONG 2. We are very sorry for your inconvenience. We will continue to try improving our hotel service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again in the future. Thank you again for your valuable feedback.

8/10 Bueno

YUKA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicios
トイレの流れが悪かったこと以外は、とても良かったです。
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de 호텔 관리진, el 3 sept. 2023
スタズホテル明洞2号店を利用してくださってありがとうございます。 お忙しい時間にも意見をいただきありがとうございます。 お客様の意見は私たちのホテルが発展して行くのに必ず必要だと思います。 もっと良いサービスができるように努力します。ありがとうございます。

8/10 Bueno

KIYOMI

Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 17 sept. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

8/10 Bueno

MIU

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 28 ago. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

10/10 Excelente

Mai

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2 , el 26 ago. 2023
Dear Guest, Greetings from STAZ HOTEL MYEONGDONG 2 and Thank you for having your time to post a lovely review of your experience at our hotel. Your comment is very useful information to other guests who will be staying here. We will continue to try providing guest with much better service. Thank you.

10/10 Excelente

Ayumi

Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de 호텔 관리진, el 3 sept. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。お客様が残してくれた良い評価はホテルを選択する他のお客様たちにいい情報になると思います。これからももっと良いサービスを提供するために努力します。

8/10 Bueno

Pakamas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 12 ago. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

6/10 Aceptable

Anna

Le gustó: Servicio y personal
明洞に近くてよかった
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 12 ago. 2023
スタズホテルミョンドン2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。ホテルは忠武路駅と明洞駅の間にあり、観光に適した位置にあります。今後とももっと発展するスターズホテル明洞2号店になるように努力します。ありがとうございます。

8/10 Bueno

KIYOTAKA

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 10 ago. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Alles top!!!!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 5 ago. 2023
Dear Guest, Greetings from STAZ HOTEL MYEONGDONG 2 and Thank you for having your time to post a lovely review of your experience at our hotel. Your comment is very useful information to other guests who will be staying here. We will continue to try providing guest with much better service. Thank you.

6/10 Aceptable

Len

For my 9 days stay there I requested once to change bedsheet. I don’t think it’s been changed cos the stains are still on the bedsheet. I asked for vacuum service but ever time I get back to hotel, I see more hairs not belonging to me
Se hospedó 8 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 4 ago. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing STAZ HOTEL MYEONGDONG 2. We are very sorry for your inconvenience. We will continue to try improving our hotel service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again in the future. Thank you again for your valuable feedback.

10/10 Excelente

TOYOMI

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 30 jul. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。お客様が残してくれた良い評価はホテルを選択する他のお客様たちにいい情報になると思います。これからももっと良いサービスを提供するために努力します。

8/10 Bueno

Benjamin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
What I mainly enjoyed was the hotels convenience to where I needed to get to. As well as helpful staff, well maintained facility, and always courteous and accommodating demeanor.
Se hospedó 7 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 27 jul. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and sharing your comment. We are glad that you had great time by staying with us. Every staff will continue to try improving our service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again. Thank you so much!

4/10 Malo

Younah

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
노후된 시설 장마철엔 피하세요
오래된 벽지를 수선을 보지 않아서 한국의 장마철이 되니 벽지가 다 떠있고 에어컨 주변에 곰팡이도 있습니다. 저렴한 가격에 숙박한다고 해도 기본적인 수리를 해야하지 않아 싶습니다. 시트상태를 좋았으나 전체적으로 노후 되어있습니다.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 23 jul. 2023
스타즈호텔명동2호점을 이용해주셔서 감사합니다. 바쁘신 시간에도 의견을 주시어 감사드립니다. 고객님들의 의견은 저희 호텔이 발전해가는데 꼭 필요하다고 생각합니다. 더 좋은 서비스를 할 수 있도록 노력하겠습니다.

6/10 Aceptable

YONG

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 24 jul. 2023
스타즈 호텔 명동2호점을 이용해주셔서 감사합니다. 바쁘신 시간에도 소중한 의견을 주셔서 감사합니다. 앞으로도 고객이 만족하실 수 있도록 서비스 향상에 노력하겠습니다.

8/10 Bueno

Momoko

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 12 ago. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

8/10 Bueno

Wai Ki

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 7 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 17 jul. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
My second night in the hotel. I booked a bigger room. I enjoyed it very much. The light in the bathroom actually worked. I checked out the roof garden, which was very nice and gave a nice view to the tower. Will come back in the future for the cheap price.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 16 jul. 2023
Dear Guest, Greetings from STAZ HOTEL MYEONGDONG 2 and Thank you for having your time to post a lovely review of your experience at our hotel. Your comment is very useful information to other guests who will be staying here. We will continue to try providing guest with much better service. Thank you.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Was a good hotel. Room was kind of small, but worked for me alone. The light in the bathroom was really dim, which I did not like. Besides these issues, was an okay hotel. Was very close to the food market and about 20 minutes from the tower. I would come back for the cheap price.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 16 jul. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

6/10 Aceptable

YASUHITO

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 12 jul. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

10/10 Excelente

??

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 10 jul. 2023
스타즈 호텔 명동2호점을 이용해주셔서 감사합니다. 바쁘신 시간에도 소중한 의견을 주셔서 감사합니다. 앞으로도 고객이 만족하실 수 있도록 서비스 향상에 노력하겠습니다.

6/10 Aceptable

Natsumi

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
サービスはよかった。 エアコンの音がうるさかった。 冷蔵庫が効かない。 シャワーした後に水浸しになった。
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de staz hotel, el 8 jul. 2023
スタズホテル明洞2号店を利用してくださってありがとうございます。 お忙しい時間にも意見をいただきありがとうございます。 お客様の意見は私たちのホテルが発展して行くのに必ず必要だと思います。 もっと良いサービスができるように努力します。ありがとうございます。

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 30 jun. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

HONO

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 19 jul. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

4/10 Malo

Noriko

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 30 jun. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

Yi Hsuan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
設施有點老舊 不過還不錯喔
Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de staz hotel, el 28 jun. 2023
非常感谢您选择入住我们酒店,而抽出您的宝贵时间给我们意见。把您的建议都采纳,我们尽力而为,未来更好的酒店。谢谢!

4/10 Malo

elsie

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Bedsheet and pillows are yellowish and dirty
On the arrival, I was given a room at level 4, the room was not matching the photo of the room . When we rest on the bed , we immediately feel body itching. We found the pillows were yellowish and also bed sheet with dark marks. Carpet is worn. Wall has cracks. The room is so terrible , I asked for refund and cancellation and intend to move to other hotels immediately. I could not live in this slump room for 7 days. then the hotel try to solve problem , said , upgrade me to another room. At last, they showed us two other room, the first one's bedsheet also had dirt and black marks and yellowish pillow case. I refused to accept. The second room at level 11 then seems all pillows and bedsheets are white and looks more clean ( they did not upgrade me), I said I will try one night. the following 6 nights were ok . I do not have itching feeling. But, I did not dare to ask for changing bedsheet. Can't trust it. this hotel bathtub make lots of water on floor. However, The service of the reception is great and helpful and speak very good English.
Se hospedó 7 noches en junio de 2023
Respuesta de SATZ HOTEL, el 24 jun. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing STAZ HOTEL MYEONGDONG 2. We are very sorry for your inconvenience. We will continue to try improving our hotel service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again in the future. Thank you again for your valuable feedback.

8/10 Bueno

Giselle

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 12 jul. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

HIKARU

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 11 jul. 2023
スタズホテル明洞2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めてまいります。

8/10 Bueno

Hiromi

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Almost good
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ2, el 19 jun. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and we appreciate your candid review of your recent stay. We will continue to try improving our hotel service for your satisfaction. Thank you!

10/10 Excelente

Yuria

Viaje familiar
good
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL, el 16 jun. 2023
Dear Guest, Greetings from STAZ HOTEL MYEONGDONG 2 and Thank you for having your time to post a lovely review of your experience at our hotel. Your comment is very useful information to other guests who will be staying here. We will continue to try providing guest with much better service. Thank you.

8/10 Bueno

Tsui

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Overall nice but there was water leakage in the bathroom.
Se hospedó 4 noches en junio de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 13 jun. 2023
Dear Guest, First thank you for staying with us and we are sincerely appreciate for your candid comment. Our hotel aims to provide valuable service and exceed every each expectation of our guest. Thank you for choosing our hotel again and we look forward to serve you in the future. Thank you!

10/10 Excelente

YOSHIAKl

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
明洞駅にも忠武路駅にも近くて便利です。少し古いですが、あまり気になりませんでした。
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 27 may. 2023
スタズホテルミョンドン2号店にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。ホテルは忠武路駅と明洞駅の間にあり、観光に適した位置にあります。今後とももっと発展するスターズホテル明洞2号店になるように努力します。ありがとうございます。

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
部屋がコンパクトながらとても快適なホテル
忠武路駅と明洞駅どちらからも徒歩10分以内です。明洞駅の方は大通り「三一大路」を横断するので忠武路駅の方が便利でした。 乙支路3街駅も10分程度です。 隣はコンビニGS25、少し先にCU。 周辺に飲食店が多くとても便利です。 (ワカメスープ定食が美味しかったです) 部屋は狭いが綺麗で使い勝手が良かったです。今、韓国のホテルも価格上昇の傾向にある中この価格で宿泊できるのは有り難いです。
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de STAZ HOTEL MYEONGDONG2, el 26 may. 2023
スタズホテル明洞2号店からご挨拶申し上げます。 貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。スタッフと一緒に共有してもっと良いサービスで答えます。今後とも是非スタズホテル明洞2号店をご利用くださいますよう心よりお待ちしております。

6/10 Aceptable

Michael

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Skuffende rengøring, fin beliggenhed
Jeg synes ikke hotellet lever op til de 3 stjerner. Vægge og gulvtæpper var beskidte, glasvæggen var der revner i, sengetøj og håndklæder var hullet, fuger på badeværelset var gule af sæberester. Der mangler garderobeplads. Jeg skulle diskutere med personalet for at få tændt lys ved computeren. I hotellets materiale reklameres der med en restaurant og en cafe, men begge dele var lukket. Op den positive side, så sov man godt i sengen og værelset blev rengjort dagligt, hvis man ønskede det. Jeg ville gerne have tilføjet billeder, men det kan jeg ikke få lov til!?
Se hospedó 15 noches en abril de 2023
Respuesta de STAZ2, el 25 may. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing STAZ HOTEL MYEONGDONG 2. We are very sorry for your inconvenience. We will continue to try improving our hotel service and facilities. It will be our great pleasure to serve you again in the future. Thank you again for your valuable feedback.