Vista al agua

Opiniones de Aria

Aria
North Beach Eilat, Eilat

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 68 de 142 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 32 de 142 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 20 de 142 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 8 de 142 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 14 de 142 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.2/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

7.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Guillermo, Huntington Park

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hotel muy bonito, a unos metros del mar rojo, la comida exelente.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Lilach Cardona , aria operational reception Manage, el 17 mar. 2023
Garsias por el interview,

6/10 Aceptable

Ema

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Hotel bien situado remodelado
En general hotel está remodelado pero está descuidado
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de ARIA, el 14 feb. 2023
Thank you for choosing AriA eilat. We would be delighted to host you again among our returning guests. Kind regards,Merav Shalom PR ManagerAriA Eilat

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Beautiful service, in a beautiful location.
Our room hasnt been renovated yet, but was a good size with great balconies with stupendous views. Service is AMAZING! To a person, every single employee we encountered was pleasant, helpful and made the whole stay very enjoyable. They responded immediately for questions we had. They sent help within minutes to reset the safe. We have food allergies and we graciously given alternatives. The dining hall is very well run with none of the frantic feelings I've encountered in past trips to Eilat. Fresh, abundant food.
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Lev - Guest Relations Manager, el 1 ago. 2023
Thank you for choosing your vacation at the Aria Hotel and thank you for your time in writing positive feedback. We invest resources to give our guests an enjoyable vacation. I was glad to read that your vacation was to your satisfaction. We will be happy to host you again on your next vacation. Best regards, Lev - Guest Relations Manager.

2/10 Terrible

Yaron

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Peter

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Beautiful, comfortable hotel.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Lilach cardona , aria operational reception Manage, el 17 mar. 2023
,thank you for the review, lilach

8/10 Bueno

simone

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2023

4/10 Malo

Or

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de ARIA, el 14 feb. 2023
אורחים יקרים,תודה שבחרתם במלון אריאה.אנו משקיעים רבות באירוח אישיכדי להעניק לאורחינו חופשה מהנה והשירות לנגד עינינו.ולכן, צר היה לי לקרוא שחופשתכם במלוננו לא תאמה את ציפיותייך.נשמח לארח אותך שוב בחופשתך הבאה.בברכה,מחלקת קשרי אורחים.

10/10 Excelente

Tally

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Aviel

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Merav, el 13 nov. 2022
We wish to thank you for choosing to stay at Aria and we look forward to hosting you.

2/10 Terrible

Sapir

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

8/10 Bueno

Nitsan

Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Ron

Se hospedó 4 noches en agosto de 2022

4/10 Malo

Ilana

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

clemi, brooklyn

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing place
Se hospedó 3 noches en julio de 2022

6/10 Aceptable

tal

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Leo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente . Ótimo lugar com deck sobre o mar com l
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Terrible condition
Room was not clean and in terrible condition. Windows had clearly not been cleaned in a long time. Toilet barely flushed and the sink did not drain.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

10/10 Excelente

Randall, Falls Church

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Aria is right on the ocean with most room having an ocean view. There is a boardwalk with easy access to all the fun and shopping of Eilat. The buffet breakfast was phenomenal. Were six, and several also had massages at the spa and/ or went scuba diving. A vacation well worth the price!
Se hospedó 3 noches en abril de 2022

6/10 Aceptable

John

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Told I had an upgrade. Nice start until the air conditioner kept me awake! The noise was unbearable. I had told the front desk. They sent to people to fix it. They never repaired the system. Before heading out for dinner. Stopped by the front desk and they told me that on my return the repairers will come to my room. I called the front desk and was handed over to the night manager. His response was that repair staff said it was normal. I proceeded to record the noise. The next day after attempting a few times to speak with the day manager who finally apologised because she was so busy. All I was told was thank you for telling us and apologised. I even let her listen to my recording. Have they no idea how to overwhelm a guest? Clearly they don’t need guests to return.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

8/10 Bueno

Mark

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Overall we enjoyed our stay but I want to write a fair and honest review to help set expectations for future guests. Pros: nice, bright building and large rooms. Location is good, being close to the very lively marina area but not too close. Food is very good. We had half-board and there was good variety, quality and quantity Reception staff was friendly and helpful and quickly changed our room when asked. Cons: apart from reception staff, staff was mostly unfriendly, even surly. There is no excuse for that and it implies a training or employee relations issue. On checking out our bell boy literally fled from the car without a word - missing out on a generous tip. Rooms are very bare and basic. Bed is good but there was no hairdryer or door on the bathroom. Parking is described as free and ample but there is not enough free parking to meet hotel needs.
Se hospedó 2 noches en abril de 2022

6/10 Aceptable

mohamad

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

shlomo

Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

rachel

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Ofer

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
מלון נעים, שירות נעים בקבלה, חדרים גדולים ומרווחים
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

8/10 Bueno

Shimon

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Sigal

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

6/10 Aceptable

orly

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

8/10 Bueno

bezalel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de מחלקת.קשרי אורחים, el 8 oct. 2021
אורחים יקרים, תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה מרשת מלונות אסטרל. נשמח לארח אותכם בחופשתכם הבאה, מחלקת קשרי אורחים

10/10 Excelente

Abrahm

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de מחלקת.קשרי אורחים, el 8 oct. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם בחופשתכם במלןן אריאה מרשת מלונות אסטרל. נשמח לארח אותכם בחופשתכם הבאה, מחלקת קשרי אורחים

10/10 Excelente

Ahud Moshe

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Very good hotel
very good hotel, we enjoy very much, good location, quiet, clean, excellent food
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de מחלקת.קשרי אורחים, el 6 oct. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם לחופשתכם במלון אריאה באילת. נשמח לראותכם בחופשתכם הבאה מחלקת קשרי אורחים

2/10 Terrible

Yaron

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Hagit.Cohen, el 4 oct. 2021
Dear Guest Thank you for feedback.  Dan hotel in Eilat I was very sorry to read your comments.  Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved. I hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future.  We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable.  Regards, Hagit Cohen Media  manager

8/10 Bueno

Ronit

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de al, el 28 sept. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם במלון אריאה מרשת מלונות אסטרל נשמח לראותכם בחופשתכם הבאה מחלקת קשרי אורחים

2/10 Terrible

orly

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de al, el 28 sept. 2021
אורחים יקרים תחילה , תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת. אנו משקיעים משאבים כדי שאורחינו ייהנו בחופשתם ולכן צר היה לי לקרוא שחופשתך במלוננו לא תאמה את ציפיותייך. אנו למדים ומפיקם לקחים מכל משוב ומשוב ועל כך אני מודה לך על זמנך בכתיבת המשוב. המשוב נלקח לתשומת ליבי, והמנהלים עודכנו בפרטים. אשמח לראותך שוב בחופשתך הבאה והצוות כולו יעשה כל שביכולתו על מנת שחופשתך תהיה לשביעות רצונך. בברכה , מחלקת קשרי אורחים

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 16 sept. 2021
אורחים יקרים, תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת ועל זמנכם בכתיבת משוב. שמחתי לקרוא שחופשתכם הייתה לשביעות רצונכם. נשמח לארח אותכם שנית בחופשתכם הבאה , בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Could use a makeover
First trip to Eilat and it was lovely. Stayed in a 2 bedroom “Royal Executive Suite” at the Aria and have to say I was disappointed with the condition of room. Seemed quite a bit dated. Fixtures seems old, wood paneling was coming undone. For the price you pay (Israeli hotel rooms are expensive to start;) it didn’t feel it warranted the title “Royal Executive Suite”
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 14 sept. 2021
Dear Guest Thank you for choosing AriA hotel in Eilat. I was sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we Sincerely regret those occasions when we do not succeed. I would be very grateful if you will give us the opportunity . And hope that this impression will not prevent you from your future vacation enjoyable. Yours Sincerely, Hagit Cohen Guest Relations Manager

2/10 Terrible

Yehoshua

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
לא מלון מכובד
לא נחמדים לא נחזור אי אפשר לכוון מים במקלחת. מוזיקה רעש הגיעה משטרה ממש שכונה
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 31 ago. 2021
יהושוע שלום, תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת. ועל זמנך בכתיבת המשוב. נשמח לארח אותך שוב בחופשתך הבאה בברכה, חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

4/10 Malo

Nir

Viaje en grupo
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Very disappointing and not live up to expectations
It’s a 3 stars hotel at best. With a 5 star price. The rooms are 40 years old. Every thing is old and wear. At check in, the receptionist had to mentioned 3 times that if I’ll brake something I’ll have to pay for it. The welcoming is anything but welcoming. At the evening there where a group of about 20 guys sitting in the lobby with bottles of alcohol making terrible noise drinking and literally sitting in a pool of spilled booze. At 8 am if you wake up and want to have your morning coffee on the porch, it’ll have to include loud music from the pool down stairs and about 30 cigarette butts scattered near you. I only took breakfast and the dining room had every thing in it, but everything was in a very low class and made poorly. Bottom line, I’m sorry to say but it’s not the place for a relaxing vacation. And it’s definitely not the place for low budget getaway. I paid just shay from 3,000 nis for 2 nights to one person.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 31 ago. 2021
Dear Nir Thank you for choosing AriA hotel in Eilat. I was sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we Sincerely regret those occasions when we do not succeed. I hope that this impression will not prevent you from your future vacation enjoyable. Yours Sincerely, Hagit Cohen Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Le plus c l’accès direct a la mer.
Tres bon hotel, les chambres sont grandes un peu passées de mode mais propre et sont toutes vue mer. La piscine est assez grande mais le vrai plus cest l’accès direct a la mer rouge depuis la piscine !
Se hospedó 7 noches en julio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 19 ago. 2021
Dear Guest Thank you for choosing AriA Hotel in Eilat I was glad to read that during your last stay at our hotel you enjoyed the hotel facilities and we were able to meat your expectations We hope to see you again on your next vacation Your Sncerely, Hagit Cohen Guest Relations Manager

4/10 Malo

Noam

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Terrible place
Room maintenance is poor, the food at the pool is not tasty and also not many options to choose from. But the “highlight” was a lot of hair samples of previous guest in the shower and on the bed...
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 24 jul. 2021
Dear Noam Thank you for choosing AriA hotel in Eilat I was genuinely sorry to read the comments you describe I hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future. We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable. Best Regards, Hagit Cohen Guest relations manager .

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 24 jul. 2021
אורח יקר, תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן. אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו. שמחתי לקרוא שחופשתך הייתה לשביעות רצונך. נשמח לארח אותך שוב גם בחופשתך הבאה בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים עריכה הסרה

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
I won’t return
Service was not welcoming and rooms weren’t clean.
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 29 jun. 2021
Dear Guest Thank you for choosing the AriA Hotel in Eilat. I was very sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved. I hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future. We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable. Best Regards, Hagit Cohen Guest relations manager

10/10 Excelente

ELAD

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 28 jun. 2021
אלעד היקר תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן נשמח לארח אותך שוב בחופשתך הבאה בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

2/10 Terrible

hen

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Disappointment
The hotel is in bad condition. All the rugs are dirty and worn, atleast the smeel inside the loby is good. And the view for the pool and sea is amazing. The checkin took almost 1 hour! Our room was dirty with
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 27 jun. 2021
Dear Guest Thank you for choosing AriA hotel in Eilat I was genuinely sorry to read the comments . I hope that this impression will not prevent you from staying with us in the future. We look forward to host you and you family again and we will continue do do our utmost to make your future vacation enjoyable. Best Regards, Hagit Cohen PR Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 13 jun. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת ועל זמנכם בכתיבת משוב מפרגן נשמח לארח אותכם שוב בחופשתכם הבאה בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Stay away from This old hotel
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 24 jun. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת צר לי שלא הצלחנו לעמוד בציפיותיכם וחבל שבחרתם לתת משוב בצורה אנונימית כך שלצערי לא אוכל לתת מענה נשמח לארח אותכם שוב בחופשתכם הבאה ברבוד רב חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 9 jun. 2021
אורחים יקרים תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת. ועל זמנכם בכתיבת משוב מפרגן. נשמח לארח אותכם שוב בחופשתכם הבאה. בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

inbar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
נחזור לשם בוודאות
אחלה מלון דקה מהקניון אבל רחוק מכל הבלאגן של הטיילת בריכה מושלמת עם ירידה פרטית ישירות לים האמת שהופתענו לטובההה בטירוףףףףףף וארוחת בוקר אחת המפנקות והעשירות שאכלנו החסרון היחידי זה החדרים המיושנים אבל כל המלונות באילת כאלה
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 30 may. 2021
ענבר היקרה תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן זכינו בך כאורחת חוזרת נאמנה וממליצה להתראות בחופשה הבאה בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

noam

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 19 may. 2021
נועם שלום תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן נשמח לארח אותך שוב בחופשתך הבאה בברכה חגית כהן מנהלת קשרי אורחים

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Hc1111**, el 30 may. 2021
Dear Guets , Thank you for choosing AriA hotel in Eilat. I was sorry to read your comments. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we Sincerely regret those occasions when we do not succeed. And hope that this impression will not prevent you from your future vacation enjoyable. Yours Sincerely, Hagit Cohen Guest Relations Manager