Exterior

Opiniones de Motel 6 Aurora, CO - East Aurora

2 out of 5
Motel 6 Aurora, CO - East Aurora
14031 E Iliff Ave, Aurora, CO

Opiniones

6.6
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 273 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 226 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 178 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 122 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 201 de 1000 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

7.6/10

Servicio y personal

6.2/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

6.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Eric

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Just make sure is more clean
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Omar

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent service.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Omar,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Elfego

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hi
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Elfego,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Jorge

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Habitaciones e Instalaciones Limpias. El personal de Front Desk no es muy amable ni simpática, no atendio una solicitud de cambio del Secador de Cabello que estaba dañado en la habitacion.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hola Jorge, Estamos muy agradecidos por compartir tu comentario con nosotros. Estamos muy contentos de que haya tenido una excelente estadía y agradecemos sus amables palabras con respecto al excelente servicio brindado por nuestro personal. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida pronto para otra experiencia agradable. ¡Buen viaje!Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Omar

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent service.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Omar,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Andy

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

IVANZHITO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy bien gracias
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 3 abr. 2024
Hi Ivan, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

4/10 Malo

Cindy

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No like
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 19 mar. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Ruendy

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Well, apparently it is a new building but inside it is terrible and it smells ugly the rooms of the room are very dirty everything in general is very dirty they don't check the back doors and all night people come and go from there
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 mar. 2024
Hi Ruendy,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Jesus

Se hospedó 2 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Gonzalo

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

2/10 Terrible

Cristian

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Terrible
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Support, el 31 oct. 2023
We are deeply sorry for any inconvenience you may have encountered, and we want to assure you that your feedback is of utmost importance to us.

10/10 Excelente

Cruz

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest support, el 18 oct. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback.

2/10 Terrible

Jaqueline

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
I made a reservation there to pay at the hotel whenever i arrived and they cancelled just exactly when I arrived didn’t want to help they were very rude disgusting place to stay very racist do not recommend to stay in this place
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Management, el 23 may. 2023
Good Afternoon Jacqueline, I do apologize for any inconvenience you may have experienced. No reservation is cancelled prior to 6pm. Reservations are cancelled however if it is after 6pm with no payment. Although your reservation was cancelled, you still have the opportunity to be checked in at the front desk with payment. Once again, it is my sincerest apologies for any inconveniences this may have caused.

2/10 Terrible

Veronica

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La limpieza fatal, el olor de las habitaciones horrible, en el ascensor me quedé encerrada dos veces.. y el aire acondicionado muy malo
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 8 feb. 2023
Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y nos disculpamos por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.nancy y.#equipo6

2/10 Terrible

Juan Carlos

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Estuvo mal simplemente porque no había ninguna reservación, nos tocó reservar otro hotel en otra pagina… que mal servicio el de ustedes….
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 4 nov. 2022
Estimado Juan,De parte de todos en Motel 6, nos gustaría disculparnos por cualquier error de nuestra parte que pueda haber causado problemas con la reserva o una estadía menos que perfecta.

8/10 Bueno

Carlos

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

zuzeth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo estuvo excelente
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Nancy Y., el 30 ago. 2022
Gracias por compartir su evaluación. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima, te dejaremos la luz encendida!nancy y.#equipo6

2/10 Terrible

Ana Griselda

Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 4 nov. 2022
Dear Ana,From everyone at Motel 6, we’d like to apologize for any error on our part that may have led to reservation issues or a less than perfect stay.

4/10 Malo

marlyn

Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Nancy Y., el 30 ago. 2022
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Fidel

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 4 nov. 2022
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.

8/10 Bueno

Rubicel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 4 nov. 2022
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.

2/10 Terrible

Leonardo

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020

8/10 Bueno

José

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
FUE BUENA
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 oct. 2020
Hola José, Gracias por calificar positivamente su estadía !! Lilith # Team6

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
The only thing bad of this is the hotel permit dogs can stay in
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

10/10 Excelente

alex

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena hubicacion, muy limpio y cerca de todo.
Excelente!!! Lo recomiendo. El staff muy amable y pendiente de que todo este bien con el cliente.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018

6/10 Aceptable

Storm

No le gustó: Servicio y personal
I was impressed with the convenience of getting aroud to places to get food.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 may. 2024
Hi Storm,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6

8/10 Bueno

John

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

2/10 Terrible

gerrad

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was very Nice thank you. When upon entering our room, there was loose hairs on our pillows, in our bed, on our towels and in the shower. Arguments breaking out in the hallways leading to outside in the early morning. We came down to aurora for my husbands surgery. That was on the 10th. Again the staff at the front desk very nice thank you. But we will not return at this location.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 may. 2024
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Jessica

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No security, rooms were filthy and disgusting, hair on pillows and bed, missing duvet, not able to control air... Was just a terrible experience overall, not safe
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 may. 2024
Hi Jessica,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Cole

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Julie

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I loved the Convenience of being right off the highway and close to all the good Stores for shopping and food. Everything was super clean in the service very nice.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 15 may. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Angela

Le gustó: Servicio y personal
It was okay
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 15 may. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Angela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The manager, front desk, housekeepers, property manager, everyone working here at this hospital is incredibly kind. There are specific rules in place to keep the customers who are paying for rooms in the hotel, safe. I will say, that there is quite a Of homeless people hanging out around the property. And dealing and using drugs as well. But, the hotel does its absolute best to show human kindness to those Who are homeless, and maintaining the safety of those who are staying in the hotel.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 15 may. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

2/10 Terrible

Kimmy

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
SO UNSAFE!! It’s a shame the area is beautiful but don’t let it fool you. When the sun went down, our came all the goonies. People gathering outside of the hotel, mostly people living in the hotel also. Trash left outside and inside the hotel. The lock code entrance had been removed and door clearly kicked in. The smell of weed not just outside but inside the building was horrendous.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 15 may. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

4/10 Malo

Scott Andrew

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Spent two nights in a room with no heat during a snowstorm.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Scott Andrew,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Peggy, Aurora

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was awesome and very helpful.
Se hospedó 28 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Peggy, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Cameron

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The staff is unprofessional
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Cameron,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Stacy

No le gustó: Servicios
No breakffast
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Stacy,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Brandon, Webster

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Being double charged for a room.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Brandon,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

mary

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The stay was not bad i only had one complaint which didn't have to do with the place or people working there. They had to move me to a different room because inconsiderate people that could not obey the rules and not smoke their pot in their room. Which gave me a migraine. I take medication for migraines so i haven't had one in years and i was a little angry that i ended up having one because of that. Other then that is was just a nice stay
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 30 abr. 2024
Hi Mary, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Kelly

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice place, but had to put up with alot of human noise, dogs barking due to owners leaving them unattended. Wont ever stay there again
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 17 abr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Seare

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The place is good, the room is clean, and everything is nice.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 abr. 2024
Hi Seare,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

10/10 Excelente

wilma

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was very friendly and helpful
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 abr. 2024
Hi Wilma,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Namahjae

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Mirline

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 26 mar. 2024
Hi Mirline,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Caren

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 mar. 2024
Hi Caren,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Mirline

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 mar. 2024
Hi Mirline,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Barry

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great people
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 26 mar. 2024
Hi Barry, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6