Exterior

Opiniones de NH Düsseldorf City

4 out of 5
NH Düsseldorf City
Koelner Str. 186-188, Düsseldorf, NW

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 324 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 453 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 146 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 54 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 23 de 1000 opiniones" "

8.4/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.0/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Lorena

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Clean, comfortable beds, white clean bed sheets, free ok wifi, nice staff. Very close entrance to the sub, so very accesible. Nice neighborhood…. But, no smart TV, so be ware, that ideally one has to bring some cable adapter to see movies or shows from personal celular or tablet… on holidays no restaurant service, they sell at the lobby, drinks and snacks from third party though. breakfast (if not included in your room, kind of expensive).
Se hospedó 22 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 10 ene. 2024
Dear Lorena,thank you very much for your positive review after staying with us!Good to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Juan pablo Carvajal

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 17 nov. 2023
Dear Juan,thank you very much for your positive review after staying with us! Good to hear that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards,

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
La habitación es grande pero con suelo de moqueta y pasé mucho frío. La calefacción era con aire caliente y no Iba bien
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Deputy Manager, el 21 dic. 2021
Dear Guest, thank you very much for your review after staying with us! We regret that our heating was not probably working. We hope we will see you again. Kind regards,

10/10 Excelente

Johanna

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Devolución de segundo cargo
Hola! Hice esta reservación con ustedes el 07 de octubre para el hotel NH Düsseldorf y en mi cuenta bancaria aparecen 2 cargos, me gustaría saber que tengo que hacer para tener la devolución del pago duplicado para el mismo hotel, las mismas fechas. Ya hablé con el hotel y me dice que ellos solamente recibieron un pago. Quedó atenta a la respuesta Saludos Johanna Hess
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021

8/10 Bueno

José Antonio

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Relativamente bien
Hotel grande, con personal amable (algunos hablan español, algo que es de agradecer)., bien ubicado (cerca de metro, y a unos 10 minutos andando de la estación principal de tren). Como alternativa al desayuno del hotel, enfrente hay una panadería - cafetería con buen surtido. La pega que le vimos es el ruido de algunos huéspedes, que llegaron a altas horas de la noche dando voces en el pasillo, durante un buen rato, sin que nadie de la recepción lo evitará.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de deputy manager, el 18 dic. 2019
Dear José, thank you very much for your positive review after staying with us! Good to hear that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards,

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y servicios
No room service, poor laudry service. For a 4 star hotel in dusseldorf during expo charging these prices... a lot more is to be expected.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2019
Respuesta de deputy manager, el 22 oct. 2019
Dear Guest, we regret that you were not satisfied during your stay with our service. We shared already your feedback with our team. Thank you to give us the chance to improve daya by day. Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Opción útil y bien situada
Una buena opción para visitar la ciudad, y que además está muy cerca de las estaciones de trenes y autobuses, por lo que los desplazamientos por la comarca, son fáciles.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de deputy manager, el 26 abr. 2019
Dear David, thank you very much for your positive review after staying with us! Great to hear that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en febrero de 2019
Respuesta de deputy manager, el 1 abr. 2019
Dear Guest, thank you very much for your super rating after staying with us! We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Viviana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de deputy manager, el 18 mar. 2019
Dear Viviana, thank you very much for your positive review after staying with us! Great to know that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards

10/10 Excelente

domingo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
FABULOSO
UNA ESTANCIA MUY BUENA, NOS ENCANTA ESTE HOTEL

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel funcional
Hotel cómodo, bien situado y funcional como todos los NH.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017

10/10 Excelente

VICTOR

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel limpio y cómodo. Buena atención.
Bien, excelente ubicación para los metros.

10/10 Excelente

Lina Maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación.

8/10 Bueno

alberto

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

Juan José

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

Juan José

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

JOSE IGNACIO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
estado bien y comodo
Atención y servicios muy bien

10/10 Excelente

Lara Selin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Wir waren für den Kurztrip nach Düsseldorf rundum zufrieden.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 13 may. 2024
Liebe Lara,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal mit besten Grüßen,

10/10 Excelente

Nadine

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Wir waren nur eine Nacht. Da wir Karten für das Capitol hatten. Man konnte es gut zu Fuß erreichen. Daher alles was wir wollten
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 13 may. 2024
Liebe Nadine,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal mit besten Grüßen,

10/10 Excelente

Cathrin

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tolles Hotel, sehr nettes Personal große Zimmer gemütliche Betten.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 13 may. 2024
Liebe Cathrin,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal mit besten Grüßen,

10/10 Excelente

Graham

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The Hotel is great value for money and rooms, bar and staff are all exemplary. The walk to the station doesn’t always feel the safest but there is a U Starion opposite for easy access into the old town.. which is a long walk. All in all an excellent place to base yourself, especially as we were using the train a lot to get around the region.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 may. 2024
Dear Graham,thank you very much for your positive review after staying with us!Good to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Sarah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 may. 2024
Dear Sarah,thank you very much for your nice rating after staying with us!Good to see that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

10/10 Excelente

Amalie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 may. 2024
Dear Amalie,thank you very much for your very positive rating after staying with us!Good to know that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

4/10 Malo

mahzad

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No cofee maker in room although it wasmentioned in reservation. Air condition didn't work through ro was changed
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 27 mar. 2024
Dear Mahzad,thank you for your stay at the NH Düsseldorf City and furthermore for your comment about our service. We regret that you were not satisfied during your stay. Your remarks we have already shared with our team. Thank you to give us the chance to improve day by day. Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards

2/10 Terrible

Debruyn

Viaje familiar
It’s the worse NH I have ever stayed, the room, the food and one of the waitresses at the restaurant was all together terrible. I will never stay there again.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 27 mar. 2024
Dear Debruyn,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. Your feedback is important to us, as this is the only way we can constantly review and improve our service. We are very sorry that you were not satisfied during your stay at our hotel. I have already shared your comments with our team, we would like to apologize for the inconvenience caused and would be very happy if you would give us another chance to convince you of our product and service. Kind regards

4/10 Malo

??

Viaje familiar
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
ホテルのWi-Fiがフロントでは繋がり部屋に入ると切断されてしまいを繰り返し。Wi-Fiが繋がらないと何も出来ないじゃあないかとフロントに訴えても I am sorry for your inconvenience. 実際、フロントとしては何も出来ないのでしょうが、全館無料Wi-Fiを売りにしているホテルのはずなので、評価を下げました。
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 20 mar. 2024
Dear ??,thank you very much for your honest review after staying with us! We only offer free Wi-Fi and we will handover your feedback to our provider so that they can proof their system. We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Jonas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 20 mar. 2024
Dear Jonas,thank you very much for your very good rating after staying with us! Good to know that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Bastian

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sehr freundliches Personal, ausgezeichnetes Frühstück, nur das Zimmer war sehr muffig und die Luft schlecht
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 15 mar. 2024
Lieber Bastian,vielen Dank für Ihre gute und ehrliche Bewertung und das wertvolle Feedback. Es gibt uns die Möglichkeit uns stetig weiter zu entwickeln und zu verbessern. Mit unserem Housekeeping Manager und Team werden wir über ihr Feedback sprechen. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch auch insoweit überzeugen zu können. Mit freundlichen Grüßen

8/10 Bueno

Alexander

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sehr zuvorkommendes und nettes Personal an Reception. Sonst alles ok.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Lieber Alexander,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal mit besten Grüßen,

6/10 Aceptable

Noriko

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Dear Noriko,thank you for your stay at the NH Düsseldorf City and furthermore for your rating about our service. We regret that you were not satisfied during your stay.Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards

8/10 Bueno

Klaas

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Metro close by, parking under the hotel, view over the city, modern looking. Cultural diverse location with good food.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Dear Klaas,thank you very much for your positive review after staying with us!Good to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards

8/10 Bueno

Helmuth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Dear Helmut,thank you for your stay at the NH Düsseldorf City and furthermore for your rating about our service. We regret that you were not satisfied during your stay. Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards

10/10 Excelente

Mayumi

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Dear Mayumi,thank you very much for your amazing score after staying with us!Good to know that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Joachim

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 6 mar. 2024
Dear Joachim,thank you very much for your positive rating after staying with us!Good to see that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

10/10 Excelente

alessandro

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 31 ene. 2024
Dear Alessandro,thank you very much for your great score after staying with us! Good to see that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Dario

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Zimmer sauber aber schon etwas in die Jahre gekommen. Leider nicht mal ein Wasserkocher im Zimmer Nähe zur UBahn sehr gut Personal sehr freundlich
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 31 ene. 2024
Lieber Dario,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Einen Wasserkocher hätten wir ihnen gerne auf Anfrage in ihr Standard Zimmer gebracht. Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen und senden beste Grüße,

10/10 Excelente

Mustafa

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 31 ene. 2024
Dear Mustafa,thank you very much for your amazing rating after staying with us!Good to know that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards, OliverDeputy Manager

6/10 Aceptable

Dennis

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Wir haben jedes Mal mehr als 145 Minuten auf den Aufzug gewartet - der ist so unglaublich schlecht Programmiert, eine Zumutung. Im Bad sind die Fugen schimmelig - aber ansonsten passt alles.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 31 ene. 2024
Lieber Dennis,vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung und das wertvolle Feedback. Es gibt uns die Möglichkeit uns stetig weiter zu entwickeln und zu verbessern. Mit unserem Aufzugsbetreiber OTIS werden wir über ihr Feedback sprechen. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch auch insoweit überzeugen zu können. Mit freundlichen Grüßen

6/10 Aceptable

Knut Johan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 31 ene. 2024
Dear Knut,thank you very much for your positive review after staying with us. We hope we will see you again. Kind regards,

10/10 Excelente

Rebecca

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 23 ene. 2024
Dear Rebecca,thanks for staying with us at the NH Düsseldorf-City.It is a pleasure for us to see your great rating.We are all really happy to made your stay at Düsseldorf a memorable one.I hope we will see you again.Best regards.

4/10 Malo

Laura

Viaje en grupo
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Einchecken war schon schwierig, die Dame am Empfang war leicht überfordert, wollte dann auch nochmal den Buchungspreis verlangen obwohl bereits vorab bezahlt wurde. Bei 3 Personen 1 Zimmerkarte und man benötigt eine zimmerkarte für Licht und Lüftung. Dann Eiskaltes Zimmer (defekte Lüftung) bei -10 grad draußen...unhöfliche Reaktion auf Beanstandung, nur nach mehrfacher bitte ein neues Zimmer erhalten. War dann zwar nur noch ein ganz kleines Zimmer aber die Heizung ging. Sehr kleines Badezimmer. Frühstücksbuffet war provisorisch in Seminarräumen aufgebaut... Auswahl war i.O. Eingangshalle sieht sehr einladend aus - aber das Personal und die Zimmer lassen doch ein wenig zu wünschen übrig.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 23 ene. 2024
Liebe Laura,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Haus zu bewerten. Ihr Feedback ist uns wichtig, denn nur so ist es uns möglich unseren Service stetig zu prüfen und zu verbessern. Wir bedauern es sehr, dass Sie während Ihres Aufenthaltes in unserem Haus nicht zufrieden waren. Ihre Ausführungen habe ich bereits mit unserem Team geteilt, für die entstandenen Unannehmlichkeiten möchten wir uns entschuldigen und würden uns sehr freuen, wenn Sie uns eine erneute Chance geben würden, Sie von unserem Produkt und Service zu überzeugen. Mit freundlichen Grüssen

10/10 Excelente

Damla pinar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 23 ene. 2024
Dear Damla,thank you very much for your amazing score after staying with us! Great to know that you enjoyed your stay with us. We hope we will see you again. Kind regards

8/10 Bueno

Dian, Leiden

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Het was een prima hotel, goed ontbijt en de kamer was ook prima.. Ivm de kerstmarkten was het echt helemaal vol geboekt.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 19 ene. 2024
Dear Dian,thank you very much for your positive review after staying with us!Good to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards

10/10 Excelente

Kirsten

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Das Hotel ist in allen Belangen zu empfehlen.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 16 ene. 2024
Liebe Kirsten,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis zum nächsten Mal mit besten Grüßen,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Badezimmer war ein wenig staubig...
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 16 ene. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre gute Bewertung und das wertvolle Feedback. Es gibt uns die Möglichkeit uns stetig weiter zu entwickeln und zu verbessern. Mit unserem Housekeeping Manager und Team werden wir über ihr Feedback sprechen. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch auch insoweit überzeugen zu können. Mit freundlichen Grüßen

8/10 Bueno

Dave

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Deputy Manager, el 10 ene. 2024
Dear Dave,thank you very much for your positive rating after staying with us! Good to see that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

8/10 Bueno

Gijs

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 10 ene. 2024
Dear Gijs,thank you very much for your positive review after staying with us!Good to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again. Kind regards,

4/10 Malo

Szymon

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 10 ene. 2024
Dear Szymon,thank you for your stay at the NH Düsseldorf City and furthermore for your honest rating. Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards

4/10 Malo

Martijn

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Hotel stond onder het water, en hebben betaald voor ontbijt wat er uiteindelijk niet was. Ik hoop op geld terug voor in ieder geval het ontbijt
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Deputy Manager, el 10 ene. 2024
Dear Martijn,thank you for your stay at the NH Düsseldorf City and furthermore for your comment about our service. We regret that you were not satisfied during your stay. Your remarks we have already shared with our team and we will proof the payment of the breakfast and afterwards we will refund you the breakfast costs. Thank you to give us the chance to improve day by day. Looking forward to welcome you back at the NH Hotel Group. Kind regards