Pasillo

Opiniones de Akeah Verdi Budapest

4 out of 5
Akeah Verdi Budapest
Ülloi út 89/B, Budapest

Opiniones

7.8

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 76 de 269 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 113 de 269 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 48 de 269 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 19 de 269 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 13 de 269 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Joan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me Encantó
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Equipo Akeah Verdi Budapest, el 15 may. 2024
Querido Joan,¡Gracias por compartir tus comentarios positivos! Estamos encantados de saber que tuviste una agradable experiencia de vacaciones con nosotros y que nuestro personal contribuyó a que tu estancia fuera placentera. Brindar un excelente servicio y hospitalidad es nuestra principal prioridad y estamos encantados de que los miembros de nuestro equipo te hayan causado una impresión positiva. ¡Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente para otra maravillosa estadía en el futuro!Atentamente,

10/10 Excelente

Patricia

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

Yesika I

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Buen desayuno, excelente ubicación queda al lado de la estación centran de Frankfurt donde puedes tomar el metro, el tren de cercanías… te puedes movilizar muy fácil.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

LUIS

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel está remodelado y con habitaciones limpias y modernas. Estaba casi vacío debido a la falta de turismo. El desayuno es muy sencillo y no se recomienda. A tener en cuenta que cobran tasa de turismo por persona y noche. Lo mejor, el metro en la puerta del hotel y te comunica con el centro de la ciudad en un para de estaciones.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management , el 30 nov. 2021
Dear Luis, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. If you like our hotel, you can follow us on social media and we would be happy to have you again with us in the future. Thank you again for choosing Verdi Grand Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

10/10 Excelente

carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Al lado del metro
En frente el metro...el centro a 4 paradas
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de The team of Verdi Grand Hotel, el 7 feb. 2020
Dear Carlos, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

10/10 Excelente

Vivien

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
I luv it
Perfect
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019
Respuesta de The team of Verdi Grand Hotel, el 10 feb. 2020
Dear Vivien, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

10/10 Excelente

DAVID

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
very nice place, clean and fancy
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

8/10 Bueno

Luis Enrique

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Precio justo, o hasta barato, por lo obtenido
Una buena experiencia en general en el Hotel. La ubicación es justo frente al metro, con acceso a cualquier zona de la ciudad. El hotel es cómodo, limpio y las instalaciones cuentan con todo lo necesario. Precio justo por el servicio obtenido.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Clau, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent hotel, big and comfortable.
The hotel is super spacious, new and super clean. Really comfortable and close to everything. The beds are super big and it has good amenities.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018

10/10 Excelente

Clau, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitaciones grandes y nuevas
El hotel es nuevo y está ubicado cerca del centro. Las habitaciones son espaciosas y muy cómodas, con todas las amenidades necesarias. Cuentan con aire acondicionado, cafetera, jabón, toallas suaves, etc. La cama es muy grande y las almohadas cómodas. Además, ¡cuenta con parking!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

10/10 Excelente

Raquel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel está nuevo muy cuidado. Todo perfecto. Además el metro está justo en frente
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018

8/10 Bueno

Jonathan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel con instalaciones nuevas , buena ubicación justo al lado de la estación de metro , personal amable
Se hospedó 4 noches en mayo de 2018

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Personal del bufet muy mal
La habitación bastante bien, aunque le sobra por lo menos 1 Estrella, el bufet del desayuno fatal, se terminaba algo y nunca reponían, tenias que estar detrás de ellos pidiendo zumo , azúcar , tenedores , horrible . Solo un día que había una jefa superior, los demás empleados se les veía que trabajaban si estaban solos pasaban de todo . Muy descontentos en este aspecto. Se ve que están empezando y les falta mucho.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2017

10/10 Excelente

?

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de AKEAH Verdi Budapest Team, el 28 may. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your excellent review! We're thrilled that you had a great stay and appreciated our efforts. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards,

10/10 Excelente

Marie

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Akeah Verdi Budapest Team, el 15 may. 2024
Dear Marie,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant holiday experience with us and that our staff contributed to making your stay enjoyable. Providing excellent service and hospitality is our top priority, and we're thrilled that our team members made a positive impression on you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!Kind Regards,

2/10 Terrible

Aimen

Viaje de negocios
Many students that are noisy and disrespectful. Running in the corridores and knocking on the doors. It is a circus more than an hotel. I called the front desk and they told me that they will tell them to stay quite. I repeated to them that they were knocking on my room door. They should have been kicked out. I was about to call the police.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Adam, el 21 mar. 2024
Dear Aimen,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the negative experience you had due to noise and disruptive behavior from other guests.Maintaining a peaceful and comfortable environment for all our guests is of utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. We want to assure you that your concerns have been taken seriously, and we are actively addressing the issues you raised.We understand the frustration caused by noisy and disrespectful behavior, and we apologize for any inconvenience this may have caused you. Our team has been reminded of the importance of promptly addressing noise complaints and enforcing our hotel policies to ensure a pleasant stay for all guests.Regarding the incident with individuals knocking on your room door, we share your concern for privacy and safety. We are reviewing our security protocols to prevent such occurrences in the future and ensure that our guests feel secure throughout their stay.We appreciate your patience and understanding during this time. As a gesture of goodwill, we would like to offer you [specific compensation or discount details] as a token of our apology for the inconvenience you experienced.We value your feedback as it helps us improve our services and provide a better experience for all our guests. Please rest assured that we are taking proactive measures to prevent similar issues in the future.If there is anything else we can do to make amends or if you have any further feedback to share, please do not hesitate to contact us directly at [hotel contact information].We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Kind Regards,Akeah Verdi Budapest Hotel

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal
Horror! Azonnali bezárás szükséges!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

6/10 Aceptable

Seunghun

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
조식의 오이에서 곰팡이가 나왔다. 이외의 모든 서비스는 모두 친절하고 위치또한 훌륭했다.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Saci , el 5 mar. 2024
Dear Seunghun, Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our location convenient and that you appreciated the friendly service provided by our team.We sincerely apologize for the issue you encountered with the mold on the cucumber during breakfast. Please rest assured that we have addressed this matter with our kitchen staff to prevent such incidents from occurring in the future.We appreciate your valuable feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience during your next visit.Kind regards, AKEAH Verdi

6/10 Aceptable

Tonny

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Juan Felipe

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Akeah Verdi Budapest Team, el 26 nov. 2023
Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Akeah Verdi Budapest.We hope that you enjoyed your time spent at our hotel, and we would be happy to welcome you again at our hotel.

6/10 Aceptable

Andreas

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
Subway on the doorstep - good. Breakfast - inferior. The hotel is not worth 4 stars.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 4 nov. 2023
Dear Andreas!Thank you for your honest feedback, we appreciate it! Hoping you had a great time in Budapest, and with us!Akeah Team

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Avoid so many better stays elsewhere
Arrived at the hotel to see a queue at reception with people having trouble checking in. Another customer came down to complain he had been waiting 30 minutes for someone to come and help him but no one came. After 40 minutes of waiting we finally got seen and were given our card, we got to the room and noticed we'd been given a room for two people instead of 3, so went back down stairs, we got the key card replaced ( other customer was back down again complaining) and to our shock we were given the key to someone elses room! All their belongings were still in there so this is a massive security risk and made us lose trust in the hotel as they could quite easily give someone else our key card. went back down to reception to complain but they wasn't bothered at all and laughed it off. So check in took over an hour with multiple problems, and they still hadn't been upstairs to help the other customer who was waiting over an hour. The bed was like a rock, you get one pillow even after asking for an extra pillow they say yes but never give you one. Duvet to small for the bed. Toilet seat was half broken and the air con controller never worked properly, said 25 degrees the whole time even though we were selecting 18 degrees. Breakfast avoid! All the hot food is gone by 8 and they don't bring out more, juice is like water. Once it's gone they don't bother making anymore, goes for all food. Hot chocolate isn't drinkable. No English tea. The worst hotel breakfast I've ever had.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Sherry, el 30 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about our recent stay at our hotel. We are truly sorry to hear about your experience and any inconveniences you may have encountered. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriouslyin our continuous efforts to improve. We hope to have the chance to provide you with a better experience in future. Sincerely, Akeah Team Budapest

8/10 Bueno

Dragos

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 14 nov. 2023
Dear Dragos,Thank you for making our Akeah Verdi Budapest your choice hotel on this occasion.Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 Excelente

Ernest

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hotel is fine with good amenities and quiet. Great location with super easy access from Metro line 3 right across the street. Rooms were spacious and quiet. Staff was friendly and helpful. Checkin was quick and easy. Breakfast was pretty good but some days coffee machines did not all work. No coffee in the room, only tea. Some mornings hot food selection was limited or already gone even though we were there by 8:30. Thank you for a nice stay
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Sherry, el 18 oct. 2023
Dear Ernest, Wr are delighted to hear that you enjoyed your stay here. We will keep working hard to match yor expectations.Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

4/10 Malo

Lee-anne

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Not great
No pillows in the bedroom, room didnt feel clean or bed changed found ramdon sock in the bed & under. Shower room not clean.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Sherry, el 18 oct. 2023
Dear Lee-anne, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

6/10 Aceptable

Sandra

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Un peu cher pour les prestations proposées
L’hôtel est proche de l’université, et à20min à pied de l’arrêt du bus qui va à l’aéroport. Le personnel de l’hôtel était froid. Le buffet du petit déjeuner n’est pas terrible, manque de produits, manque de choix. Chambre rénovée récemment, bien équipée (frigo, bouilloire, coffre fort..).
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Akeah, el 18 oct. 2023
Dear Sandra, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 Excelente

Elwyn

Se hospedó 3 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

Zsuzsanna

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

8/10 Bueno

Beate

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bra hotell
Vi hadde en bra opplevelse av dette hotellet. De ansatte var hyggelige, hotellet var rent og fine rom. Noe utfordrende å kommunisere med rengjøringspersonalet, da de ikke snakker engelsk. Baren hadde litt korte åpningstider og begrenset utvalg. Treningsrommet var enkelt utstyrt.
Se hospedó 5 noches en julio de 2023

8/10 Bueno

Fadi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Fadi, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 Bueno

Zlatko

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Zlatko, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

2/10 Terrible

Hubert

Se hospedó 2 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Laura

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Laura , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

4/10 Malo

Ciaba

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Ciaba , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

2/10 Terrible

Fadi

8/10 Bueno

PASHALIS

Se hospedó 5 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear PASHALIS, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 Aceptable

Marius

Le gustó: Limpieza
Respuesta de Verdi GrandVerdi Grand Hotel Mana Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Marius, Thank you very much forrating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 Aceptable

Karin

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Empfang war freundlich Zimmer sind Modern und sauber, die Tage danach wurde nur der Mülleimer geleert und es gab immer neue Handtücher obwohl diese nicht auf den Boden lagen, gewischt oder gefegt wurde nicht. Als wir ein paar Mängel im Zimmer festgestellt haben , die ich mitgeteilt habe wurde uns ein zimmerwechsel oder Drinks angeboten. Wir wollten nicht umziehen und durften uns dann was zu trinken aussuchen. Die Mängel wurde aber auch nicht behoben in der Zeit wo wir noch da waren. Wäre sicher möglich gewesen, für uns aber kein Drama. Das Frühstück ist leider vom 4 Sterne weit entfernt. Hat eher den Hostel oder Jugendherbergen Charakter. Selbst mit wenigen Mitteln kann man ein Frühstück schöner präsentieren. Es gab jeden Tag das gleiche, was nicht mal schlimm ist. Frisch war es leider auch nicht immer. Das einzige Highlight, die Omlettbar, die hat aber nur geöffnet wenn genug los ist. Und leider auch da nur Käse oder Schinken Käse, die anderen angepriesenen Sachen gibt es einfach nicht. Die Freundlichkeit des Koches oder des Personals ist auch nicht gegeben, kein guten Morgen oder gar ein Lächeln. Die Geräte sahen unappetitlich aus. Sie wurde abgewischt, aber das konnte man auch sehen überlall schlieren. Wie schon gesagt, Frühstück würde ich dort nicht mitbuchen, da kann man außerhalb sich lieber ein kleines Frühstücks oder Brunchlokal suchen( vorher reservieren) Riesen Vorteil, zentrale Lage gute Anbindung and die öffentlich Verkehrsmittel.
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Karin, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 Bueno

Joseph

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staff: ladies are very polite, men are not, including the boss
Se hospedó 10 noches en octubre de 2022
Respuesta de Verdi Grand, el 27 oct. 2022
Dear Guest,All our staff are polite and kind with everyone and we are sure that we give full and good service for everyone, but for sure because the ladies had more patience for your pushy and demanding attitude that you spent more time at the reception desk more than the time you spent in your room, you say this, despite that we tried to tell you many times and raise to your attention that this is a working space and we are busy also serving other guests in a big hotel with 200 rooms, but you kept going on your pushy attitude.Br.

2/10 Terrible

Magnus

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Worst hotel ever
Worst service ever. Sharing of hotel rooms with others was not clear at all when booking. Overall impression very bad!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Verdi Grand Hotel Management, el 5 jul. 2023
Dear Magnus , Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

10/10 Excelente

Erika

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza
A folyosókon kifejezetten büdös volt, mintha égett bakelit szag lenne. És ez beszűrődött a szobába is, fejfájást is okozott. Emiatt nagyon kellemetlen volt az ott tartózkodás. Amikor ezt több alkalommal jeleztem, egy légfrissítő sprayt tettek ki. A reggeli kínálat lehetne bővebb, a tojás mindig hideg volt, a kenyér száraz. Kézfertőtlenítő a reggeliző helyiségnél minden nap üres volt. A szoba összességében jól felszerelt, tiszta. Szerencsére napközben keveset tartózkodtam a szálláson, mert ezt az iszonyat rossz szagot nem tudtam volna napközben is elviselni.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022

8/10 Bueno

Monika

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ein Hotel sehr gut erreichbar, U-Bahnhaltestelle direkt vor der Tür. Das Haus ist sehr modern. Das Frühstück war gut, aber ich habe schon mehr Vielfalt erlebt .Preis Leistung waren in einem sehr guten Verhältnis, sehr zu empfehlen.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Norbert

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Legközelebb is itt szállok meg
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022

4/10 Malo

Zoltan

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Advertised as 4* hotel, hardly fits in 2* rating. Room was dirty, hair on the floor and shower. Stale bakery products for breakfast. Great view on homeless people doing drugs from the balcony.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Larisa

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bed was not comfortable at all (very hard). Pillows were super small and very old. Bedding and comfort of the sleep is one of the important things to me and if I can rate it separately I would give 1 star. Everything else is good.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Anam

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recommemded
It was a nice stay overall. Friendly staff. Only negative was the breakfast, not a great variety, and being allergic to gluten I couldn't find a lot to eat. Otherwise nice and clean hotel with good location.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Juho

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Sisäänkirjautumisessa oli paljon ruuhkaa. Huoneessa oli edellisen ruoan jämät jääkaapissa. Vessassa oli käsipaperi loppu. Aamupala aika suppea. Hotelli kuitenkin siisti. Sijainti hyvä. Perus yöpyjälle hyvä.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Kenneth

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Grand City break
overall hotel was very good , however the staff need to learn to be more courteous !.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022