Exterior

Opiniones de Hotel Monika

2.5 out of 5
Hotel Monika
Jl Ratulangi No 36, Rantepao, South Sulawesi

Opiniones

7.6

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 0 de 4 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 3 de 4 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 1 de 4 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 0 de 4 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 0 de 4 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

7.4/10

Condiciones de la propiedad

6.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Tetsuji

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
心地良く滞在できました
早朝便で朝5時に到着したのですが、部屋が空いていたのでチェックインでき、併せて朝食もサービスしてもらいました。 部屋は広く清潔で申し分ないです。朝食も美味しく頂きました。英語はあまり通じませんが、心地よく滞在できました。
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Monika, el 6 oct. 2023
I'm glad to hear that your early morning check-in went smoothly and that you enjoyed your stay, despite the language barrier. It's always a plus when accommodations can accommodate early check-ins, especially after a long flight. If you have any more travel plans or need assistance with any other questions or recommendations in the future, feel free to ask. Safe travels!

8/10 Bueno

Ruffat

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Bon hôtel, un peu bruyant car chambre donnant sur la route. Recommandé
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hotel Monika, el 20 mar. 2023
Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad that you enjoyed your stay with us. We apologize for the noise from the road, and we will make sure to address this going forward. We hope to have the chance to welcome you back again soon!

8/10 Bueno

Joseph

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Downtown
Good value for money
Se hospedó 3 noches en enero de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Basic maintenance should be improved. Expedia as agent charges more than hotel does for walk-in customers. Hotel should review its policy of outsourcing to Expedia as it is profiteering at the expense of the hotel and its potential customers.
Se hospedó 4 noches en enero de 2020