Lobby lounge

Opiniones de Red Roof Inn PLUS+ St Augustine

2.5 out of 5
Red Roof Inn PLUS+ St Augustine
2445 State Road 16, St. Augustine, FL

Opiniones

7.2

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 297 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 291 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 173 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 107 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 133 de 1001 opiniones" "

7.4/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

6.6/10

Servicios

7.0/10

Condiciones de la propiedad

7.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Julio

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent attention, perfect for resting
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Linton RediResponse Specialist, el 29 ene. 2024
Hi Julio,Thank you for sharing your thoughts on your recent visit to RED ROOF PLUS+ ST. AUGUSTINE. I was happy to read that our attentive staff met your needs. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Red Roof Management

8/10 Bueno

Luis A.

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Linton RediResponse Specialist, el 14 ene. 2024
Hello Luis, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ ST. AUGUSTINE and I welcome your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Red Roof Management

10/10 Excelente

Alejandro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
excellent place, very confortable
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Indira

Viaje en pareja
Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Sashauna RediResponse Specialist, el 4 ene. 2024
Hello Indira,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ St Augustine. I'm so glad we earned your 4/5 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist

2/10 Terrible

livan

No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Mala experiencia
reservamos por 2 noches del 23-25 de diciembre del 2023 lo único bueno que puedo decir es que está situado en un buen lugar y centrico , por otro en el cuarto LA CAMA MUY MALA EL CORCHON ES DE MUELLE Y SE SIENTEN TODOS TIENE UNIS PINCHOS A LOS LADOS QUE SI NO TIENES CUIDADO TE PUEDES SACAR SANGRE , MUY DURO Y INCÓMODO yo tuve que poner todas las almuadas a lo largo de mi cuerpo y dormir enésima de ellas , mi esposo el pobre no corrió con la misma suerte ya que no habían más , por otro lado en este hotel aceptan Perros y desafortunadamente en el cuarto de al lado tenían 2 Perros que no pararon de ladrar en toda la noche fueron 2 noches que se convirtieron en un infierno no se las deseo a nadie la verdad !! Me comuniqué desde el primer momento con los encargados del hotel y no hicieron nada hay una muchacha jovencita que está en el turno de la noche que te ignora por completo te dice que si a todo y no hace nada por arreglar el problema ,le pedí un top que se pone arriba de los corcho es de FORM y me dijo que no tienen le pido que me cambiara de cuarto y me dijo que no habían más habitaciones lo cual era mentira porque se vean las habitaciones por las ventanas que si estaban disponibles, la Verdad no lo recomiendo MUY MALO
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Linton Rediresponse Specialist, el 27 dic. 2023
Querido Liván,Gracias por contarnos sobre su reciente visita a RED ROOF PLUS+ ST. AGUSTÍN. Lamentamos que haya tenido una experiencia menos que deseable debido a la condición de la cama y las otras áreas de oportunidad destacadas que obstaculizaron su estadía. Gracias por compartir sus inquietudes y nuestro equipo en Red Roof le desea todo lo mejor en sus futuros viajes.Atentamente,Gestión del techo rojo

10/10 Excelente

Karla

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Todo bien solo faltó algo de.limpieza en el baño
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de tan, el 18 jul. 2023
Thank you for your review.

6/10 Aceptable

DIANA

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Servicio de limpieza de habitaciones pesimo
Las habitaciones se encuentran muy bien presentadas y el servicio de recepcion igualmente bien, mi problema fue con el personal de limpieza de los cuartos, considerando que uno va a descansar luego de visitar la ciudad vienen a las 9:30 a limpiar les dijimos que retornaran mas tarde, salimos a las 10:30 de la habitacion y cuando regresamos a la 8pm la habitacion estaba con las camas sin tender, basura en los tachos y toallas del dia anterior. Fuimos a la recepcion y no resolvieron el problema
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de General Manager, el 27 jun. 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to share your comments with us. We are glad to know that you appreciated our comfortable accommodations and helpful reception staff. However, we are very sorry to hear that our housekeeping services did not meet your expectations. We strive to provide responsive and thorough housekeeping, and we will review your concern on this matter as we work to uphold our standards. Thank you, and we hope to have the opportunity to show you a better experience in the future.

8/10 Bueno

Yeny

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de tanya, el 25 may. 2023
Thanks for your review.

2/10 Terrible

Daira

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de tan, el 17 abr. 2023
Thank you for your review.

10/10 Excelente

Karlyn

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La Habitaciòn comoda y limpia, la atenciòn en la recepciòn muy buena, fuimos en viaje familiar y estubo muy bien, la habitaciòn tiene nevera no tiene Microwave
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de General Manager, el 13 ene. 2023
Dear Karlyn,We're so happy to hear that our clean, comfortable accommodations impressed you during your visit to Red Roof PLUS St. Augustine! Please come back and stay with us again the next time you make your way through the area.

2/10 Terrible

Geraldyne

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nothing
Respuesta de General Manager, el 2 ene. 2023
Dear Geraldyne,We work hard every day to create a perfect stay for every guest and are saddened to see you were disappointed with your experience. We are constantly improving, and this feedback shows that we need to look at our accommodations to ensure we are in top-notch condition. On behalf of our entire team, we wish you happy travels ahead.

8/10 Bueno

Diego

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de tanya, el 14 ene. 2023
Thank you for your review

8/10 Bueno

Gina

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Estuvo bien la estadía, fue por un día, no se escuchan ruidos, las camas muy cómodas en general todo súper
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de General Manager, el 12 nov. 2022
Dear Gina,Hosting your stay at Red Roof PLUS St. Augustine was a pleasure. Thank you for being our valued guest and highlighting our quiet, comfortable accommodations. Please come back soon for another great visit!

6/10 Aceptable

PEDRO

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Solo para pasar la noche
Es un hotel de uno o dos dias para pasar la noche
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022
Respuesta de Guest Relation, el 5 sept. 2022
Thank you for staying with us. We do appre iaye your feedback.

10/10 Excelente

HAJNA, KATY

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen hospedajes, me encanto.recomendado.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de General Manager, el 2 ago. 2022
Dear Hajna, Your recommendation means the world to us! We're so happy our accommodations were perfect for your needs, and overall, we hope you had a great time here in St. Augustine. Anytime you're in town, allow us to be of service to you!

2/10 Terrible

Ruth

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
It was very far from Downtown , hard to find the entrance , and the receptionist was very aggressive and un respectful with me , I was the first ine doing check in , and she said wait 10 min, I was waiting on the waiting room until she tells me is ready and she never dis she checked in like 12 different costumers and finally I stand up and ask her if my room is ready because I was in a hurry and she took more than 30 min to attend me , then she called me Liar and started raising her voice , Very bad service and the keys were not working ,made them fix 2 times I was tired my feet were hurting and my family too, we had to wait for the woman to fix the keys and finally we got inside , the room smelled very strange but we were so tired we dicided not to say a thing . Never AGAIN
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de General Manager , el 13 jun. 2022
Dear Ruth, We're saddened to hear about your experience. Please accept our apologies for any issues during check-in as well as for any disappointment with the room and location. Feedback like yours helps us improve, and we'll pass your comments along to the appropriate staff members. Should you be in the area again, please consider coming back to see us.

4/10 Malo

IGNACIO

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Las paredes de la bañadera muy sucias, puerta del baño con marcas de patadas, basureros desbordados en los pasillos, camas con pelos de clientes previos… No vuelvo a este Establecimiento
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de General Manager, el 24 mar. 2022
Dear Ignacio, We're distressed to hear about your experience. Please accept our apologies for any concerns about cleanliness. We'll pass your comments along to our housekeeping staff, and we'd be grateful for another chance to impress you.

8/10 Bueno

Efrain

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Guest Relations Team, el 8 abr. 2022
Thank you for your feedback. Please come again soon

8/10 Bueno

MIGUEL

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
Bien
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de General Manager, el 4 feb. 2022
Dear Miguel, Thanks for joining us! We're pleased you had a good time at Red Roof PLUS+ St. Augustine, and we trust our team helped you feel right at home. The next time you're in the area, we hope you'll allow us to be of service to you again!

8/10 Bueno

Sandy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
El cuarto estaba limpio pero deberían poner mas toallas ya que solo había 2 toallas de baño y 2 pequeñas de cara. No había toallas de manos. Un poco sucio por fuera del building.
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de General Manager, el 29 ene. 2022
Dear Sandy, Clean and comfortable lodgings are paramount to a wonderful stay, so we're glad that your room met our high standards in hospitality. Our housekeeping team has been made aware of the oversight in cleanliness you experienced, so we can improve in this manner and provide an even better service to future guests. We hope you'll consider visiting us again in the future for an even better experience.

8/10 Bueno

Xiomara

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Para el precio muy bien la verdad
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 6 ene. 2022
Dear Xiomara, We always strive to provide our guests with a comfortable experience at a reasonable rate, and we're happy to know that we were able to do so for you. It was a pleasure serving you, and we hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Alejandra

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen servicio. Lo único es que deberían permitir si faltan. 45 mnts para la entrada. No ser tan estrictos y dar la habitación
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 3 dic. 2021
Dear Alejandra, Our team enjoyed having you as a guest at Red Roof PLUS+ St. Augustine. We appreciate the feedback regarding check-in and will pass it along. We usually aim to be as accommodating as possible when room availability permits. Thank you for the review, and please make plans to join us again soon.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena atención del personal en la recepción del hotel, el check in y check out fue muy rápido. Buena ubicación con muchos restaurantes cercanos.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de General Manager , el 9 sept. 2021
Dear Georgia, Thank you for sharing how much you enjoyed your stay at Red Roof PLUS+ St. Augustine. It is awesome to see that you found our staff to be friendly and efficient and that our location was convenient for enjoying the local area. We look forward to seeing you again soon!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Durante la estadia se averio el baño y los cuartos no lucen tan bonitos como la foto
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de General Manager , el 23 jul. 2021
Thank you for joining us during your time in town. We're very sorry to hear that you had these concerns. In the future, please do not hesitate to ask our front desk for assistance. They would have been happy to find a solution to ensure a more comfortable stay. We hope that we have another opportunity to host you again.

8/10 Bueno

Lourdes

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Me fue bien. Estaba limpio el lugar.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de General Manager, el 12 may. 2021
Dear Lourdes, It was such a pleasure to host your visit to St. Augustine, and we're delighted you enjoyed your stay. We're glad you appreciated our attention to cleanliness, and we trust you had a comfortable visit. Our team hopes you were able to explore much of what our city has to offer. Please allow us to welcome you back the next time you're in town.

8/10 Bueno

Jany

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de tany, el 3 mar. 2021
Thank you for doing our review.

8/10 Bueno

Yanisley

Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de tw, el 12 mar. 2021
Thank you for doing our review.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Buen lugar y muy tranquilo para pasar un weekend .
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de tan, el 17 feb. 2021
Thank you for your review.

2/10 Terrible

Morera

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
El toilet tupido No había shampoo ni body wash En la habitación de al lado había un perro y no me dejó dormir
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de tan, el 25 ene. 2021
Thank your for your review.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de tan, el 17 sept. 2020
Thank you for your review.

4/10 Malo

John jader

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Decepción
Complicada el baño tenía huecos en la ducha donde se podía espiar, no recogieron la basura no hubo limpieza, la cama no la limpiaron. A ese hotel no volveré.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de tan, el 8 sept. 2020
Thank you for your review.

6/10 Aceptable

Alexandra, Miami

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Es un hotel Bueno para una corta noche. Tiene piscina y parque para los niños. La recepcionista te atiene por fuera mediante un vidrio por el tema del coronavirus. Mi habitación no tenia microondas y solo tenia un jabon para el baño y otro para el lavamanos.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de tan, el 8 sept. 2020
Thank you for review.

10/10 Excelente

alexander

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
super para hospedarse cerca ST. Agustin
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de gordonc, el 22 feb. 2020
Thank you for staying with us and posting your survey.Please come again soon

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La verdad todo excelente muy buen servicio todo sin ningún problema
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de General Manager, el 13 ene. 2020
We are delighted to hear that our guest service helped deliver the full-value experience you expected during your recent stay at Red Roof Plus St. Augustine. Thank you for taking the time to share some thoughts regarding your visit. Please consider joining us again should your travels bring you back to the area.

10/10 Excelente

Siempre

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de tw, el 30 oct. 2019
Thank you for doing our review

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
La habitación muy sucia y el baño ni hablar :( nesecitan limpiar mejor los cuartos y el baño
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de General Manager, el 1 ago. 2019
Thank you for taking the time to leave us your valuable feedback. We hope you found our location convenient for your needs. We do sincerely apologize that your room did not meet your expectations, we will be coordinating with our housekeeping department to ensure the issues you have mentioned are taken care of and do not occur again. Please give us another opportunity to host you when you are next in the area, we aim to exceed all of our guests' expectations!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de tw, el 6 ago. 2019
Thank you for doing our review online.

8/10 Bueno

Eric

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fin de Semana
Muy Bien y Comoda
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de General Manager, el 15 may. 2019
Dear Eric, Providing relaxing experiences is what we strive for at Red Roof Plus St. Augustine, and we are elated that we succeeded with you! Thank you so much for taking the time to share your experience with us and other travelers, and we cannot wait to have you back for more good times. Happy travels!

2/10 Terrible

Antonio

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Horrible!! Me cobraron dos veces por el mismo servicio, y está siendo una odisea recuperar el dinero. Al llegar al hotel reservado a través de Hoteles.com y ya cargado a mi cuenta, la habitación no existía a mi nombre. Me tuvieron más de una hora al teléfono con atención al cliente y luego tuve que volver a pagar. Pero lo más increíble fue que : 3 días después, me cargan a la tarjeta por la misma habitación que había pagado cash .Algo muy increíble. Todavía no me han reembolsado el cargo. Nunca más utilizo los servicios de Hoteles.com
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de General Manager, el 20 may. 2019
Dear Antonio, It is always our goal to help guests have an enjoyable stay and we hope that our accommodations were suitable for you. However, we apologize for the trouble that you have had regarding your payment. When a reservation is made through a third-party site it doesn't always sync correctly with our system and we apologize for the inconvenience it caused you. If there's any way that we can assist you with your talks with Hotels.com, let us know. We're always happy to help.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en abril de 2019

8/10 Bueno

Ariel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de gordonc, el 5 jun. 2019
Thank you for staying with us.We will address your concerns and do hope to see you again.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno, limpio, económico. Vuelvo y lo recomiendo por el costo.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de General Manager, el 1 may. 2019
Thank you so much for the feedback. It is great to know that you enjoyed our exceptional value and cleanliness. It was a pleasure hosting you and we thank you for the recommendation. Come back and see us soon the next time you are in town!

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en abril de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
esta bien para una noche limpio y decente buena localizacion
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

2/10 Terrible

Douglas

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza
Too many Dogs! As we drove up to the room we were given there were two very large dogs Barking and jumping at the window of the next room. I got out of the car to see where the barking was coming from. Once I saw the dogs I went back to office and requested a different room which they did. Every time we went out there was someone walking another large dog. Free for pets up to 80 lbs two per room! Might be a Dog hotel. Would never stay there again
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Donald

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Affordable and clean
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sashauna RediResponse Specialist, el 22 abr. 2024
Dear Donald,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at the RED ROOF PLUS+ ST AUGUSTINE. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding our affordable prices and the cleanliness of the room. At Red Roof, positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist

8/10 Bueno

Alverdine

Le gustó: Servicio y personal
Good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 17 abr. 2024
Dear Alverdine,We're so happy to know that you had a good time with us overall! We trust that everything was in order for your visit and we hope to see you again soon.

4/10 Malo

Anthony, Pompano Beach

Viaje con mascota, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
People hanging out in their cars and trucks in the parking lot felt like some of them might be driving escorts. Plus it appeared some people were almost full time residents there so not sure if that was a thing. Bathroom had roaches and the tub/shower pan leaked so feet were constantly wet when entering to use the toilet. Stains on sheets and pillows too.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de tan, el 16 abr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excelente

Claude

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sashauna RediResponse Specialist, el 14 abr. 2024
Hello Claude,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ ST AUGUSTINE. I'm so glad we earned your 5/5 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist

2/10 Terrible

Jennifer

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Paid for upgraded “premium” room - Upon arrival stated they don't do that.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de tan, el 12 abr. 2024
Thanks for your review