3 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Opiniones de Mirage Bay Resort & Aqua Park Lilly Land

5 out of 5
Mirage Bay Resort & Aqua Park Lilly Land
Km. 17 Hurghada – Safaga Road, Hurghada, Red Sea

Opiniones

5.2
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 2 de 29 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 7 de 29 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 4 de 29 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 7 de 29 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 9 de 29 opiniones" "

5.6/10

Limpieza

5.2/10

Servicio y personal

5.4/10

Servicios

5.0/10

Condiciones de la propiedad

5.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

samia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
بالنسبة للفئة السعرية القرية جيدة لكن المشكلة المسافات الطويلة التي تمشيها أما بالنسبة للانيميشن كان جيد جداً وشكر خاص للشيف حمادة الشخصية الخلوقة لكل ما يقدمه من خدمات للجميع مما جعل الإقامة اجمل
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023

8/10 Bueno

Atef

Se hospedó 2 noches en junio de 2022

2/10 Terrible

Ahmed

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
the resort is extremely old in terms of furniture, equipment. Food is an awfully bad and very small amount and no varieties at all. Also, they used the leftovers from the lunch to be served at dinner
Se hospedó 4 noches en marzo de 2022

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal
Undermåligt
Rysktalande hotel med större del ryssar som trängdes i kön och betedde sig som barn. Vi talar primärt svenska och engelska som andra språk. Receptionen förstod inte alltid engelska. De talar arabiska och ryska. I all inklusive ingick mestadels buffe som mestadels inte var bra tillagad. Antingen för lite tillagad och lite rått eller överkokt. Gissningsvis återanvänd mat som var överkokt. Gick vi på restaurang price Omar eller kinesiska som ingick 1ggr i veckan var standarden ok men inte à la carte standard. Mer snittet på en lunchrestaurang. Engelsktalande tv-kanalen försvann efter ett tag och trots detta påtalades till receptionen vid 5 olika tillfällen under 3 dagar åtgärdades detta inte. Halva vattenlandet var stängt. Renovering på fastigheter pågick. Hur detta fått betyg 4-5 stjärnor är obegripligt för oss. Kall pool. Men det positiva; Nära privat strand & enstaka personer som var trevliga och tillmötesgående. Bra städning av rummen som utfördes regelbundet. /Par i åldern 35-38år
Se hospedó 12 noches en noviembre de 2021

2/10 Terrible

Adel Elsayed Osman El

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 9 noches en julio de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 4 noches en mayo de 2021

2/10 Terrible

Paulo, Carpentras

Viaje familiar con niños
No le gustó: Servicio y personal
Les employés font tous la gueule les repas sont horribles le hotel est sale et mal entretenu
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
taxi tjänster är utmärk tack Alex bästa boande väldigt trevligt personal
Se hospedó 8 noches en febrero de 2020

2/10 Terrible

yaghi

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
La remise en état des lieux est très décevant, l'application des cuisiner à la préparation des plats et trop de déchet de nourriture (œufs qui tombent, pâte, etc...) :-(
Se hospedó 8 noches en octubre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property is nice not luxurious, they need to upgrade the first floor. Ask for the updated rooms. We had fun as a family with kids. I want to thank Mr. Haitham, very nice and helpful person.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Condiciones de la propiedad
I liked the aqua park but the food and the cleanliness wasn't that good.
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Dasha, el 13 ago. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to tell us about the experience at the Mirage Bay Resort and Aquapark . I'm sorry that your experience has not lived up to your expectations; let me express my most sincere apologies. In our hotel we strive to provide excellent service for every customer; so your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking measures to solve the problem with the food and prevent the occurrence in the future. We appreciate your separation of your problems, and we hope that you will have the opportunity to serve you better in the near future. Best regards Mirage Bay Resort and Aquapark Team.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 14 noches en julio de 2019
Respuesta de Dasha, el 13 ago. 2019
Sunny greetings from Mirage Bay Resort and Aqua Park. Thank you for your feedback. That's really important to us. We are glad that you have enjoyed our hotel and our hospitality. We look forward to welcoming you back to our hotel. Best regards, Your Mirage Bay Resort and Aqua Park Team

2/10 Terrible

Jack

Viaje en grupo, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The worest hotel every , do not go there , very rude stuff , not clean at all , room not clean , food is not clean bad smell in restaurant and bar , all Coffe machines is not working in hotel , beach not clean water is green in pool , aqua park is broken very danger , hotel staff very rude and not respecting customer , check in took 5 hours waiting . Shuttle bus always late and you have to walk long distance in sun to go to beach or aqua park , we had a very bad experience there DO NOT GO THERE EVER
Se hospedó 4 noches en julio de 2019
Respuesta de Dasha, el 13 ago. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to tell us about the experience at the Mirage Bay Resort and Aquapark . I'm sorry that your experience has not lived up to your expectations; let me express my most sincere apologies. In our hotel we strive to provide excellent service for every customer; so your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking measures to solve the problem and prevent the occurrence in the future. But anyway let me explain something. We try to cover all our guests and staff are always friendly with all our guests. Even if you didn't like something you could come to guest relation manager or Reception manager to solve all your problems. But unfortunately you didn't. And we are so sorry that we couldn't meet you while you are at our hotel. We appreciate your separation of your problems, and we hope that you will have the opportunity to serve you better in the near future. Best regards Mirage Bay Resort and Aquapark Team.

10/10 Excelente

Samer

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Dasha, el 13 ago. 2019
Sunny greetings from Mirage Bay Resort and Aqua Park. Thank you for your feedback. That's really important to us. We are glad that you have enjoyed our hotel and our hospitality. We look forward to welcoming you back to our hotel. Best regards, Your Mirage Bay Resort and Aqua Park Team

6/10 Aceptable

Mohamed, Cairo

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel is OK but I got trouble during check in , Hotel not helpful but Expedia support help me till issue solved at end of first day with involve of Hotel management. Hotel facilities is very good , Hotel is big and 2 aqua park and they working.
Se hospedó 4 noches en junio de 2019
Respuesta de Dasha, el 13 ago. 2019
Dear guest. Thank you for your feedback. I read that you had some trouble during check-in. Let me know more details about it please. And sure we are so sorry that you had some problems during check-in. Hope the rest of time you enjoyed staying and vacation at our hotel. Yours Mirage Bay Resort and Aqua Park

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
It’s run down, under construction and staff are rude. Food is beyond terrible, alcohol is rationed (non premium) and runs out. Ice cream for kids is available in one place in the resort, once a day, and is rationed. Rooms are basic and unclean. I have literally no idea how this is billed as a 4/5 star.
Se hospedó 5 noches en abril de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Awful place Not clean. Stuff not friendly
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Guest relation, el 29 sept. 2018
Dear, Thank you for choosing our hotel for your vacation. We appreciate your valuable feedback and thank you for taking the time to share. We take your comments very seriously and our entire team is very committed to delivering the perfect holiday experience for every guest. Our goal is always to have the best quality. All your comments and suggestions for improvement were promptly communicated to the hotel management to increase the comfort of our guests in our hotel. Please be assured that every day we make a great effort to bring about continuous improvement and to ensure a pleasant stay for all our guests. We look forward to welcoming you back in our hotel. Best regards Your Mirage Bay Resort Team

4/10 Malo

Charlotte

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Det kunne være så godt men nu er det faktisk skidt
Slidt og forfaldent. Urene pools og fliser falder af menS man bader. Meget urent og skåret porcelæn i hoved restaurant. Mad mellem "rene" tallerkner. Meget venlig chauffør og manager, men barmand ved strand restaurant er uforskammet, ligeglad og kan ikke tælle til 5 på en god dag. Drikker selv fra baren før gæster kan få. Køkken på værelse ulækkert og alt udstyr stod i vasketøjs kurv. Håndtag faldt af 2 døre. Aircond lækker og køleskab skal man selv af ise hvis det skal bruges. Strand med mange sten men lækker. God placering men for mange mennesker og trænger til renovering i stor stil.
Se hospedó 14 noches en agosto de 2018
Respuesta de Guest relation, el 7 sept. 2018
Kære, Tak fordi du valgte vores hotel til din ferie. Vi sætter pris på din værdifulde feedback og tak fordi du har taget tid til at dele. Vi tager dine kommentarer meget alvorligt, og hele vores team er meget forpligtet til at levere den perfekte ferieoplevelse for hver gæst. Vores mål er altid at have den bedste kvalitet. Alle dine kommentarer og forslag til forbedringer blev straks meddelt hotelforvaltningen for at øge komforten hos vores gæster i vores hotel. Vær sikker på at hver dag gør vi en stor indsats for at skabe løbende forbedringer og for at sikre et behageligt ophold for alle vores gæster. Vi glæder os til at byde dig velkommen på vores hotel. Med venlig hilsen Dit Mirage Bay Resort Team

4/10 Malo

Sandrine, Ronquerolles

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hôtel très décevant...
Chambre non nettoyée à l'arrivée, nourriture pas bonne et conditions sanitaires mauvaises, personnel incompétent, voire désagréable, salle de gym inexistante, piscines sales, tennis impraticable, 50% des transats cassés...
Se hospedó 17 noches en julio de 2018
Respuesta de Guest relation, el 7 sept. 2018
Cher, Merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances. Nous apprécions vos précieux commentaires et merci d'avoir pris le temps de partager. Nous prenons vos commentaires très au sérieux et toute notre équipe est très engagée à offrir une expérience de vacances parfaite à chaque client. Notre objectif est toujours d'avoir la meilleure qualité. Tous vos commentaires et suggestions d'amélioration ont été rapidement communiqués à la direction de l'hôtel pour augmenter le confort de nos clients dans notre hôtel. Soyez assuré que chaque jour, nous déployons des efforts considérables pour apporter des améliorations constantes et garantir un séjour agréable à tous nos clients. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Meilleures salutations Votre équipe de Mirage Bay Resort

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal
جيده
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Guest relation, el 10 sept. 2018
Sunny greetings from Mirage Bay Resort & Aqua park! Thank you for your review and we are pleased that you have been comfortable in our hotel. However, we would like to take this opportunity to thank you for your stay with us and we hope you will revisit it in the future. Best regards Your Mirage Bay Resort Team

8/10 Bueno

ahmed

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
تجربة مقبولة
اجمالى التجربة و الرحلة مقبولة وكانت رائعة والعائلة كانت سعيدة الاكوا بارك و مذاق الطعام رائع و موظفوا الريسبشن رائعين جدا و مهذبين ،،،، ولكن توجد بعض السلبيات المهمة ارجو من إدارة الفندق الانتباه لكى يرتقوا بمستوى الفندق -1-لا توجد وسيلة للتوصيل داخل القرية ممكن طفطف او باص او جولف كار 2- تنوع الطعام 3-صيانة الغرف
Se hospedó 5 noches en agosto de 2018
Respuesta de Guest relation, el 7 sept. 2018
عزيزي الضيف شكرا لاختيارك فندقنا لعطلتك. نحن نقدر ملاحظاتك القيمة ونشكرك على تخصيص وقت للمشاركة. نحن نأخذ تعليقاتك على محمل الجد ، ويلتزم فريقنا بالكامل بتقديم تجربة عطلة مثالية لكل ضيف. هدفنا هو دائما الحصول على أفضل جودة. تم إرسال جميع تعليقاتكم واقتراحاتكم للتحسين على الفور إلى إدارة الفندق لزيادة راحة نزلائنا في الفندق. يرجى التأكد من أن كل يوم نبذل جهدا كبيرا لتحقيق التحسين المستمر وضمان إقامة ممتعة لجميع ضيوفنا. نحن نتطلع إلى الترحيب بك في ميراج باى. تحياتي الحارة فريق ميراج باى ريزورت

4/10 Malo

Farag, Toronto, Canada

No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No car parking Very crowded Bad food A lot of insects
Se hospedó 6 noches en julio de 2018
Respuesta de Guest relation, el 10 sept. 2018
Dear, Thank you for choosing our hotel for your vacation. We appreciate your valuable feedback and thank you for taking the time to share. We take your comments very seriously and our entire team is very committed to delivering the perfect holiday experience for every guest. Our goal is always to have the best quality. All your comments and suggestions for improvement were promptly communicated to the hotel management to increase the comfort of our guests in our hotel. Please be assured that every day we make a great effort to bring about continuous improvement and to ensure a pleasant stay for all our guests. We look forward to welcoming you back in our hotel. Best regards Your Mirage Bay Resort Team

4/10 Malo

Aly

No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Yousri, el 27 may. 2018
Thank you so much for taking time reviewing your stay with us

2/10 Terrible

Mahmoud

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The baddest hotel i have never seen
They are thieves Fake photos, fake name poor rooms bad beach I cancelled my booking with first day
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2017

8/10 Bueno

karim, Netherland

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
It was nice vacation ..enjoying so much .. it will b my favorite hotel to go again
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2017