2 albercas al aire libre y camastros

Opiniones de Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration

3.5 out of 5
Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration
2900 Parkway Blvd, Kissimmee, FL

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 388 de 822 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 193 de 822 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 109 de 822 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 67 de 822 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 65 de 822 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.4/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Wilmer

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 29 abr. 2024
Wilmer, we can see from your rating that your experience did not meet expectations. We are committed to improving our service and your feedback allows us to make improvements. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time.

6/10 Aceptable

Rosa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
En general está bien lo que no me gustó fue que yo pague por un cuarto con cama king y me dieron cama regular y el hotel dice que es culpa de Xpedia y el llavín de la puerta estaba roto
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 22 abr. 2024
Rosa, te agradecemos que hayas planteado tus inquietudes. Lamentamos el malentendido respecto a su tipo de habitación y la dificultad que tuvo con la llave de la puerta. Garantizaremos una mejor coordinación de las especificaciones de las habitaciones en futuras reservas. Sus comentarios nos ayudan a mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Esperamos tener otra oportunidad de servirle mejor la próxima vez.

2/10 Terrible

Maria

Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 29 abr. 2024
Maria, it's apparent from your rating that your stay didn't live up to your expectations. We strive to improve our service and your input is valuable in this process. Despite this experience, we hope you will give us another chance to turn your next stay into a positive one.

8/10 Bueno

Deivis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 2 abr. 2024
Deivis, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We're pleased you enjoyed your visit, and we hope to make your future stays even more satisfying.

2/10 Terrible

Catherine Velez

Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 16 abr. 2024
Catherine Velez, it appears you left a rating without text to indicate the specifics of your experience. We're sorry if your stay did not meet expectations and we'd like to better understand how we can improve. If you feel open to discussing your experience further, please reach out directly. We appreciate your feedback and value your perspective.

2/10 Terrible

Francisco

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
THEY GO INTO YOUR ROOM WITHOUT PERMISSION!!!!! The cleaning lady went into my room twice, even though I had the do not disturb sign, the first time I noticed because they only took the garbage out, the second time they even put the do not disturb sign inside my room and took the garbage out again, I went to the front desk the only thing they did was sent an email to management. Definitely will not be staying here again everything else was fine, but they don’t respect privacy, luckily nothing was missing but they don’t respect privacy.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Ricardo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 11 mar. 2024
Ricardo, é maravilhoso saber que você apreciou sua estadia no Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Seu sucinto mas poderoso 'excelente' é profundamente apreciado. Esperamos oferecer a você outra experiência fenomenal quando você retornar no futuro.

6/10 Aceptable

Gabriela

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Please change the AC, the noise was terrible and the front desk guy was not so friendly, and in the morning around 9-930 the cleaning lady knocked the door asking at what time we'll leaving, the check out is at 11 AM, please respect the Guess!
Respuesta de Customer Service, el 8 mar. 2024
Gabriela, thank you for sharing your experience. We regret to learn about the apparent noise coming from your AC and the potential interaction with our front desk representative. We've taken note of your feedback about the morning disturbance you experienced and will use it to fine-tune our procedures concerning late morning privacy. We value your stay and would appreciate another chance to deliver the standard of hospitality that is expected of us.

10/10 Excelente

Salomon

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 26 feb. 2024
Salomon, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. With no further comments made, we trust your stay was enjoyable and met your expectations. We appreciate your perfect rating and look forward to welcoming you back during your next visit to Orlando. Safe travels until then!

10/10 Excelente

Micaela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente servicio
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 22 feb. 2024
Micaela, estamos encantados de saber que el servicio de Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration le pareció excepcional. Nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes el mejor servicio y nos alegra haber cumplido con sus expectativas. Esperamos volver a recibirle pronto.

10/10 Excelente

Edith

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 13 ene. 2024
Edith, thank you for your high regards towards Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Our team is thrilled to learn that your stay met your expectations. We are looking forward to welcoming you back for another exceptional experience.

10/10 Excelente

Benito

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy hermosa y buena muy segura y el servicio excelente
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 13 ene. 2024
Benito, es un placer saber que disfrutó de su estadía en Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Estamos especialmente entusiasmados con sus comentarios sobre el excelente servicio que recibió. Nuestra misión siempre es garantizar que cada huésped se sienta seguro y atendido durante su estadía. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

Edith

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 13 ene. 2024
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Edith! We hope to see you again soon at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration so we can share yet another amazing experience!

10/10 Excelente

Oyahima

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 14 ene. 2024
Thanks for the outstanding rating, Oyahima!We're delighted your time at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

2/10 Terrible

Hanailis

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Los baños estaban tapados, le cambié de habitación y fue lo mismo.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 22 dic. 2023
Hanailis, lamentamos que haya experimentado problemas con las instalaciones del baño durante su estancia. Valoramos mucho sus comentarios y queremos asegurarle que se están tomando medidas preventivas para abordar el problema que ha mencionado. Apreciamos su paciencia y esperamos tener la oportunidad de brindarle una experiencia más satisfactoria en el futuro.

8/10 Bueno

SERGIO FERNANDO

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 23 dic. 2023
Sergio, thank you for choosing to stay at the Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We are glad to know that your stay matched your expectations to a certain extent. We continually strive for excellence and your feedback helps us in that journey. We hope to have the opportunity to serve you again and surpass this experience.

10/10 Excelente

Raquel

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Muy tranquilo todo
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 28 nov. 2023
Raquel, es maravilloso saber que apreciaste el ambiente sereno en Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Estamos encantados de que haya tenido una estancia tranquila y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy bonito el hotel
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 nov. 2023
Maria, thank you for sharing your experience at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We're delighted to hear your positive comments and are glad you found our hotel to your liking. We hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.

10/10 Excelente

Diana

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 19 oct. 2023
Diana, it's delightful to know you had such a wonderful experience at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We appreciate your support and are looking forward to having you with us for another exceptional stay. Thank you for your input and don't forget to share your experience with your friends too!

10/10 Excelente

Luis Gerardo

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 nov. 2023
Luis, it's rewarding to know that you had a stellar stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Our goal is to ensure every guest has a hassle-free and enjoyable experience, and your top score reflects this. We're looking forward to welcoming you back soon on your next visit to Orlando.

10/10 Excelente

Juan G

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 17 oct. 2023
Thank you for this excellent rating, Juan!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

10/10 Excelente

Vivian

Se hospedó 5 noches en mayo de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 nov. 2023
Vivian, thank you for giving Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration a top mark. We're thrilled you had a wonderful experience with us. We're looking forward to your next stay.

10/10 Excelente

Silenia

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 nov. 2023
Silenia, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration for your stay. We're thrilled that you had an exceptional experience with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 Excelente

Silenia

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Super seguro y tranquilo! Y excelente trato
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 12 oct. 2023
Silenia, es maravilloso saber que apreciaste la serenidad y seguridad en Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Estamos igualmente encantados de que los miembros de nuestro equipo hayan cumplido sus expectativas con su excelente servicio. Esperamos darle la bienvenida nuevamente para otra estadía excepcional.

10/10 Excelente

Cesar

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
👍
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Yamel

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buena attencion. El hotel super limpio. La picina y el jacuzzi super especial. Buena comida y vevida
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 2 oct. 2023
Yamel, gracias por tus grandes elogios. Estamos encantados de saber que la impecable limpieza y las características especiales de Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration, como nuestra piscina y jacuzzi, mejoraron su estadía. También es un placer saber que disfrutó de nuestra oferta de comidas y bebidas. Esperamos ansiosamente su próxima visita, donde esperamos superar su experiencia anterior.

10/10 Excelente

Elizabeth

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was perfect and clean
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 26 sept. 2023
Elizabeth, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Your kind words about our cleanliness standards are greatly appreciated. The team here always strives for perfection and your acknowledgment of this means a lot to us. We are eager to welcome you back upon your next visit.

6/10 Aceptable

Luis

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Es una opción, no la mejor
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 17 sept. 2023
Gracias por compartir tus comentarios, Luis.Nos esforzamos por compartir una experiencia agradable con todos nuestros huéspedes. Esperamos volver a recibirlo pronto para poder compartir una visita más memorable con usted.

10/10 Excelente

yanitza

Viaje en grupo, Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente me encanto
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 10 sept. 2023
¡Gracias por la fantástica calificación, Yanitza!Es extraordinario que hayamos podido superar sus expectativas durante su estadía en Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. Todos esperamos con ansias su próxima estadía con nosotros.

10/10 Excelente

Julio Cesar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 5 sept. 2023
Julio, thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear that your experience at the Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration lived up to your expectations. We're grateful for your recommendation and we hope to welcome you back for another stellar visit in the future.

4/10 Malo

JUAN CARLOS

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Estuve en 2 habitaciones la 3120 y 3119 y las 2 tenían problema la primera caja fuerte rota y el teléfono fuera de servicio y la segunda la caja fuerte también tenía problemas y ya la arreglaron y una noche ya antes de irnos ,por lo demás todo estuvo bien .
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service, el 28 ago. 2023
Juan, lamentamos que hayas tenido problemas con las comodidades de la habitación. Siempre buscamos brindarles a nuestros huéspedes una estadía placentera, por lo que apreciamos sus comentarios, que nos ayudan a resaltar áreas de mejora. A pesar de los pequeños inconvenientes, nos alegra saber que el resto de su estancia fue satisfactoria. Estamos comprometidos a mejorar y esperamos tener otra oportunidad de brindarle un mejor servicio en el futuro.

4/10 Malo

Roberto

El clima, los colchones estan muy viejos y las almohadas no sirven, el menu del desayuno buffete esta muy obsoleto
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service, el 15 ago. 2023
Roberto, apreciamos tus comentarios y el tiempo que tomaste para compartirlos. Lamentamos escuchar que ciertos aspectos de su estadía, como el control del clima, la calidad de los colchones y almohadas y la selección del buffet de desayuno, no cumplieron con sus expectativas. Nuestra prioridad es ofrecer un ambiente confortable y sabrosas opciones de comidas para todos los huéspedes. Sus comentarios se han compartido con el equipo para su consideración. Realmente esperamos tener la oportunidad de mejorar su futura experiencia con nosotros.

10/10 Excelente

ERICK

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service, el 27 ago. 2023
Thank you for the great rating, Erick!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!

10/10 Excelente

Siul

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 6 ago. 2023
Thank you for the fantastic rating, Siul!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration! We can't wait to see you again soon.

10/10 Excelente

Jensiita

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 2 ago. 2023
Thanks for the perfect rating, Jensiita!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!

8/10 Bueno

Madeline

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 25 jul. 2023
Thank you for this lovely rating, Madeline!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 Excelente

Hilda, Palm Bay

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nuestro check in estuvo muy bien la persona fue muy amable al recibirnos, solo que por haber reservado con Orbitz no teníamos derecho a parqueo gratis ni derecho a desayuno, mi familia reservó directo con ellos y pudieron disfrutar de estos bendiciones, nos hicieron sentir mal, cuando preguntamos porque teníamos que pagar y los demás no
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 jul. 2023
¡Gracias por la reseña, Hilda!¡Nos alegra que haya tenido una gran experiencia con nosotros! Estamos decepcionados de ver algunas de sus inquietudes, y se lo haremos saber a nuestro equipo. Siempre trabajamos muy duro para asegurarnos de que todos nuestros huéspedes tengan una estancia agradable. Esperamos recibirlo nuevamente para una experiencia aún mejor.

8/10 Bueno

Hilda, Palm Bay

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Todo el hotel me gusto, solo la persona que nos hizo el check out fue bastante grosera, deberían de capacitarla en atención al cliente
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 24 jul. 2023
¡Gracias por la calificación de 4/5, Hilda!Estamos felices de que haya tenido una estadía placentera con nosotros y que haya apreciado nuestro excelente alojamiento. Es lamentable que haya tenido tales desafíos con nuestro personal de recepción. Estamos decepcionados de no haber podido satisfacer sus necesidades y solucionar el problema. Nos mantenemos en un estándar más alto. Abordaremos su inquietud con nuestro equipo en el futuro.Nos esforzamos por la excelencia, por lo que esperamos poder compartir una experiencia aún mejor con usted pronto.

8/10 Bueno

Katy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lo recomiendo
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 21 jul. 2023
¡Agradecemos tu calificación encantadora, Katy!La satisfacción de nuestros huéspedes es importante para nosotros, por lo que estamos ansiosos por verlo nuevamente en Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration pronto. Queremos compartir una experiencia aún más fantástica contigo la próxima vez.¡Gracias nuevamente por tomarse el tiempo para dejar sus comentarios!

8/10 Bueno

Yojaris

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
The furst night we didn't have a comforter only sheets. The bathroom had dust in the shelves. The toilet didn't flush as it should. Other than that the pool was great.
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 19 jul. 2023
Hello Yojaris,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration.It's regrettable to hear about the issues you encountered in your room during the first night of your stay. We deeply apologize for the lack of comforter and presence of dust on the bathroom shelves. A stay with us should always represent top-tier comfort and cleanliness, and it seems we missed the mark in these aspects. In response, additional attention will be given to our housekeeping standards to ensure these issues are addressed promptly. With regards to the functionality of the bathroom toilet, we're sorry to hear that it was not up to your satisfaction. We always want our facilities to provide optimal convenience to our guests. Rest assured that we take this into consideration and measures are being taken to improve this.However, it's uplifting to hear that you enjoyed our pool facilities. We pride ourselves on being able to provide facilities that cater to relaxation and enjoyment, and we're glad that the pool was able to offer you a reprieve amidst your concerns. We appreciate your understanding and patience. We consider this feedback an opportunity to improve and provide an even better experience to our esteemed guests like you in the future. If your travels do bring you back to the area, we hope for another chance to deliver the exceptional stay that you deserve at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration.Once again, thank you for sharing your experience. Your patronage is very important to us, and we look forward to welcoming you back soon.

6/10 Aceptable

Armando E

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
He have potential but need work more in details like, elevators, bath courtains because has dirty.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 16 jul. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback, Armando.We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.

8/10 Bueno

Denisse

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 23 jul. 2023
Thanks for the 4/5 rating, Denisse!We're happy you had such a lovely stay at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.

10/10 Excelente

RODOLFO MAXIMIANO BUENROSTRO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 1 jul. 2023
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Rodolfo! We hope to see you again soon at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration so we can share yet another amazing experience!

8/10 Bueno

Clemans

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Es un hotel excelente pero está en remodelación
Es un hotel muy bonito pero está en remodelación, le falta muchas cosas por reparar, por ejemplo, este fin de semana la espera fue larguísima para los ascensores, había un solo ascensor en funcionamiento, tienen unas piscinas muy buenas, restaurantes buenos, un lobby, espectacular!!! En fin la pasamos súper bien
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 27 jun. 2023
Clemans, gracias por elegir Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration para su reciente estadía y compartir sus comentarios. Estamos encantados de saber que encontró hermoso nuestro hotel y que disfrutó de nuestro espectacular lobby, piscinas y restaurantes. Su experiencia positiva significa mucho para nosotros.Entendemos que las renovaciones en curso a veces pueden causar inconvenientes temporales, como el largo tiempo de espera para los ascensores que experimentó. Tenga la seguridad de que nuestro equipo está trabajando diligentemente para completar las mejoras lo antes posible para brindar una experiencia aún mejor a los huéspedes en el futuro.Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration agradece su comprensión y paciencia, y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida una vez que se complete el proceso de renovación, para que pueda disfrutar de nuestras comodidades y servicios mejorados. ¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros!

10/10 Excelente

Rayzaris

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 23 jun. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating, Rayzaris!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

8/10 Bueno

Jiz Karyna

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Deberian de hacer mas parking para el hotel
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Customer Service, el 30 may. 2023
Gracias por tomarse el tiempo para compartir su revisión 4/5 con nosotros, Jiz.Estamos encantados de saber que tuvo una experiencia tan agradable con nosotros. Nos preocupamos por la comodidad y la satisfacción de nuestros huéspedes, por lo que agradecemos que nos haga saber qué podemos hacer para que su estadía sea perfecta. Nos aseguraremos de comunicar sus comentarios a los miembros apropiados de nuestro equipo para que podamos mejorar en el futuro.Esperamos poder compartir una experiencia más agradable con usted pronto.

10/10 Excelente

Alondra

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Customer Service, el 12 jun. 2023
Thanks for the amazing rating, Alondra!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Delta Hotels by Marriott Orlando Celebration!

8/10 Bueno

Elaine Marie

Le gustó: Limpieza y servicios
Our toilet leaked in our bathroom & into our sleeping room. We finally got a new room after we were there for 3 days. Hot tub was broken. Was hot but no bubbles. We had a lizard in our room. A lot of extra fees added to bill. Probably will not stay there again.
Se hospedó 8 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Charmaine

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicios
The resort was great, just we had to pay forr extra stuff
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 30 abr. 2024
Charmaine, it's always delightful to hear when our guests enjoy their stay. Yet, we understand how additional costs can impact one's experience. We try to be transparent about these fees during the booking process. That said, we appreciate your input as it helps us improve upon our guest experience. We hope to serve you again in the future.

2/10 Terrible

Stephanie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y servicios
Checked into hotel after a long travel day to be told the hotel over booked and no room was available. Were moved to another property with a full size bed and sofa bed for 4 adults when the original booking was for 2 queen beds.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 29 abr. 2024
Stephanie, we regret hearing about the inconveniences regarding the room allocation and the resultant adjustments you had. Please understand this situation is not a frequent occurrence and we strive to ensure all our guests have the most comfortable stay possible. We hope you'll grant us another opportunity to provide the quality experience we strive for.