Patio

Opiniones de Hotel Omni Mont-Royal

4.5 out of 5
Hotel Omni Mont-Royal
1050 Sherbrooke Street West, Montreal, QC

Opiniones

9.2

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 1256 de 1884 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 447 de 1884 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 110 de 1884 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 38 de 1884 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 33 de 1884 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.4/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

9.0/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Gran ubicación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 25 mar. 2024
Good day Carlos,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.

10/10 Excelente

Jesus

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Marie Isabelle Santoire, Director of Rooms, el 9 feb. 2024
Dear Jesus,Thank you for choosing Omni Mont-Royal and for your outstanding 5/5 rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience. Your support means the world to us, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay.Best Regards,

10/10 Excelente

Salvador

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Martha beatriz

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Me encanto muy buen servicio
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Luis

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Muy buena opción
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Inolvidable
Sasha de la recepción hizo que fuera una experiencia inolvidable, el hotel está muy bien situado. Toda la gente que trabaja ahí son súper amigables y dispuestos a ayudar en todo
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

steve

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
excelente hotel muy bonito amplio comida muy buena bar buen ambiente atención de recepcion genial volvería sin dudarlo
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

8/10 Bueno

Alberto

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Buen hotel, muy limpio, cómodo, muy buena atención y sobre todo muy bien ubicado, lo único malo es la conexión a Internet que siempre estuvo fallando y diario había que ir al mostrador a que la arreglaran.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

ana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Lo único es que no tienen servicio a cuarto 24hrs.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Manuel

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

Manuel f

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Genial
Muy bonita experiencia. Todo estuvo muy bien la gente de recepción súper atenta.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Rubys

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
La atención, el servicio, y la limpieza impecable
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

JORGE Noguera

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Excelente ubicación y servicio.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022

6/10 Aceptable

Joaquin

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Ingrid

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Arely Yamel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Front Desk Team., el 29 dic. 2019
Dear Yamel, Thank you for choosing the Omni Mont-Royal hotel for your trip to Montreal. We are glad to see that you more than enjoyed your stay with us. Our staff strives on compliments like those. Thank you again for choosing the Omni Mont-Royal and we hope to see you soon. Best regards, Front Desk Team.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Excelente todo ubicación, limpieza y personal amable
Se hospedó 5 noches en octubre de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 21 nov. 2019
Querido invitado, Gracias por tomarse el tiempo comentardos acerca de su ultima visita a nuestro Hotel Omni Mont-Royal. Que tenga un exelente dia. Sinceramente, Justine Dufresne-Lauzon. Loyalty Ambassador.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente ubicación instalaciones y servicio. Buen desayuno y muy buena relación precio calidad. Ubicacion ideal para visitar McGill
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 22 oct. 2019
Querido Invitado, Gracias por tomarse el tiempo y comentarnos acerca de su última visita a nuestro Hotel Omni Mont-Royal. Que tenga un excelente dia, Sinceramente, Justine Dufresne Lauzon, Loyalty Ambassador

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena ubicación. Usé una de las batas y estaba sucia, único punto desagradable.
Se hospedó 8 noches en agosto de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 22 oct. 2019
Querido Invitado, Gracias por tomarse el tiempo y comentarnos acerca de su última visita a nuestro Hotel Omni Mont-Royal. Que tenga un excelente dia, Sinceramente, Justine Dufresne-Lauzon. Loyalty Ambassador

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 13 ago. 2019
Dear Guest, Thank you for having chosen the Omni Mont-Royal for your latest stay in Montreal. Have a great day. Best regards, Justine Dufresne-Lauzon. Front Desk supervisor.

10/10 Excelente

Raul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 28 jul. 2019
Dear Raul, thank you for taking the time to rate your latest experience at the Omni Mont-Royal. It is a pleasure to know you enjoyed your time with us. Best regards, Justine Dufresne-Lauzon. Front Desk Supervisor.

8/10 Bueno

Pedro

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Omni hotel Mont Royal
Es un poco antiguo , la tarifa que me dieron es alta y no incluye wifi ni desayuno. Pero esta muy bien ubicado
Se hospedó 1 noche en junio de 2019

10/10 Excelente

Ilse G

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Todo excelente, atención y recibimiento.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 15 feb. 2019
Estimado Ilse G, Gracias por haberse tomado la molestia de comentar sobre el hotel Omni Mont-Royal. Estamos contentos que ud. Haya apreciado su estadia en el hotel. Nos encantaria volverlo a ver en una proxima ocasion. Muchas Gracias. Atentamente, Justine Dufresne Lauzon

2/10 Terrible

juan jose

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Very bad Concierge.
Pésimo servicio de Concierge y de Parking. El hotel se empieza a ver viejo. Mi cuarto tenía las puertas rotas. No lo recomiendo
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, Superviseure réception, el 5 ene. 2019
Estimado Senor Juan Jose, Hemos tomado nota de su comentario con respecto a su desolucion con nuestro servicio de hotel. Lamentamos muy sinceramente lo ocurrido en su estadia. Le prometemos que trabajaremos para solucionar todos estos inconvenientes. Mil disculpas.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
La ubicación del hotel es buena, cerca encontraras muchos restaurantes y tiendas. El servicio es muy bueno y las camas son comodísimas. Al hotel le falta remodelar algunas áreas y cuidar algunos detalles en la limpieza de las habitaciones.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018
Respuesta de Hotel Management, el 30 oct. 2018
Querido invitado, Muchas gracias por sus comentarios, me alegra ver que disfrutó de su estadía.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicación muy
Muy buena ubicacion y un servicio excelente de su personal lo recomiendo
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 27 sept. 2018
Querido huesped, Gracias por haber escogido el hotel Omni Mont-Royal. Nos gustaria volverlo a ver en el futuro. Saludos,

8/10 Bueno

KRISTINA

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
Hotel bien situado y muy cómodo.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Justine Dufresne Lauzon, el 26 sept. 2018
Querido huesped, Gracias por haber escogido el hotel Omni Mont-Royal. Nos gustaria volverlo a ver en el futuro. Saludos,

10/10 Excelente

John

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Very friendly staff, very clean, great location, parking is tricky but better options around if you look. Great stay
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Ibeth

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
I really liked the hotel, the neighborhood and the view. Definitely coming back
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

MALVIKA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Loved our stay here! The staff was very nice and very helpful!! Great location. Would definitely stay again
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Madison

Viaje en pareja
Le gustó: Servicios
really nice hotel, i enjoyed staying there :)
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 28 abr. 2024
Good day Madison,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback, and we look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 28 abr. 2024
Good day David,Thank you for taking the time to give us a glowing 4/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback, and look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Erick

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Very responsive. You can call the front desk for a microwave. I call it the red neck special, but you have to call to get a fridge and microwave in most upscale hotels nowadays. The place was top notch, to include the bar and restaurant.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 28 abr. 2024
Good day Erick,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about our amenities and our prompt service. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Brenda, Trumansburg

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Very cozy, clean, and safe hotel in the middle of Montreal.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 28 abr. 2024
Good day Brenda,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about our hotel's cleanliness and ambience. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Latrice

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
The staff was really helpful and very nice!!! 10 out of 10
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 24 abr. 2024
Good day Latrice,We thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about the friendliness and helpfulness our staff. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Robin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Valet service was excellent. We didn't know studded tires would be a parking issue but they helped us solve the problem.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 22 abr. 2024
God day Robin,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about the helpfulness of our valet service. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Julie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The staff is very friendly and accommodating
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 22 abr. 2024
Good day Julie,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating on our staff and hotel following your recent stay. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 21 abr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Katelyn

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicios
Great hotel, very clean and close to shops and restaurants and sites
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 20 abr. 2024
Good day, Katelyn,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about the cleanliness of the hotel, and its convenient location. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Eka

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Beautiful hotel and amazing staff
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 20 abr. 2024
Good day Eka,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about the hotel and , as well as, the friendliness and helpfulness our staff. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

8/10 Bueno

Naomi

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Great location all around. Traffic is absolutely horrible in the whole downtown Montreal core but nothing the hotel can do about that...
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 20 abr. 2024
Good day,Thank you for taking the time to give us a 4/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback about the convenient location of our hotel. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

8/10 Bueno

Ann-Marie

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
We normally stay in the suite with a single king bed. We prefer that layout versus the two bed suite.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 20 abr. 2024
Good day Ann-Marie,Thank you for taking the time to give us a 4/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soon at the hotel.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Receptionists were lovely and very helpful!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 16 abr. 2024
Good day David,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We are happy to hear that you found our service impeccable, and our staff very helpful. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.Best regards,

10/10 Excelente

Carl

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
J'ai eu droit à un gâteau de fête et une carte personnalisée de la part de l'hôtel Omni ! Quelle gentillesse 🙏❤
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 16 abr. 2024
Salut Carl,Merci d’avoir pris le temps de nous donner une excellente note de 5/5 suite à votre récent séjour dans notre hôtel. Nous apprécions vos commentaires positifs et nous sommes heureux de célébrer votre journée spéciale avec vous. Cordialement,L'équipe de l' Omni Mont-Royal

2/10 Terrible

Dayeon

I booked deluxe room with king bed but it's different with the pictures they provided, small room, no sofa. And we asked for the slippers it takes 30min, we had to call 3 times to check. Also heater is not working, I turned on heater for one hour but never worked. Someone came to fix it it also takes another minutes but they can't fix it we had to move another room. They are kept saying two level upgrade room with good view but you know what I didn't want to get better room i just wanted to spend our last night of Montreal well. we lost our night. Of course thanks for changing the room but you know I couldn't sleep in that room they had to change cuz they gave me terrible condition room it means even they didn't check before taking customers.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 16 abr. 2024
Good day Dayeon,Thank you for having stayed with us. Your feedback is a valuable tool we use to improve our services and facilities, as well as, an opportunity for re-emphasizing the importance of taking care of our guests. We apologize for the ventilation issue in your room and for the delay in receiving slippers. Please know that we always aspire to go above and beyond for our guests, and we sincerely hope that you will come back and see us soon so that we can offer you an much improved and exceptional experience as fitting our Brand.Best regards,The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Robyn

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Very friendly staff, clean rooms and hotel, comfortable beds, welcoming atmosphere
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 15 abr. 2024
Good day,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about the cleanliness of the hotel, the comfortable beds and the friendliness of our staff. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

4/10 Malo

Linh

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Room was not as nice as pictured and the thermostat controls didn’t ever seem to work - resulting in a very hot room. Lighting in room did not all work - too dark. One night the toilet decided to overflow for no apparent reason. Would not recommend.
Respuesta de Sasha Samuel, el 15 abr. 2024
Good day Linh,We thank you for having stayed with us. Your feedback is a valuable tool we use to improve our services and facilities, as well as, an opportunity for re-emphasizing the importance of taking care of our guests. We apologize for the ventilation and toilet issue in your room, which affected your stay. We know that the upgraded room and the amenities that we offered during your stay did not make up for the inconvenience. However, we hope that you will come back and see us soon so that we can offer you a true Omni experience.Best regards,The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Miriam, San Juan

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 15 abr. 2024
Good day Miriam,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback, and look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Angela

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Everyone from the doorman, reception, concierge, Housekeepers servers and bartenders were absolutely fabulous.
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 15 abr. 2024
Good day Angela,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about our staff and our service. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team

10/10 Excelente

Katherine

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Great property and location in Montreal!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Sasha Samuel, el 15 abr. 2024
Good day Katherine,Thank you for taking the time to give us a glowing 5/5 rating following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive feedback about our convenient location and our service. We look forward to seeing you again soon for another exceptional experience.The Omni Mont Royal Team