Chimenea

Opiniones de Hotel Le Cantlie Suites

3.5 out of 5
Hotel Le Cantlie Suites
1110, Sherbrooke Street West, Montreal, QC

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 1451 de 2604 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 802 de 2604 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 209 de 2604 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 76 de 2604 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 66 de 2604 opiniones" "

9.0/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.6/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Yoan

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Everything was excellent
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de BP, el 2 abr. 2024
Hello Yoan,Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.The Management and Staff Le Cantlie Suites Hotel

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
El hotel muy bonito y muy bien ubicado pero me entregaron la habitación tarde y no nos ayudaron con las maletas
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Doha.M, el 12 ene. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We're pleased to hear that you found the hotel very nice and well-located.However, we apologize for any inconvenience caused by the delay in delivering the room and the lack of assistance with luggage. Your comments are important, and we will address these issues with our team to ensure a more efficient and helpful service in the future.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience. If you have any further comments or specific preferences for your next visit, please feel free to share them with us.Thank you for choosing our hotel.Warm regards,

10/10 Excelente

Brenda Liliana

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
En cuanto al hotel la verdad es que está bastante bien, pude visitar Muchos lugares a pie, está bastante accesible, en una muy buena ubicación, lo que sí CALIFICO MUY MALl es que piden una garantía cuando llegas de 250 dls, la cual te dicen te reembolsarán a tu salida si no hay ningún inconveniente. Realmente entregue la habitación en perfectas condiciones y dijeron que en máximo 3 días me hacían el reembolso y hasta el día de hoy ya pasó más de una semana y no me han reembolsado nada.. Solo por ese tipo de atención no les daré o mayor calificación..
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Francisco

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de BP, el 1 sept. 2023
Hello Francisco, Thank you very much for staying with us and for taking the time to leave this excellent review. We are very happy you enjoyed your stay as much as we enjoyed having you as our guest. The outdoor rooftop pool will be reopening for the season in another week or so. The weather has not been cooperating such as 8 degrees today and has delayed the opening. Please try and visit us again this summer and I am sure you will enjoy our roof top pool and the wonderful 360-degree view that it has to offer!Have yourself an amazing day! The management teamLe Cantlie Suites Hotel 1-888-Cantlie

10/10 Excelente

Cipactli

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en junio de 2023
Respuesta de BP, el 11 jul. 2023
Thank you, for your positive feedback and heartfelt endorsement Cipactli!  We’re glad you continue to love the unique experience we provide at Le Cantlie Suites.You will always be a welcome guest.Hurry back!The Management and StaffLe Cantlie Suites Hotel

10/10 Excelente

Claudia lilia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Todos los empleados súper atentos y serviciales, solo le pongo un pero al desayuno, nada variado
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de BP, el 16 jun. 2023
Hola Claudia,Gracias por hospedarte con nosotros y por tu amable reseña. Estamos encantados de saber que, en general, tuvo una experiencia agradable durante su estancia. Apreciamos mucho sus valiosos comentarios sobre su experiencia. Sus comentarios serán compartidos y revisados con el personal de administración de nuestro restaurante. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Saludos cordiales,El equipo de administración.Le Cantlie Suites Hotel

8/10 Bueno

Jimmy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Linda propiedad, excelente instalaciones...
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de BP, el 30 abr. 2023
Nous voulions encore vous remercier d'avoir séjourné avec nous au Cantlie Suites lors de votre voyage à Montréal. Nous savons que vous avez d'autres options d'hébergement dans la région et nous apprécions vraiment que vous nous choisissiez. Tout notre personnel à l'Hôtel Cantlie travaille dur pour répondre à vos attentes et à vos besoins. Nous espérons que vous vous sentirez à l'aise et satisfait pendant votre séjour. La Direction et le Personnel Hôtel Le Cantlie Suites

10/10 Excelente

Griselda

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de BP, el 27 mar. 2023
Bonjour Griselda,Be assured that your review is highly appreciated. We would like to thank you for taking the time to share your experience.It is good to know how much you enjoyed our property, our team and our location.We definitely hope to see you back for your next little getaway in Montreal !Kind regards,The management team,Le Cantlie Suites Hotel

10/10 Excelente

Manuel

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Agradable y excelente ubicación.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Gabriela

Viaje familiar
Un hotel genial para visitar montreal
La ubicación me Encanta puedes hacer muchas cosas a pie y el Metro está a 1 cuadra El personal es muy amable y atento
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de BP, el 29 jul. 2022
Hello Gabriela, Thank you so much for taking the time to leave this excellent review.  We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future. The Management and Staff Le Cantlie Suites Hotel

8/10 Bueno

Eduardo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
buena ubicacion,
Hotel con excelente ubicación, no es un hotel nuevo pero se ve que se esmeran para que todo este en las mejores condiciones, creo que hay una buena relación con beneficio al que se hospeda en costo-calidad
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Claire, el 14 jun. 2022
Gracias por su buena respuesta . Espero que usted vas a regressar en nuestra Hotel para vivir otra bueno momentos. Hasta pronto!

8/10 Bueno

LETICIA ALEJANDRA CARDENAS

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Claudio

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recibes lo que pagas.
Esta muy bien ubicado, no es nuevo. Bien mantenido, limpio. La cocineta es austera, no creas que tiene muchas cosas pero sirve para calentar algo en el cuarto. El cuarto es espacioso, se esta muy comodo.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de BP, el 4 dic. 2021
Dear Claudio, Thank you! We love being able to provide the service that our customers seek. We appreciate the time you spent to share your experience and look forward to helping you book your next stay! Sincerely, Le Cantlie Suites Team

10/10 Excelente

José

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy cómodo y céntrico
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de BP, el 2 dic. 2021
Bonjour Jose, Thank you for choosing Le Cantlie Suites for your stay in Montréal. And thank you for your 5-star review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you on your next visit at the hotel. Le Cantlie Suites

8/10 Bueno

MARIA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 9 noches en octubre de 2021
Respuesta de Bastien, el 19 oct. 2021
Bonjour Maria, Thank you for choosing Le Cantlie Suites for your stay in Montréal. And thank you for your good rating. We are looking forward for your next visit with us ! Bastien, Le Cantlie Suites

10/10 Excelente

CLAUDIAESTEVA, CDMX

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación, suites muy espaciosas, muy limpio y en perfectas condiciones
Se hospedó 5 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo está tan cerca y accesible a pie para conocer old Montreal
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Las camas olían espantoso, les comenté en recepción y el personal me comentó que todas olían mal, me pusieron doble sábanas para poder disminuir la peste. Hotel ya viejo sucio y aunque se ve muy bien en las fotos, la realidad es otra. El parking no tiene y hay que buscar.... recomiendan uno de 25dollares y a media cuadra está a 17
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

AAA

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Front desk and bell boys just great.., pretty helpful. Quite large and full equipated. Five stars in service, location is great to visit the city of Montreal.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019

4/10 Malo

Concepcio

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Una VERGUENZA de Hotel.
Llegamos al hotel a las 6pm. Tenían un montón de gente esperando en recepción y al final nos tocó. Nos atendió una Srta, o mejor dicho lo intentó porque a los pocos minutos empezó a ponerse nerviosa, nerviosa y otro señor (hablándole en francés, le dijo que nos diera una habitación en concreto y ella decía que no, después de un estira y afloja, siempre entre ellos, él la expulso de recepción enviándola al telefonillo) El Señor nos empieza a atender y dale que dale al ordenador y no tenian habitación para nosotros, el pensaba (aun piensa) que no lo entendiamos.... despues de esperar mas de 30 minutos, nos dan una habitación, la 803, como hacia casi 45 minutos que teniamos el coche aparcado en la calle, nuestro hijo fue a dejarlo en el parking y nosotros a la habitación con las maletas. SORPRESA! la habitación estaba ocupada por una pareja y nosotros entramos en tromba con las maletas. Un poco más y nos morimos del susto, el Señor que estaba en medio de la habitación casi se desmaya, y la señora aun esta gritando ahora. Ellos llamaron a recepción, nosotros bajamos a recepción y cuando les dijimos que la habitación estaba ocupada nos dijo el mismo recepcionista que el estaba al telefono y tenia otro trabajo. Despues de esperar mas de 15 minutos nos dieron otra habitación. Ni un disculpa, ni un detalle, ni un lo siento. Verdaderamente VERGONZOSO. No volveria a este hotel ni en sueños. Una verdadera desgracia de hotel y de empleados.
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

10/10 Excelente

Yamile

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

10/10 Excelente

Javier, México

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Habitaciones muy grandes y excelente servicio, buena ubicación y transporte cercano. Cuenta con estacionamiento
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en junio de 2019

10/10 Excelente

Ramanathan

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
I recently had the pleasure of staying at Hotel Le Cantlie Suites and I must say, it exceeded all my expectations. From the moment I walked into the lobby, I was greeted with a warm and friendly atmosphere. The staff members were incredibly helpful and went above and beyond to ensure my stay was comfortable and enjoyable. The suite itself was spacious, clean, and beautifully decorated. The bed was incredibly comfortable, providing a restful night's sleep after a long day of exploring the city. The amenities in the room were top-notch, including a fully equipped kitchenette, a large flat-screen TV, and a luxurious bathroom with all the necessary toiletries. Overall, my experience at Hotel Le Cantlie Suites was nothing short of exceptional. The combination of excellent service, comfortable accommodations, and prime location made for a truly memorable stay. I would highly recommend this hotel to anyone visiting the area, and I look forward to returning in the future.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Honore

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Everyone was very nice. Centrally located to dining
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de BP, el 20 may. 2024
Hello Honore,Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.The Management and StaffLe Cantlie Suites Hotel

8/10 Bueno

inès

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Toujours une valeur sûre
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Dwight

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
This is our second stay at Le Cantlie. We like the amenities in the room and its location wrt all the main sites in Montreal.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de BP, el 20 may. 2024
Hello Dwight,Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.The Management and StaffLe Cantlie Suites Hotel

10/10 Excelente

Melissa

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
The Hotel staff was friendly, professional, the valets and the parking attendants were particularly wonderful, as well as the front desk. The hotel was clean, quiet and very well located. Price was reasonable. Would definitely stay again.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

Ann

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Great location, reasonable prices, decent hotel.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Simone

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
We loved our stay at the Hotel Le Cantle. The front desk staff were always very helpful with recommendations for restaurants, bars, shopping and activities. The hotel is clean and quiet even though it’s located in the downtown area. Would definitely come again!
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

4/10 Malo

Mathew

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza
The room was not what we expected. The staff said we could cancel the reservation, when we found a new place, they then said we could only cancel the second night of the stay, but we had to cancel via Expedia. Expedia tried reaching the Hotel to confirm the cancellation several times but the front desk was not answering. It would be helpful if the staff was aligned on the cancellation policy and we did not feel like we were forced to stay in a place we did not like.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 15 may. 2024
Hello Mr. Adamson,Thanks for telling us what you think about your time at our hotel. We really care about what you said because we always want to make things better for our guests.We looked into what happened during your visit and it looks like there was some confusion about our cancellation policy and how we handled your worries. Our front desk manager tried really hard to help you out quickly and fix any problems.We get that you didn’t like the carpet in your first room. Thanks for being patient while we showed you other rooms. We’re glad you were happy with room 407 after talking to our manager. I saw the talk you had with him myself. Also, I’m sorry, but we never said we would not charge you for your stay, and our manager did say that was just your opinion.When it came to canceling, we tried to follow the rules set by Expedia to make things clear.About the bugs you said were in the room, we checked carefully and didn’t find any flying insects in room 407. But we know it’s important that you feel comfortable and safe. So, we’ve decided to give you your money back for the second night because we think that’s the right thing to do.We hope you understand and would be happy to have you stay with us again. We want to make sure your next visit is smooth and fun.Best wishes,

10/10 Excelente

Raymond

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Excellent.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 15 may. 2024
Merci beaucoup Monsieur Raymond, C'est très encourageant.Bien à vous,

10/10 Excelente

Sheena

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It was nice and quiet, even with the construction happening on the downtown side of the building next door, I was able to sleep peacefully
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 13 may. 2024
Hello Sheena,Thanks for your feedback! Happy to know you slept well, even with the construction next door. We’re glad we could make your stay calm and restful. Looking forward to seeing you again soon!Best,

10/10 Excelente

Youhanna

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Everything was excellent, we enjoyed our visit
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Rostom T, el 11 may. 2024
Bonjour Youhanna,Thank you for choosing Le Cantlie Suites for your stay in Montréal. And thank you for your 5 star review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you on your next visit at the hotel. Le Cantlie Suites

10/10 Excelente

Carmen

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It is always a pleasure to stay there
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 6 may. 2024
Bonjour Carmen,It is also always a pleasure to serve you.Best,

8/10 Bueno

Ron

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Great location and affordable when visiting downtown Montreal
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de BP, el 5 may. 2024
Bonjour Ron,Be assured that your review is highly appreciated. We would like to thank you for taking the time to share your experience.It is good to know how much you enjoyed our property, our team, and our location.We hope to see you back for your next little getaway in Montreal!Kind regards,The management team,Le Cantlie Suites Hotel

8/10 Bueno

Jason

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
I appreciate fast booking and the convenience of the location where the hotel was placed.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de BP, el 5 may. 2024
Dear Jason,We thank you for this amazing feedback! We are thrilled to read how much you enjoyed your stay in Montreal among us. Your kind words regarding our team are highly appreciated. Indeed, we feel lucky to be located in the center of Montreal in the heart of the Golden Square Mile. We hope to see you soon whenever you have the chance to be back in town! The management team, Le Cantlie Suites Hotel

10/10 Excelente

Pierre, Rouyn-Noranda

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Bon prix
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de BP, el 5 may. 2024
Bonjour Pierre,Merci beaucoup d'avoir séjourné chez nous et d'avoir pris le temps de laisser cet excellent commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour autant que nous avons apprécié de vous avoir comme invité. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite. Nous vous souhaitons une excellente journée !

10/10 Excelente

Georges

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Great Place
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de BP, el 5 may. 2024
Dear George,We are thrilled to learn that your recent stay with us exceeded your expectations. Your kind words are deeply appreciated, and we hope that your visit to Montreal was filled with unforgettable moments.Thank you for choosing Le Cantlie Suites Hotel for your travels, and we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,The Management Team

10/10 Excelente

Kristine

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de BP, el 3 may. 2024
Hello Kristine,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. Your glowing feedback made our day! We're dedicated to providing memorable experiences, and your satisfaction lets us know we're on the right track. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more.The Management and StaffLe Cantlie Suites Hotel

10/10 Excelente

Martine

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Beau et bon hôtel à prix raisonnable. Très bon rapport qualité/prix. Je recommande sans hésitation.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 1 may. 2024
Madame Caplette, je vous remercie pour votre commentaire positif sur, Il est agréable de savoir que vous avez apprécié l’hôtel et que vous le recommandez sans hésitation. Le rapport qualité/prix est un facteur essentiel lors du choix d’un hébergement, et il semble que cet hôtel ait répondu à vos attentes. Passez un excellent moment.Bien cordialement,

6/10 Aceptable

Vanessa

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 1 may. 2024
Merci.Bien cordialement,

10/10 Excelente

Mohd Hasnain

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 1 may. 2024
Merci boucoup.Bien cordialement,

10/10 Excelente

Gaye

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Front staff was very friendly and helpful. Easy access to the metro. Great shopping and restaurants nearby. We were upgraded to a junior suite at no extra cost. Very nice room! Housekeeping was adequate.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 29 abr. 2024
Dear Gaye,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that our front staff made a great impression with their friendliness and helpfulness. It’s wonderful to know that our convenient location provided you with easy access to the metro and that you enjoyed the nearby shopping and dining options.We’re especially pleased that you appreciated the complimentary upgrade to a junior suite. Our team strives to provide delightful surprises that enhance our guests’ stays, and it’s rewarding to know we succeeded with yours.Your feedback regarding our housekeeping has been noted. We aim for excellence in all areas of our service, and your comments are invaluable as we continue to improve our guest experience.We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay!Warm regards,

10/10 Excelente

Judy

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
A well located, reasonably priced clean , quiet and safe place to stay. The hotel is close to the Metro , and shopping and restaurants are walkable. Hotel staff are friendly and professional.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 29 abr. 2024
Dear Judy,We are incredibly grateful for your kind words and pleased to know that our hotel’s prime location, reasonable pricing, and tranquil atmosphere contributed positively to your stay. It’s great to hear that you found convenience in our proximity to the Metro, and that the local shopping and dining options were within a pleasant walking distance.Our staff will be thrilled to learn that their friendliness and professionalism did not go unnoticed. We strive to make every guest’s experience memorable, and your acknowledgment is a wonderful affirmation of our efforts.Thank you for choosing us for your stay. We eagerly await your next visit!Best wishes,

10/10 Excelente

Erin

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 29 abr. 2024
Merci

10/10 Excelente

Nina

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Very good value. Clean and spacious room and bathroom was well appointed. No room service available was a disappointment. As was the limited in-room coffee bar - no creamer, nor any at the desk.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Tarik BAHAJ Directeur des operations, el 29 abr. 2024
Dear Nina,Thank you for your kind words regarding the cleanliness and spaciousness of our rooms, as well as the appointments of our bathrooms. Your comfort is our top priority, and we’re glad these aspects met your expectations.We sincerely regret that we are only learning of your disappointment with our room service and coffee bar offerings through your review. Had we been made aware during your stay, we would have eagerly taken steps to enhance your experience. Our room service is available for breakfast and dinner, and we encourage our guests to reach out to the restaurant extension for assistance outside these hours.For your future visits, please note that our in-room coffee bar includes four complimentary Nespresso pods each day. While creamers are not included in the room package, they are available at the restaurant, and we would be more than happy to deliver them to your room upon request.Your feedback is invaluable to us as it helps us refine our services. We hope to welcome you back soon and have the opportunity to exceed your expectations.Warm regards,

8/10 Bueno

jane

Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Tarik Bahaj operations manager, el 15 may. 2024
Thank you so much Jane for the review.Best,