Vista frontal de la propiedad

Opiniones de Hotel Scheuble

3 out of 5
Hotel Scheuble
Muehlegasse 17, Zürich, ZH

Opiniones

9.2

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 640 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 270 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 68 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 20 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 5 de 1003 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.2/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

9.0/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Jose Luis Nuñez

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Personal muy atento, en especial a Britney, quien nos dio una explicación amplia de la ciudad.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Leobardo

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
10/10
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 9 abr. 2024
Dear George,Thank you for your kind words! We're thrilled that you had such a positive experience during your stay with us. Providing a convenient location and excellent service are top priorities for us, and it's fantastic to hear that we met your expectations.If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. We value your patronage and look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 Excelente

Guadalupe

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel unico
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 29 feb. 2024
Dear Guadalupe,Thank you for staying with us and for your lovely feedback. It is much appreciated.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Warm regards

10/10 Excelente

Oscar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 23 mar. 2024
Dear Oscar,Thank you for staying with us and for your positive review. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 Excelente

MO

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Me encantó
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Britney Willems Front Office Agent, el 13 feb. 2024
Hola MO,Estamos encantados de conocer tu reciente experiencia con nosotros. Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia y esperamos volver a darle la bienvenida pronto.

8/10 Bueno

Antonio, Cancún

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Un lugar muy seguro, céntrico, muy limpio, bonito, con atención cálida
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Britney Willems Front Office Agent, el 13 feb. 2024
Hola Antonio,Nos alegra mucho saber que le ha gustado y esperamos volver a recibirle pronto!

8/10 Bueno

Rafael

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Britney Willems, Front Office Agent, el 13 feb. 2024
Hello Mr. Rafael,We’re so happy to hear that you enjoyed and look forward to welcoming you again soon!

2/10 Terrible

SERGIO A

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Terrible servicio de recepción
Servicio recepción terrible, ofensivo los dos hombres que atendieron en dos momentos diferentes, un día salir a reparar mi carry on rimowa y el recepcionista me detuvo porque me iba sin pagar! Cero tacto para servicio se veía joven con poca o nula experiencia, cero interés de ayudar
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Britney Willems Front Office Agent, el 22 ene. 2024
"Estimado Sergio,Lamentamos saber que ha tenido una experiencia negativa en nuestro hotel. Nos esforzamos por ofrecer un servicio de atención al cliente excepcional y es decepcionante saber que en su caso no estuvimos a la altura. Trataremos este asunto con nuestro personal y tomaremos medidas para garantizar que todos los clientes reciban la asistencia que necesitan. Gracias por compartir su experiencia con nosotros, es importante para nosotros."

8/10 Bueno

Sonia

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Valora que no cuenta con aire acondicionado
Buen hotel cerca de la central dé trenes HB y casco antiguo Si vienes en temporada de calor no cuenta con aire acondicionado, así que lo lamentaras Por lo demás es hotel que puedes valorar
Se hospedó 2 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

walter

Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 7 may. 2023
Dear Mr Walter,Thank you for your kind feedback. We hope to see you again soon for another pleasant stay with us. Kind regards,

8/10 Bueno

Jesus Alberto

Se hospedó 2 noches en abril de 2023

6/10 Aceptable

Elissabth

10/10 Excelente

Miguel R

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena experiencia
Todos muy amables, el desayuno rico y el lugar muy lindo!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de E. Ghaly, el 10 ene. 2023
Sehr geehrter Herr MiguelVielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception

10/10 Excelente

Mercedes

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Maravillosa experiencia; el viaje perfecto y el hotel limpio; tranquilo y seguro
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 18 oct. 2022
Dear Mercedes,Thank you for staying with us and for your lovely review. It is much appreciated and we hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards

10/10 Excelente

Xochitl

Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

8/10 Bueno

nadia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel , el servicio de desayuno es impecable la recepción es un poco más ruda , pero en general está bien ..
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hotel Scheuble, el 25 sept. 2022
Dear Nadia,Thank you for your kind review. It is much appreciated and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the future.Kind regards

6/10 Aceptable

Julio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

6/10 Aceptable

Amanda Espejo

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Las habitaciones dejan que desear, las paredes sucias, la cama súper incomoda …
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Kris Nissen, el 27 abr. 2022
Dear Amanda Espejo We are very sorry that you did not have the perfect stay. The painter is allready ordered and we will take care about it. Kind regards and hopefully we can proof this the next time. Hotel Scheuble

10/10 Excelente

Joao

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
A good choice in the center of Zurich
Very nice hotel, clean, with a great location and attentive staff. The breakfast could be richer, but good nontheless.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Kris Nissen, el 13 dic. 2021
Dear Joao Thank you very much for your perfect review. We are so happy that you enjoyed your stay in out hotel. Hopefully we can welcome you again in our hotel. Kind regards and stay healthy. Hotel Scheuble

6/10 Aceptable

ANDREEA ELENA

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Elegantisimo y moderno pero mucho ruido de la call
Muchisimo ruido de la calle. A todas horas coches y murmullo. Es lo que tiene estar en el centro.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Kris Nissen, el 13 dic. 2021
Dear Ms Andreea Elena Thank you for your review. We are realy sorry that you heard the noice of the people on the street. We have also rooms on the backside of the hotel which is facing the inner jard. We hope to welcome you again in our hotel to show you one of our quite rooms. Kind regards and stay healthy. Hotel Scheuble

10/10 Excelente

Arthur

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicacion
Lugar ideal, centrico, cerca la parte medieval y de negocio de la ciudad. Todo accesible a pie. Servicios excelentes del Hotel. Habitaciones en dimension normal.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Monique Meijerink, el 7 oct. 2021
Dear Arthur Thank you for staying with us and for your feedback which is much appreciated. We hope to have the pleasure to welcome again soon. Warm regards

10/10 Excelente

Norbert

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The Place to stay in Zurich
Excellent value for the money. Great location, beautifully newly renovated rooms and throughout a great customer service.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2020
Respuesta de E. Ghaly, el 14 dic. 2020
Dear Gust Thank you for your stay with us at Hotel Scheuble and for your Great review. We look forward to your next visit. Best Regards E.Ghaly Hotel Scheuble

6/10 Aceptable

PattyAG, mexico

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
fue el hotel que menos me gusto de todo mi viaje a Europa, el hotel en general es bonito, pero sentimos que nos dieron una habitación que no correspondia a nuestra reserva, la distribución muy mala, incomoda, el baño es cero privado, la habitación es muy pequeña, el desayuno muy pobre, la localización es buena.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de jimmy, el 2 abr. 2020
Dear Patty you where our last guest just before the closing due to the Corona virus. we open the breakfast buffet only for you and another couple - you also did'nt like the room catagory you booked - so sad to hear - next time you arrive to Zürich please let me know and i will give you an free upgrade in our junior Suite or twin room whatever suits you best. and by then we will have installed the cooling system in the Hotel as well - sustainable A/C - our Partner Restaurant Osteria Borgo will be ready in new style to serve you a wonderful meal with 20% off. please do come back and see the improvement. kind regards and stay safe Henrik John Hansen General Manager

10/10 Excelente

alejandro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy bueno, el servicio en recepción fue el mejor, nos recomendaron el mejor bar y restaurante muy acogedor
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de F. Schaller, el 13 mar. 2020
Thank you for your positive feedback. We appreciate to hear such nice things. Best reagrds, Hotel Scheuble

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El hotel esta en muy buen lugar y las habitaciones totalmente renovadas
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 14 mar. 2020
Dear Guest Thank you for staying with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Warm regards

10/10 Excelente

Juan Diego

Se hospedó 1 noche en enero de 2020

10/10 Excelente

Luis

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo bien excelente ubicación y espacio de los cuartos
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de E. Ghaly, el 26 dic. 2019
Dear Mr Luis Thank you for your positive feedback. we hope to see you again at hotel Scheuble in the soon future. Best regards and marry Christmas. Scheuble Team

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent location, great breakfast. Nice and cozy room.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de jimmy, el 21 nov. 2019
welcome to the Scheuble - if you have anything we can help you with to make your stay more comfortable please let us know. meanwhile enjoy your stay kind regards Henrik John Hansen GM

10/10 Excelente

Magda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Perfecto!!
Por poner una pega, hacia calor en la habitación a pesar de tener un ventilador.
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Hotel Scheuble, el 1 ago. 2019
Dear Mrs. Magda, Thank you for staying with us and for your positive feedback! We will be happy to welcome you again soon in Hotel Scheuble! Best regards, Alina Rizzo Hotel Scheuble

8/10 Bueno

Fernando

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel
Buen servicio
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Hotel Scheuble, el 5 jun. 2019
Dear mr. Fernando, Thank you for staying with us and for your positive feedback. We will be happy to welcome you again soon in Hotel Scheuble! Best regards, Alina Rizzo Hotel Scheuble

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gustó TODO. Personal, ubicación, comodidad de la habitación, desayuno variado
Se hospedó 5 noches en abril de 2019
Respuesta de Hotel Scheuble, el 29 abr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for staying with us and for your positive feedback. We will be happy to welcome you again soon in Hotel Scheuble! Best regards, Alina Rizzo Hotel Scheuble

8/10 Bueno

Maria de los A

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien, el hotel muy agradable y muy bien situado
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Hotel Scheuble, el 17 oct. 2018
Dear Maria, Thank you very much for your positive rating. We will be glad to welcome you soon gain in Hotel Scheuble! Best regards, Alina Rizzo Hotel Scheuble

8/10 Bueno

PERCY

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena estancia!
Muy bien ubicado, personal muy amable
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

10/10 Excelente

Senthil

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Easy access
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Jake

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lovely hotel with warm welcoming staff. Room was perfect for 1, I appreciated there already being a fan available in the room. Hotel very clean and fresh. Breakfast was good and what I would expect from a 3 star hotel. Excellent location with most things 10 minute max walk, very doable walk to the train station.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Komilla, Brentwood

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
wonderful experience it is close to everything walkable very friendly staff
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Monique Meijerink, Hotel Scheuble, el 21 abr. 2024
Dear Comilla, Thank you for staying with us and for your lovely feedback. It's much appreciated by our staff and we hope to have the pleasure of welcoming you again on another occasion.Warm regards

10/10 Excelente

Dawn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I absolutely loved Hotel Scheuble! The Staff was friendly and accommodating. The location was perfect with many forms of transportation, shops, dining options and is easily walkable. The break was delicious because of the fantastic Chef that prepared the omelettes. I thoroughly enjoyed my stay.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 17 abr. 2024
well Dawn we loved having you here at the Scheuble. hope you had a nice and comfy home journey ? the omelet Chef will be delighted to hear you enjoyed the Omletts. we will be happy to welcome you on your next Swiss journey.kind regardsHenrik John HansenGeneral Manager

10/10 Excelente

Diana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lovely hotel with great staff in perfect location. Extra comfy beds
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 17 abr. 2024
Dear Dianathank you for taking your time to feedback us and what a nice review !! the staff will be very happy when they see it. always trying to be better ...hope you had a safe return ?Kind regards Henrik John HansenGeneral Manager

10/10 Excelente

Noel

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
This is an excellent hotel: friendly staff, attractive rooms and conveniently located. I recommend this hotel with enthusiasm.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 17 abr. 2024
dear Noelthank you so much for your kind words. it is nice when good effort gets noticed.pleas do come back !!kind regardsHenrik John HansenGeneral Manager

10/10 Excelente

Jacqueline

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
All front desk staff members were extremely helpful and easy to interact with - well done!!!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 17 abr. 2024
dear Jacquelinewe try to do our best to satisfy each and every guest - thank you for noticing we will keep it up an try to be better yet.stay safeKind regardsHenrik John HansenGeneral Manager

10/10 Excelente

Darcy Marie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not my first time, and not my last. Primo location (stores and restaurant 5 meters away), friendly and helpful staff, clean and cozy room (always sleep like a baby), excellent breakfast selection (worth the extra) and for Zürich, the price is right! If I HAD to make a critic, I would say that one thing the rooms could use are foldable Luggage Valet (to put the suitcase on). Thank you again for the lovely stay!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 17 abr. 2024
Dear Darcy Mariewell is'nt that nice to hear - thank you so much for your kind words,, our staff will be delighted when they see their effort is worth a while. for next time you will arrive let us know you want a luggage valet - we would love to bring you one in your room, we have them stored as a lot of guests do not want them in the room. looking foreward welcomming you again at the Scheuble.kind regardsHenrik John HansenGeneral Manager

10/10 Excelente

Pamela Carter

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The interior of the hotel lobby and dining area were wonderfully appointed, and the staff at the front desk were incredibly helpful and informative. Iur room was very comfortable, but the shower backed up and over into the floor, making taling a decent shower very difficult.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 11 abr. 2024
dear Mrs. Carterso happy to hear you enjoyed the stay at Scheuble, the shower situation we will check what to do, we always try to be personal and helpful as we seek the contact to our guests. hope you had a nice contiguous trip further.stay safekind regardsHenrik John HansenGeneral Manager

8/10 Bueno

Catalin

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Old run down
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 11 abr. 2024
Dear Catalin new comes up

10/10 Excelente

Zachary

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Jimmy, el 11 abr. 2024
dear Zachary thank you so much for your review. we really do apriciate it. hope you had a good and safe returnkind regards Henrik John Hansengeneral Manager

2/10 Terrible

Fuhua

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
Poor WiFi, too warm, no air conditioning
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 8 abr. 2024
Dear Mrs. Fuhua,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your recent stay. It is disheartening to hear that we fell short of meeting your expectations in several areas. We understand your frustrations with the confusion over your room type, difficulties navigating the property, and the various issues you faced with amenities and facilities.Please know that we take your feedback seriously and will use it to address the areas needing improvement. We are committed to providing a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we regret that we were unable to deliver that for you on this occasion. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely,

10/10 Excelente

Simon, Leeds

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fabulous business traveller option in central Zurich, walking distance to everything you need. Please just add more resource to the front desk to speed up arrival/departure.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 8 abr. 2024
Dear Mr. Davies,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your time at our hotel and that our convenient location made exploring Zurich easier for you. We appreciate your understanding regarding the minor inconveniences you encountered, and we are glad that our staff could assist in making your stay comfortable.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there is anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know.Warm regards,

10/10 Excelente

Gonzalo, voorhees

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful hotel and location
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 7 abr. 2024
Dear Nr. Gonzalo,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your time at our hotel and that our convenient location made exploring Zurich easier for you. We appreciate your understanding regarding the minor inconveniences you encountered, and we are glad that our staff could assist in making your stay comfortable.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there is anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know.Warm regards,

10/10 Excelente

Thomas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The Breakfast is exceptional and very reasonably priced compared to Cafes nearby. Egg dishes such as ommletts made to order on request. A bit noisy on weekends late at night due to bar and people outside gathered across the street. No air-conditioning but a plug in fan was in the room. Super friendnly staff and very clean and cozy rooms. Bed matress was a bit lumpy and hard..but overall ok Staff!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 7 abr. 2024
Dear Mr. Loher,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your time at our hotel and that our convenient location made exploring Zurich easier for you. We appreciate your understanding regarding the minor inconveniences you encountered, and we are glad that our staff could assist in making your stay comfortable.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there is anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know.Warm regards,

10/10 Excelente

Elisabeth

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sehr sauberes Hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 7 abr. 2024
Sehr geehrte Frau Utz,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihr positives Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben und dass unsere günstige Lage Ihnen die Erkundung von Zürich erleichtert hat. Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis für die kleinen Unannehmlichkeiten, die Sie hatten, und freuen uns, dass unser Personal Ihnen den Aufenthalt so angenehm wie möglich gestaltet hat.Ihre Zufriedenheit hat für uns oberste Priorität, und wir freuen uns darauf, Sie auch in Zukunft wieder zu einem angenehmen Aufenthalt begrüßen zu dürfen. Wenn wir noch etwas tun können, um Ihren Aufenthalt zu verbessern, zögern Sie bitte nicht, uns dies mitzuteilen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excelente

Stacy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Our stay couldn’t have gone better. The staff was excellent and the upgrade was much appreciated. Breakfasts were as good as we’ve ever had at a hotel.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Karim Front Office Agent, el 7 abr. 2024
Dear Mrs. Sullivan,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your time at our hotel and that our convenient location made exploring Zurich easier for you. We appreciate your understanding regarding the minor inconveniences you encountered, and we are glad that our staff could assist in making your stay comfortable.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there is anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know.Warm regards,