Cortinas blackout, wifi gratis y ropa de cama

Opiniones de Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs

2 out of 5
Motel 6 Rancho Mirage, CA - Palm Springs
69570 Highway 111, Rancho Mirage, CA

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 330 de 1005 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 217 de 1005 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 164 de 1005 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 119 de 1005 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 175 de 1005 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

6.2/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

6.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Edgar bernardo

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 28 mar. 2024
Hi Edgar,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

4/10 Malo

Raul

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y servicios
No
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 mar. 2024
Hi Raul,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Chris

It was pricey for an older hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 mar. 2024
Hi Chris,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

2/10 Terrible

Borja Felipe

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Habitación sucia, apesta a tabaco y agua fría …
Me dieron una habitación de fumadores , cuando la reserva era de no fumadores, la habitación estaba sucia y la ducha no tenía agua caliente… en recepción amables pero no era lo que había reservado y pagado.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team , el 20 ene. 2024
Hi Borja, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

Rony

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Juana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

2/10 Terrible

Daisy

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Very bad place
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 31 oct. 2023
Hi Daisy, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

Yender

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Respuesta de Brand Experience Team , el 14 oct. 2023
Hi Yender, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Magda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente recomiendo
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 12 sept. 2023
Hi Magda, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

Atonieta

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza
Necesito hablar con alguin
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 jul. 2023
Hola Atonieta, Nos gustaría discutir su experiencia con usted más a fondo y le pedimos que se comunique con nuestro Equipo de Relaciones con los Huéspedes utilizando la función Contáctenos en nuestro sitio web para conectarse con nosotros. Maz K. #Team6

10/10 Excelente

Alejandro

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

8/10 Bueno

Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 feb. 2023
Hi Juan,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Jaime

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

2/10 Terrible

sofia

Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 jun. 2022
Dear Sofia, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.

8/10 Bueno

Alejandra

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

Gloriela

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Extraordinariamente ruidoso, el huésped de la habitación en el piso superior no paró de caminar por su habitación, literalmente toda la noche, además la Lavandería trabajó hasta muy tarde haciendo riido.No dormimos, fue una terrible elección hospedarnos en este hotel.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
buen hotel para descansar
buena atencion de la chica del lobby
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Elvia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Una excelente atención
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

10/10 Excelente

Julia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The gentleman and the front office was absolutely wonderful kind of considerate. The rooms were clean and we had a peaceful night's rest
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Antoinette

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Stayed here yesterday and it was easy to check in . I will definitely be staying here again next week . Oh they also let me check in early my flight came in sooner then i thought
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

Jose

Costumer service *** Clean services ***
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

4/10 Malo

Michelle, Cathedral City

Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

Michael A

Nothing
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

2/10 Terrible

Ernesto

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

damian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice place to stay
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

2/10 Terrible

Ryan

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Michael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The check-in staff was amazing. He was very, very nice and accommodating
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Debbie

Le gustó: Servicios
Great
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Margie

The property is in a great location. The room we had was just okay. There was no inside lock turn on the inside of the door. You can hear the traffic on the frontage road.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

khristopher

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
A great stay, central to most everything I needed and where I was going. The staff was extremely nice and helpful!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Alan Cameron

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
A cranky yet reasonable GM, friendly staff and cold hot tub! C \ B-
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Dariell

Viaje de negocios, Viaje con mascota, Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
I booked this room for my sister, her husband and son yesterday. According to her, the younger guy with the dark hair that initially checked them in was pleasant. However, when she went back to make another reservation with her husband this morning, the manager (I think he’s a manager because of his shirt) (a older guy with white curly hair) was very rude to her. She called me very upset about her experience. According to her, she went in with her husband to inquire about the price for two rooms. She wanted to keep her current room (double bed) and add an additional room (queen bed) since the rooms are so small especially for a family of 3 with pets. The manager, kept telling her that the rooms only have “queen beds” with an attitude and her husband had to step in a take over the interaction. During the entire transaction the manager kept rolling and cutting his eyes at her everytime she spoke making her feel very uncomfortable. Not to sure what happened because I wasn’t there but my sister is a very nice person and for her to call me upset has also upset me. This man doesn’t know her and she doesn’t know him so I’m not sure what his deal was. Hopefully motel 6 will take this review serious and look at the cameras to figure out what transpired. I will not be booking another room here whether it’s for myself or someone else.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Christopher

Le gustó: Limpieza
Had a good stay
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 may. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Malo

Stella

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Disappointed with cleanliness of our room, dusty floors and bug crawling around the bathroom walls and floor.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 may. 2024
Hi Stella,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Gloria

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Walls so thin, we can hear the 2nd Floor people walking and talking. Very irritable when you are trying to rest for the night.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 may. 2024
Hi Gloria, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Ly

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 9 may. 2024
Hi Ly,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Fast and easy check in thanks to Rita. Room was clean and comfortable with no frills.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 may. 2024
Hi Robert,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Mark

Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Restroom floods when showering
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 6 may. 2024
Hi Mark, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Janine

Viaje en pareja
Sink did drain well
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 abr. 2024
Hi Janine, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Steven

No le gustó: Condiciones de la propiedad
The room was tired and in need of some updating. The air conditioner had not been dusted or cleaned for some time. But, the bed was clean and comfortable enough.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 abr. 2024
Hi Steven, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

8/10 Bueno

Marco

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 25 abr. 2024
Hi Marco, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Aldo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Its good clean and safe
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 16 abr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Samuel, Easton

You get what you pay for
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 16 abr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Franklin

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Fast check in
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 16 abr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Maricela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 18 abr. 2024
Hi Maricela, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Excelente

Dwight

Awesome stay
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 10 abr. 2024
Hi Dwight,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

4/10 Malo

Joe Yesenia

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza y servicios
The room was dirty upon entering the first day. Pool and jacuzzi out half the week
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 10 abr. 2024
Hi Joe,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6