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Opiniones de SureStay Plus Hotel by Best Western Plano

2.5 out of 5

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 464 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 273 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 122 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 76 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 67 de 1002 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

8.0/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Areli, Monett

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
todo muy bien
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Navin Kumar, el 31 ene. 2024
Dear Areli,Thank you for staying with us. We wish you see you soon again.Thank you Navin KumarGeneral Manager

8/10 Bueno

Eduardo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
people smoking outside the hotel
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Navin Kumar, el 23 oct. 2023
Dear Eduardo,Thank you for choosing our hotel. We appreciate your business.Smoking is prohibited anywhere inside the building, but guests are welcome to smoke outside. We apologize if this causes any inconvenience.We hope to see you again soon.Sincerely,

10/10 Excelente

Angelica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy amables
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Navin Kumar, el 18 sept. 2023
Dear Angelica, Thank you so much for writing a positive review about our hotel.We wish to see you soon again.Thanks

2/10 Terrible

Maria

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Navin Kumar, el 5 sept. 2023
Dear Maria,I am writing to you in response to your recent review of our hotel. I am sorry to hear that you had a negative experience during your stay.I understand that you were disappointed with our service. I would like to assure you that we take guest satisfaction very seriously and we are committed to providing a high-quality experience for all of our guests.I would like to invite you back to our hotel so that you can have a chance to experience our service again. I am confident that you will be more satisfied with your stay this time.Thank you for bringing these issues to my attention. I appreciate your feedback and I will use it to improve the quality of our hotel.Sincerely,

2/10 Terrible

Antonio

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
No hot weather
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Navin Kumar, el 4 sept. 2023
Dear Antonio,I am writing to apologize for the inconvenience caused by the lack of hot water in your apartment. We are working tirelessly to resolve the issue as soon as possible.The city office is closed for the long weekend, so we are unable to obtain the permit we need to fix the problem. However, our plumber is working around the clock to find a solution. We are also exploring other option.We understand that this is a frustrating situation, and we sincerely apologize for any inconvenience it has caused.Thank you for your understanding.Sincerely,

8/10 Bueno

gilbert

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Navin , el 13 ago. 2023
Dear Gilbert,We're so glad you chose to stay with us, and we appreciate your 4-star rating! We hope to see you again soon.Thank you

10/10 Excelente

Coromoto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Front Desk Staff SureStay Plano , el 30 may. 2023
Thank you for your stay.

10/10 Excelente

José

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy limpio y confortable el desayuno muy bien
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Jarah, el 29 jul. 2022
Thank You for your feedback..

10/10 Excelente

Bervely

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Management , el 11 may. 2022
Thank you Bervely for the Perfect 5/5 Review. we are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to host your stay once again!

10/10 Excelente

EDUARDO

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Management , el 11 may. 2022
Thank you Eduardo for the Perfect 10/10 Review. we are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to host your stay once again!

10/10 Excelente

Mario

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo fluido nada de complicaciones para la estancia
Se hospedó 4 noches en abril de 2022
Respuesta de Management , el 13 abr. 2022
Mario Muchas gracias por tomar tiempo de su dia en escribir un commentario en linea de su visita al hotel. Estamos contentos al saver que uds. pudo disfrutar su estancia, y es vienvenido al hotel a cualquier momento.

4/10 Malo

Erik

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Poco descanso , cuarto inundado
El cuarto sufría de encharcamiento ocasionado por una gotera del piso de arriba pedimos cambio de cuarto y no tenían disponibles , además el cuarto está ubicado a un lado de la estación donde se prepara el desayuno así que cada mañana a partir las 5 am se escuchaba las puertas y cacerolas de la preparación de dicho desayuno.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Management , el 1 abr. 2022
Thank you for taking the time to write a review on your recent stay at the hotel. I apologize for the issues you encountered with the leaking in your room. It is threw our guest feedback that we are able to evaluate the necessary changes needed at the property. Thanks again for your feedback.

10/10 Excelente

Erick

Se hospedó 8 noches en febrero de 2022
Respuesta de Management , el 13 mar. 2022
Thank you Erick for the perfect 10/10 Rating We are delighted to hear that you enjoyed your stay.

4/10 Malo

LUIS CARLOS

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
El servicio fatal, el elevador no servia, no hicieron limpieza a la habitación. Había una cucaracha en el baño! Las almohadas fatales viejas y con bolas. Me sorprendió que un hotel que está bien calificado tuviera tantas fallas. Nos habría gustado incluso haber cambiado de hotel porque fue muy desagradable
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Administración, el 22 feb. 2022
Gracias por tomarse el tiempo para calificar el hotel y escribir una reseña de su reciente estadía. Le pido disculpas por los problemas que encontró durante su visita, y es a través de sus comentarios que evaluamos los cambios necesarios que se deben realizar para brindar un mejor servicio.

6/10 Aceptable

JORGE L

Viaje familiar
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Sucio
Nos tocó cucarachas en el cuarto y una araña nos picó en la noche.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Administración, el 22 feb. 2022
Gracias por tomarse el tiempo para calificar el hotel y escribir una reseña de su reciente estadía. Le pido disculpas por los problemas que encontró durante su visita, y es a través de sus comentarios que evaluamos los cambios necesarios que se deben realizar para brindar un mejor servicio.

6/10 Aceptable

DAE OK, HUIXQUILUCAN

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Es que la locacion de este hotel es bunena para ir a otros lugares.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Administración, el 2 dic. 2021
Gracias Dae por la calificación. Estamos encantados de haber organizado su estancia y nos alegra que la ubicación del hotel satisfaga sus necesidades.

8/10 Bueno

MARCELA MARGARITA BRIBIESCA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
muy buen hotel pero olía mucho a humedad el elevador
Se hospedó 6 noches en octubre de 2021
Respuesta de Gerente, el 7 nov. 2021
Muchas Gracias Marcela por tomar su tiempo en escribir de su visita a el hotel, Vamos a tomar su comentrio sobre el elevador para ajustar la limpiesa y mejorar el olor. Nuevamente gracias.

10/10 Excelente

Yareli

Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management, el 31 oct. 2021
Thank You Yareli for the Perfect 10! we are delighted to have you as a guest, and you are welcome back anytime.

8/10 Bueno

EDUARDO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel
En general bien el hotel es, solo el desayuno un poco escaso
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management, el 30 oct. 2021
Gracias Eduardo por tomar su tiempo en escribir un comentario de su visita al hotel, estamos contentos de saber que disfruto su estancia. Voy a pasar sus comentarios a manejamiento del desayuno y si se queda en plano denuevo aqui usted es vienvenido!

10/10 Excelente

Julissa

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Un hotel muy limpio y buena cama
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Manejamiento, el 8 oct. 2021
Muchas gracias por escojer el Hotel Magnuson para su estansia en plano, estamos muy felizes en oir que difruto su recamara.

10/10 Excelente

Ruben

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Management, el 8 sept. 2021
Thank you Ruben for your perfect 10! we are thrilled that you enjoyed your stay.

6/10 Aceptable

Armando

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le quedaba otra vez
El hotel está viejo, las alfombras muy sucias, no hay jabón, las toallas rotas, la tina del baño súper resbalosa, en fin muy viejo sin mantenimiento y el personal de la recepción de la recepción de la noche muy grosero
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Administración, el 28 jul. 2021
Armando ante todo, me gustaría agradecerle por tomarse el tiempo para informarnos sobre su reciente estadía en Magnuson Hotel Park Suites. Lamentamos los inconvenientes que experimento durante su estadía, y es a través de sus comentarios que evaluamos las modificaciones necesarias a nuestro servicio que nos permiten brindar una mejor experiencia a nuestros valiosos huéspedes.

10/10 Excelente

JUAN

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de JR, el 30 jun. 2021
It was great to see you and your family! Thank you for the PERFECT 10 we work very hard for it!!! Hope to see you again soon and safe travels!!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El desayuno no me gusto
Se hospedó 6 noches en junio de 2021
Respuesta de Gerente, el 22 jun. 2021
Muchas Gracias por tomar su tiempo en dejar un buen comentario de su visita al hotel. Esperemos veerla/o en el hotel de nuevo.

8/10 Bueno

JUAN

Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de JR, el 16 jun. 2021
Thanks!! Your review will be shared to all staff. I will also post this to our communication wall. Thank you so much for taking the time to give our hotel a review. It is guests like yourself that make the job more enjoyable!! Once again, Thank you!

8/10 Bueno

Samuel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de JR, el 26 may. 2021
Thanks!! Your review will be shared to all staff. I will also post this to our communication wall. Thank you so much for taking the time to give our hotel such a prestigious a review. It is guests like yourself that make the job more enjoyable!!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es un lugar práctico, tiene los servicios necesarios para una estancia de negocios. El sábado el desayuno estuvo muy escueto, pues no hubo comida caliente y prácticamente fue café, pan y fruta. Podría no haber sido tan sencillo. Me volvería a hospedar ahí sin duda para una estancia corta y de negocios
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de JR, el 21 may. 2021
We are thrilled to have you as part of the Magnuson Hotel Park Suites PLANO TEXAS family! Thank you for sharing your kind words with us. This is incredibly helpful. I wanted to let you know we've taken the good and the bad elements you've mentioned in your review to heart. I also want to thank you for your feedback and criticisms. We're planning on making some internal changes based on your recommendations.

6/10 Aceptable

Luis

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de JR, el 6 abr. 2021
Thanks!! Your review will be shared to all staff. I will also post this to our communication wall. Thank you so much for taking the time to give our hotel a review. It is guests like yourself that make the job more enjoyable!! Once again, Thank you!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2021
Respuesta de JR, el 9 abr. 2021
We are thrilled to have you as part of the Magnuson Hotel Park Suites PLANO TEXAS family! Thank you for sharing your kind words with us. It means the world to us and to our entire team! We look forward to serving you again soon!

8/10 Bueno

Eduardo Francisco

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien
Muy bien
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de JR, el 26 feb. 2021
Thanks!! Your review will be shared to all staff. I will also post this to our communication wall. Thank you so much for taking the time to give our hotel such a prestigious a review. It is guests like yourself that make the job more enjoyable!!

8/10 Bueno

GERARDO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de JR, el 14 sept. 2020
We're happy you had a fantastic time with us! Thanks for your trust, we're thankful for amazing Guests like you! We hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Socorro

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de JR, el 31 jul. 2020
Dear Socorro, Thank you for the PERFECT 10! Hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bien amplio, limpio ,tranquilo, muy seguro. Gracias
Se hospedó 3 noches en julio de 2020
Respuesta de JR, el 17 jul. 2020
Tu comentario es amable! ¡Disfrutamos verte! De nuestro equipo aquí en Magnuson Hotel Park Suites PLANO Texas, todos apreciamos sus comentarios positivos. Visita de nuevo pronto y un viaje seguro!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en febrero de 2020
Respuesta de JR, el 25 feb. 2020
Thank you for your review!! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de JR, el 24 dic. 2019
Dear Guest. I appreciate your feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us.

10/10 Excelente

Samae'

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very nice and clean
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 13 may. 2024
Dear Guest,It's fantastic to hear that you found our hotel to be very nice and clean. Maintaining a pleasant and hygienic environment for our guests is something we take pride in. Thank you for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another great stay.

6/10 Aceptable

Sasha

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
It’s a good place to stay rooms are spacious nice people It’s in a nice location far enough out that it’s not too noisy, but easily accessible to where you wanna go. It could use a little fixing up in some areas
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 4 may. 2024
Hi Sasha,We greatly appreciate your business, and your feedback holds immense value to us. Sharing your positive experiences and suggestions for improvement enables us to deliver an even better experience for you and all our future guests. We look forward to welcoming you back soon, and thank you for choosing us as your destination of choice.

10/10 Excelente

Gewnett

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great breakfast. Friendly help.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 21 abr. 2024
Dear Guest,I am delighted you enjoyed our breakfast offerings and experienced friendly service during your stay. Thank you for your kind words! We look forward to serving you again soon.

8/10 Bueno

Krystina

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Got a good deal for a decent quality room. The area is quiet and the rooms are cozy. The comfy bed and blackout curtain combo definately kept me well rested. The only flaw is that I had requested room service once, but never got any. There is a decent gym, clean pool, and the front desk has food, as well as a refrigerator full of drinks (juice, soda, water, wine, beer). Breakfast was decent and they have awesome bacon.
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 16 abr. 2024
Hi Krystina,Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that you found our rooms cozy, the bed comfortable, and the blackout curtains effective for a good night's sleep. We appreciate your feedback regarding the room service and will address this with our team to ensure better service in the future. It's great to hear that you enjoyed our amenities such as the gym, pool, and front desk offerings. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience!

2/10 Terrible

Jay

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I did not enjoy my stay at all. I spent $360 and the first night the room had NO A/C so I slept in a hot room. And I have a pregnant wife. The staff would not move me until 2 days later. I never got fresh towel until day 4 of my 5 night stay. I was told “it will be 40 more mins” or “come back at noon” every day until I found the housekeepers and asked myself. I would like to be refunded my money but the best western only offered me $50 of a gift card and did not understand my situation at all. Terrible service all around.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 16 abr. 2024
Hi Jay,Thank you for taking the time to tell us about your experience. We regret your stay wasn't as per your expectations. We have relayed your concerns to the management and highly recommend you call the property for resolution. We hope to serve you better next time.

8/10 Bueno

Wyatt

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Staff was great and very kind and helpful. I did find a cockroach in my room however. Notified the front desk and was told higher up would be notified and pest control would be done the next day.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 14 abr. 2024
Hi Wyatt,We are glad to hear that our staff provided great service during your stay and addressed your concerns promptly. We take reports of pests very seriously and have taken immediate action to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

2/10 Terrible

Patricia

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The toilet did not work and the place was dirty and smelled like stale cigarettes. The front desk was aware of tthe yoilet and did nothing.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 12 abr. 2024
Hi Patricia,Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the non-functioning toilet and cleanliness issues. This falls short of our standards, and we'll investigate this matter with urgency. Rest assured, corrective measures will be taken to ensure this doesn't happen again.

4/10 Malo

Ashley

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 12 abr. 2024
Hi Ashley,Our goal is to ensure that all of our guests have a positive experience, and we are disappointed to hear that we fell short in your case. If you could provide more details about your disappointments, we would greatly appreciate it. This will enable us to make the necessary improvements to ensure that our future guests have a better experience.

8/10 Bueno

Paul

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Great location for our needs. Average facilities, great breakfast, clean, carpeting should be replaced soon.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 4 abr. 2024
Hi Paul,We were so thrilled to have you with us. Although your overall stay was pleasant, we appreciate you highlighting areas we can improve. We have shared your feedback with our team. Next time you're in town, count on us again for an even better experience.

10/10 Excelente

Anai

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 5 abr. 2024
Hi Anai,It was a pleasure having you as our guest at our property. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.

6/10 Aceptable

Christie Fedilis

Viaje familiar
they need to update their elevator.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 4 abr. 2024
Hi Christie,Thank you for your feedback. We appreciate your suggestion regarding updating our elevator, and we will share your feedback with our team to make the necessary improvements. Your input is valuable to us, and we hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

8/10 Bueno

Michael

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very friendly staff...ladies at the front desk were engaging , large room. The breakfast wasn't the greatest, but hay its free.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 1 abr. 2024
Hi Michael,Our team is committed to providing excellent service and ensuring your comfort during your stay. We're glad you found our staff friendly and engaging, and we appreciate your positive feedback about the spacious room. While we strive to make our complimentary breakfast enjoyable, we apologize if it didn't meet your expectations. Your satisfaction is important to us, and we'll use your feedback to improve.

8/10 Bueno

Chester

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Breakfast was the weakest facet of the stay. All else was very good. Staff was pleasant, on top of details and accommodating
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 1 abr. 2024
Hi Chester,We are glad to hear that you had a very good experience overall and found our staff pleasant, detail-oriented, and accommodating. However, we apologize for any shortcomings with our breakfast. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our offerings in that area.

2/10 Terrible

Yasamin

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Not a good experience
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR, el 12 mar. 2024
Dear Guest,It is disheartening to read your opinion about our hotel. We apologize for the inconvenience you faced. Please let us know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.

4/10 Malo

Maryam

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The AC was just blowing air, not cooling the room . the room was hot/humid even though the temp reader on AC was saying 60. The noise, I felt i was living in apartment. I could hear children running loudly in the room above us. The breakfast was average
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Navin , el 10 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your recent stay experience. We sincerely apologize for the shortcomings you encountered with the air conditioning, noise level, and breakfast quality.We understand how frustrating it is to have an inoperable AC unit, especially in a hot and humid environment. We take guest comfort very seriously and will be following up on your room to ensure a thorough inspection and maintenance of the AC unit.Regarding the noise, we strive to provide a peaceful environment for all guests. We apologize that you were disturbed by the noise from the room above. We will be reviewing our guest courtesy protocols to further address noise concerns.Breakfast is an important part of our guest experience, and we're disappointed to hear it fell short of your expectations. We'd appreciate any specific details you'd be willing to share about the breakfast so we can improve our offerings.Thank you again for your feedback. We value your business and hope to provide you with a much better experience next time.Sincerely,Navin KumarGeneral ManagerSureStay Plus Plano