Terraza o patio

Opiniones de Hotel Isla Zamna

3 out of 5
Hotel Isla Zamna
Av Francisco I Madero manzana 4 lote 10, Isla Mujeres, QROO

Opiniones

6.4
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 3 de 34 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 10 de 34 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 12 de 34 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 8 de 34 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 1 de 34 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

8.0/10

Servicio y personal

4.6/10

Servicios

6.2/10

Condiciones de la propiedad

Opiniones

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lo único bueno que tiene es su ubicación, muy céntrico pero aun así no me quedaría ahí de nuevo. De las 3 personas que nos recibieron en el turno de la mañana y de la tarde, solamente la chica chaparrita fue amable y atenta, las otras dos personas pésima actitud de servicio. El baño de nuestro cuarto con suciedad casi por todos lados y suciedad de la persona anterior (peor aún).
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
El lugar no está mal para ir solo a dormir ***, la ubicación ideal por que todo lo encuentras caminando, el oxxo cruzando la calle, pero la verdad no regresaría, en la habitación había una cucaracha, manchitas en las sábanas, los muebles del baño se ven descuidados, y el ruido es exagerado***, que realmente no duermes. Solo el chico que nos atendió al check in muy amable.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 6 feb. 2019
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future at Hotel Isla Zamna.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena ubicación, la habitación y en especial el baño tenían un olor a cloacas nauseabundo. La ropa de cama y toallas sucias. La ducha no tiene espacio para el ingreso de una mujer embarazada, y no funciona el agua caliente. Poca empatía por parte de los empleados. Hay mejores opciones por mismo e inferior precio.
Se hospedó 4 noches en enero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 23 ene. 2019
Gracias por elegirnos aquí en el Hotel Isla Zamna. Lamentamos que haya experimentado estos problemas con nosotros durante su estadía. Nos aseguraremos de que los demás no tengan esta experiencia. Gracias por sus comentarios.

4/10 Malo

JOSE, Cancun

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
It is ont close to the beach Room is not clean at all Shower dirty whit hairs from previos guest Hotel facilties does not worth the money amount
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 14 ene. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna, we are sorry that you didn't enjoy your stay with us. However, hotel is just a short walk to the beach.

6/10 Aceptable

ROLDAN

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Si quieres descansar, este hotel no es una buena opción. Es demasiado ruidoso. Entra el ruido de la calle, de los demás clientes. No pude descansar por el ruido. El baño es incómodo. En general buena ubicación.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 25 dic. 2018
Gracias por elegirnos aquí en el Hotel Isla Zamna. Lamentamos que no hayas disfrutado tu experiencia. Gracias por sus comentarios, es muy importante para nosotros.

10/10 Excelente

Mirs

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hotel muy centrico
El personal del hotel es muy amable y dispuestos a ayudar, yo soy vegana y como tenia el desayuno incluido hablaron con el restaurante para asegurarse que podían hacer un menú especial para mi. El hotel es muy céntrico y esta a un par de cuadras de Playa Norte y el centro, también hay un Oxxo enfrente y tienen un restaurante/bar en el rooftop donde la comida y la bebida son muy buenas, sobre todo la bebida, el bar man es lo máximo! Como recomendación les diría que cambiaran las cortinas porque el sol entra desde las 7am que sale el sol por lo que no se puede dormir después de esa hora y que hablaran con los vecinos para que no pongan música muy fuerte tan temprano por la mañana.
Se hospedó 2 noches en abril de 2018
Respuesta de Hotel isla zamna , el 18 abr. 2018
Muchas gracias por su opinión,es muy importante para nosotros. Fue un placer poder recibirlos. Los esperamos en la proxima visita. Saludos

8/10 Bueno

IVONNE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
la señorita que nos recibió fue muy amable siempre en todo el tiempo que estuvimos ahí que realmente fue muy poco (dos noches) pero en general estuvo bien
Respuesta de Florencia y staff , el 7 abr. 2018
Muchas gracias por su opinion Ivonne,fue un placer poder recibirlos. Gracias por elegirnos,los esperamos en su proxima visita. Saludos

10/10 Excelente

José, Costa Rica

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Demasiado bueno y muy cerca de la playa .
Excelente, todo es muy bueno, lo recomiendo al 100%
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de florencia, el 12 mar. 2018
Muchas gracias Jose,fue un placer recibirlos,los esperamos nuevamente cuando quieran saludos!

10/10 Excelente

Michel, cancun

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy amables
El personal es muy amable y las instalaciones lindas . Tiene una excelente ubicación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018
Respuesta de Florencia y staff , el 28 feb. 2018
Muchas gracias por su visita. Los esperamos cuando quieran volver. Saludos!!

6/10 Aceptable

Gabriela

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en junio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Safe didn't work - no fridge in room - that was the biggest issue - been visiting Isla for 12 years now, this is the first hotel I remember with no fridge. Staff friendly. Great location.....would have been good to
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 25 jun. 2019
Hello, Firstly I would like to thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. And thank you for your feedback. We don't advertise anywhere that there are fridges in our rooms. We have 1 central safe in the lobby which guests are welcome to use. Communication is key and letting our staff know if there is a problem with the room or any of our amenities is important so that we can fix them for the comfort of you and our other guests. Thank you again from the team here at Hotel Isla Zamna.

4/10 Malo

RZ, Houston Texas USA

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
The first room was small, television did not work and has roaches. The second room the television did not work.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2019

6/10 Aceptable

Holly

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The room was very, very small. Small bedside tables but no electrical outlets nearby for charging phones. Small closet. No table/desk or chair in the room. Large curtained window looking out in to the hallway. Small window on opposite wall that you could not see out of because of how high it was placed. Room was clean. We only stayed 2 nights. Came back after a long day at the beach looking forward to cleaning up before dinner only to find there was no water and no estimated time of repair. I was back on a few hours later when we returned. This is an ok place for a very short stay. Compared to other places we've stayed on Isla at this price this hotel is not a great value fo price.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Pros: excellent location, 5 minute walk from the ferry terminal, 10 minute walk to Playa Norte. Staff was nice. Wifi worked well. There’s a 24hr taco joint, La Cochi-loka next door. Tacos were amazing! Now, the cons: room was small, towels were run down with holes, no hot water for the shower, room had a mildew odor. Coffee service consisted of instant coffee with powdered creamer. Water kettle didn’t work so I had to microwave the water but then I noticed ants in the water kettle. Photos from hotel website are not accurate to reality. Hotel is more run down than is depicted in the photos.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna. , el 27 mar. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. We are a small hotel with 15 rooms, and some of our rooms are smaller than others. We have 4 different types of rooms, doubles with 2 beds, economic queen rooms, queen rooms with balconies and king rooms with balconies (the 2 with balconies are generally a lot brighter and airier but it all depends on what our guest is looking for from their stay). Thank you for your feedback.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The room did not have the extra blanket as I requested instead it had a small less than than twin size blanket. The room did not have any toliet paper nor the remote for the A/C which is the only way to turn it on. The toilet first time flushing it over flowed. No hot water. The manager the next morning had a problem with us because we had a friend come up to room. When I addressed the issues with her on the above said she just stared and stated that they do not have any extra blankets and see cannot help that her staff could not find the remote that was to be given at check-in.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 26 feb. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. We are sorry that you did not enjoy your stay with us here. We will look into your comments.

4/10 Malo

Rolf

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Enkelt på Isla Mujeres
Litet enkelt hotell med bra läge. Små rum, vissa utan fönster. Inte den bästa städningen, bra med handdukar dock ingen strandhandduk.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 22 feb. 2019
Hello Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. Thank you for your feedback. We are sorry that you weren't happy. We will look into your comments and see how we can fix them. Thank you again.

8/10 Bueno

Thierry

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Hôtel à potentiel, en transition
Hôtel actuellement en transition, mais avec un très bon potentiel. la terrasse sur le toit n'était plus exploitée, mais excellent plan le jour ou elle le sera à nouveau. Le personnel est serviable et fait de son mieux, mais en cours d'apprentissage. Attention, toutes les chambres n'ont pas une vue sur l'extérieur, mais si on est plongeur, c'est juste un pied à terre. Il n'en faut pas plus. Je reviendrai dans cet hôtel.
Se hospedó 5 noches en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 18 feb. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. And thank you for your comments. We are glad that you are your group enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the future.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Overall the staff are really helpful and nice. There were some issues with the room. My safe didn't work in that it was locked shut from a previous user, and the staff couldn't open it. At times the safe's low battery alarm would chirp, which was distracting, but this wasn't continuous. Again the staff couldn't disable the alarm since it was locked shut. Housekeeping was sub-par. There were pillows without pillowcases and the comforter had visible brown stains. Sometimes I wasn't given new towels even though I put my used ones on the floor after a few uses. I was only given water on the first day. In the end, I had to take a few trips to the front desk to get fresh towels, new water bottles, etc., which was no big deal. On one night a group of boisterous guests returned at 1:30 am. They proceeded to have a loud conversation in the hallway for approx 30 min, which echoed throughout the entire hotel. I would have thought that the staff member at the front desk would have asked them to lower their voices, but this did not happen.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 18 feb. 2019
Hello. Firstly we would like to thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. We are sorry that you experienced some problems throughour your stay. We will look into some of the comments that you have made. Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Fiona

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The hotel is located very centrally and close to the ferry terminal, so getting to the beach, shops, restaurants and bars was very easy and convenient. The room was clean but the furniture on the balcony could be replaced as one of the chairs was falling apart. The staff were friendly and welcoming. The negatives were that it is next to a late-night taco shop so at 4-5am the noise emanating from next door by late-night revellers kept me awake. Also, the shower drain was blocked so it flooded the bathroom and the bedroom partly, which wasn't great.
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 12 feb. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. And thank you for you feedback. We will look into your comments regarding the room. Thank you again.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Servicios
Se hospedó 2 noches en enero de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 7 noches en enero de 2019

6/10 Aceptable

Traveller

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Location is great - 2 minutes walk to the beach and 5 minute walk to the ferry terminal. Staff struggled with English. Very noisy and thin walls - could hear fellow guests at night. No hot water the first 24 hours of arrival - hot water system wasn’t working. Leaking air conditioner and broken towel rail.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 7 ene. 2019
Thank you for choosing us here at Hotel Isla Zamna. I am sorry you didn't completely enjoy your stay. Thank you for your feedback. This is important to us as it helps us to grow. We will look into some of the issues that you have raised.

4/10 Malo

Max, Deutschland

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 6 ene. 2019
Hi Max, thank you for us for your stay on Isla Mujeres. Here at Hotel Isla Zamna we apologise that you did not enjoy your stay. Please let us know what we could have done differently.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
I was unhappy with the room with no windows upon check-in but I asked for a balcony room and got it. It was great. The front desk agent was trying to charge me after I gave him a receipt from Travelocity Paying already. Clerk needs more training. But overall very happy at the place.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Isla Zamna, el 13 dic. 2018
We are glad we could accomodate you with a room with a balcony this time. We are currently new to using Expedia Virtual Card, so our staff were not clear on it. However, thank you for you feedback, and thank you for choosing us at Hotel Isla Zamna. We look forward to seeing you again in the future.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

There must be a better choice
The best part is the close proximity to the pier / 7-8 minutes walk. Poor layout of the rooms. Windows leaked. Poor water pressure. Poor value. Good service at breakfast.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2018
Respuesta de Hotel isla zamna , el 14 jun. 2018
Thanks for your comment. we are looking foward to improve our services.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great location, clean, and great staff. Only issue I had was the street it is on was rather loud at night. Earplugs fix this though. Is a couple of minutes walk from the ferry and from the beach. Is in the middle of all the shops and food.
Se hospedó 5 noches en mayo de 2018
Respuesta de Hotel isla zamna , el 21 may. 2018
Thank you so much for your opinion,is really importan for us. Thank you for choose us.

6/10 Aceptable

Anna

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
I consider this more of a renovated hostel was clean staff very nice The room itself is clean but the bathroom is very small and I’m 5’0” We had the room overlooking the street and we we’re woken up at 6 am with music and general noise,which I know was our fault but it was the only one with a balcony or a window.the receptionist we dealt with was more than accomodating
Respuesta de Hotel isla zamna , el 7 may. 2018
Thank you so much for your opinion,is really important for us. Thanks for choose us.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Respuesta de Hotel isla zamna , el 18 abr. 2018
Muchas gracias por elegirnos.

6/10 Aceptable

Tyler, Tyler Texas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good for a short stay!
Nice property. Good for friends or a couples stay. Not a great option for a family with kids. A very simple room (small from our experience on the island over 10 years) good for sleeping and a shower. If you are planning a family trip, I would recommend another property. This is a good convenient option for a low needs traveler! New rooftop bar has great view. Quite a bit of noise from close by properties. Great AC and Hot shower. Very nice staff (we have yet to be disappointed in this aspect)
Se hospedó 5 noches en marzo de 2018
Respuesta de Florencia y staff , el 14 mar. 2018
thank you very much for your message tyler, it was a pleasure to receive you and we hope to see you next time. hotel isla zamna works to improve every day, regards

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de Florencia y staff , el 14 mar. 2018
thank you for your score. Hope you visit us one more time. Regards

8/10 Bueno

Katie, Chicago

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Not ocean view, but nice staff!
Good basic hotel. The front desk staff was very accommodating. They helped us rent a golf cart as well. The free breakfast is a choice at two local restaurants but you get the set food option. Free welcome drink is on rooftop bar. The bathroom was very small. I am 5'8" and my knees hit the wall from the toilet. The room is definitely not Oceanview (don't pay extra for this option!) as our room overlooked an empty lot and our balcony did not have furniture.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018
Respuesta de hotel isla zamna, el 7 mar. 2018
Hi Katie,thank you for write your opinion,about the view of the balcony we allrready talk to expedia in order to change it,it was write parcial ocean view becose it is right in some rooms,but in order that you request we change it. About the breakfast this is our bbreakfast,is not to choose what people wants,we have the description on the page,just you to know. We are always trying to change everything to have happy guest.

6/10 Aceptable

kay

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Great stuff!!! great location, Too bad the shower was damp and needed more ventilation, also not enough ventilation to the room cause the window is to a closed stuffy porch. Also, for us it was kind of hard to go up the stairs with the luggage and not always there is someone to help.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2018
Respuesta de hotel isla zamna, el 5 mar. 2018
Good morning,we really sorry about your bad experience,we alrready fix every things becose we have a new staff off mantence,about the luggage we tried always to help with this,maybe the guy was not in the exacltly moment,but we offer always to wait a minute ans somebody can hel our guest,sorry abour that and i hope you can come back one day to offer you a better service. Regards. Hotel isla zamna