Habitación Deluxe, 1 cama King size (Panorama) | Vista desde la habitación

Opiniones de The Royal Sonesta Boston

4 out of 5
The Royal Sonesta Boston
40 Edwin H. Land Boulevard, Cambridge, MA

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 603 de 1121 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 224 de 1121 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 142 de 1121 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 71 de 1121 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 81 de 1121 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.4/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

PAMELA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La atencion
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 19 abr. 2024
Pamela, gracias por reconocer el atento servicio de nuestro equipo en el Royal Sonesta Boston. Apreciamos sus comentarios y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

Ambiorix

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 2 dic. 2023
Ambiorix, it's delightful to know you had a pleasing stay at The Royal Sonesta Boston. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Celeste

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 17 dic. 2023
Thank you for the fantastic rating, Celeste!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at The Royal Sonesta Boston! We can't wait to see you again soon.

2/10 Terrible

Sthefania

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 25 nov. 2023
Sthefania, it seems you didn't have the ideal experience you were hoping for, and we're sorry to hear that. Rest assured, your feedback is essential in our constant endeavor to enhance guest experiences. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time.

6/10 Aceptable

Jose

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Sin necesidad me dieron una habitación para personas impedidas. Para dar acceso a la silla de ruedas, la habitación Tenía un diseño incomodo y muy poco espacio de counter. Muy poco espacio de counter en el baño u en la bañera
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 22 nov. 2023
José, apreciamos tus comentarios. Parece que hubo elementos en el diseño de la habitación que no cumplían con sus preferencias, particularmente en lo que respecta al espacio de la encimera. Valoramos sus comentarios y nos esforzamos continuamente por mejorar la experiencia de nuestros huéspedes en función de comentarios como el suyo. Esperamos brindarle una habitación más adecuada durante su próxima estadía con nosotros.

10/10 Excelente

YVONNE

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El personal del horario matutino tiene un excelente servicio en atención al cliente
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 7 sept. 2023
Yvonne, es maravilloso saber que apreciaste el excelente servicio al cliente brindado por los miembros de nuestro equipo matutino en The Royal Sonesta Boston. Nos esforzamos para que la estancia de cada huésped sea tan placentera como la suya. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

8/10 Bueno

CLAUDIA C

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service, el 19 ago. 2023
Thank you for sharing your thoughts with us, Claudia!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to The Royal Sonesta Boston.

10/10 Excelente

Iiesha

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful stay & views. The bedding was amazing! However, I did not see on the Expedia ordering process that guest have to pay for day parking.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Kaley, el 21 jun. 2023
Hi Iiesha, Thank you for taking the time to write your review. We appreciate the 5/5. We will confirm your concern about the parking payment information as well.

10/10 Excelente

Maria

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Luis, el 30 may. 2023
Thank you Maria for the 5 out of 5

10/10 Excelente

Leonardo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy recomendable para familia
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Luis, el 20 abr. 2023
Leonardo thank you for the 5 out of 5

8/10 Bueno

Alexander, Envigado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
n
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Luis, el 21 mar. 2023
Thanks for the rating Alexander!

10/10 Excelente

Wilber

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estuvo perfectamente todo bien cuidado el carro
Estuvo perfectamente todo bien cuidado el carro
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de Luis, el 24 ene. 2023
Gracias Wilber por compartir su experiencia con nosotros, esperamos verle de nuevo cuando los caminos lo devuelvan al área de Boston.

10/10 Excelente

Javier

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 4 noches en octubre de 2022
Respuesta de Royal Sonesta Hotel Boston, el 17 nov. 2022
We are so happy to hear you had a great stay with us. If you have any additional comments to help us improve, please do not hesitate to contact us. Looking forward to seeing you soon!

10/10 Excelente

Miguel a

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien me gusto
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Luis, el 18 sept. 2022
Miguel, Gracias por compartir sus sentimientos conforme su ultima estadia en el Royal Sonesta Boston. Esperamos volverle a ver pronto!

8/10 Bueno

Astrid

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Love this hotel and it’s location.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Personal amable, nomas que no vieron en el sistema que soy un miembro VIP, no me ascendieron de categoría del cuarto, no me extendieron las 2 horas del check out.
Se hospedó 1 noche en junio de 2022

10/10 Excelente

Cruz

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

Manuel, Southbridge

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
TODO EXCELENTE
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Gilma A. , el 13 ene. 2022
Thank you for staying with us & share your positive feedback. We hope to host you on your next trip to Boston.

10/10 Excelente

Maricela

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente el establecimiento y el trato, las personas muy amables y atentas
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 11 ene. 2022
Thank you for sharing your feedback!

10/10 Excelente

rodolfo

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo bien
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 13 dic. 2021
Thank you for sharing feedback! We will looking forward to welcoming you again.

10/10 Excelente

rodolfo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo bien
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 4 dic. 2021
Thank you for sharing feedback!

10/10 Excelente

Ignacio

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien ubicado, con muy bonita vista, muy buen servicio
Se hospedó 5 noches en octubre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 5 nov. 2021
Thank you for sharing your feedback!

10/10 Excelente

LIVIA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 20 oct. 2021
Thank you for your feedback.

8/10 Bueno

Alejandra

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No es para viajes de placer, es para viajes de negocio.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 20 oct. 2021
Thank you for your feedback.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sobresalientes servicio y accesibilidad
Hace mucho que no experimentaba una atención por parte de los recepcionistas y mucamas tan amable y eficiente. La cama y almohada súper cómodas. Así como 2 entradas al hotel y la banca exterior para esperar; hotel muy bien planeado. Lo único fue que mi habitación tenía "vista al río" y al ser una de las habitaciones de las orillas se veían más bien las azoteas contiguas y al fondo esquinado el río; aún así muy cómdo y bien en general.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Eduardo, el 25 sept. 2021
Gracias por sus commentarios.

4/10 Malo

ANA

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y servicios
No habia servicio de habitación limpieza, no habia desayuno, ni almuerzo, no habia room service.
Se hospedó 7 noches en agosto de 2021
Respuesta de Eduardo, el 28 ago. 2021
Ana, la information de estos servicios está listada en nuestro sitio web.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es un lugar fabuloso el trato excelente limpio el parking un poco caro accesible a todo lo recomiendo volvería otra vez
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Eduardo, el 7 jul. 2021
Gracias!

10/10 Excelente

Eric

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 21 abr. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating, Eric!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at The Royal Sonesta Boston. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

10/10 Excelente

Graham

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Great views over the river. Quiet location with easy access to the city.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Graham, we're thrilled to hear about your enjoyable experience at The Royal Sonesta Boston. Our tranquil setting coupled with the city's convenience truly is a wonderful combination. We hope to see you back soon for more delightful river views.

8/10 Bueno

regena

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Quiet and beautiful view of the Charles River
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Regena, it's lovely to hear that you enjoyed the serenity and captivating vistas of the Charles River at The Royal Sonesta Boston. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the future.

10/10 Excelente

Emery, Kelowna

Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 18 abr. 2024
Emery, a heartfelt thank you for your stellar rating of The Royal Sonesta Boston. It's a pleasure to know that your experience with us was a great one. We're looking forward to serving you again on your future visits.

6/10 Aceptable

Daniel

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Stayed before and was great. This time was shoved into an awkwardly shaped room right next to the elevator that you could hear night and day. The lights worked randomly.The closet light had a mind of its own going on and off all the time. No way to shut it off or disconnect. The air conditioning was non existent. It ran but only made noise. It did not heat or cool. Thankfully the temperature hovered between 65 and 70 so not needed. Overall. It was a letdown compared to previous stay. May have to consider going elsewhere next time.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 17 abr. 2024
Daniel, we appreciate your return visit and the insightful feedback. It's regrettable to hear your experience was less than optimal this time around due to the room allocation and some technical difficulties. We take your comments seriously and are working on improvements. We hope you may reconsider and give us another opportunity to provide the high-quality experience you had during your initial stay.

10/10 Excelente

Ronald

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We really enjoyed watching 2 miles to Fenway Park and back each day
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 15 abr. 2024
Ronald, it's wonderful to see that you took pleasure in exploring the vicinity - especially the walk to Fenway Park from The Royal Sonesta Boston. We're delighted that our prime location contributed to your enjoyable stay. We hope for the chance to host you again!

10/10 Excelente

Jaime

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 15 abr. 2024
Jaime, thank you for your excellent rating of The Royal Sonesta Boston. It's wonderful to hear that your stay met and perhaps exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 Bueno

Lisa

Good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Lisa, it's great to hear you enjoyed your visit at The Royal Sonesta Boston! We hope we'll have the chance to welcome you back again. Thank you for choosing us for your stay.

10/10 Excelente

Christopher

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very modern Very clean
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 14 abr. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Christopher!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at The Royal Sonesta Boston! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

8/10 Bueno

Sasha

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and calm hotel located on the other side of the bridge.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 12 abr. 2024
Sasha, we're delighted to hear how much you enjoyed the tranquility and neatness of The Royal Sonesta Boston. Its location certainly provides a serene break away from the bustling city. We appreciate your constructive remarks and look forward to welcoming you back on future visits.

10/10 Excelente

Catherine

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bon emplacement bon service, accès facile nous allons y retourner sans doutes
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 10 abr. 2024
Catherine, it's wonderful to read about your positive experience at The Royal Sonesta Boston. We're delighted that our excellent location, quality service, and easy access made your stay enjoyable. Your words motivate us to keep delivering exceptional experiences. We look forward to welcoming you back in the near future. Safe travels till then.

6/10 Aceptable

Clare

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 10 abr. 2024
Clare, while it's great to see you've taken the time to rate your stay. However, without specifics, it's somewhat difficult to address any concerns you might have had. We always strive to ensure our guests have a pleasant experience and we'd be glad to hear more about your visit. Your feedback helps us improve. We hope to have another opportunity to show you how much we care about your comfort.

10/10 Excelente

Russell

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Two day stay. Quiet, clean and large spacious room. Walking distance (30mins or less) to most sites in Boston and Cambridge. Red and green line transit is convenient since parking is rare and expensive.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 9 abr. 2024
Russell, thank you for sharing your experience at The Royal Sonesta Boston. We're thrilled to hear that you appreciated our clean, spacious rooms and our ideal location allows for easy access to major sites in Boston and Cambridge. It's fantastic that you found the local transit convenient as well. Looking forward to welcoming you back in the future. Safe travels!

10/10 Excelente

Alberto

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Fit the bill perfectly.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Luis, el 8 abr. 2024
Alberto, thank you for your perfect score! It's excellent to know you had a wonderful stay at The Royal Sonesta Boston. We hope you'll choose to spend your future Boston vacations with us. Safe travels!

10/10 Excelente

Nancy, Fort Ann

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very upscale and for the area a great price
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 7 abr. 2024
Nancy, thank you for sharing your experience. It's great to hear you found value in your stay at The Royal Sonesta Boston and felt its upscale nature was fitting. We strive to provide excellent accommodations within the Boston area. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Excelente

Rafael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ok
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 5 abr. 2024
Rafael, we're glad to see that things were satisfactory during your stay at The Royal Sonesta Boston. Thank you for choosing us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

6/10 Aceptable

Jennypher

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I reserved and pay for 2 queen bedroom with city view, got bumped to 2 full bed with blocked riverview. Staff said west tower is close because of repair but I saw customers were there and learned later west tower is open. Just dont have time to change rooms but that’s what happened. Location is convenient to everywhere we wanted to go.staff and Manager on our check out date is so efficient and helpful. Manager even helped me with my luggages.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 5 abr. 2024
Jennypher, it appears there were some frustrations regarding your room assignment, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We ensure all our guests' room allocations are handled with the utmost fairness. We're thrilled you found our location favorable, and our team members were efficient and supportive. We hope you'll visit us again, ensuring your stay reflects the high standards The Royal Sonesta Boston is known for.

10/10 Excelente

Renee

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The rooms were very clean and updated. The hotel was in great condition. We would definitely recommend this hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 3 abr. 2024
Renee, we're thrilled to hear about your enjoyable stay at The Royal Sonesta Boston. Your kind words regarding our pristine rooms and well-kept establishment are greatly appreciated. It's wonderful to know you'd recommend us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

10/10 Excelente

Christopher

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was great having a nice restaurant on premises to eat meals at. The indoor pool was very nice and had so much natuaral light due to the glass ceiling. The room was very nicely done.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 1 abr. 2024
Christopher, thank you for your splendid feedback. We're pleased to hear you were able to enjoy the on-site dining at The Royal Sonesta Boston. It's also delightful that you appreciated our well-lit indoor pool and the aesthetic of your accommodation. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

8/10 Bueno

Gwen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Pillows were not comfortable.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 31 mar. 2024
Gwen, it's disappointing to hear the pillows did not meet your comfort expectations during your stay at The Royal Sonesta Boston. Your comments will be taken into consideration as we continually strive to enhance our guests' experience. We hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable stay.

6/10 Aceptable

Robert

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Over priced for room size and parking fee was not communicated until check out
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 31 mar. 2024
Robert, thank you for taking the time to share your thoughts. It's regrettable to learn about the miscommunication surrounding the parking fee and your views on the room pricing. We always strive to provide clear information and fair pricing. We will make sure to review our disclosure processes. We appreciate your feedback as it helps us improve.

10/10 Excelente

Cristina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I love it 😍
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 31 mar. 2024
Cristina, we're thrilled to hear that you loved your stay at The Royal Sonesta Boston! Your love fills us with joy and motivates us to keep making every guest experience wonderful. Thanks for sharing your experience with us and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Kristene

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 19 abr. 2024
Kristene, it's wonderful to hear that you had a fantastic experience at The Royal Sonesta Boston. Your high rating means a lot to us, and we hope we'll have the pleasure of welcoming you back in the near future.