Terraza o patio

Opiniones de Cambria Hotel Washington, D.C. Convention Center

3 out of 5

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 449 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 244 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 162 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 74 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 72 de 1001 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

8.0/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Mendelson Danilo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fue muy satisfactoria miestadia selos recomiendo
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de GM, el 27 dic. 2023
Dear Mendelson Danilo, We appreciate your review and recommendation. I'm delighted to know you found your stay to be top-notch. Please find a reason to visit us again soon. Sincerely, Aaron Caple, GM

10/10 Excelente

Fernel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fácil y accesible para el centro de la ciudad.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de GM, el 7 dic. 2023
Dear Fernel, I am glad our Cambria was worthy of five stars. Thank you for your business and for complimenting our exceptional location. We hope to see you again in the future. Sincerely, Aaron Caple General Manager

6/10 Aceptable

Gleen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Momento de alternativas para noche adicional.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de GM, el 28 nov. 2023
Dear Gleen,I am sorry that something impacted your satisfaction with our hotel. We appreciate you taking the time to share your review and hope to provide you with a WOW experience in the future. Thank you for staying with us.Sincerely,Aaron CapleGeneral Manager

10/10 Excelente

Luis Gabriel

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Oshan, el 5 nov. 2023
Hi Luis! Thank you for your five star feedback. We hope to welcome you back in the future.

8/10 Bueno

Patty

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de alc, el 6 sept. 2023
Thank you for your feedback. We really appreciate it.

6/10 Aceptable

Jorge

Le gustó: Servicio y personal
They offer a pool and it hasn't worked for a while
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de GM, el 11 jul. 2023
Dear Jorge,It was our pleasure hosting you, and we appreciate your time in reviewing our hotel. We hope to see you again upon your return to the area for a better experience.Sincerely,Aaron CapleGeneral Manager

8/10 Bueno

Cesar Augusto

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Nada mal… lo peor es el olor desagradable (a baño recién usado) al o grease por las gradas y que el lo y sea en el segundo piso
Se hospedó 8 noches en junio de 2023
Respuesta de GM, el 8 jul. 2023
Dear Cesar Augusto,Thank you for choosing us and for your time in reviewing our hotel. We hope to provide you with a flawless stay upon your return to the area.Sincerely,Aaron CapleGeneral Manager

8/10 Bueno

David

Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de Oshan, el 24 jul. 2023
Hi David! Thank you for leaving your feedback with us as we are constantly striving for areas of improvement.

8/10 Bueno

Belkys

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Oshan, el 19 jul. 2023
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated.

8/10 Bueno

Elizabeth

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Oshan, el 1 jun. 2023
Dear Elizabeth, It was our pleasure to host you, and your kind review humbles us. Thank you so much for choosing to spend your time in Washington at our Canopy. Please know that we are ready and waiting to welcome you back anytime you return to the area.

10/10 Excelente

SERGIO RAMIRO

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
lo que me gusto es que la habitación era bastante grande, ideal para viajar en familia, lo que no me gusto fueron los colchones y las almohadas eran muy viejas
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Oshan, el 15 abr. 2023
Dear Sergio, I appreciate you taking the time to post about your recent visit and while I was pleased to read that you found our location to be perfect, I do apologize for any inconvenience you experienced while on property and will be sure to share your feedback with the team. Should your travels bring you back to DC, I do hope we can welcome you back.Best,Oshan DonegalAssistant Operations Manager

6/10 Aceptable

francisco

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Hola yo me quede la propiedad es mu nueva con muy bonitas intalaciones el sevicio de bienvenida no fue muy por amable y tube q preguntar por los cargos solo me dijo pasa la tarjeta sin explicación del deposito encontramos dulces de un Lado de la cama es buena localidad pero les falta q los trabajadores sean mas amables
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de GM, el 11 abr. 2023
Dear francisco, My sincere apologies that you were not greeted with the same warmth our guests have come to expect while staying with us. I appreciate you taking the time to write, and I assure you that your comments will be reviewed with the staff. I hope we get another chance to surpass your expectations on the next visit. Sincerely, Aaron Caple General Manager

10/10 Excelente

Samara

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very nice, clean
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Oshan, el 27 mar. 2023
Dear Samara,Thank you for taking the time to leave us your review. We're glad you enjoyed your visit to the Nation's Capital. We appreciate you choosing Cambria Suites by Choice Hotels and look forward to welcoming you back in the near future. Best, Oshan Donegal Assistant Operations Manager

10/10 Excelente

Myrna

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Oshan, el 10 mar. 2023
Myrna, Thank you so much for taking the time to share your great rating with us and other guests. We hope to welcome you back soon for another great stay. Best, Oshan Donegal Assistant Operations Manager.

10/10 Excelente

Pedro Jose Parada

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
exclente hotel lo recomiendo me gusto
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Oshan, el 12 ene. 2023
Estimado José, Nuestro equipo se esfuerza por brindarle una estadía placentera. Le agradecemos por tomarse el tiempo para escribir una reseña, ya que sus comentarios son útiles para lograr este objetivo. Estamos encantados de escuchar que su estadía fue placentera. Agradezco que haya elegido nuestro hotel mientras estuvo en la zona y esperamos volver a verle en una próxima visita.

8/10 Bueno

HELBERT JOSE

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Nada en especial
Respuesta de Oshan, el 10 ene. 2023
Estimado Jose, Gracias por elegir nuestro Choice Hotel y por tomarse el tiempo para compartir esta reseña informativa. He tomado nota de sus comentarios sobre nuestro servicio y espero volver a verle pronto. Atentamente, el personal del Hotel Cambria.

10/10 Excelente

Mayra

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Respuesta de Oshan, el 10 ene. 2023
Dear Mayra, Thank you for taking the time to reflect so kindly on your experience. We're pleased you were so satisfied with the service provided. We look forward to welcoming you back again soon for another great visit. Sincerely, the Cambria Staff

8/10 Bueno

Reibelyst

Respuesta de Oshan, el 15 abr. 2023
Dear Reibelyst, Thank you for taking the time to post about your recent visit. Your feedback is truly appreciated and I will be sure to share your comments with the team.

8/10 Bueno

Ricardo

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Transgresor
Mas informal y orientado a gente mas joven. Correcto, habitaciones amplias y con todo lo necesario para pasar unos dias.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de GM, el 9 dic. 2022
Dear Ricardo, It is always a pleasure to see that our guests enjoyed their stay with us. Thank you for taking a moment to review your experience and take note of our spacious rooms. We appreciate your support and hope to welcome you back soon. Sincerely, Aaron Caple General Manager

6/10 Aceptable

Cindy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
Comienzo, primeramente el estacionamiento practicamente te obligan a usar el valet el cual cuesta $53 con los taxes y le tienes que dejar la llave de tu auto 24/7 !a ellos, para buscar algo al vehiculo ellos te acompañan, nunca te dan las llaves, ya que el otro estacionamiento diaponible es de $30 dolares cada vez que saques el vehículo y vuelvas a entrar. La habitacion en cuanto a tamaño esta muy bien. Lo proximo es el servicio de limpieza al parecer lo cobran a parte pq nunca entraron a mi habitacion a limpiar o a suplir lo necesario ( en fin tuvimos q nosotros sacar la basura y comprar mas papel higiénico) tambien hubo un poco de problema con el agua caliente. En cuanto ubicación esta bastante bien, a uno de los laterales del hotel esta ubicado un supermercado, lo cual resulto genial y tenia precios razonables. Aun no he realizado el check out de encontrar otras sorprecitas les dejo saber.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de GM, el 28 nov. 2022
Dear Cindy, We aim to impress, so I'm sorry that your visit was just okay. Your comments, which highlight some of our successes and areas for improvement, are welcomed as they foster change for the better. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Aaron Caple General Manager

4/10 Malo

Paola

Se hospedó 8 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Zaira

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gusto mucho la habitación, espaciosa, con una linda sala, el baño espacioso, suficientes toallas. Me encanto
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de GM, el 27 dic. 2021
Dear Zaira, I can't thank you enough for writing and sharing this review. We take a great deal of pride in bearing the Cambria name and work hard to make sure our offerings exceed the standards guests have come to expect. We appreciate the fact you loved our hotel and hope to see you again soon. Sincerely, Aaron Caple ​General Manager

10/10 Excelente

SONIA ALEJANDRA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Michael, el 15 dic. 2021
Dear Sonia, Sincere thanks for taking the time to share your review. It’s encouraging to know that your stay was pleasant. Our goal is to provide comfort to all our guests who are away from home; your feedback allows us to monitor how we are doing. We appreciate you choosing to stay with us and look forward to your return trip. Michael Thompson, Operations Mgr

8/10 Bueno

Angelica

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
I like it! ✌
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de GM, el 17 oct. 2021
Dear Angelica, It’s nice to hear from you. We appreciate you choosing us and I’m delighted to know your stay was pleasant. Thank you for taking the time to share your experience. We welcome the feedback and look forward to hosting you again. Best, Aaron Caple General Manager

8/10 Bueno

Lexter

Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Aaron, el 24 sept. 2021
Dear Lexter, Thank you for staying with us and sharing your experience via Hotel.com Reviews. I am sorry to see that your stay was only average as our goal is to exceed our guests’ expectations. We hope to have another chance to provide the stellar service we strive for on a return visit. Sincerely, Aaron Caple.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Reserve mi estadia en este Hotel, recibi confirmacion de Expedia y cuando llegue al hotel a hacer el check in, resulta que mi reservación no aparecia en su sitema. Claramente esto no fue problema de Expedia, sino del Hotel porque hubo otra familia a la que le paso exactamente lo mismo, solo que esta otra familia lo reservo con otra online service agency. Estando ahi, el chico me ofrecio reservar mi estadia al doble de lo que yo habia reservado con Expedia.... Plan con maña, no lo se. Pero no fue absolutamente nada grata la experiencia. Expedia comprobo que efectivamente el Hotel Cambria no tenia mi reservacion y mi reembolso esta en proceso.
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de GM, el 9 jul. 2021
Dear Anonymous, I sincerely apologize that there were issues with your reservation. This is not typical as we are in the hospitality business and never want to turn guests away. We appreciate your feedback and sincerely hope we have the chance to better serve you on a return trip. Sincerely, Mike Anderson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Una habitación amplia.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Chris Tyner, el 25 may. 2021
I am thrilled to see that we provided you with a great stay and you found our rooms to be spacious. We take a great deal of pride in offering the best service and accommodations in the Washington D.C. area and we appreciate you taking notice. On behalf of the entire staff here at Cambria, thank you for your business, and please visit again soon. Best, Chris Tyner

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 3 jun. 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share this awesome rating with us after your recent stay. We enjoyed hosting you and hope you will consider us your first choice for lodging anytime you return to Washington, D.C. Best, Chris Tyner General Manager

8/10 Bueno

Monica

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de GM, el 19 abr. 2021
Dear Monica, I am glad that you had a great overall experience and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Chris Tyner General Manager

10/10 Excelente

diego

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing, really is the best option in Washington I loved it
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de GM, el 20 ene. 2021
Dear diego, I am glad that you had a great overall experience and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Chris Tyner General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de GM, el 12 oct. 2020
Dear Anonymous, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Best, Chris Tyner General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza
Not good cleaning despite being in a pandemic
Not well clean, i found gum on the carpet between bed and wall, we were stay for 2 night, and after the first one our room never get clean, for clean towels i had to get them on the front desk, neibourhood arround seems unsafe at night.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de GM, el 9 sept. 2020
Dear Traveler, I'm very sorry that the cleanliness of your room was not satisfactory; please forgive us. The safety of our guests and associates is our top priority. Our goal is to exceed your expectations, so I sincerely regret that your stay was just okay. We appreciate your feedback and do review it as a team to continually improve. We hope to have another opportunity to impress you on a return visit. Sincerely, Chris Tyner General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
Parking and breakfast is not included as advertising, it will be 48 parking +20 per pax day for breakfast
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de GM, el 31 dic. 2019
Dear Traveler, We try to be as transparent as possible regarding our guest offerings, so I regret any confusion. Our hotel offers a full-service restaurant and valet parking; we do advertise these amenities online. We appreciate your feedback and will use it to improve our communications in these areas. Thank you for staying with us and for your time in sharing a review. Sincerely, Kenneth Clark General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

CESAR

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Buen hotel comodo, buena ubicación. El aire acondicionado no fue posible apagarlo, es muy viejo, necesita cambio.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Cedric Amilcar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recomendable para descansar en familia y amigos
muy bien, las habitaciones limpias y cómodas el personal muy amable
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Angel

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great price and location!!!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM, el 16 abr. 2024
Dear Angel, I am glad our Cambria provided you with a five-star experience while visiting Washington, D.C. Thank you for your business and for sharing your review. We hope to see you again soon. Best, Aaron Caple, GM

8/10 Bueno

Yesenia

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Andriy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Walkable to all of the monuments and museums. Rooms were spacious and clean. Self parking was right underneath the hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM, el 15 abr. 2024
Dear Andriy, Thank you for your compliments and for choosing our Cambria Hotel for your stay in Washington. It is rewarding to hear that our beautiful location and comfortable accommodations made for an excellent trip. We appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

Nirmala

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de GM, el 13 abr. 2024
Dear Nirmala, Thank you for your kind review. We apologize for not meeting every expectation and hope to welcome you again. Sincerely, Aaron Caple, GM

8/10 Bueno

Judith

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Valet parking is excellent. Showers are wonderful. Bed is not the most comfortable. Check-in was easy but check-in staff isn’t the friendliest. Location is convenient and feels safe.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de GM, el 8 abr. 2024
Dear Judith, Thank you for your generous rating and for being our valued guest. I am thrilled to see that you had a great stay overall, and I appreciate your feedback on how we can be better next time. Thank you for your business and please come again. Best, Aaron Caple, GM

10/10 Excelente

Jazlyn

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not gonna lie i was impressed, the rooms were spotless and had a unique vibe to them. They have a full bar restaurant inside and was not a far drive from where we needed to be! The valet price was ridiculous so PLEASE opt for other parking , there are alot of street parking options nearby with just a short walk. We did street parking Sunday and it was free so save those coins! All in all, next time were in town we’ll definitely be staying here!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 6 abr. 2024
Dear Jazlyn, We appreciate your honesty and your five-star review! Thank you for sharing your thoughts and informing the staff that our rooms were clean and beautiful. Hosting you was our pleasure and we hope to do so again sooner rather than later! Best, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

Anton

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza
Room design is good. Check out was weird- no receipt by print or email. Hope they won’t charge something extra.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de GM, el 5 abr. 2024
Dear Anton, Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I regret that your visit was just okay. We appreciate the feedback and hope to host you again. Sincerely, Aaron Caple, GM

10/10 Excelente

Guadalupe

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Oshan, el 6 abr. 2024
Hi Guadalupe! We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We enjoyed hosting you and hope to serve you again in the near future.

10/10 Excelente

TANYA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Five stars!!! Very happy with our stay. The staff was excellent and went out of their way to accommodate us with a wheelchair. Would definitely return and recommend.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 3 abr. 2024
Dear TANYA, Thank you, thank you, thank you! I can't thank you enough for your business and this great review. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to serving you again. Sincerely, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

Jacquelina

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza
Property was in a very nice location, walkable from the metro station so we were able to go to lots of place! Lots of space and nice hotel. Staff seemed a little reluctant to help and was rude every time we requested something. Other than that, we enjoyed our stay.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 2 abr. 2024
Dear Jacquelina, Thank you for taking the time to share your feedback and for being our valued Guest. Normally our staff does a terrific job of responding to our guest's needs; in your case, that did not happen. We value your comments and will use them to ensure we are more consistent in our service levels. It would be our pleasure to have you back and leave you with a more favorable impression. Thank you for staying with us. Sincerely, Aaron Caple, GM

10/10 Excelente

mercedes

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Love the rooftop.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 2 abr. 2024
Dear mercedes, Thank you for sharing the awesome rating of your experience, and please visit us again. Best, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

Shonte

Viaje en grupo
Le gustó: Servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Great location! Close to lots of restaurants, coffee shops, and bars. Only minutes away from Capitol Hill and other attractions. The hotel itself is ok. Could use a good cleaning, staff were a little unorganized, and we had to take luke warm showers the 3 nights we were there despite several attempts by their engineers to repair it. They did however take off a generous amount from our bill for the inconvenience. I would stay there again.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 29 mar. 2024
Dear Shonte, While it sounds like you had a lot to like about your stay, I am very sorry that we didn't exceed your expectations overall. Your detailed feedback is appreciated as it helps us to focus on the areas that need our immediate attention for improvement. We look forward to your return trip to provide you with a better experience. Sincerely, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

Savannah

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Great location and fine for a cheap stay, but definitely was a bit worn out on the interior.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 29 mar. 2024
Dear Savannah, Thank you for staying with us and sharing your review via Expedia.com. I am sorry that your stay was only average, as our goal is to exceed our guests’ expectations. We hope to have another chance to provide the stellar experience we strive for on a return visit. Sincerely, Aaron Caple, GM

6/10 Aceptable

PAUL, Hurt

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 27 mar. 2024
Dear PAUL, Guest satisfaction is our highest priority, so I regret we couldn't deliver a more positive experience. Your feedback is welcome, and we appreciate your taking the time to share your review with us. Sincerely, Aaron Caple, GM