Alberca al aire libre por temporada y camastros

Opiniones de The Dan Carmel Hotel

5 out of 5
The Dan Carmel Hotel
85-87 Hanassi Avenue, Haifa

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 70 de 144 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 47 de 144 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 12 de 144 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 10 de 144 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 5 de 144 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Sara, Guatemala

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Tiene una buena ubicación si uno va con carro, mi habitación tenia una vista muy linda, la habitación emplea. El edificio es muy antiguo, en los pasillos, restaurante, piscina se notaba.
Se hospedó 5 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

Salomón

Muy buen servicio el hotel
Muy buen servisio
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de sharon, el 13 sept. 2018
Dear Salomon, we are truly grateful for your review. We are glad you appreciated your stay and hope to see you again in the near future. Sincerely Yours Berthe Yogev Hotel Manager

10/10 Excelente

ROY

Viaje en pareja
Le gustó: Condiciones de la propiedad
Renovated, high class, friendly crew, excellent food
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Angelina Pugachov, el 18 may. 2024
Dear Roy,We greatly appreciate your review of our hotel following your stay. It is the Dan Hotels motto to striveto exceed our guests expectations and we are delighted that we have achieved our aim with your stay.Looking forward to welcoming you again soon.

10/10 Excelente

Xing

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Food was good in breakfast and at the business lounge. The view on 10th floor lounge is spectacular.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Angelina Pugachov, el 9 abr. 2024
Dear Xing,Thank you for choosing the Dan Carmel Hotel.We were happy to read you enjoyed your stay with us.Looking forward on welcoming you again.,Kind Regards Angelina Pugachov Guest Relations Manager

10/10 Excelente

tal

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good hotel
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Angelina Pugachov, el 9 abr. 2024
Dear Tal, Thank you for choosing the Dan Carmel Hotel.We were happy to read you enjoyed your stay with us.Looking forward on welcoming you again.,Kind Regards Angelina Pugachov Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Andrew

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 20 sept. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager

8/10 Bueno

Rahel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 14 sept. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 Aceptable

Sharon

Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 2 oct. 2023
אורחת נכבדהתודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון דן כרמל נשמח לראותך שוב והפעם לשביעות רצונך המלאה. בברכהצוות קשרי אורחים

4/10 Malo

David

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
3 Star at Best
This is not a 5 star property, not even close. Hotel condition is very bad, the property is in bad need of a renovation. Service is curtly at best. Breakfast is the worst hotel buffet we have ever had. Gym is smaller than a hotel room with little equipment. Location is the only positive, albeit far from all restaurants. Suggest staying somewhere else.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 6 sept. 2023
Dear GuestWe are very sorry for your feeling.we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests Hope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

8/10 Bueno

Jacqueline

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 22 ago. 2023
Dear GuestThank you so much for your lovely feedbackHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa,Best RegardsGuest Relation Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 13 ago. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback hope to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager

10/10 Excelente

Michael

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 10 ago. 2023
אורח נכבדתודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון דן כרמל שמחים מאוד שנהנית ומצפים לארח אותך שוב גם בעתידבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

8/10 Bueno

Khaled

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 8 ago. 2023
אורח נכבד,תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון דן כרמל מקווים לראותך שוב בחופשתך הבאה בחיפהבברכה צוות קשרי אורחים

4/10 Malo

Tamara

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 8 ago. 2023
אורחת נכבדה תודה על המשובנשמח לראותך שוב לשביעות רצונך המלאה ולהעניק לך אירוח מעל ומעבר למצופה וכמיטב המסורת ברשת מלונות דן בברכהצוות קשרי אורחים

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Traditional and upscale
Lovely property in good condition. Front desk staff should be more forthcoming in answers. Specifically I asked about a late check-out that the clerk approved but the clerk did not note that I would be charged an additional 800 shekels. Breakfast buffet is substantial but of uneven quality. The quality is more important than quantity.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 23 jul. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackIt was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel managementHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa. Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excelente

deborah

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 22 jun. 2023
דבורה היקרה, תודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון דן כרמל שמחים מאוד שנהנית ומקווים לארח אותך שוב בהקדםבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

natalia

Se hospedó 16 noches en mayo de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 20 jun. 2023
Dear NataliaThank you so much for your lovely feedback Hope to welcome you back again on your next vacation in Haifa. Best RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 Bueno

Heather

Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 12 mar. 2023
Dear HeatherThank you so much for your feedback We so happy you enjoyedLooking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excelente

Nina

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fresh smell, great staff.
Se hospedó 7 noches en enero de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 1 feb. 2023
Dear NinaThank you it was pleasure to host youWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excelente

Yael

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Guest Relation Manager, el 25 ene. 2023
Dear YaelThank you so much for your lovely feedback it was pleasure to host youWe all looking forward to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 Bueno

CHEN

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Respuesta de Guest Relation Manager, el 6 mar. 2023
Dear ChenThank you so much for your feedbackLooking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excelente

lizzi

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Great location
Respuesta de Guest Relation Manager, el 3 ene. 2023
Dear LizziThank you so much for you feedback Hope to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excelente

Paz

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Guest Relation Manager, el 24 oct. 2022
פז היקר,תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במלון דן כרמל שמחים מאוד שנהנית ומצפים לראותך שוב בהקדםבברכה, מיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

David

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

4/10 Malo

Scott

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

4/10 Malo

Irene

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Rude rude front desk. Ac didn’t work properly in July heat, management couldn’t care less . Still waiting for managers call back
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Guest Relation Manager, el 31 jul. 2022
Dear Irene Thank you for your feedback Your comments have been forwarded to the hotel management who will talk to you as soon as possible Best Regards Guest Relation

8/10 Bueno

Ginadi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en julio de 2022

8/10 Bueno

Geoffrey

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
The hotel is over 50 years old so unsurprisingly there are areas of the hotel which look tired,particularly the carpets
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de Guest Relation Manager, el 23 jun. 2022
Dear Geoffrey Thank you so much for your feedback and for sharing and thank you for the high score you gave us. Your comment has been forwarded to the hotel management. We will be very happy to host you again in the future . Best Regards Guest Relation

10/10 Excelente

Oleg

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was great stay
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 15 may. 2022
אולג היקר תודה רבה על הציון הגבוה שהענקת לנו נשמח לראותך שוב גם בעתיד בברכה מיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excelente

Bernard

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Front staff were very helpful in every aspect. A true 5 star hotel. Would recommend to anyone. Being diabetic, finally someone had sugar free desserts that were not just fruit. A very pleasurabe stay.
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 12 may. 2022
Dear Bemard It was pleasure to host you, thank you so much for sharing We're so happy you enjoyed the staff ,the food and hope to welcome you back again soon. Best Regards Michal Guest Relation Manager

10/10 Excelente

saulo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ótima localização
Vista maravilhosa de Haifa!!
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 10 abr. 2022
Dear Mr. Saulo Thank you so much for your Feedback hope to see you again soon Best Regards Michal Guest Relation Manager

8/10 Bueno

Orit

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
מלון נחמד עם נוף מדהים
. הגענו זוג ללילה אחד לחג המולד קיבלנו במהירות את החדר החדר היה יפה וגדול ומשקיף לנוף נפלא קל המפרץ. ארוחת הבוקר היתה סבירה , , חדר האוכל היה מלא והעה צריך לעמוד בתור. היתה עמדת קפה אחת בלבד לקפה הפוך מהמכונה ותור ארוך של כרבע שעה לפחות…
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de sharoni, el 23 dic. 2021
אורית שלום, תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל. קיבלנו בתודה את המחמאות שפירגנתם לאחר השהייה במלון, שמחנו שתהליך קבלת החדרים היו לשביעות רצונכם המלאה ותודה על ההבנה בנושא התורים בחדר אוכל. קיבלנו בתודה את ההערות הבונות בנושא עמדת הקפה ונלמד מכך. נשמח תמיד לראותכם חוזרים כאורחים מרוצים בכל עת ולוודא שביעות רצון מלאה באירוח הבא. בברכה, צוות קשרי אורחים מלון דן כרמל

10/10 Excelente

David

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de sharoni, el 23 dic. 2021
Dear David, Thank you for choosing to stay at the Dan Carmel Hotel. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel. Looking forward to welcome you again on your next stay in Haifa. Best Regards, Guest Relations Department. Dan Carmel Hotel.

10/10 Excelente

orly

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de sharoni, el 18 dic. 2021
אורלי שלום, תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל ותודה נוספת על הדרוג הגבוה. שמחנו שנהתנם מהשהייה ונשמח תמיד לראותכם חוזרים לעוד אירוח מפנק. בברכת שבוע טוב, צוות קשרי אורחים מלון דן כרמל

2/10 Terrible

Yuriy

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Not recommended! Stay away from this hotel!
Terrible experience. Old and dusty hotel. Overcharge for parking and poor quality breakfast. Not friendly staff and service. If you in Haifa choose a different place to stay. Try to address all of this to managers - no any results or apologies.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de sharon, el 1 dic. 2021
Dear Guest, We regret to hear that you found the hotel lacking. Guests' feedback is important to us and we discuss them at our daily staff meetings. We strive to achieve the highest standards and have many many satisfied guests who have attested to that, and who appreciated the classic decor of the hotel. Nevertheless, thank you for taking the time to review your stay . Best wishes from The Dan Carmel Management and Staff

10/10 Excelente

Aryeh

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good experience.
Good place.great location, high level room and overall feeling. Great ocean view. Excellent and friendly service. I thought the gym was under par for a hotel of this status.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de sharon, el 25 nov. 2021
Dear Aryeh, It is our aim to exceed our guests' expectations and create memorable experiences, and we feel that we have achieved our aim with your stay. Thank you for your very warm review, with your appreciation of the location, the view, the room and the attentive service. Your comment about the gym has been noted, and we can only apologize that it did not meet your expectations. We look forward to a return visit from you in the near future. Best wishes The Dan Carmel Management and Staff

8/10 Bueno

helene

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Première journée ,chambre pas nettoyée jusqu’à 23h..Personnel russe ne comprenant pas l’hébreu!!!Obtenu une réduction,mais pour un 5 étoiles que je connais cela est inadmissible La direction m’a offert un déjeuner et la chambre jusqu’à 17 h le jour du depart
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de קשרי אורחים, el 16 nov. 2021
Dear Guest, It is most disappointing to receive such a review. We take all feedback seriously, have taken careful note of each of the comments you made and will rectify where necessary. Our staff make every effort to be attentive to our guests' needs: numerous satisfied guests can testify to this. We apologize if you felt that our hotel did not meet the high standards we set ourselves, and invite you to visit us again when we are sure we can rectify your impressions and succeed in our aim to create positive memorable experiences. Best wishes from The Dan Carmel Management and Staff

10/10 Excelente

Eleanor

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de שרון, el 4 oct. 2021
Eleanor שלום רב, תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל, ותודה שניה על הדרוג המקסימאלי. שמחנו מאוד לדעת שהשהייה במלון נעמה לכם והכל עבר לשביעות רצונכם המלאה. נשמח תמיד לראותכם חוזרים כאורחים מרוצים בכל עת. בתודה ובברכה, צוות קשרי אורחים מלון דן כרמל

10/10 Excelente

David

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean and nice.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de sharon, el 29 ago. 2021
Good Morning David Thank you for choosing to stay at the Dan Carmel Hotel. We were happy to know that you enjoyed and we will always be happy to see you again among our satisfied guests. Regards, Guest Relations Team Dan Carmel Hotel

6/10 Aceptable

kopel

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
never come back
hotel has great location. Front desk is very slow.makes you nervous. house keeping service is fine. Restaurant has very poor service, you wait for eternity before you are being served. Furniture is in decay, it belongs to last century. Rotten. elevator noise is so scary,you are afraid to use them
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de shosha, el 15 ago. 2021
Dear Guest, Your praise of the location of the Dan Carmel is appreciated. Of course tastes vary, however, the classic decor of the hotel - which is periodically renovated - is one which is very often praised by our guests. We have also been praised for the attentiveness of our staff, so we are disappointed that you found them lacking in some aspects. Constructive criticism is always welcome in order for us to keep improving our product, so we hope that you will give us the opportunity to rectify your mpressions during another visit Best wishes from the Dan Carmel Management

6/10 Aceptable

nasrin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
היינו בבית מלון ללילה אחת השירות והנקיון טובים אבל הבית מלון מאוד ישן ולא נראה ששובץ בכלל!.. הבריכה קטנה .. הכסאות של הבריכה לא נוחות .. אין מבחר לארוחת בוקר מחממים את הביצים מליון פעם עד שהופכים לשחורים !! המחיר מאוד גבוהה לתמורה!! לא מוצדק
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de צוות קשרי אורחים, el 21 ago. 2021
נסים שלום תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל. אנו מתנצלים על חוסר שביעות רצונכם מכמה נושאים במלון. נשמח באם תחליטו להתארח שוב לוודא שתהנו ותזכו לשרות ומזון לשביעות רצונכם המלאה. בברכת שבוע טוב צוות קשרי אורחים מלון דן כרמל

10/10 Excelente

amihai

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de sharon, el 10 may. 2021
עמיחי שלום רב, תודה גדולה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל, ותודה שניה על הדרוג המקסימאלי. שמחנו שנהנתם ונשמח תמיד לראותכם שוב. בברכת המשך יום טוב, צוות יחסי אורחים מלון דן כרמל

10/10 Excelente

Ifat

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
We got a room upgrade w/o even asking, it shows that the hotels cares about it's guests and their experience, the room had a great view
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de sharoni, el 18 may. 2021
Good Morning, Thank you for choosing to stay at the Dan Carmel Hotel. We were happy to know that you enjoyed and we will always be happy to see you again among our satisfied guests. Regards, Guest Relations Team Dan Carmel Hotel

8/10 Bueno

Mazen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 5 abr. 2022
Dear Mazer thank you so much Best Regards Michal Guest Relation Manager

10/10 Excelente

BR, Eilat

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent service. Very nice room. Magnificent views
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de צוות יחסי אורחים - מלון דן כרמל, el 27 ago. 2020
Thank you very much for choosing to stay at the Dan Carmel Hotel. We were happy to know that the hospitality was to your atisfactions Full. We will always be happy to see you again as guests Satisfied and we will make sure that in the next hospitality, you will win the service And highly professional hospitality. Wishing you a pleasant weekend, Guest Relations Team Dan Carmel Hotel

8/10 Bueno

shalom

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en julio de 2020
Respuesta de צוות יחסי אורחים, el 24 ago. 2020
שלום רב, תודה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל. שמחנו לדעת שנהתנם ונשמח תמיד לראותכם שוב. בברכת המשך שבוע טוב, צוות יחסי אורחים מלון דן כרמל

10/10 Excelente

Ruth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de צוות יחסי אורחים - מלון דן כרמל, el 17 ago. 2020
רות שלום, תודה רבה על בחירתכם להתארח במלון דן כרמל. שמחנו לדעת שהאירוח היה לשביעות רצונכם המלאה, ואנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו המרוצים. בברכת המשך יום נעים, צוות יחסי אורחים מלון דן כרמל

4/10 Malo

Joseph

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 5 abr. 2022
Dear Joseph Thank you for your feedback Hope to see you again to your satisfaction Best Regards Michal Guest Relation Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de sharon, el 1 ene. 2020
Dear Guest, Thanks for the review. Hope to host you again on the Dan Carmel hotel. Regards, The hotel staff

10/10 Excelente

zohar

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de מחלקת יחסי ציבור , el 5 abr. 2022
זוהר שלום, תודה רבה על המשוב והציון הגבוה שהענקת לנו. נשמח לארח אותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכה, מיכל מנהלת קשרי אורחים