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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 43 de 165 opiniones" "
10 - Excelente
43
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 87 de 165 opiniones" "
8 - Bueno
87
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 20 de 165 opiniones" "
6 - Aceptable
20
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 10 de 165 opiniones" "
4 - Malo
10
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 5 de 165 opiniones" "
2 - Terrible
5
7.8/10
Limpieza
8.2/10
Servicio y personal
7.8/10
Servicios
7.4/10
Condiciones de la propiedad
7.0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
30 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
2/10 Terrible
ADITIVOS PLASTICOS
11 ene. 2019
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
ADITIVOS PLASTICOS
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Guest Relations Officer, el 3 feb. 2019
Thank you very much for staying at Qingdao Grand Regency Hotel! We appreciate your valuable time in providing feedback regarding your experience. We are sorry to learn we were unable to fulfill your expectation, yet nonetheless thank you for letting us know. We hope to have the pleasure of your return.
Guest Relations Officer/Qingdao Grand Regency Hotel
8/10 Bueno
Ming, Redmond
18 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Ming
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Helene
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very friendly staff
Helene
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
8/10 Bueno
TAKEHISA
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
TAKEHISA
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
6/10 Aceptable
MASAAKI
30 dic. 2023
MASAAKI
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
Minoru
Viaje de negocios
28 dic. 2023
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Minoru
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
8/10 Bueno
Junko
24 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Junko
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
10/10 Excelente
HAIBO
6 nov. 2023
HAIBO
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
8/10 Bueno
Randy
Viaje de negocios
5 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
A bit expensive for what it is , but a comfortable hotel in the best area of Qingdao.
Randy
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
4/10 Malo
Lars
Viaje en grupo
3 nov. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Not worth it
Not 5 stars.. Useless Wi-Fi, terrible bed and pillow. Friendly staff though.
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
非常适合商务的酒店。安静清洁舒适,观光客少。
YUNFEI
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
8/10 Bueno
TOSHIKAZU, SAITAMASHI
Viaje de negocios
20 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
ホテルのフロントマンは良い仕事をした
TOSHIKAZU
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
8/10 Bueno
yuji
Viaje de negocios
16 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
チェックアウト正午は、朝ご飯の後も充分くつろげました。
yuji
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
8/10 Bueno
Yuanyuan
12 may. 2023
Yuanyuan
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
10/10 Excelente
NORIO
31 dic. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
NORIO
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2020
10/10 Excelente
Yin Nin
Viaje de negocios
9 dic. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Yin Nin
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2020
10/10 Excelente
Yin Nin
30 nov. 2020
Yin Nin
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2020
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
27 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Guest Relations Team, el 31 ene. 2020
Thank you for staying at Grand Regency,Qingdao.
We are pleased to hear that you satisfied your recent stay.We look forward to an opportunity of serving you again in no distant future.
Best Regards,
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
masaki
Viaje de negocios
16 ene. 2020
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
masaki
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Guest Relations Team, el 23 ene. 2020
Thank you for staying at Grand Regency,Qingdao.
We are pleased to hear that you satisfied your recent stay.
We look forward to an opportunity of serving you again in no distant future.
Guest Relations Team
Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
Lok
Viaje familiar
6 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good location
Good location and cozy environment
Lok
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 10 ene. 2020
Thank you for taking the time to give us your most valued and much appreciated feedback. We are so pleased that the location worked out for you and it is always a pleasure to make it as comfortable for you as we can. We look forward to having you stay with us again.. We hope you choose to stay with us again.
Warmest of Regards.
Grand Regency, Qingdao
Guest Relations Team
6/10 Aceptable
DAVID
Viaje de negocios
5 ene. 2020
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Traditional styling with old world charm
Traditional styling with old world charm. Foyer had great character. Good seafood buffet Swimming pool area needs to be cleaner. Reasonably good location Front desk spoke English
DAVID
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 10 ene. 2020
Dear.DAVID.
Thanks for taking the time to send us your feedback. Whilst we are pleased to see you enjoyed the restaurant and location, though sorry to hear that your stay didn't quite live up to a 10/10 experience. Please accept my apologies if you thought the Swimming pool area was not cleaned properly. We appreciate you bringing this matter to our attention, and hope for another opportunity to exceed your expectations in the future.
Take care,
Grand Regency, Qingdao/Guest Relations Team
10/10 Excelente
SEUNG YOO
Viaje de negocios, Viaje familiar
30 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
역사와 접근성이 공존한 곳
가격대 성능비가 좋고 역사가 깊은 곳이여서 좋았다. 접근성도 좋았다. 다만 오래된곳이다보니 노후한 부분이있었으나 대체적으로 만족했다.청도에서 택시나 디디 이용하면 꽤 비싸나 호텔에서 바로 airbus 가 있어서 좋았다.
SEUNG YOO
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
10/10 Excelente
S K
Viaje en grupo
21 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Awesome
The Assistant Manager Bella Huang was excellent and exceptionally efficient...so professional.
Wonderful experience...my guest was extremely impressed.
S K
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Guest relations team, el 24 dic. 2019
Thank you for the review, S.K. We are happy you have enjoyed your stay with us. It's wonderful to hear that Bella was able to provide you with the excellent experience we strive to provide all our guests. We hope your next stay is just around the corner!
Warmest regards,
Guest Relations
GrandRegency,Qingdao
10/10 Excelente
CHIHARU
Viaje de negocios
6 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
CHIHARU
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Guest relations team, el 8 dic. 2019
Dear.CHIHARU
Thank you very much for choosing to stay with us at Grand Regency, Qingdao We further appreciate your kindly sharing about the experience. We are thankful to learn that we seemed to have fulfilled your expectation. Please come back and visit us again.
Kindest regards,
Guest relations team/Qingdao Grand Regency
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
21 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
フロントの対応が丁寧
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 28 nov. 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 20 nov. 2019
Thank you for taking the time to share your positive review following your recent stay at Grand Regency, Qingdao.
We are delighted to learn that you had a pleasant stay and were satisfied with the hotel’s service. We look forward to the pleasure of welcoming you back to the hotel for another memorable stay.
Yours sincerely,
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
16 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
シャワーの出口の穴が一部詰まっていて安定したシャワーにならなかった。
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 28 nov. 2019
Service was good but one of the room was flooded and we have to change room. There is no air on in the room but they provide a fan. Quite satisfied overall while the condition can be better.
Boo Tiong
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 15 nov. 2019
Dear Booting.
Thank you very much for choosing to stay with us in Grand Regency,Qingdao.
We are pleased that you enjoyed your overall stay with us.
However, We truly apologize for the inconvenience cause by our lack of AC.The government-operated central heating service has not started, so AC was not available. If your room is cold ,we will provide a heater, please feel free to contact our staff. We will share this with the appropriate individuals, and we are grateful for the feedback. Thank you for your patience, and we look forward to welcoming you back soon.
Yours sincerely,
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
masaaki
Viaje de negocios
9 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
masaaki
Se hospedó 7 noches en octubre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 23 nov. 2019
Thank you for staying at Grand Regency,Qingdao.
We are pleased to hear that you satisfied your recent stay.
We look forward to an opportunity of serving you again in no distant future.
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
ボン, 九州
Viaje familiar con niños
5 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
特になかったが、食の違いはいたしかたない所。
ボン
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 28 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
NAOKI
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 23 nov. 2019
Thank you for staying at Grand Regency,Qingdao.
We are pleased to hear that you satisfied your recent stay.
We look forward to an opportunity of serving you again in no distant future.
10/10 Excelente
Cliente verificado
25 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 25 oct. 2019
Thank you for taking the time to share your positive review following your recent stay at Grand Regency, Qingdao.
We are delighted to learn that you had a pleasant stay and were satisfied with the hotel’s service. We look forward to the pleasure of welcoming you back to the hotel for another memorable stay.
Yours sincerely,
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
ロンテル, 日本
Viaje en grupo
23 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Guest Relations Team, el 16 oct. 2019
Thank you for staying at Grand Regency,Qingdao.
We are pleased to hear that you satisfied your recent stay.
We look forward to an opportunity of serving you again in no distant future.
Guest Relations Team/Grand Regency, Qingdao
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje en grupo
13 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios