Habitación Royal, 1 cama King size, balcón | Balcón

Opiniones de Chicago Club Inn & Suites

3 out of 5
Chicago Club Inn & Suites
630 Pasquinelli Dr, Westmont, IL

Opiniones

6.2
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 268 de 1007 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 167 de 1007 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 166 de 1007 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 163 de 1007 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 243 de 1007 opiniones" "

6.0/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

6.0/10

Servicios

5.8/10

Condiciones de la propiedad

6.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

David

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hallways smell bad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 15 abr. 2024
Dear David,Thank you for your stay. We apologize for any inconvenience caused by the unpleasant odor in the hallways. We'll address this issue promptly to ensure a more comfortable experience for everyone. We hope to have the opportunity to welcome you back for an enjoyable stay.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bueno

Raul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 6 mar. 2024
Dear Raul,Thank you for the review. It is really great to find out that you had a good time during your stay here. Customer satisfaction is what we aim for and it is satisfying to know you were pleased with us. We look forward to seeing you again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Maria

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se ve muy bien por fuera y en fotos el hotel. Pero cuando entramos hueve mucho a mari€^ana en el primer piso. Entramos y se ve bien el lugar…. Pero no tiene cafetera en el cuarto el sofá cama al abrirlo estaba roto y había muchísima basura debajo, sin contar que el sofá cama es lo más incómodo que e sentido. Dormir en el piso será más cómodo. Entonces no podrían dormir mis hijas ai, pedí que nos cambiaran de cuarto y muy amable el joven me dio para ir a 2 cuartos a ver si alguno me convencía. Se suponía que estaban limpios pero uno de ellos al abrir la sofá cama (que también estaba roto) había un pequeño gel para el cabello y basurera por qué no aspiran abajo o sacan las migajas y basureras ahí. No vuelvo a ese hotel prefiero pagar más en otro que esté más cómodo.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 24 nov. 2023
Dear Maria,Thank you for the stay and for sending this detailed feedback. I am extremely sorry to hear that we did not meet your expectations. My apologies for all the inconvenience. Your observations are very important to us. We will check each point you mention and take appropriate steps to improve the problem areas detected during your stay and will ensure that they don't reoccur. Despite your disappointment, we hope you will consider giving us another opportunity.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Paula

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 11 nov. 2023
Dear Paula,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a good experience during your stay with us. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're glad that we met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Aceptable

Erines

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Darle un poco más de condiciones a los baños a las recámaras
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent stay at our hotel. Your comments are very important in helping us improve our services and facilities. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Wilmarie Soto

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente lugar para quedarse. Ubicado en un lugar tranquilo y hermoso, un poco distanciado del Downton. Gracias a Lupe, por su amabilidad y estar atenta a nuestras necesidades.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 17 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay. Appreciate your nice comments about our team and hotel. Your compliments are not only rewarding but also inspiring. It is our pleasure that we were able to satisfy you. Our goal is to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service. We are looking forward to seeing you soon.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bueno

Erik Vazquez

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 31 oct. 2023
Dear Erik,Thank you for your excellent rating! We're glad to hear that you had a great experience during your stay with us. We hope to have the opportunity to host you again in the future. Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Mayra

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
That everything is very quiet and the staff are very friendly. Whenever we visit Chicago, we stay here. I come from Michigan
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 7 oct. 2023
Dear Mayra,Thank you for your positive feedback and your loyalty to our hotel when visiting Chicago from Michigan. We're thrilled to hear that you find our establishment quiet and that you appreciate the friendly staff. We take great pride in providing a welcoming and comfortable experience for our guests, and it's wonderful to know that you consistently have a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Moises

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 25 sept. 2023
Dear Moises,Thank you for the review and rating of 3 out of 5. Kindly give us some opinions, which can be useful for us to improve our hotel service from 3 to 5. We appreciate your feedback. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Camila

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 13 sept. 2023
Dear Camila,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Adela

Se hospedó 7 noches en julio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 sept. 2023
Dear Guest,I'm sorry to see that you rated your experience with 1 out of 5. If you have any specific concerns or feedback you'd like to share, please don't hesitate to let us know so that we can address any issues and work to improve our services. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to make your future stays more enjoyable.Sincerely,Hotel Manager

4/10 Malo

Ma

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza
The bathroom is dirty blood in the toilet the shower have hair breakfast area too
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 sept. 2023
Dear Guest,I apologize for the unsatisfactory condition you encountered in the bathroom and breakfast area during your stay. This is certainly not the level of cleanliness we strive for, and I understand your concerns.We take your feedback seriously, and I will ensure that our housekeeping and cleaning teams are made aware of these issues to prevent such occurrences in the future.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope you might consider giving us another opportunity in the future to provide you with a much improved stay.Warm regards,Hotel Manager

8/10 Bueno

Arnold

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Esta bonita
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 13 jun. 2023
Dear Arnold,Thank you for your wonderful comment. We are excited that your time with us was so amazing!Our team endeavors to go above and beyond to ensure a great experience for our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 Terrible

Kevin

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Reserve en un precio y me cobraron otro diferente al acordado
Respuesta de Hotel Manager., el 25 may. 2023
Dear Kevin,Thanks for sharing your thoughts about your stay. Based on your comments, We have personally taken action to investigate these claims. We take this very seriously and will take immediate action if necessary.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Guillermo

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Is to old
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 8 may. 2023
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are sorry that your stay was not as per your expectations. We have seriously taken note of your suggestion regarding upgrading the overall hotel and have forwarded it to management Hope your next stay will be a memorable experience. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Jeffrey A

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación es muy buena, pero el servicio no es muy bueno.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 19 abr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience. We appreciate your kind words about our location and apologize that our service did not meet your expectations. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our service for future guests. We hope that you will consider staying with us again and giving us the opportunity to provide you with a better experience. Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Francisco

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
La ubicación es buena La limpieza realmente es pésima la tina Tania demasiado pelos y los muebles sucios realmente mi abitacion Hera un desastre tuve que ir con mi esposa a un Walmart a comprar desinfectante y cloro para el baño
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 17 abr. 2023
Dear Francisco,Thank you for staying at our hotel. We are glad to know you liked the location. We are really sorry for the inconvenience caused to you as mentioned in your negative feedback and we assure you that we would definitely work on it and improvement can be seen during your next stay. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 Malo

Daniel

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
El agua de la alberca desagradable Los corredores sin limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 abr. 2023
Dear Daniel,We apologize for any inconvenience or discomfort caused during your stay with us. Please know that we take your comments very seriously, and we will be sure to address the issues you mentioned with our team. We understand that a clean and well-maintained pool is an important amenity for our guests, and we will do our best to ensure that the water is clean and safe for swimming. Additionally, we will make sure that our corridors are kept clean and tidy at all times. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services and facilities for all of our guests. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Manager

2/10 Terrible

Violeta

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy mal muchos Niños gritando, demaciado ruido y muy sucios los pasillos, la verdad, no fue de mi agrado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 28 feb. 2023
Estimada Violeta,Gracias por el comentario. Lamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya sido de su agrado. Tomamos muy en serio todos los comentarios de los huéspedes y utilizaremos sus comentarios para mejorar nuestros servicios para futuros huéspedes. Pedimos disculpas por cualquier inconveniente causado y esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro.AtentamenteGerente del hotel

10/10 Excelente

Miguel

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de jani, el 6 mar. 2023
Dear Miguel,Thank you for your feedback! We are glad that you found the service to be convenient. We strive to make our service as user-friendly as possible and are glad to hear that you experienced that!SincerelyHotel Manager

6/10 Aceptable

Ramon

Viaje familiar con niños
No le gustó: Condiciones de la propiedad
El hotel no esta en muy buenas condiciones...
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 29 oct. 2022
Dear Ramon,Thanks for the stay and the feedback. Guest comments are valuable inputs for us to better our services. Your observations will be taken for proper action. You can expect a further improved stay next time. We look forward to seeing you again soon. Sincerely,Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Vanesa

Se hospedó 3 noches en octubre de 2022

2/10 Terrible

Diana

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Bathroom and carpet so nasty, horrible service costumer. Bad experience in Chicago.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 27 sept. 2022
Dear Diana,Thank you for taking the time to give us your feedback. We apologize for the experience you had. The housekeeping staff was made aware of the complaints made regarding their work and instructed that the level of cleanliness would need to improve. We hope that you will choose to stay again so we may leave you with a more positive lasting impression.SincerelyHotel Manager

8/10 Bueno

Juan

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Victor

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Doy una recomendacion de 5 estrellas el trato fue muy el personal muy amable nada de buya todo muy calmado lo recomiendo
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 7 sept. 2022
Estimado Victor,¡Gracias por elegir nuestro hotel y por tomarse el tiempo para escribir una reseña! Estamos muy contentos de saber que disfrutó de su alojamiento. Nuestro hotel tiene como objetivo brindar una experiencia verdaderamente única, y estamos encantados de haber podido superar sus expectativas. Esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hotel en el futuro.SinceramenteGerente del hotel

8/10 Bueno

Cinthia carolina

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No esta tan malo, pero si falto un poco mas de limpieza en las habitaciones y el servicio estuve 3 noches y ni si quiera toallas limpias te llevan tuve que ir a pedirle toallas limpias
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 7 sept. 2022
Estimada Cinthia,Gracias por sus amables palabras y el tiempo que se tomó para compartirlas con nosotros. Es genial escuchar que ha disfrutado de su estadía con nosotros. Tenga la seguridad de que tomaremos sus comentarios para alentarlos aún más dentro del equipo a fin de garantizar el servicio de limpieza y una cálida bienvenida para su próxima visita. ¡Todo lo mejor y nos vemos pronto! Un cordial saludoSinceramenteGerente del hotel

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel un poco detereorado, la alberca con lama, apestaba, la habitación no contaba con plancha y pedí una a la recepción y jamás la trajeron, las sábanas de la cama fue lo único que si olían a limpio.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 22 ago. 2022
Dear Guest,Thanks for your stay and feedback and for telling us the positive and negative aspects. we apologize for the inconvenience. We shall work on priority to improve the said areas based on your observations. Guest feedback is important to us for betterment. Hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The person in the desk was very disrespectful not recommended
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 ago. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay. My apologies for the lack of professionalism with our staff. I understand the importance of staff hospitality and its impacts. We will investigate and deal with the concerned staff and manage them to become guest friendly. Hope you will give us another chance to serve you again. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Lauura

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Las instalaciones están en perfecto estado, todo funcional, y el personal amable.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 jul. 2022
Dear Guest, Thanks for the feedback. Appreciate your lovely comments about our team and service. Your compliments are not only rewarding but also inspiring. It is our pleasure that we were able to satisfy you. Our goal is to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service. We are looking forward to seeing you soon. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

William

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nothing
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 4 jul. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, that your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Cecilia

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, that your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Erika

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It seems that guests have been careless in there. I know it takes a lot to keep a place neat, we all should contribute to maintaining it clean. On the hand, having attention to detail could improve the service. It is a beautiful place though. I had to check out a night before because two out of three members of my family had a terrible scratch.
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2022
Dear Guest, it is disheartening to read that we did not live up to our usual standards, and we're truly sorry your stay was less than satisfactory. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Miguel

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Elida B

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 may. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay but sad to see the two stars. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Claudia

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Hace falta mas limpieza en el lugar
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 30 mar. 2022
Querido invitado, Gracias por tu reseña. Nos complace que haya disfrutado de su experiencia en su mayor parte. Pedimos disculpas por las deficiencias que hayamos podido tener durante su estancia con nosotros. Esperamos su próxima visita. Atentamente Gerente del hotel

10/10 Excelente

Alejandra

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El lugar muy bien muy amables recomiendo este lugar
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 17 nov. 2021
Querido invitado, Gracias por tomarse el tiempo para destacar a nuestro dedicado personal. Nos complace saber que disfrutó de nuestra cordial ubicación. Espero darle la bienvenida pronto. Atentamente Gerente del hotel

8/10 Bueno

Enrque

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

2/10 Terrible

MANUEL AMEHED

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel caro y sucio, todo huele a marihuana.
Muy mala experiencia, un hotel muy sucio, malo y caro. Hicimos chekc in xerca de las 9 de la noche y hasta que nos dieron las llaves de la habitacion nos pidieron esoerar una hora ya que aoenas estaban limpiando las habitaciones, regresamos a las 10 pm y aun no limpiaban la habitacion, nos la entregaron a las 11 de la noche pero olia bastanteva cigarro y marihuana.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 8 sept. 2021
Querido invitado, Agradecemos su reseña de nuestro hotel. Gracias por informarnos sobre las preocupaciones de limpieza de su habitación. Por favor acepte nuestras disculpas y estaremos consultando con nuestro personal para ver dónde nos equivocamos, ya que queremos que nuestros huéspedes tengan una excelente experiencia. Por favor, quédese con nosotros nuevamente para que podamos demostrarle que nos preocupamos. ¡Gracias! Atentamente Gerente del hotel

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Tenía mal olor el cuarto y las cobijas se veían sucias no tenía buen aspecto el lugar
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 10 ago. 2021
Querido invitado, Muchas gracias por los comentarios sobre su reciente estadía con nosotros. Lamento saber que su experiencia con nosotros no fue la que debería haber sido. He tomado sus comentarios y los he transmitido a nuestro departamento de limpieza en general y he hablado con el encargado de la habitación que limpia su habitación. Puedo asegurarle que la experiencia que tuvo no fue algo normal. Sé que no puedo cambiar tu experiencia con nosotros y lo siento. Quiero agradecerle por quedarse con nosotros y brindar los comentarios que hizo, sin importar lo difícil que sea de leer. Atentamente Gerente del hotel

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Pésima limpieza, el cuarto estaba sucio, paredes sucias, el baño lleno de moho, en general decepcionante estadía
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 7 ago. 2021
Querido invitado, Muchas gracias por los comentarios sobre su reciente estadía con nosotros. Lamento saber que su experiencia con nosotros no fue la que debería haber sido. He tomado sus comentarios y los he transmitido a nuestro departamento de limpieza en general y he hablado con el encargado de la habitación que limpia su habitación. Puedo asegurarle que la experiencia que tuvo no fue algo normal. Sé que no puedo cambiar tu experiencia con nosotros y lo siento. Quiero agradecerle por quedarse con nosotros y brindar los comentarios que hizo, sin importar lo difícil que sea de leer. Atentamente Gerente del hotel

8/10 Bueno

ISRAEL

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for giving the 8-star feedback. We apprehend that you had a good stay with amenities and services as you have not mentioned anything in detail. Guest reviews are important to us and please let us know if you found anything which needs to improve. Also, we look forward to your next visit. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

unique

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Security doors were broken little to no towels
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 10 may. 2024
Dear Guest,We apologize for the inconvenience caused by the broken security doors and the shortage of towels during your stay. Ensuring the safety and comfort of our guests is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations in these areas. Your feedback is valuable to us, and we will address these issues promptly to prevent any recurrence in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Aceptable

Jaxon

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
easy check in. the pool is outdated and there is no hot tub.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 10 may. 2024
Dear Jaxon,Thank you for your stay. We're glad to hear that you found the check-in process easy. However, we apologize for any disappointment regarding the pool facilities. We appreciate your feedback about the outdated pool and the absence of a hot tub. We'll take your comments into consideration as we strive to improve our amenities for our guests. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Jason, Oak Park

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I loved it
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 8 may. 2024
Dear Jason,Thanks for being a guest at our hotel. We're thrilled that you enjoyed your stay with us. Your review means the world to us! We look forward to welcoming you all back soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Leticia

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Room was very clean and bed was comfortable! We got the lush suite and it was so relaxing. Got a free late check out as well. Breakfast had good options.Only bad thing would be we were close to the pool so it was a little loud because of the kids but other than that everything was great!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 7 may. 2024
Dear Leticia,Thank you for your stay and feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay in our lush suite and found the room to be very clean and comfortable! It's fantastic to know that you appreciated the complimentary late check-out and the good breakfast options. However, we apologize for any inconvenience caused by noise from the nearby pool. We'll consider ways to mitigate noise for guests in rooms close to the pool area in the future. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Taryn

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The staff were GREAT to me and my friend and made our stay VERY comfortable! Our room was cheap and when our tv was messed up in the first room, they moved us to another room! Breakfast was great and FREE! Very quiet! My only cons were I wish the room in the pool were a little bit more clean but other than that! PERFECT!!!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 2 may. 2024
Dear Taryn,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that our staff made your stay comfortable and that you enjoyed the complimentary breakfast. We're glad we could quickly resolve the issue with your TV by moving you to another room. However, we apologize for any cleanliness issues you encountered with the room and pool. We will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We hope to welcome you back for another perfect stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Jacki

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 1 may. 2024
Dear Jacki,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

jennean

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I enjoyed my stay hotel was quiet and clean
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 30 abr. 2024
Dear Guest,Thank you for your wonderful comment. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We are privileged to serve clients like you. Compliments from guests like you motivate us further. Please do visit us again for a superior experience. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

melanie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I loved everything about it ! The only thing was when I went to purchase a water bottle, they were sold out. :/ Other than that it was an amazing experience, DEF RECOMMEND and will be coming back !
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 30 abr. 2024
Dear Melanie,We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay! It's great to know that you enjoyed everything about your visit, except for the sold-out water bottle. We apologize for any inconvenience this caused. Your recommendation means a lot to us, and we're looking forward to welcoming you back for another amazing experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Alexis

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 1 may. 2024
Dear Alexis,Thank you so much for the five-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager