Habitación, 1 cama King size, balcón, vista a la bahía | Edredón, caja de seguridad en la habitación y escritorio

Opiniones de Hyatt Centric Brickell Miami

4.5 out of 5
Hyatt Centric Brickell Miami
1102 Brickell Bay Dr, Downtown Miami, Brickell, Miami, FL

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 599 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 205 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 85 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 50 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 63 de 1002 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.4/10

Servicios

8.8/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Fernando

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very good location, clean and very good breakfast.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de GM, el 26 abr. 2024
Dear Fernando, We are happy to hear from you and value your kind review. It is lovely to hear that our good location, breakfast, and clean accommodations all helped make your trip a success. Thank you for your business and your recommendation! We hope to host you anytime your travels bring you back to the area. Best, Craig Haas, GM

6/10 Aceptable

Jorge

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Front desk attention and service not good for the first time. (I´ve stayed there at least 8 times).
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de GM, el 15 abr. 2024
Dear Jorge, I'm sorry to hear our front desk staff did not meet your expectations this visit. We improve our service through our guests' feedback, and yours is appreciated. We can't thank you enough for your business and hope to better serve you in the near future. Best, Craig Haas, GM

2/10 Terrible

Ana

No soap, the room next door where screaming the whole night
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM, el 12 abr. 2024
Dear Ana, My sincere apology that inconsiderate guests interrupted the comfort of your stay. I completely understand your frustrations and share them. We do our best to advise all our guests of hotel etiquette in an effort to provide everyone with a quiet and comfortable stay. Your experience is not indicative of our norm, so I hope that you will consider a return visit. Again, on behalf of our entire team – I offer my apologies. Sincerely, Craig Haas, GM

2/10 Terrible

Juan

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Necesito hablar con un representante
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 27 mar. 2024
Dear Juan, We aim to impress you, so I sincerely regret that you did not enjoy your stay. I value your feedback, and I'm at your service should you like to discuss this in more detail. Thank you for staying with us. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy bueno
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 5 mar. 2024
Dear David, Thank you for taking the time to write a review. I’m pleased to learn that your stay was enjoyable. We appreciate your compliments and humbly request a return visit. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

Meily

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente lugar
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de GM, el 1 mar. 2024
Dear Meily, Thank you for taking the time to share a five-star review of your experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

Daniel

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

JAVIER ANDRES

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel y perfecta ubicación en el downtown..
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de GM, el 2 feb. 2024
Dear JAVIER ANDRES, Our location is definitely one of the best attributes of our Hyatt Centric, and I am glad it was a perfect fit for your stay. Thank you for your patronage and for taking the time to share your experience with this review. It was our pleasure to host you, and we hope to do so again. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

Ivette

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de GM, el 31 ene. 2024
Dear Ivette, Thank you for this great review and recommendation. It's feedback like this that keeps us smiling. We hope to host you again soon. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

Jorge

Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Súper ubicación
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de GM, el 27 ene. 2024
Dear Jorge,We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

2/10 Terrible

daniel

Viaje familiar con niños
Es un hotel con muchos problemas En los cuartos se escucha claramente todo lo que pasa en los cuartos de a lado El ruido de los coches y motocicletas que circulan en la calle hace IMPOSIBLE poder descansar Está sucio Definitivamente nunca me volvería a hospedar en ese hotel
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de GM, el 25 ene. 2024
Dear daniel, I want to thank you for taking the time to share your review. At our Hyatt Centric, we aim to provide each and every guest with a positive experience, and I am sorry to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us because it helps us to improve and enhance the experience that we offer to our guests. I will share your comments with our team, and we hope that you will consider giving us another chance in the future. Sincerely, Craig Haas, GM

2/10 Terrible

Rebeca

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Espantoso hotel ! No se guíen por las fotos ! Se ve espectacular en todas estas fotos ! Llegamos y habíamos reservado 2 habitaciones , nos pidieron la TC , la pasaron , nos dieron solo 1 recámara diciéndonos que la segunda nos la daban en 2 horas , nos dieron hasta el número de este segundo cuarto .. solo que lo hi am a terminar de limpiar … fui varias veces durante el día y no me daban nada .. terminaron dándome uno a las 11:00 de la noche, el gerente me dijo que había sido error de ellos y primero que no tenían habitación si no hasta siguiente día … así que decidimos salirnos al día siguiente por PÉSIMO servicio ! Muy groseros con los clientes y el hotel por más que sea un Hyatt es TERRIBLE ! No se dejen engañar por las fotos de internet ni porque es un Hyatt ! 0 lo recomiendo ! ESPANTOSO !!!
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023
Respuesta de GM, el 12 ene. 2024
Dear Rebeca, Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. We are truly sorry that we couldn't provide you with the exceptional experience that you expect from our hotel. We understand that the little details can make or break a trip, and we regret that we fell short of your expectations. Your feedback is extremely valuable to us as it helps us to improve our communication and better serve our guests. We appreciate your patronage and sincerely hope that you will allow us to exceed your expectations in the future. Sincerely, Craig Haas, GM

8/10 Bueno

Georgy Manlio

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

ibrahim

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien excelente ubicación excelente trato del personal
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de GM, el 9 ene. 2024
Dear ibrahim, I’m so glad you enjoyed our hotel's tremendous staff and its exceptional location! Thank you for your time in reviewing your stay, and we hope to host you again soon. Sincerely, Craig Haas, GM

6/10 Aceptable

Yamilet

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
La verdad la limpeza estaba pesima llegamos y los cuertos todos sucios
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
Respuesta de GM, el 29 dic. 2023
Dear Yamilet, Our goal is to offer a bright, fresh, and comfortable hotel, so I sincerely regret we let you down in these areas. We are grateful for your patronage and your time in sharing this feedback. We do review it as a team to foster improvements. For this reason, we hope that you might consider a return visit. We'd love another opportunity to show you that comfort is our top priority. Sincerely, Craig Haas, GM

10/10 Excelente

José

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de GM, el 30 nov. 2023
Dear Jose,Thank you for the great review. It was our pleasure to host you, and we hope to do so again soon.Best,Craig HaasGeneral Manager

6/10 Aceptable

Nataliya

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
If you're searching for a place to cultivate asceticism and patience, congratulations, you've found it! This hotel is a true life school. Room cleaning? Oh, it happens so infrequently that you'll start to eagerly anticipate it like a rare solar eclipse. Forget about the stereotypes of luxurious hotels - here, you will experience the true pleasure of simplicity. Coffee here is not just a beverage, it's a test of your patience. With each passing minute (and there could be 15 to 20 of them) your appreciation for the world around you grows stronger. And just when you think the coffee might finally arrive, you realize it's just another illusion. Internet? Oh please, the connection speed here is something else! Probably designed specifically to foster your inner peace and meditative state. The page loads so slowly that you'll have time to rethink all your life decisions. And if you still think this hotel deserves five stars, then perhaps you haven't fully appreciated its 'unique' features yet! A hotel that will definitely turn your understanding of service standards upside down, guaranteed.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de GM, el 14 nov. 2023
Dear Nataliya, While I am glad that your stay was okay overall, I regret that we didn't provide a WOW experience. Our goal is to exceed our guests' expectations, and I am sorry we fell short. Thank you for sharing your detailed review. We thrive on feedback and count on our guests to help us focus our efforts on areas that need improvement. We hope to see you back for an even better stay in the future. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Jorge

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Alejandro Moreno

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Facilites
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de GM, el 23 sept. 2023
Dear Alejandro Moreno,It's lovely to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review, and we hope to see you again.Best,Craig HaasGeneral Manager

8/10 Bueno

Carlos

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de GM, el 16 sept. 2023
Dear Carlos,We appreciate your high recommendation and welcome you to settle in again anytime.Best,Craig HaasGeneral Manager

10/10 Excelente

Carlos Abel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent choice
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de GM, el 6 sept. 2023
Dear Carlos Abel, We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your time at our Hyatt Centric Brickell Miami. Please plan to visit us again the next time you travel to the area. Best, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Raul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Exc
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de GM, el 31 ago. 2023
Dear Raul, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Craig Haas General Manager

8/10 Bueno

Edgar, Coban

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo bien
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de GM, el 29 jul. 2023
Dear Edgar,We appreciate your review and recommendation. I'm delighted to know you found your stay top-notch. Please find a reason to revisit us soon. Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

10/10 Excelente

ANA LOURDES HERNÁNDEZ

Se hospedó 3 noches en junio de 2023

8/10 Bueno

Roberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hola el hotel esta muy bien ubicado las habitaciones son sencillas pero comodas , en general todo muy bien.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023
Respuesta de GM, el 7 jun. 2023
Dear Roberto, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Melani

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
El hotel me pareció lindo y la habitación muy limpia, la cama estaba muy cómoda!
Respuesta de GM, el 4 jun. 2023
Dear Melani,All-around cleanliness is a significant focus for the entire staff, so it is wonderful to hear that you noticed our efforts. Thank you for being our valued guest and sharing this feel-good review. We appreciate your support and look forward to hosting you again someday.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

6/10 Aceptable

Francisco Javier, CDMX

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Cleaning hallways or rooms is not one of their priorities. Providing complimentary coffee or water (as they pledged) is also not in their sphere of interest. Changing towels, or at least hang them again properly is not in their manuals. I understand that during Covid there was a cut down on personnel, but now? The lack of personnel is notorious. The few around are trying their best, but are overwhelmed by the amount of tasks assigned to them. Hyatt should not lower their standard and not in Brickell with such location! Heads up, take care of your guests, take care of your personnel and be proud of your facilites. Recover the zest for hospitality.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de GM, el 6 may. 2023
Dear Francisco Javier,I am sorry to hear that we let you down and you didn't enjoy your stay. We never want to leave our guests with a poor impression of our Hyatt Centric. I apologize for our shortcomings and hope we can redeem ourselves to you on a future visit. Thank you for staying with us.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

8/10 Bueno

carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Dijeron que el parking estaba incluido en la reserva y era una mentira, el parqueadero costaba us41 tax por noches
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de GM, el 12 abr. 2023
Dear carlos, Thank you for choosing Hyatt Centric Brickell Miami and sharing your positive rating. I am sorry to see that there was some confusion regarding the fact that there is an additional fee for parking. We appreciate your feedback and hope to host you again for an even better stay. Sincerely, Craig Haas General Manager

8/10 Bueno

ERICK

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de GM, el 1 feb. 2023
Dear ERICK,Thank you for the review. It was our pleasure to host you, and we hope to do so again soon.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

6/10 Aceptable

Anuar

Viaje familiar
2 DE 3 ELEVADORES DESCOMPUESTOS, NO TRAPEAN BIEN LOS CUARTOS, LA UBICACION BUENA Y EL PERSONAL TAMBIEN
Se hospedó 6 noches en enero de 2023
Respuesta de GM, el 28 ene. 2023
Dear Anuar,We appreciate your business and the fact you took the time to share a review. While I am glad to hear that you enjoyed our location and service, I'm sorry that we weren't able to deliver a more positive experience overall. We hope to host you again should you return to Miami.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

10/10 Excelente

Ian Pablo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was great. The only thing i didnt like is that i had to pay extra for parking.
Respuesta de GM, el 6 ene. 2023
Dear Ian Pablo,Thank you for your review and recommendation of our hotel and associates. I’m pleased to hear that our staff’s excellence in service exceeded your expectations and made for a truly fantastic experience. Our team works hard to provide a remarkable stay. I will be sure to share your kind feedback.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

8/10 Bueno

Noe

8/10 Bueno

luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
en general el hotel tiene buenas instalaciones. lamentablemente el flujo de agua en la ducha NO da para que una persona se bañe . realmente fue lamentable esa situacion.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de GM, el 21 dic. 2022
Dear luis,Thank you for writing. Your feedback is important to us, as guest satisfaction is our highest priority. I’m sorry about the maintenance issue you experienced during your stay. I appreciate you bringing this issue to our attention, and I apologize for the frustration it caused. It is feedback like yours which allows us to impact future stays. Thank you for choosing us.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

10/10 Excelente

Antonino

Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

10/10 Excelente

Francisco, Boston

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena relación costo beneficio para la zona de Brickell
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de GM, el 26 oct. 2022
Dear Francisco,We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your stay and found us to be a good value. Thank you for your kind review and for choosing our hotel. Please visit us again soon.Sincerely,Craig HaasGeneral Manager

10/10 Excelente

Antonio

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location
Se hospedó 4 noches en octubre de 2022
Respuesta de GM, el 17 oct. 2022
Dear Antonio, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay thanks in large part to our exceptional location. Please visit again soon. Best, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Rene

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación!
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de GM, el 20 sept. 2022
Dear Rene, What a splendid review! Thank you so much for staying with us and for acknowledging the awesome location of our Hyatt Centric. We appreciate you taking the time to share the top-notch experience you had here and we hope to see you again soon. Best, Craig Haas General Manager

4/10 Malo

Fernando

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Cuidado 40$us extras por día
Muy mal, te cobran 40 dólares extras por día por uso de Resort, este hotel no tiene mas que un pequeño gimnasio y una piscina que cualquier hotel tiene y por ello tienes que pagar 40 $us extras
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de GM, el 9 sept. 2022
Dear Fernando, I sincerely apologize that we didn't meet your expectations. Thank you for providing us with some feedback to learn from. The experience of our guests is of the utmost importance to us and your comments help us improve and become a better hotel. We hope you will consider a return visit in the future. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Jonatan L

Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Maria, Ciudad de México

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Súper bien ubicado, cerca de todo. Habitación hermosa con bella vista al mar.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de GM, el 7 ago. 2022
Dear Maria, Thank you so much for your generous review! We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We pride ourselves on our attention to detail and going above and beyond for our guests. Thank you for choosing our hotel and we look forward to having you back again soon! Sincerely, Craig Haas General Manager

6/10 Aceptable

Sandra Patricia

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de GM, el 26 jul. 2022
Dear Sandra Patricia, Thank you for your time in reviewing our hotel and we appreciate your choosing us. We hope to provide you with a WOW experience upon your return to the area. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

LAZARO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy bonito todos
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de GM, el 13 jun. 2022
Dear LAZARO, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Nicolas, Puerto cabello

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Excelente!
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de GM, el 15 may. 2022
Dear Nicolas, We appreciate your 5 out of 5 review and are glad to know you enjoyed our hotel while you were our valued guest. We hope to see you again should your travels bring you back to our area. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

EDUARDO

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A mi entender todo bien y gracias a dios no te tuve ninguna situacion
Se hospedó 4 noches en abril de 2022
Respuesta de GM, el 2 may. 2022
Dear EDUARDO, I am glad that you had a great overall experience, and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Javier

Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM, el 2 may. 2022
Dear Javier, It was our pleasure hosting you and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Raysa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

Jorge Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de GM, el 2 may. 2022
Dear Jorge Carlos, Thanks for letting us know you loved your visit. We appreciate your patronage! Best, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Hermes

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me pareció un servicio de Valet Parking excelente además de la atención de recepcionistas, camareras en realidad y en General lo recomiendo y volveré.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM, el 18 abr. 2022
Dear Hermes, The entire staff loves being a great representation of Miami and all the friendly people that live here. Thank you so much for taking the time to share your great rating with us and other guests. We hope to welcome you back soon for another great stay. Sincerely, Craig Haas General Manager

10/10 Excelente

Johanna

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nos gustó mucho la estadía ahí, muy amables todos los que nos atendieron
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM, el 7 abr. 2022
Dear Johanna, We welcome all compliments, but it is especially nice to hear you praise our staff. They truly breathe hospitality into every aspect of our hotel and make it a wonderful place to stay. Your review is appreciated, and we hope to see you again soon. Best, Craig Haas General Manager