Se sirven desayunos, comidas y cenas con vista a la alberca

Opiniones de Andaz San Diego - a concept by Hyatt

4 out of 5

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 569 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 237 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 113 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 51 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 31 de 1001 opiniones" "

9.2/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.6/10

Servicios

9.0/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

MIGUEL

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Esta muy bien ubicada, en el corazón de downtown, cerca del embarcadero caminando y del estadio de los padres de San Diego Buena opción, regreso sin duda
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Betsy, el 19 mar. 2024
Dear Miguel, Thank you for the excellent feedback and rating. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back as our guest again soon! Warm Regards,

10/10 Excelente

Alan

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es un hotel muy muy bueno nos encanto vale mucho la pena tienen excelente atencion y los cuartos estan preciosos si tuviera que dar puntos negativos lo doy por 2 cosas numero 1 hay bastante ruido en la calle y en la zona del hotel y si se escucha en las habitaciones nada grave pero si de repente hay mucho ruido y numero 2 el precio del valet parking es inaccesible cuesta 65 dolares la noche es mucho hay buenos estacionamientos en los alrededores y mucho mas economicos
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Andaz San Diego, el 15 ene. 2024
Good morning, Alan,Thank you for the feedback about your recent visit. It is through comments such as yours that we are able to address our shortcomings and identify areas of improvement. Thank you again for the feedback and we look forward to hosing you in the near future.

10/10 Excelente

Fausto

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 4 noches en enero de 2022

8/10 Bueno

Leandro

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
No hacen limpieza al cuarto
La ubicación excelente, el personal muy amable, el Valet Parking $52 dolares diarios, no hacen la limpieza al cuarto hasta después del tercer día
Se hospedó 3 noches en enero de 2022

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Desagradable, la limpieza en hotel a la llegada fue inexistente. No abrí el sofá cama por qué era muy desagradable ver lo sucio de las sábanas. Nunca las cambiaron de los huéspedes anteriores. No lo recomiendo
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

6/10 Aceptable

FERNANDO

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
El sofá cama sucio, sabanas amarillas de los huéspedes anteriores, ropa detrás de la cortina de huéspedes anteriores, limpieza en regadera nula. Demasiado Sucio para la calidad que te prometen
Se hospedó 3 noches en enero de 2022

8/10 Bueno

Daniel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Victor

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación , cama muy cómodas , cojines duros ☹️,le Falta presión al agua de la regadera , la tv muy chica para el gran tamaño de la habitación Se me olvidaron algunas Cosas de baño y me las Dieron de Cortesía en el hotel Roof top muy agradable El resort fee es un robo , no te dan nada a cambio
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de Andaz SD, el 2 feb. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestra propiedad y nos aseguraremos de compartir sus comentarios

6/10 Aceptable

Liliana

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Hotel 3 estrellas.
Lejos de los restaurantes buenos. el hotel es muy promedio para el precio y las estrellas que anuncian, la habitación es cómoda y amplia. El personal no es muy servicial. Gracias
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de Kristian, el 15 oct. 2019
Thank you for the feedback, if you decide to give us another chance please let us know so we can make sure its an exceptional stay.

8/10 Bueno

jose luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien ubicado muy limpio amplio y buenos servicios
Se hospedó 4 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy bueno
buena ubicacion, excelente diseño y mobiliario
Se hospedó 4 noches en febrero de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El staff del Hotel muy amable. Muy buena ubicación, cerca de 5th Avenue donde encuentras muchos restaurantes y pubs y también cerca del comvention center.
Se hospedó 1 noche en enero de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno pero muy pequeño y desangelado, poco movimiento
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
bien pero un poco caro para lo que ofrece, buenas habitaciones y el personal fue amable y servicial, opciones básicas de comida, una buena alberca que por las noches se convierte en un buen bar al aire libre. el baño de la habitación un poco incomodo por falta de privacidad
Se hospedó 1 noche en julio de 2017

10/10 Excelente

JOSE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

10/10 Excelente

alvaro, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
excelente ubicación en el centro
un excelente hotel en estilo minimalista con un buen sky bar de ambiente totalmente americano.
Se hospedó 1 noche en abril de 2018

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
Medicre hotel en el centro S Diego
The hotel is mediocre in all senses. Poor quality in service and room quality. Location is ok if you re going downtown. There s better hotwls around downtown San Diego for about the same price. This one is almost self service expensive motel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2018

6/10 Aceptable

pedro, zapopan jal

Le gustó: Limpieza
Habitación muy pequeña
La habitación es muy pequeña y nada cómoda para el precio del hotel yo esperaba más y las almohadas son muy incomodas
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018

10/10 Excelente

oscar, cdmx

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Muy buen hotel muy divertido moderno personal con buena actitud para personas que gustan de diversión es el hotel ideal. Terraza de 10
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018

10/10 Excelente

oscar, ciudad de mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gran hotel
Muy buen hotel urbano en el corazón de San Diego. Muy pero muy recomendable. Felicidades 👍
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017

8/10 Bueno

FERNANDA, QUERETARO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
HOTEL CLOSE TO THE BEACH
It is a nice central hotel to get to know the surroundings.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017

10/10 Excelente

JESUS

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

Mariana , T.

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El mejor hotel para quedarse en San Diego
Andas hizo que nuestro paso por San Diego sea excelente. Las instalaciones están impecables, es un hotel moderno y si eres joven y te gustan las Pool Parties, aquí se llevan a cabo las mejores de la cuidad. El personal está siempre dispuesto a ayudar y nos han tratado de maravilla. Recomiendo mucho este hotel!

8/10 Bueno

Rafael , Melaque, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel boutique en el centro
El hotel es pequeño de buen gusto, tipo boutique, por lo general miré gente joven, el área de la alberca y terrazas es excelente, la comida me pareció excelente, el servicio de meseros (hombres) es mediocre y lento en cambio las chicas fueron muy eficientes y amables. El hotel ofrece algunas cortesías en la habitación y en el lobby. La localización del hotel es perfecta cerca de los mejores bares y restaurantes del centro.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
SAN DIEGO SIEMPRE INCREIBLE
VIAJE RELAMPAGO PERO MAGNIFICO A SAN DIEGO, EL HOTEL MUY BUENO Y LAS TARDES Y NOCHES DE FIN DE SEMANA MUY BIEN LA FIESTA EN EL SKY BAR DEL HOTEL

10/10 Excelente

Rodrigo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente opción para Downtown San Diego
Excelente hotel, buen ambiente, servicio y amenidades complementarias

8/10 Bueno

Juan Martin, Pamplona

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Buena ubicación!
El hotel esta muy bien en general, aunque en los alrededores hay mucho homeless. Merece la pena porque la ubicación es inmejorable. A la hora de hacer el check in nos toco con una persona que no nos explico absolutamente nada sobre los servicios con los que contaba el hotel, ni que nos iban a cargar x dólares mas por noche como "fianza"... Bastante desagradable el hombre en cuestión. En La terraza del hotel se hacen fiestas, ideal para conocer la noche de San Diego!

10/10 Excelente

Matthew

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place to stay. The neighborhood was a bit dicey with homeless but did not have an issue and never felt unsafe.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Shelly , el 24 abr. 2024
Dear Matthew! Thank you for your five-star feedback. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are so glad to know that you enjoyed your stay. We appreciate your honest thoughts regarding the area and will keep them in mind going forward. We hope to welcome you back for another wonderful stay in the future. Sincerely, Shelly

10/10 Excelente

masanori

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Shelly , el 24 abr. 2024
Dear masanori! Thank you for your five-star feedback. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are so glad to know that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you as our guest again very soon! Warm Regards, Shelly

4/10 Malo

Willie, San Diego

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Tiny room, lots of noise, better is out there…move on. 30 minutes for Valet to bring the car up…grrr
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA, el 15 abr. 2024
Dear Willie,Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your visit.We are deeply concerned to hear that your room did not meet your expectations in terms of size and noise levels. Please be assured that we will address these issues with our management team to ensure that we are providing the most comfortable and enjoyable experience for all of our guests.Additionally, we apologize for the delay you encountered with our Valet service. We understand that waiting for your vehicle can be frustrating, and we will work closely with our Valet team to improve our efficiency and minimize wait times for our guests.Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas where we can improve our services. We strive to provide the highest level of hospitality and are committed to making the necessary changes to ensure that future guests have a more pleasant experience.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a stay that exceeds your expectations.Sincerely,Andaz San Diego, CA - General Manager

10/10 Excelente

Tomonori

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
ビジネス出張で利用しました。ホテルはダウンタウンの中心エリアにあり、コンベンションセンターやガスランプ地区、サンディエゴの見どころへのアクセスも良いです。次回も利用したいと思います。
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Andaz San Diego, CA – General Manager, el 31 mar. 2024
Hello Tomonori, Thank you for your positive review! We are delighted to hear that our hotel's central location in downtown San Diego was convenient for your business trip, providing easy access to the convention center, Gaslamp District, and other local attractions. It's wonderful to know that you had a satisfactory experience and would like to stay with us again in the future. We strive to provide our guests with a comfortable and accessible base for their business or leisure travels. Your feedback is much appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit to San Diego. If there is anything we can do to make your future stays even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. Thank you once again for your business and your kind words.

10/10 Excelente

Julia

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
I thought it was a great place to stay. Everyone was so welcoming. However, replacing your air filters in the rooms might make it better
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA, el 29 mar. 2024
Hello Julia, thank you for your feedback regarding your stay at the Andaz San Diego. We are glad you found our staff welcoming but apologize for any discomfort due to the air quality in your room. We appreciate you bringing the issue with the air filters to our attention. Our maintenance team will promptly inspect and replace the filters as necessary to ensure optimal air quality for our guests. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we value your input as it helps us improve our services. Thank you for choosing the Andaz San Diego. We look forward to welcoming you back and providing an enhanced experience on your next visit.

8/10 Bueno

Barbara, Mahwah, NJ

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It's in a great section if you want to be in the action in Gaslamp. The happy hour at STK was great! Our room wasn't great. The staff were all very nice and helpful.
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA, el 24 mar. 2024
Thank you for sharing your experience. We're glad you enjoyed our Gaslamp Quarter location and found our staff friendly and helpful. It's great to hear that STK's happy hour met your expectations. However, we apologize that your room did not meet your standards. We take pride in providing comfortable accommodations and will use your feedback to improve our rooms and ensure a consistently positive experience for all guests. We appreciate your business and hope to welcome you back for an excellent stay in the future.

8/10 Bueno

Kieran

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great hotel in a busy area of the city
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Betsy, el 19 mar. 2024
Dear Kieran,Thank you for your feedback and rating. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back as our guest again soon! Warm Regards,

2/10 Terrible

Vladimir

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Front of house staff were terrible.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Tonya, el 4 mar. 2024
Dear Vladimir,Thank you for taking the time to leave us some feedback. We regret to hear that you had a negative experience with us. Our sincere apologies if our staff were anything but professional and friendly. Your feedback is appreciated as it can only help us improve. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back for a better experience. Kind regards,Tonya

10/10 Excelente

Corine

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great staff and location.
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA , el 24 mar. 2024
We are overjoyed to receive your amazing feedback! Knowing that we've met your expectations and provided excellent service is the greatest reward for us. Thank you!

8/10 Bueno

JOANNA M

it was dusty and I had an allergic reaction the first two of the three nights I was there
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA , el 24 mar. 2024
We sincerely apologize for the dusty conditions in your room that caused an allergic reaction during your stay. This is unacceptable and not in line with our cleaning standards. We have addressed this issue with our housekeeping team to ensure all rooms are thoroughly cleaned before guest arrivals. We value your feedback as it helps us improve. Once again, we apologize for the inconvenience and hope you'll consider giving us another chance to provide a better experience.

6/10 Aceptable

Ana Isabel

Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Tonya, el 24 mar. 2024
Hello Ana Isabel,Thank you for rating your stay with us. We regret to hear that you did not have the best experience. It is our goal to provide our guests with the best possible experience. If you feel like sharing further details about your stay, please visit us on our chat or social sites. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the future for a better stay.Kind regards,Tonya

8/10 Bueno

Dan

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Really great hitel. awesome staff. great bedding. the only downside is room service . the options are very limited and expensive
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Tonya, el 24 mar. 2024
Hello Dan,Thank you for providing us with feedback. We are glad you found our hotel great and our staff awesome. Our apologies that our room service did not meet expectations. We value the insight to improve. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Tonya

8/10 Bueno

Kenny

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and well maintained, but the resort fee is too high
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Tonya, el 23 mar. 2024
Hello Kenny,Thank you for taking the time to rate your visit and leave us feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. It is wonderful our hotel was clean and well maintained. We appreciate your feedback on the resort fee. Your insight helps us continue to improve for the best possible guest experience. We hope to welcome you back here at the Andaz San Diego.Warm regards,Tonya

6/10 Aceptable

Sandra

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA , el 24 mar. 2024
Thank you for staying at Andaz San Diego and for your feedback. We apologize for falling short of delivering the perfect 10 experience we strive for. Our goal is to ensure every guest leaves fully satisfied. We hope you'll give us another chance to demonstrate our commitment to your comfort and satisfaction. Thank you again for your honest review. We value your business and look forward to serving you better in the future.

10/10 Excelente

Ronaldo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great location and property!
The Andaz San Diego was great! It was perfectly located to do all of the must-do's in San Diego, and it was a really nice property with helpful staff. The first room we had was above STK, which was a bit too loud for us traveling with a toddler, but they were great about moving us, and the new room was great. We'll stay there again and would recommend it to anyone going to San Diego!
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA , el 24 mar. 2024
We're thrilled that you had a wonderful stay at Andaz San Diego! It's great to hear that our prime location, exceptional property, and helpful staff made your visit memorable. We apologize for any inconvenience caused by the initial room assignment and are pleased that our team promptly relocated you to a more suitable room for your family. Your kind words will be shared with our staff, who work hard to ensure every guest feels welcome. We're delighted that you plan to stay with us again and recommend us to others. Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Aceptable

William

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Taken For A Ride
Was SHOCKED to discover the $65/day parking fee (Valet only - more on this later) and the $40/day Resort Fee (I shouldn't be shocked at this shameless industry-wide tactic). Hotel was grossly understaffed with the front desk agent parking our car, schlepping our luggage as well as checking us in. Valet parking was unexplainably expensive with ONE valet attendant having to drop off and fetch your car from some distant car parking lot. A number is provided to call for your car, but twice it went to voice mail that was not even set up. The wait to get your car was in our case about 45 minutes and we missed an important business meeting as a result. The room was equipped with a white noise machine and earplugs (I can only guess why, but then we didn't stay over a weekend). Finally, the hot water in the shower was a mystery. In addition to having very low water pressure, the time it took for hot water to get to the room was annoying - as well as figuring out (finally) that in order to get hot water at all, you needed to turn the handle 2/3rds of the way to the red dot. Coffee in the lobby was luke warm with coffee grounds in it. On the positive side, the room was nice, clean, bright and modern - and right in the middle of the famous Gaslamp District. We will not be staying here again.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager, Andaz San Diego, CA , el 24 mar. 2024
We sincerely apologize for the multiple issues you faced during your stay. The problems you encountered with parking fees, understaffing, valet service, hot water, and coffee quality are unacceptable and do not meet our standards. Your feedback is valuable and has been promptly addressed with our team to ensure immediate improvements. While we are glad you found our rooms satisfactory, we recognize this does not compensate for the overall experience. We will strive to do better and hope to regain your trust in the future. We appreciate your feedback. Thank you.

10/10 Excelente

Norma

Viaje en grupo, Viaje en pareja, Viaje con mascota
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Andaz, el 24 ene. 2024
Thank you for your review. We are glad it was a great one.

10/10 Excelente

Eli

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Andaz, el 24 ene. 2024
Thank you for your review. We are glad it was a great one.

10/10 Excelente

Edward, Houston

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice place also walk a keep work
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Andaz San Diego, el 19 ene. 2024
Good afternoon, Edward,Thank you for the 5 star review! We are honored we got to host you on your recent visit. If there is any feedback you would like to share we would love to hear it. We hope to host you again in the near future.

10/10 Excelente

Mitch

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice hotel that is walkable to tons of restaurants and bars.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Andaz San Diego , el 15 ene. 2024
Good evening Mitch,Thank you for the 5 star review! If there is anything specific you would like to share about your stay to help us improve as we take our guest feedback very seriously. It was our pleasure to host you and we look forward to hosting you in the near future.

10/10 Excelente

Maura

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Andaz San Diego, el 12 ene. 2024
Good Afternoon, Maura, Thank you for the 10 out of 10 review. If there is anything specific you loved about your visit that you'd like to highlight or any suggestions we are all ears. Your feedback is critical in our ongoing efforts to enhance our guest experience. Thank you for staying with us as we hope we have the pleasure of hosting you again in the near future

10/10 Excelente

David Edward

Le gustó: Servicios
Overall a very enjoyable stay. Very friendly staff. Some front desk staff knew very little about the hours of the roof restaurant and how to book local activities to use the advertised discount offered as part of the ‘resort fee’.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Andaz San Diego, el 12 ene. 2024
Good afternoon, Mr. Edwards, We appreciate you taking the time to share your feedback and we are honored to have you hosted on your recent visit to San Diego. Feedback on this is vital to us to make sure that we can provide the best customer service possible and I will personally be working with the team so that this does not happen in the future. Thank you and we hope we have the pleasure to welcome you back in the near future.