Bar (en la propiedad)

Opiniones de Novotel Zurich Airport Messe

4 out of 5
Novotel Zurich Airport Messe
Lindbergh - Platz 1, Glattpark, Opfikon, ZH

Opiniones

7.6

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 283 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 395 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 176 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 79 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 69 de 1002 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.0/10

Servicio y personal

7.0/10

Servicios

7.6/10

Condiciones de la propiedad

7.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Malo

SERGIO ALEXANDER

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 11 ene. 2024
Dear Mr Alexander,Thank you for taking the time to share your feedback.We endeavour to provide an excellent standard for all our guests and regret that you felt this was not the case. We will use your feedback to review this with our team and highlight any areas that may need some attention.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

4/10 Malo

Paty

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 24 dic. 2023
Lieber Gast,wir danken Ihnen für Ihren Besuch und das Feedback.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir möchten Sie ermutigen, sich das nächste Mal direkt an unsere Rezeption zu wenden, damit wir uns sofort um Ihre Anliegen kümmern können, indem wir beispielsweise eine zusätzliche Reinigung oder nach Möglichkeit einen Zimmerwechsel veranlassen.Mit freundlichen Grüssen,Monica Moya Amengual, Front office Manager

8/10 Bueno

Juan

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El hotel normal para el precio en suiza , la habitación un poco chica, transporte al aeropuerto con equipaje y demás , pues solo en taxi a pesar que está solo a 4 minutos en auto no había autobús o tranvía . Lo mejor de todo que fue excelente fue el trato de la chica de la recepción, nosotros viajamos con una persona en silla de ruedas y nos solociono muy amablemente nuestras necesidades. El desayuno muy servido . Cómo es Suiza es muy caro pero , los niños no pagan , así ya se compensa un poco .
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

David

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great location close to the tram and the airport.
Excellent location. Friendly staff.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

Rebeca

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location, very nice hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

juan, tlalnepantla

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place to stay
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Monica Moya, el 8 ago. 2022
Estimado Juan, Muchas gracias por hacernos llegar su opinion sobre su ultima estancia en Novotel Zurich Airport Messe. Nos alegra saber que hemos superado sus expectativas. Estamos deseando darle la bienvenida de nuevo Saludos cordiales

10/10 Excelente

Leonardo Daniel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de MaKoller, el 15 ene. 2020
Dear Deonardo, thank you so much for being our guest at Novotel Zurich Airport Messe and your brilliant 10 out of 10 rating. I hope to welcome you back again very soon, best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Eva

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de MaKoller, el 4 sept. 2019
Dear Eva, thank you very much for your kind stay at our hotel and your great rating of your experience. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

RAUL GONZALO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de MaKoller, el 18 ago. 2019
Dear Raul, thank you very much for being our guest at Novotel Zurich Airport Messe and your excellent rating. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

juan

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Lo esperado, con tranvía al centro
Típico de la cadena Cerca del aeropuerto A 40 mins del centro en tranvía Buen desayuno
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de MaKoller, el 12 ago. 2019
Querido Juan, Muchas gracias por su amable estadía en nuestro hotel y sus comentarios sobre las experiencias que encontró. Espero darle la bienvenida nuevamente a Zurich muy pronto, atentamente, Markus Koller (traducido por google translate)

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
La habitación en si, está bien: espaciosa y limpia. El hotel está muy muy lejos del centro como a 30 min (son 21 paradas). La parada del “tram” está al frente pero queda lejos. Fuera del hotel no hay donde comprar, ni restaurantes ni supermercados. El hotel tiene restaurante con poca variedad y precios muy elevados.
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
Respuesta de MaKoller, el 3 may. 2019
Querido invitado, Muchas gracias por elegir nuestro hotel. Sin duda, es cierto que, como hotel de aeropuerto, estamos convenientemente ubicados entre el aeropuerto de Zurich y el centro de la ciudad, con fácil acceso al transporte público que conecta ambas formas. Lamento que no haya visto la galería de tiendas, restaurantes y tiendas en las proximidades del hotel. Saludos cordiales, Markus Koller (traducido por traductor de google)

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Estaba bien para tomarlo el día antes de un vuelo. Buen desayuno y habitaciones confortables. Poco personal disponible para apoyar.
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de MaKoller, el 13 ene. 2019
Estimado cliente, Gracias por ser nuestro invitado y sus amables comentarios sobre su experiencia con nuestro hotel. Atentamente, Markus Koller (traducido por traductor de google)

10/10 Excelente

Mayra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy cómodo
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de MaKoller, el 7 ene. 2019
Dear Mayra, thank you very much for choosing our hotel and your superb rating. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de MaKoller, el 20 nov. 2018
Dear Guest, thank you very much for staying with us and your kind rating. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018
Respuesta de MaKoller, el 28 oct. 2018
Dear Guest, thank you very much for your kind stay with us and your rating. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Gilbert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de MaKoller, el 11 oct. 2018
Dear Gilbert, thank you very much for your kind stay at our hotel and rating. Best regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Eugenia, Monterrey Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Agradable, con estación de transporte a unos pasos
Agradable, buen desayuno, estación de tranvia afuera.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de MaKoller, el 6 oct. 2018
Querida Eugenia, Muchas gracias por ser nuestro invitado y su amable comentario. He notado bien las cuestiones planteadas y las abordaré junto con mi equipo. Atentamente, Markus Koller (traducido por traductor de google)

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de MaKoller, el 20 ago. 2018
Dear Guest, thank you very much for your kind rating of your recent stay with us here at Novotel Zurich Airport Messe. Kind regards, Markus Koller

8/10 Bueno

EDUARDO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ubicación perfecta, cerca del aeropuerto
Excelente localización y servicios en el hotel!
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de MaKoller, el 8 ago. 2018
Dear Eduardo, thank you very much for your kind rating and comment. I'm looking forward to welcome you back to our hotel again very soon. Best regards, Markus Koller

4/10 Malo

MariaLuisa, Costa Rica

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Me parece que es un hotel con buena ubicación para pasar una noche, ya que queda cerca del aeropuerto. El edificio requiere mantenimiento, ya que las instalaciones se ven descuidadas (limpieza). El baño es fatal, ya que tiene una tina muy alta lo que resulta muy incómoda de usar para tomar una ducha. El desayuno tiene una pobre selección. En resumen es un hotel que no llena mis expectativas.
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de MaKoller, el 7 ago. 2018
Querida Maria Luisa, Lamento mucho no haber podido cumplir con tus expectativas puestas en nosotros. Junto con mi equipo, analizaré su opinión con el objetivo de mejorar nuestro rendimiento siempre que sea posible. Saludos cordiales, Markus Koller (traducido por traductor de Google)

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018
Respuesta de MaKoller, el 12 feb. 2018
Dear Guest, thank you very much for your excellent rating of our hotel! I'm glad you've enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Kind regards, Markus Koller

8/10 Bueno

Thiago, México

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buen Hotel
Buen Hotel, en general estuvo bien, excepto las almohadas que olían muy mal-
Se hospedó 1 noche en enero de 2018
Respuesta de MaKoller, el 30 ene. 2018
Dear Thiago, thank you very much for kind review. Best regards, Markus Koller

10/10 Excelente

Carolina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Para un viaje familiar es mejor un hotel más cerca del centro, el hotel muy limpio, moderno y el servicio excelente.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017
Respuesta de XC, el 16 nov. 2017
Grüezi Carolina, Thanks so much and see you hopefully soon again. Best regards, Esko

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
mal trato a los clientes en recepcion
no regreso jamas
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017
Respuesta de XC, el 12 oct. 2017
Grüezi, Very sad to read. What happened?` Best regards, Esko Rebstock

2/10 Terrible

adam, madrid

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mucho cuidado engaño
Contraté una habitación para tres personas y lo que me dieron fue una cama pequeña y un sofá cama. Habitacion muy pequeña, servicios carísimos, un desastre.
Se hospedó 1 noche en junio de 2017
Respuesta de EskoR, el 1 ago. 2017
Dear adam, When you need more space, I suggest to reserve a second connecting room. This will make your stay more comfortable. Best regards Esko

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Hotel caro
Muy caro

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Respuesta de General Manager, el 29 ago. 2016
Dear guest, thank you very much for taking your time to review your stay in our hotel. We hope you enjoyed your stay as me reading your review. I hope we can welcome you again soon in Zurich. Best regards Xavier CHANRION General Manager

6/10 Aceptable

cris, madrid

No le gustó: Servicio y personal
Novotel, no hay mas que decir, son todos iguales
El encargado del comedor muy desagradable, ni siquiera da los buenos días.
Respuesta de XC, el 3 dic. 2015
Estimado cliente, Le agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en Novotel Zurich Airport Messe. Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas. En Novotel, nos esforzamos en proporcionar un servicio de calidad a cada uno de nuestros clientes, por ello sus comentarios son muy importantes para nosotros. Por favor tenga por seguro que tomaremos las medidas necesarias para que no vuelva a ocurrir lo acaecido en su estancia. Apreciamos sinceramente que haya compartido con nosotros este asunto y confiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo. Reciba un cordial saludo. Xavier CHANRION General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel cerca del aeropuerto
Cumplió perfectamente con las expectativas, salvo el precio del parking

8/10 Bueno

Anisha

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The location is excellent and right next to tram station. Staff is polite & very helpful.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Debbie Ann

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 11 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

6/10 Aceptable

Sneha

Viaje familiar con niños
No coffee maker or microwave
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 9 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for this great feedback of your recent stay.All our rooms are provided with Kettle or Nespresso machines, Microwave facility although is not available on the property. We strive to provide all essential amenities and take pride in the cleanliness and convenience of our accommodations. However, we appreciate your feedback as it helps us identify areas where we can improve our guest's experience.We do hope to welcome you back in the future.Best wishes,Monica Moya Amengual, Front office Manager

8/10 Bueno

Manju, hampshire

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
On the first night around 1am there were bugs on the bed which really put us off but they gave us another room straight away. After that the room was perfect. Location great near airport and easy travel to Zurich town . Breakfast was good. Overall it was a good stay.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 4 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for this great feedback of your recent stay.While we're glad to hear the room provided after your initial concern met your expectations, we truly regret the inconvenience you faced during your first night. Providing a comfortable and pest-free environment is a standard we strive for at Novotel Zürich Airport Messe, and we appreciate your understanding in allowing us to resolve this promptly. Our prime location near the airport and direct tram connections to Zurich city center, as well as our breakfast offerings, are indeed among the aspects of our service that we take pride in. It’s fantastic to know these contributed positively to your experience. We are also delighted that, overall, you enjoyed your stay with us, and it’s our hope that the rest of our amenities and service made your visit to Zurich pleasant and memorable.We do hope to welcome you back in the future. All the best.Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Mohd Salman Bin

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Perfect location
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 4 ene. 2024
Dear Mr Mohd,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

4/10 Malo

Giampaolo

Viaje familiar
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
I wouldn't stay there again
Terrible cleaning of the rooms, I found objects from previous guests and bird feathers under the bed as well as hair in the food served for breakfast. Again during breakfast, I asked the employee if he could clean up the food residues under the table of those who had eaten before with the broom (so as not to get them stuck under my feet), he told me that it wasn't possible. The sauna does not reach the correct temperature and the spa shower was leaking water everywhere, practically unusable. However, the courtesy and kindness of the staff was excellent.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 3 ene. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found our staff to be courteous and kind, reflecting our commitment to service excellence. In regards to your concerns, please be assured that cleanliness is a top priority for us, and while our housekeeping service is conducted daily, it appears we may have missed the mark during your stay. We apologize for any inconvenience this may have caused. Additionally, we are aware that some of our facilities are in need of updating, and we are excited to share that a full renovation is planned for 2024 to enhance our guest experience. As for the breakfast experience you described, we will certainly look into the matter to ensure our food quality and service meet our high standards.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Martin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Flughafenhotel...
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 2 ene. 2024
Sehr geehrter Herr,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Es freut uns sehr, dass Sie mit der Sauberkeit, dem Zustand des Hotels, dem Service und den Annehmlichkeiten in Ihrem Zimmer zufrieden waren. Unsere Mitarbeiter sind stets bemüht, einen hohen Standard zu halten und es ist schön zu hören, dass ihre Anstrengungen bemerkt werden. Wir hoffen, Sie hatten auch Gelegenheit, unsere hervorragenden Anbindungen an öffentliche Verkehrsmittel und unser Fitnesscenter zu nutzen.Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder. Freundliche Grüsse,Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Sujeepan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 1 feb. 2024
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen herzlich für positive Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel!Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüssen zu dürfen! Mit besten Grüssen,Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Natalia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 1 feb. 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

8/10 Bueno

Palermo

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Staff is good. Breakfast is good with lots of coffee choices
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 1 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing the review of your stay.We're delighted to hear that our staff met your expectations and that you enjoyed the variety of coffee choices at breakfast. It's great to know that these aspects contributed to a positive experience during your stay. Our team strives to maintain high standards of service and cleanliness, and we appreciate your recognition of our efforts with an 80% satisfaction rating. While we understand that there is always room for improvement, as indicated by the 60% hotel condition rating, we're excited to inform you that a full renovation is planned for 2024 which will address and refresh our facilities. We hope that our commitment to enhancing our hotel will enhance future stays.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Monica Moya Amengual, Front office Manager

2/10 Terrible

Davis

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Very poor hotel
Coffee maker in my room was not working.Light switches are not working proper.Tv in the room was almost 20 year old.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 28 dic. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that our staff's service met your expectations and appreciate your recognition of their efforts. We regret to hear about the issues you encountered with the coffee maker, light switches, and the TV in your room. Please rest assured that we are committed to providing well-maintained and comfortable accommodations for all our guests. While we are preparing for a full renovation to update our facilities, we are also vigilant in addressing any immediate concerns that our guests may have during their stay.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

2/10 Terrible

Phani

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Not really happy. Expedia hidden charges after payment. Price shows something and after paymebt deduction more. Price shows in UAE but deducted in dollors.not recommended to anynone
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 23 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing a review.We're truly sorry to hear about your dissatisfaction regarding the payment process. Please rest assured that transparency in billing is of utmost importance to us, and we take such concerns seriously. While we have no control over currency exchange policies that may apply, we’re continually striving to ensure clarity in our pricing for all guests. Additionally, we'd like to assure you that our team is dedicated to maintaining the highest standards of service and cleanliness, and we're eagerly anticipating our full renovation in 2024 to provide an even more comfortable experience for our guests.We hope to welcome you back on future occasions. Best regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

8/10 Bueno

Lena

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 22 ene. 2024
Sehr geehrte Dame,wir danken ihnen für Ihr Feedback.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns. Freundliche Grüsse,Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Tyler

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Friendly staff and clean rooms.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 11 dic. 2023
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave your review.We're thrilled to hear that you found our staff friendly and appreciated the cleanliness of our rooms. Our team strives to provide a welcoming and hygienic environment, and it's rewarding to know that this has been recognized in your experience. It's wonderful to learn that our service met your expectations and that the amenities provided in the room contributed positively to your stay.We hope to see you again soon, Kind regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

8/10 Bueno

Sabina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 5 dic. 2023
Sehr geehrte Dame,vielen Dank für den sehr positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüssen zu dürfen! Mit besten Grüssen,Monica Moya Amengual, Front office Manager

10/10 Excelente

Chang

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean but very small.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Florian Kretzschmar, General Manager, el 29 nov. 2023
Dear Madam,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're glad to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and the condition of our facilities. We understand that you found the room to be smaller than anticipated; we aim to provide a cozy and efficient space for our guests to relax. We hope the comfort of your room and the overall experience were enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back on a future occasion.Best regards,Florian Kretzschmar, General Manager

2/10 Terrible

Pradeep

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Rooms are outdated. The pictures of the rooms posted are deceptive. It's not renovated. There are stains on the floor and walls. The only good thing is tram connectivity. I wouldn't recommend it.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 28 nov. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to review your stay.We're glad you appreciated the convenience of our tram connectivity, providing easy access to the airport and city center. We regret to hear that your experience with room cleanliness did not meet expectations. Our team is committed to maintaining high standards and will review this feedback to improve our service. While our rooms are scheduled for a full renovation in 2024, we strive to ensure that all guests have a comfortable stay. Thank you for acknowledging the service provided during your stay. Our staff works hard to offer a welcoming environment and we're pleased this was a highlight for you.Kind regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager

2/10 Terrible

Grégory

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 14 nov. 2023
Cher Grégory,Nous sommes navrés que votre séjour dans notre hôtel n'ait pas totalement répondu à vos attentes. La satisfaction de nos hôtes est au centre de nos préoccupations et nous aimerions en savoir plus. N’hésitez pas à revenir vers nous.Nous espérons néanmoins vous revoir chez nous pour un séjour 100% réussi.Cordialement,Monica Moya Amengual, Front office Manager

2/10 Terrible

Rajesh

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Service was very bd no room service whatever you ask for answer always no for me overall rate is 0
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Florian Kretzschmar, General Manager, el 1 nov. 2023
Dear RajeshThank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you found our room cleanliness satisfactory. However, we are disappointed to learn about your experience with our room service. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize for any inconvenience you faced during your stay.We understand that you found some aspects of our hotel to be below your expectations. Please rest assured that we are continuously working on improvements, and we have plans for a full renovation in the near future. We hope that you will give us another chance to provide you with a better experience in the future.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Florian Kretzschmar, General Manager

2/10 Terrible

Rajesh

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Monica Moya Amengual, Front office Manager, el 31 oct. 2023
Dear Rajesh,Thank you for taking the time to review your stay.We would have liked to have met all your requirements.We would welcome your suggestions on how we could have improved your experience.We hope that you will return in the future for a more enjoyable stay. Kindest regards,Monica Moya Amengual, Front office Manager