Patio

Opiniones de Hilton San Francisco Airport Bayfront

4 out of 5
Hilton San Francisco Airport Bayfront
600 Airport Blvd, Burlingame, CA

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 1039 de 2103 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 549 de 2103 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 259 de 2103 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 140 de 2103 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 116 de 2103 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Milton

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Chulada
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 6 abr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

alan maximilano

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 22 ene. 2024
Hello Alan,Thank you very much for your positive feedback. We are glad that we have made your stay comfortable. Hope to see you again, safe travels.

10/10 Excelente

Vanessa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 27 dic. 2023
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

GICELA, San Lorenzo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 27 nov. 2023
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!

6/10 Aceptable

Ivan

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 18 nov. 2023
Thank you for your visit. We appreciate your feedback and hope to meet your expectations next time!

10/10 Excelente

Mileidy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen lugar lo recomiendo
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de GM, el 31 oct. 2023
Thank you so much for finding the time to complete a review. It is wonderful to read that you enjoyed your time with us.Thank you also for your recommendation, there is no greater compliment we could receive. We hope you have an opportunity to come stay with us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Alejandro

Viaje familiar
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Very good! We had a good time, very quiet and good view. Thanks
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de GM, el 11 oct. 2023
Thank you for your feedback. It is wonderful to read you enjoyed your stay with us. Our staff takes great pride in providing the utmost care for our guest and they are always thrilled to read such wonderful comments from our guests. We are certainly blessed with an amazing location, offering incredible views of the Bay from many of our rooms.Please do come back and see us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Leonardo

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bastante bien. Algo antiguo el hotel
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel , el 28 oct. 2023
Hello, thank you for this positive feedback. We do hope to see you again. Thanks for choosing us for your stay. Safe travels.

10/10 Excelente

andrea

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Agradable y seguro. Fácil acceso al aeropuerto
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de GM, el 31 ago. 2023
Thank you for taking the time to share your comments with us. Like you, many of our guests enjoy our convenient location and spectacular setting. If you are visiting downtown San Francisco, have business in Silicon Valley or simply want to be near the airport our location provides an excellent central location for all there is too see and do in the Bay Area. The lovely walking/jogging path just outside our door is truly amazing and a favorite spot of our guests.Thank you again for your feedback. We hope to welcome you back again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

6/10 Aceptable

Victor

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
No nos limpiaron la habitación dos dias, no habia refrigerador y el horno estaba en la recepcion, muy incomodo todo.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de GM, el 17 ago. 2023
Thank you for your feedback and understanding. We are happy to offer daily service however we do ask that you make this request as we do not want to enter your room without your authorization as many guest at this time still wish to not have their room entered. I am sorry this was not make clear to you. We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

2/10 Terrible

TOMAS

Viaje familiar
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Buen hotel alejado del centro con caos en Limpieza
El hotel estaba bien: con habitaciones grandes y cómodas, amenities perfecto, Parking en el hotel que en SF es un lujo, un poco alejado pero gestionable si llevas coche, zona tranquila sin oírse aviones.. Pero el desastre vino con la limpieza diaria de la habitación. Ya te avisan en recepción en el checking de que tienes que solicitarla exprofeso todos los días para tu habitación. Se amparan en el ecologismo para no limpiar todos los días la habitación cuando en realidad es una medida de reducción de costes que visten de lagarterana para que el cliente al final tenga menos servicios. El primer día fue culpa mía no solicitarla porque no lo sabía. Pero el último día también me pasó y eso fue culpa suya porque no se organizaron bien para hacerme la limpieza de la habitación a pesar de haberla solicitado. Cuando llegas por la noche cansado de un día entero de pateo por la ciudad te encuentras con que la habitación no está hecha y no es posible hacerla porque el servicio de limpieza ya no está. Te quedas con cara de toto protestando pero no pueden hacer nada en recepción más que darte unas toallas nuevas. Así que muy mal por el hotel por dejarme dos de los cuatro días sin limpieza de la habitación. Si opto por un hotel es para tener limpieza diaria sino para eso me cojo un Airbnb. Muy mal Hilton por implantar esta medida. Es un problema claro de experiencia cliente que deben gedtionar.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de GM, el 8 ago. 2023
Thank you for your feedback of your recent stay with us. I sincerely apologize for the housekeeping issues that you experienced; our hotel works hard to ensure the comfort and satisfaction of our guests and we are very sorry that did not meet your expectations. I am working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. I hope that if you travels bring you back to the area that you will consider staying with us again.Regards,John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Fernando

Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de Joseph , el 13 ago. 2023
Hello. Thank you very much for your positive feedback. We are delighted that you had an amazing stay with us! Hope to see you again. Safe travels.

6/10 Aceptable

Victoria

They didnt even clean our room and didnt brother going in putting more toilet paper ir new towels in our room
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de GM, el 6 jul. 2023
Thank you for taking the time to complete a review of your stay with us. I am terribly sorry you found your stay to be disappointing. The lack of personable service you received from our Front Desk and Restaurant team is unacceptable and please accept my apologies.Your feedback is extremely helpful and you can be assured we will focus on how we can improve on the areas you highlighted for us.I do hope you will give us another opportunity. I am confident that your next stay with us will leave you with a much better impression of our hotel. Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Maria

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente servicio. Personal amable y dispuesto a colaborar para hacer de nuestra estadía una experiencia excelente. Buenas instalaciones. Un delicioso desayuno. Me equivoqué al reservar, les pedí que me cambiaran a una cama king y me cambiaron a otra habitación muy amablemente. También nos colaboraron con un late check out pues nuestro vuelo salía tarde. Lo recomiendo !!!
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de GM, el 6 jul. 2023
Thank you for completing such a detailed review of your stay with us. It is wonderful to know we have been able to earn your recommendation with our service and hotel features.We hope you come back and see us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

4/10 Malo

Maximino

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de GM, el 22 jun. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have an exceptional experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 5 star rating.We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves.Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Natalia

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Relaxing
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 21 jun. 2023
Hello Natalia. Thank you for taking the time to give us some feedback! We are glad that you had an excellent stay here with us! We hope to see you again. Safe travels!

10/10 Excelente

Guadalupe

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Muy buena ubicación y el personal amable
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de GM, el 31 may. 2023
Thank you for taking the time to share your comments with us. Like you, many of our guests enjoy our convenient location and spectacular setting. If you are visiting downtown San Francisco, have business South in the Silicon Valley or simply need to be close to the airport our location provides an excellent central location for all there is to see and do in the Bay Area. We hope you will come see us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Angel

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy buena localización para viajar desde el aeropuerto.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 28 may. 2023
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back!

4/10 Malo

Esther

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de GM, el 15 jun. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have an exceptional experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 5 rating.We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves.Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Salvador

Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de GM, el 14 mar. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

6/10 Aceptable

Maribel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
La propiedad es muy antigua además cuando se llega le hacen cobros que no deberían hacer
Respuesta de GM, el 14 dic. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have an exceptional experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 5 rating.We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves.Regards,John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Antonio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bueno
Todo bien
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de GM, el 14 dic. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us. It is wonderful to know you enjoyed your experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience warranting a 10 rating.We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager

4/10 Malo

JERRY VADID

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de GM, el 16 nov. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have an exceptional experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 10 rating.We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves.Regards,John C. Kellites / General Manager

4/10 Malo

Wendy

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

VICTOR MANUEL

Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de GM, el 4 ago. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We will continue to work very hard to ensure all our guest leave feeling they had an experience worthy of a 10 rating. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
hotel excelente, lejos de centro sfo
Las instalaciones están muy bien, el desayuno que ofrecen está muy bueno y muy completo, el personal muy amable tanto del front desk como los meseros. El unico inconveniente que no hay lugares cerca para comer, aunque tienen una tienda en el lobby para una emergencia, un dia llegamos tarde y nos quedamos sin cenar. Transporte gratis desde y hacia aeropuerto excelente, Ojo, debes hablar al hotel en cuanto llegues al aeropuerto para que te recojan y la suttle pasa cada media hora. como sugerencia deberían tener servicio de transporte al downtown de burlingame considerando que no hay nada cerca por ahi. La unica opción segura de moverte si no llevas carro es en uber. recomiendo el hotel sin embargo , en nuestro caso le erramos ya que fuimos por 4 dias y nos quedaba bastante lejos la ciudad de san francisco y tuvimos que pagar mucho de uber, es la unica manera segura de moverte, debido a la inseguridad
Se hospedó 4 noches en junio de 2022
Respuesta de GM, el 17 jun. 2022
Thank you for taking the time to highlight so many of our hotels wonderful features. Our location and value make us an excellent choice when visiting the Bay Area. Our chef is particularly proud of our buffet and will be thrilled to learn you enjoyed your breakfast experience. We are also very fortunate to have such a picturesque location…we are definitely not your typical airport hotel. Thank you again for your feedback and we hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

2/10 Terrible

Barbara

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
This is the worst service I had ever received in the front desk of a hotel when I checked in. I did a late entrance and a lady who is the Manager was extremely rude and after a discussion “suggested” me to look for another hotel at 1 am. In addition, this hotel has nothing to do with the hilton franchise I have experienced in the pasó, really old, dirty and not confortable at all. Very bad client journey considering what I paid, I will never stay again. Hope senior management do something with the Manager menciones, really nothing to do with other Hilton crew I had met in other Hilton properties.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM, el 18 abr. 2022
I would like to thank our guests that take the time to complete a review. Guest feedback is extremely valuable and allows us to continue improving our guest experience. I apologize if any of our staff ever convey a rude attitude. Our guests deserves to be treated with warmth and respect as well as have the confidence they will engage with a professional, well trained staff. We will continue to strive to improve our guest experience. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

cecilia

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Todo bien !
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de GM, el 5 mar. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

ma alejandra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente estadía.
Nos gusto la ubicación, el personal atento y puntual.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de GM, el 5 mar. 2022
Thank you for sharing your stay experience with us. It is wonderful to read you had a pleasant stay with us. You can be assured I will be sharing your kind words regarding our staff and hotel with the entire team. We hope to welcome you back again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

6/10 Aceptable

Jennifer

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
bueno
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Front Desk, el 17 ene. 2022
Thank you for your rating. We appreciate it.

8/10 Bueno

Jose

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cerca del aeropuerto.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Front Desk, el 26 dic. 2021
Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
Not happy
Far from San Francisco, noisy room above the ajr conditioning system, we Complained, they changed us to a better room. Food at the restaurant was good but service was not. Also, they charged wrong restaurant check and after complaining they finally took it out. Very inconvenient.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de GM, el 17 nov. 2021
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have the exceptional experience you expected. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 5 rating. We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Julio

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Front Desk, el 12 nov. 2021
Thank you for the rating. It will be shared with the hotel staff.

8/10 Bueno

Andres

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen hotel, camas muy pequeñas para mi gusto por demás ok
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Front Desk, el 9 nov. 2021
Thank you for your feedback. We hope to see you again.

8/10 Bueno

Pablo

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de GM, el 15 oct. 2021
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We will continue to work very hard to ensure all our guest leave feeling they had an experience worthy of a 10 rating. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

jorge

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel muy cómodo , cerca del aeropuerto , habitación amplia limpia y bien equipada . Recomendado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Front Desk, el 22 sept. 2021
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Ramona

Se hospedó 2 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Dalia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bueno
Comodidad en las habitaciones. El restaurante muy tardado en atender
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de GM, el 8 jul. 2021
Thank you for taking the time to share your stay experience with us. It is wonderful to read you enjoyed your stay. We apologize for the slow service you received in our restaurant and will work hard to address your concerns. We hope you come back and see use again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 7 jun. 2021
Thank you for taking the time to rate your stay with us. It is wonderful to know you enjoyed your stay. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had a 10 experience. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Alex

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 4 jun. 2021
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We will continue to work very hard to ensure all our guest leave feeling they had a 10 experience. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Carlos E.

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recomendado
Muy rapido y eficiente su shuttle desde el aeropuerto, chwck in rapido y habitaciones desinfectadas, elndesayuno bueno, es buen hotel!!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 7 may. 2021
I would like to thank you for your kind words regarding our staff and hotel features. My team is very dedicated to ensuring our guest have an enjoyable experience and reading comments such as yours lets us know we are working in the right direction. I hope you have an opportunity to come back and visit us again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Neyli

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de GM, el 6 may. 2021
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon. Regards, John C. Kellites / General Manager

8/10 Bueno

Yi-Hsin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Ramana reddy, La Mirada

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Airport shuttle very convenient. Room was very comfortable clean . Staff very friendly and helpful. Restaurant breakfast adequate. Overall a very good hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM, el 24 abr. 2024
Thank you for sharing your stay experience. It is wonderful to know we were able to impress you with our service and cleanliness. We hope you come back to see us again soon. Regards,John C. Kellites / General Manager

4/10 Malo

Raymond

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
The A/C in the room sounded like an old Chevy engine and my wife couldn’t sleep all night. Smoke detector or something was flashing like a strobe light too. There was a long black wirery hair in the shower. The bed and pillows were comfortable though.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 23 abr. 2024
Thank you for your feedback. We are sorry that we did not meet your expectations and will work hard to address the concerns that you reported.

6/10 Aceptable

Jeffrey

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The wind kept us awake most of the night! Very loud and howling. Sounded like a window wasn’t sealed properly! Only got a few hours sleep but we’ll survive. We won’t be back! Staff is very friendly and accommodating! I’m sure they would’ve changed our room if we would’ve asked!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 23 abr. 2024
Thank you for sharing feedback from your visit. Please accept our apologies that you were disturbed by the noise. We would have been happy to assist with changing rooms.

2/10 Terrible

Ibtisam

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM, el 24 abr. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are terribly sorry you did not have an exceptional experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience worthy of a 5 star rating.We hope you will give us another opportunity to redeem ourselves.Regards,John C. Kellites / General Manager

10/10 Excelente

Lynda

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 23 abr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Tima

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I need to spend the night close to the airport, and the hotel has an excellent location for accommodation. Staff friendly and welcoming.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton San Francisco Airport Bayfront, el 21 abr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Laurie, Kanata

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location to airport, friendly helpful staff, we only did a short stay. Would book this location again in the future.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Airport Bayfront, el 20 abr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!