Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado un hospedaje con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, ya sean positivas o negativas.Más informaciónSe abrirá en una nueva ventana
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 261 de 1002 opiniones" "
10 - Excelente
261
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 203 de 1002 opiniones" "
8 - Bueno
203
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 177 de 1002 opiniones" "
6 - Aceptable
177
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 158 de 1002 opiniones" "
4 - Malo
158
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 203 de 1002 opiniones" "
2 - Terrible
203
6.4/10
Limpieza
7.0/10
Servicio y personal
6.0/10
Servicios
6.2/10
Condiciones de la propiedad
6.4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
2/10 Terrible
Rocio
Viaje en pareja
22 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Habían cucarachas algo inaseptable
Rocio
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 23 abr. 2024
Dear Rocio, We sincerely apologize for any disruptions during your recent visit. We want to reassure you that we take every possible measure to prevent the presence of external insects, as mentioned. Our pest control provider maintains a regular servicing schedule for our premises. Nevertheless, we will discuss with them to ensure all necessary measures are taken to prevent future issues. We regret any inconvenience you may have experienced and are grateful for your patience during this time.Sincerely,Hotel Management
6/10 Aceptable
Daniel, New York
Viaje en pareja
21 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
no quiero escribir nada
Daniel
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 22 ene. 2024
Dear Daniel, Thank you for rating your recent visit. We hope you enjoyed your time with us, and we apologize if your stay didn't meet every expectation. We hope to have another opportunity to welcome you back so we can show you a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management
6/10 Aceptable
Wilfredo
12 ene. 2024
Wilfredo
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
2/10 Terrible
KEYLA
11 dic. 2023
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
La propiedad esta bien ubicada, pero la limpieza terrible, hay chiripas, nunca hicieron un servicio de limpieza y el equipaje agarro unos bichos que me siguieron en todo el viaje de retorno. Deben fumigar esto es muy serio.
KEYLA
Se hospedó 10 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 12 dic. 2023
Dear KEYLA, Thank you for choosing our location and staying with us. We take our suites' cleanliness and pest control standards very seriously. We apologize for not meeting our commitment to providing clean and fresh accommodations. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Since receiving your feedback, we have addressed these issues appropriately, as our team is dedicated to ensuring that every room is immaculate and welcoming. We hope you will consider staying with us again so we can demonstrate the hospitality we are known for and that you deserve.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excelente
Juan
12 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Juan
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
6/10 Aceptable
Giovanni
Viaje de negocios
10 nov. 2023
Muy básico el hotel solo para dormir
Giovanni
Se hospedó 9 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 11 nov. 2023
Dear Giovanni, Thank you for sharing your perspective. We understand that each guest has unique preferences, and we appreciate your acknowledgment of the hotel's simplicity. Our focus is on providing a comfortable place for rest. If there are specific aspects you believe could be enhanced to meet your needs better, please feel free to share your insights. We're committed to continuous improvement and value your feedback. We hope to host you again and make your stay even more enjoyable.Sincerely,Hotel Management
2/10 Terrible
FREDDY
7 nov. 2023
FREDDY
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Yanky
30 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Well located with easy access.
Yanky
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 30 oct. 2023
Dear Yanky, It was a pleasure having you as our guest at Extended Stay America. Thank you for your lovely review and for mentioning our wonderfully convenient location. We get great feedback on our location, and we are happy this made your stay even better! Thank you once more; we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management
4/10 Malo
Gonzalo, Quito
Viaje de negocios, Viaje familiar
28 oct. 2023
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
La habitacion no olia bien. Tenia una gran fuga de agua en el baño y nunca atendieron el telefono para dar cualquier solucion. El desayuno no existe... hay cafe y smacks para llevar
Gonzalo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 29 oct. 2023
Dear Gonzalo, Thank you for choosing us and for writing a review about your recent stay. We're sorry to hear about the room odor and the issue with the water leak in your bathroom. Your concerns about breakfast options will be noted. We apologize for any inconvenience you experienced while trying to reach us. Your comments are valuable, and we'll work to ensure a more comfortable and responsive experience for future guests. Thank you for sharing your insights with us.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excelente
Daniel
28 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Daniel
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
10/10 Excelente
HERNAN
27 oct. 2023
HERNAN
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
8/10 Bueno
Boris
22 oct. 2023
Boris
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
10/10 Excelente
Osvaldo
7 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Osvaldo
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
10/10 Excelente
Alexander
Viaje en pareja
3 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente lugar
Alexander
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
6/10 Aceptable
Juan
2 sept. 2023
Le gustó: Servicio y personal
Estuvo bien para pasar la noche, me voy a quedar otra más
Juan
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 3 sept. 2023
Dear Juan, Thank you for your review and for choosing Extended Stay America. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and have decided to extend your stay with us. Our team is dedicated to providing exceptional service and ensuring that our guests have a comfortable and enjoyable experience, and we are delighted we could achieve that with you. We appreciate your feedback and look forward to continuing to exceed your expectations during your stay with us.Sincerely,Hotel Management
2/10 Terrible
Aaron
Viaje de negocios
19 jul. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La propiedad esta vieja, sucia. Mi baño tenia fuga, sucia, oxidada. Visitantes o huespedes fumabdo marihuana en las areas de pasillos y areas verdes.
Tenia años de no tener una experiencia tan mala. De verdad terrible lugar
Aaron
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 19 jul. 2023
Dear Aaron, On behalf of our team, we appreciate you staying with us and providing a review. We always want to exceed our guest's expectations; therefore, we are disappointed this was not your experience. Please accept our sincere apologies for the concerns in your bathroom. This will be addressed, and we hope to have the opportunity to make sure your next stay is outstanding in every respect.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bueno
Clara
1 jul. 2023
Clara
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
10/10 Excelente
Martin g
25 jun. 2023
Martin g
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
10/10 Excelente
Mariana, Homestead
7 mar. 2023
Mariana
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
10/10 Excelente
Glendo
5 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy confortable la habitación,servicio muy rápido,muy limpio y los que nos gusto es que la habitación estuvo a tiempo,todo fue rápido y fácil.
Glendo
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 10 mar. 2023
Dear Glendo, Thank you for staying at Extended Stay America. We were delighted to learn how much you enjoyed your guest room and that you slept well during your visit. Our staff does a wonderful job maintaining our accommodations, and it will be a pleasure to share your kind remarks with them. We appreciate your generous review and hope you will be back to revisit soon. Thank you again.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excelente
Criss
Viaje en grupo
4 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Criss
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
10/10 Excelente
Enriique
Viaje en pareja
26 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Muy buena
Enriique
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 5 mar. 2023
Dear Enriique, We are pleased you were impressed with our outstanding hospitality and accommodations at Extended Stay America. We work hard to provide exceptional experiences for our guests, and your review means so much to us. We hope to host you again on your next visit to the city.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excelente
Hugo
19 feb. 2023
Hugo
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
10/10 Excelente
Carolina
1 ene. 2023
Carolina
2/10 Terrible
KATIA V
22 nov. 2022
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Demasiado ruido
Fatal
Se escucha TODO lo que sucede en la calle
KATIA V
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 25 nov. 2022
Dear KATIA, thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay; we are sorry this was not your experience. We hope you will give us another chance to provide you with the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bueno
Carlos
Viaje familiar
18 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
primera vez! y espero no sea la ultima,
Carlos
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
8/10 Bueno
Monica
5 oct. 2022
Monica
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
10/10 Excelente
Jorwen
7 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación equipamiento y precio
Jorwen
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
6/10 Aceptable
Patricia
Viaje en pareja
31 jul. 2022
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Mmm
Patricia
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
10/10 Excelente
Carlos
7 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
El toilet no funciona bien
Carlos
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 8 jul. 2022
Dear Carlos, thank you for your review. Even though the generous rating does not reflect your comments, we apologize that our maintenance staff overlooked the bathroom area. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We are committed to making sure this does not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. Thank you once more, and we hope to see you again.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bueno
Mary
7 jul. 2022
Mary
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
10/10 Excelente
Ramón
Viaje en pareja
30 may. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Mucho ruido de otros huéspedes en la noche y temprano en la mañana
Ramón
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
2/10 Terrible
Yordano
Viaje en pareja
20 may. 2022
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Súper mala
Yordano
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 11 jun. 2022
Dear Yordano, thank you for choosing our hotel for your recent stay. On behalf of our entire team, we apologize for not meeting your expectations. We always want to make every effort to provide a flawless stay; therefore, we regret that this was not your experience. We hope you will consider giving us a second chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Terrible
FEDERICO
19 may. 2022
FEDERICO
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
2/10 Terrible
Madlene
10 may. 2022
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Madlene
Se hospedó 10 noches en abril de 2022
6/10 Aceptable
Elieth
7 may. 2022
No le gustó: Servicios
La habitación estaba limpia pero no contaba cn los equipos de cocina y el desayuno era muy básico ( no el clásico desayuno continental)
Elieth
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 8 may. 2022
Dear Elieth, thank you for being our guest and taking the time to share your feedback. Although we are glad to see you had a pleasant stay, we are sorry we missed meeting some of your expectations. To ensure the cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to make these items available at the front desk rather than leaving them in the suites, and our team gladly delivers them to your suite. Also, your feedback about our grab-n-go breakfast is shared with our Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation. We appreciate your constructive feedback and hope we have a future opportunity to restore your confidence in us.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bueno
Gisela, DORAL
27 abr. 2022
Gisela
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
4/10 Malo
Cliente verificado
25 abr. 2022
Descuido
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Hotel Management , el 27 abr. 2022
Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Aceptable
Edgar
Viaje familiar
11 abr. 2022
No le gustó: Servicio y personal y servicios
Una sola persona al front desk las máquinas lavado me robó el dinero de la tarjeta y ningún servían
Edgar
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 14 abr. 2022
Edgar, we regret the situation you have described. Please know that we take accusations of this nature very seriously, so allow us some time to investigate the entire matter with the associates involved. Thank you for your patience and understanding in the meantime.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excelente
Lindsay
30 mar. 2022
Lindsay
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
10/10 Excelente
Luis
26 mar. 2022
Luis
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
10/10 Excelente
Claudia
21 mar. 2022
Claudia
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
4/10 Malo
Carlos A
23 feb. 2022
Carlos A
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
10/10 Excelente
Carlos A
Viaje familiar
16 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es un lugar bien Acogedor y trankilo
Carlos A
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 17 feb. 2022
Carlos, thank you for taking the time to post your wonderful feedback regarding your time at Extended Stay America. We regularly receive praise for our quiet rooms, and we are glad you enjoyed the relaxing atmosphere. It was such a joy to be included in your travel plans, and we hope you will be back to see us again soon.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Terrible
Daniel
10 feb. 2022
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No tenían toallas para la ducha
No funcionaba el teléfono para hablar con la recepción
Daniel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 11 feb. 2022
Daniel, thank you for your honest evaluation. We are sorry for the inconvenience you experienced with the towels in your room. We will review this appropriately and make sure we are well-poised to serve you better. We will also share your comments with our maintenance team regarding your outlined issues and immediately fix the problems. We hope to have another occasion to meet and even exceed your expectations.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excelente
Carlos A
10 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Carlos A
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
10/10 Excelente
Carlos A
8 feb. 2022
Carlos A
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
4/10 Malo
Williams
2 ene. 2022
Williams
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
6/10 Aceptable
ELPIDIO
20 oct. 2021
E/A
El precio pagado es alto con relación a lo que ofrece el hotel, además el desayuno no se puede considerar como tal....
ELPIDIO
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 21 oct. 2021
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Please accept our apologies for not living up to your expectations. We strive to make sure each guest has a pleasant stay, so we apologize this was not your experience. We appreciate you sharing these details, and we are very grateful for your patience. We hope you will stay with us again so we can show you the hospitality you deserve.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Aceptable
Elidania
Viaje de negocios
13 oct. 2021
Nad
Elidania
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 14 oct. 2021
Elidania, thank you for being our guest. We genuinely care about ensuring the comfort of all of our guests, and we apologize if we did not meet these expectations. We hope you will consider giving us another chance on your next visit so that we can earn your 5-star rating.
Sincerely,
Hotel Management