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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 156 de 868 opiniones" "
10 - Excelente
156
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 373 de 868 opiniones" "
8 - Bueno
373
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6 - Aceptable
238
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 60 de 868 opiniones" "
4 - Malo
60
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 41 de 868 opiniones" "
2 - Terrible
41
7.6/10
Limpieza
7.8/10
Servicio y personal
7.8/10
Servicios
7.0/10
Condiciones de la propiedad
8.2/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
MARIA DEL
Viaje en grupo
19 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me encantó la ubicación, está fuera de la estación Central del tren. Nos tocó con vista a la estación de tren que está hermosa! Hay muchos restaurantes y tiendas alrededor, el centro está como a 10 min caminando. Me volvería a hospedar en este hotel, mucho muy recomendable.
MARIA DEL
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
10/10 Excelente
Juan
25 feb. 2023
Juan
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Naomi, el 27 feb. 2023
Dear Juan, thank you for your feedback. We appreciate that you have taken the time for this. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front office manager
10/10 Excelente
Cliente verificado
27 abr. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel está muy bien y la ubicación es excelente. Sí te toca habitación exterior tienes vistas a la estación Central, que es impresionante.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Olivier , el 8 may. 2019
Estimado Huésped,
Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.
Atentamente, Mhammad Hach-Abdeselam
10/10 Excelente
FEDERICO
5 nov. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
FEDERICO
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018
Respuesta de Olivier , el 6 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely, Mhammad.Hach-Abdselam Operations Manager
6/10 Aceptable
Luis Angel
18 oct. 2018
Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Luis Angel
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Olivier , el 20 oct. 2018
Dear guest,
Thanks allot for your feedback and for your stay in Leonardo hotel Antwerpen.
We are happy to read that you have enjoyed your stay and therefore we would like to welcome you soon back in the farther future.
Kind regards, Mhammad.Hach-Abdselam Operations Manager
6/10 Aceptable
Marco fidel
27 sept. 2018
Marco fidel
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Olivier , el 29 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for your wonderful score and stay at the Leonardo hotel in Antwerp. We are really happy to read that you had a excellent experience in our hotel. That's we want to welcome you soon again in the farther future. Kind regards, Mhammad.Hach-Abdselam Operations Manager
10/10 Excelente
Cliente verificado
11 abr. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy buen ubicado
Se encuentra a tan sólo unos metros de la estación de trenes y de una de las principales calles comerciales de la ciudad. El personal es muy amable. Las habitaciones están limpias y cómodas. Hay gran variedad de restaurantes muy cerca del hotel
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018
Respuesta de Olivier , el 14 abr. 2018
Estimado huesped,
Muchisismas gracias por su excelente comentario y su estancia en nuestro hotel. Con mucho gusto hemos leido que usted a tenido una muy buena estancia. Por eso le queremos dar de nuevo la bienvenida a nuestro hotel. Saludos cordials, Mhammad.Hach-Abdeselam Operations Manager
4/10 Malo
belen
18 feb. 2018
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
belen
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018
Respuesta de Hach-Abdeselam Operations Manager , el 6 may. 2018
Dear guest,
Thank you for your visit and your review. We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay to the fullest. Our apologies for the inconvenience. Was there anything in particular you would like to see differently?
Best regards,
Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager
8/10 Bueno
Cliente verificado
16 oct. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Respuesta de General Manager, el 18 oct. 2016
Dear guest,
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. We are happy to see you've enjoyed your visit and we hope to welcome you again in the near future.
Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager
6/10 Aceptable
Carolina
8 ago. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Bien situado pero sin wifi
El hotel está muy bien situado, el personal es amable y las instalaciones cómodas,la cama muy confortable pero el baño necesita renovarse. Pero no lo recomiendo porque no ofrece wifi con la habitación, cuesta 10 euros 24 horas, hoy en día lo considero un servicio imprescindible, y más si estás de viaje
Carolina
6/10 Aceptable
Diego, Argentina
28 abr. 2016
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Hotel no recomendable
Mal, ya que el sonido del ascensor era muy fuerte y la calefacción no daba a basto por lo que me levante con dolor de garganta.
Diego
6/10 Aceptable
Cliente verificado
23 mar. 2016
No le gustó: Servicio y personal
No free Wifi in 2016, seriously...
Almost no French TV channel available.
Breakfast is OK.
Cliente verificado
8/10 Bueno
Sebastian
27 ago. 2015
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sebastian
6/10 Aceptable
Pau, Mexico
25 may. 2015
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Bien ubicado
En general todo bien, el personal es muy amable, el desayuno esta muy bueno y de buena calidad.
Muy bien bien ubicado así que puedes ir a todos los lugares de interés caminando
Pau
6/10 Aceptable
Eduardo, Valencia
18 abr. 2015
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Básico con buena localización
La limpieza de las habitaciones no es adecuada (había telas de araña en el techo). El wifi es de pago, es no me gustó.
Eduardo
6/10 Aceptable
Daniel
7 ago. 2014
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Daniel
8/10 Bueno
Miriam, Barcelona
13 jun. 2014
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bien comunicado
Perfecta ubicación, puedes ir caminando a la zona histórica, está al lado de la Estsción Central.
Buen trato y habitación cómoda.
Miriam
6/10 Aceptable
Julian G
18 may. 2014
Le gustó: Limpieza
Julian G
8/10 Bueno
Cliente verificado
28 oct. 2013
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great location, nice attention, correct room
I booked through expedia, the room was ok, good bed&pillows, bathroom ok, the only thing is that it had no closet. The personal is quite nice and helpful, the breakfast is OK and the location is great, next to central station, nice place.
Cliente verificado
10/10 Excelente
Sergio
1 sept. 2013
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Sergio
8/10 Bueno
Eva
7 sept. 2012
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena me parecio la estancia. La unica pega que encontre fue el no tener wifi en la habitacion ni en el hall del hotel.
Eva
10/10 Excelente
ANGEL
14 oct. 2009
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
El hotel esta limpio, sin excesiva
El hotel esta limpio, sin excesiva opulencia, pero con una muy buena situacion, al lado de la estacion central y a 5 minutos de la catedral y la zona centro, un hotel bueno y con una relacion calidad-precio excelente, desayuno completo y bueno, muy recomendable.
ANGEL
10/10 Excelente
Angela
25 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice staff, nice location, good breakfast!
Angela
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
8/10 Bueno
Alessio
Viaje en pareja
12 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very comfortable. Very good location. Good breakfast.
Alessio
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 20 may. 2024
Dear Alessio,Thank you for your kind review! We're glad you found your stay comfortable, enjoyed the good location, and had a pleasant breakfast experience. We look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
8/10 Bueno
Tamara
9 may. 2024
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Tamara
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
8/10 Bueno
Raashmi
6 may. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Raashmi
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
10/10 Excelente
Yuki
6 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
アントワープ中央駅から近く利便性が高い。
Yuki
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 23 may. 2024
Dear Yuki,Thank you for your review. We are glad to hear that you found our hotel's proximity to Antwerp Central Station convenient for your stay. We hope to welcome you back again in the future.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
6/10 Aceptable
kim
5 may. 2024
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
kim
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
8/10 Bueno
Dillan
20 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great place for a stay but it was a bit of a maze findin the room. Other than that was a great place
Dillan
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Rosalie
Viaje familiar con niños
17 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location and kid friendly area.
Rosalie
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 19 abr. 2024
Dear Rosalie,Thank you for your review. We are delighted to hear that you enjoyed our great location and found our hotel to be kid-friendly. We hope to welcome you and your family back for another wonderful stay at Leonardo Hotel Antwerpen.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
8/10 Bueno
Frank
1 abr. 2024
Le gustó: Servicio y personal
Prachtige plek naast het station, met geweldig uitzicht. Dat is echt niet te overtreffen in Antwerpen! Minoubtjes was wel het ontbijt, brood mag wat meer variatie en wat verder. Ook hing er een klein geurtje (niet al te storend) in de kamer. Ondanks dat is dit hotel een aanrader en komen we hier zeker nog eens terug!
Frank
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
6/10 Aceptable
Sau-Tak
23 feb. 2024
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza
The bedsheet has dirt on it And it is not soundproof at all. I can hear the tv from room next to me
Sau-Tak
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 25 feb. 2024
Dear Sau-Tak,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We deeply apologize for the cleanliness issue you experienced with the bedsheet and the noise disturbances you encountered due to the lack of soundproofing. Please rest assured that we take your comments seriously and will address these matters with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made.We strive to provide all our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we are disappointed to hear that we fell short of your expectations on this occasion.We hope you will give us another opportunity to host you and provide you with the excellent experience we are known for.Warm regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
4/10 Malo
Shadi
4 feb. 2024
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Rooms smell like cigarettes
Shadi
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 23 feb. 2024
Dear Shadi,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the smell of cigarettes in your room. We strive to provide a comfortable and smoke-free environment for all guests, and we will address this issue with our housekeeping team to ensure that proper measures are taken to eliminate any odors. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
6/10 Aceptable
Maria
2 feb. 2024
Okay, mangler dog de sidste detaljer
Da jeg ankom til hotellet, lå det dejlig centralt og så pænt ud. Jeg fik lov til at checke ind lidt tidligere hvilket var dejligt, men da jeg så kom op på værelset opdagede jeg at safen ikke var åbnet fra de tidligere besøgene. Værelset var ok rent - intet ekstra ordinært. Efter en dag med masser af oplevelser og klar til at sove, ville radiatoren ikke stoppe med at larme helt vildt - kun hvis jeg slukkede den. Så sov lidt koldt.
Overordnet set, okay hotel, mangler det sidste for at være helt godt.
Maria
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 23 feb. 2024
Kære Maria,Tak for at dele din oplevelse med os. Vi er glade for at høre, at hotellets placering passede godt til dig, og at du kunne checke ind lidt tidligere - det er altid vores mål at imødekomme vores gæsters behov så vidt muligt.Vi beklager dog, at du oplevede problemer med safen og radiator i dit værelse. Dette er ikke standarden vi stræber efter, og vi vil notere os disse problemer for at kunne tage hånd om dem. Din feedback er vigtig for os, da det hjælper os med at identificere områder, hvor vi kan forbedre os.Vi håber, at du vil give os en chance til at vise dig den kvalitet og service, som vores gæster normalt kan forvente hos os. Vi vil gøre vores bedste for at sikre, at dit næste ophold hos os bliver helt perfekt.Med venlig hilsen,Team Leonardo Hotel Antwerpen
8/10 Bueno
Cathy
Viaje de negocios
1 feb. 2024
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Rooom were small, but Location was amazing.
Cathy
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Team Leonardo Hotel Antwerpen, el 23 feb. 2024
Dear Cathy,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our location amazing. However, we apologize if the room size did not meet your expectations. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerpen
10/10 Excelente
Nazife
6 ene. 2024
Nazife
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Naomi, el 29 ene. 2024
Dear Nazife, thank you very much for taking the time to share your experience with us about your stay in our hotel. It is with pleasure to see that you enjoyed your stay and everything went as expected. We appreciate your nice score and we hope we may welcome you again in the near future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office Manager
10/10 Excelente
Paul
26 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Paul
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you very much for your nice feedback regarding your stay. We are happy to see that your stay went as you expected. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office Manager
2/10 Terrible
Cliente verificado
Viaje familiar
25 dic. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you for taking the time to share nyour experience with us. We sincerely regret that your stay didn't went as you expected. Could you explain us what exaclty happened that made you give us this score ? In this way we can have a look for a mutual solution. We would appreciate it and thank you very much Best regards, Naomi Avonds Front Office manager
Dear guest, thank you for sharing your experience with us about your stay in our hotel. We appreciate this and are looking continuously to improve ourselves in order to provide excellent guest service. Have you mentioned this at the reception desk while staying with us ? Has anything been doner about it during your stay ? We look forward hearing from you. Best regards, Naomi Avonds Front Office manager.
8/10 Bueno
Stephen
19 dic. 2023
Stephen
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and for leaving a review online. We are happy to see that you enjoyed your stay with us. Could you only let us know what made you score us an 8 and what would have made the difference for you in order to give us a 10 ?We look forward in receiving your reply. Best regards, Naomi Avonds Front Office Manager.
2/10 Terrible
Cliente verificado
Viaje familiar
18 dic. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you for taking the time to write down a review for us. We appreciate this and we do our utmost best to improve ourselves continuously. We understand from your review that your stay didn't went as expected and would like to know what exactly happened in order for us to improve ourselves. Thank you in advance for your time. Kind regards, Naomi Avonds Front Office manager.
10/10 Excelente
David James, Watford
17 dic. 2023
David James
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you for taking the time to write down your review. We are really happy with this nice score and we hope we may wleocme you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office manager.
10/10 Excelente
Ghalem
15 dic. 2023
Ghalem
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de NAOMI, el 8 ene. 2024
Dear guest, thank you very much for this beautiful score. We appreciate that you have mentioned this in a review online and would like to thank you for it. We hope we may welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office manager.
10/10 Excelente
Steven
Viaje en grupo
11 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Steven
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie score. Heel aangenaam te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet.
10/10 Excelente
Jose, Oakton
Viaje en pareja
30 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location and staff! A real jewel in Antwerp
Jose
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to read that you enjoyed your time with us and hope to welcome you again. Kind regards, Naomi Avonds Front Office manager.
2/10 Terrible
colm
22 nov. 2023
colm
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you for taking the time to share a feedback about your stay with us. We regret reading that your stay didn't meet up to your expectations. We would like to know what exactly happened and please don't hesitate to contact us so we can take necessary actions. Best regards, Naom Avonds Front office manager
8/10 Bueno
Gregory
20 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
The room was too hot. They turned on the air conditioning but it did now work. I was unable to sleep.
Gregory
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you for your review. We apolagize for the inconvenience regarding the technical problem with the AC. We will have a look into what has happened and make sure this doesn't occur anymore in the future. KInd regards, Naomi Avonds Front office manager.
6/10 Aceptable
Maximiliano
17 nov. 2023
Maximiliano
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you reviewing your stay with us. Were there any specific things that you have missed during your stay with us and which you like to see improved ?We look forward in receiving your reply. With kind regards, Naomi-A Front Office manager.
8/10 Bueno
Christian
14 nov. 2023
Christian
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you very much for your review. We are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward in welcoming you again in the future. Kind regards, Naomi A, Front Office manager.
10/10 Excelente
Keith R
Viaje en grupo
12 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean. Nice. Simple.
Hotel was reasonable for the price, right across the street from public transit, clean. Was on the small side in the room and can get crowded for just two people, but I suppose that is how it can be with city center European hotels. They did have trouble finding my Hotels.com reservation but eventually found it with help from a manager. I would stay again if it was a good price for my scenario.
Keith R
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Naomi, el 13 dic. 2023
Dear guest, thank you very much for your review. We are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward in welcoming you again in the future. Kind regards, Naomi A, Front Office manager.