Lobby

Opiniones de Hilton Garden Inn Tulsa-Broken Arrow

3 out of 5
Hilton Garden Inn Tulsa-Broken Arrow
420 West Albany Street, Broken Arrow, OK

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 193 de 295 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 57 de 295 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 23 de 295 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 11 de 295 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 11 de 295 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

9.2/10

Servicios

9.4/10

Condiciones de la propiedad

9.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Jasper

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
My go to spot when traveling to Tulsa. Quiet area with great food spots and shopping. Highly recommend!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

William, Austin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was amazing
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Mark, Waxhaw

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great property, great staff. Only reason for 4 stars instead of 5 is the bed is pretty hard. Aside from that, great place. I'd stay there again as I'm sure I will be.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

larry

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This is a quiet place to stay that is convenient to nearby shopping and restaurants.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

Kimberlee

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
I have visited this property on a couple of occasions. I know my arrival was late, but both times I had to wait 10 minutes for anyone to come to the front desk to open the door. After a long day of travel, that is very frustrating. All other areas of this property are awesome.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Brian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

8/10 Bueno

ALISTAIR

Se hospedó 5 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Kristen

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Shawnda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Jacob

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Sean

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very clean property really good breakfast I would stay again
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Shauna, Austin

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hotel appeared to be pretty new. It was very clean and pretty. The room we had was very spacious and very clean. The beds were comfortable. We had asked for a bottom floor room because we were traveling with our dog and they had a room on the bottom floor right by the exit to the dog area. It was perfect! The area is nice with lots of dining choices nearby. We (3 ladies) felt very safe and secure staying here. I will only stay here when I go to Tulsa/Broken Arrow.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Lynzee

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

2/10 Terrible

Jenny R

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Adrianna

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

2/10 Terrible

Brian

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
Terrible
I had a terrible experience at this hotel. Despite an initially positive impression, things quickly took a turn for the worse after we received a call accusing our dog of barking and charging us an unwarranted $50 fee. What's more, when I pointed out that the lady who checked us in had observed our dog and said nothing about any fees, the staff member didn't seem to care or want to rectify the situation. The attendant at the front desk was impolite and unsympathetic towards the situation. The only saving grace of this dreadful stay was the hotel's breakfast, which was quite good. Don't spend your money at this Hotel. We will never be back.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Koriang

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Employees were very helpful as always and approachable. Always welcome you with a smile. Nothing bad to say about our experience here. This was our 2nd trip/stay here to this hotel. Thank you all. Kdemei
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Kim

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Keoni

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Richard

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Everything was great.
Rooms and service were great.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

4/10 Malo

Jerad

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Respuesta de Shaun AGM, el 9 sept. 2023
Jerad, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

4/10 Malo

David

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
2 night stay, overly priced and not even a complimentary bottle of water in the room. I’ll book next time at a reasonably priced hotel
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Shaun, el 27 ago. 2023
David, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

PERIS

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Shaun, el 27 ago. 2023
Peris, we are excited to see we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

John

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The facility was clean and I appreciate having dining and a bar onsite. The staff was extremely friendly and accommodating. I was really impressed with them.
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Shaun, el 27 ago. 2023
John, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

2/10 Terrible

Sergio

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
We didn’t have hot water sense we where there.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Shaun Agm, el 29 jun. 2023
Sergio, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

4/10 Malo

Zuleyma

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
No generator
They had no back-up generator. We were left with no power for an entire night and day when a strong stormed passed by.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Shaun Agm, el 25 jun. 2023
Zuleyma, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Sean

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Shaun Agm, el 29 jun. 2023
Sean, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

8/10 Bueno

ETHEL

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
It was clean and quiet, some the guess was unfriendly. Breakfast was expensive and tasteless
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Shaun AGM, el 13 may. 2023
Ethel, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Raudel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Sean

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Shaun, el 13 abr. 2023
Sean, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

2/10 Terrible

JOSEPH J

Se hospedó 1 noche en abril de 2023

6/10 Aceptable

Julia

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Shaun , el 13 abr. 2023
Julia, thank you taking the time to tell us about your experience. It looks like there is some opportunity for improvement and are grateful for your feedback.Kind regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Marcene

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We found the place very clean and well organized. Everyone was friendly and helpful.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

10/10 Excelente

Fred

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

DEBBIE, WEATERFORD

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and responsive staff. A bit pricey.
Respuesta de Shaun Agm, el 8 mar. 2023
Debbie, we are excited to see we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

ALVIE

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice hotel. Great area. All the amenities
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Shaun Agm, el 8 mar. 2023
Alvie, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Mary

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Melinda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Jeffery

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean rooms, nice beds and big rooms
Second stay here during Tulsa visit. Nice clean rooms. Two queen bed room very spacious. This time however the second bed made a squeaky springs loud noise every time you moved, so it was a little annoying. Love the keurig style coffee maker in room. We are coffee drinkers. Walls a little thin so you hear noise a little more but overall a nice place.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Shaun AGM, el 26 feb. 2023
Jeffery, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

James E

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Lynzee

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

6/10 Aceptable

David

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Shaun AGM, el 21 ene. 2023
David, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Jacqueline

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was well-maintained and clean. The staff was kind, courteous, and professional.
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de Shaun AGM, el 21 ene. 2023
Jacqueline, we are excited to see we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

8/10 Bueno

Errin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

10/10 Excelente

Scotty

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Quick trip to see a friend was a pleasant stay and staff was exceptionally friendly
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Shaun AGM, el 21 ene. 2023
Scotty, our team members will be excited to read that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Mark

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was great
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Shaun AGM, el 21 ene. 2023
Mark, we are excited to see we exceeded your expectations. We look forward to seeing you in the near future.Best regards, Hilton Garden Inn BA Team

10/10 Excelente

Jaden

10/10 Excelente

Clark

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022

8/10 Bueno

Cletus

Viaje en pareja, Viaje con mascota
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
It served breakfast
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Paul

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was very clean and looked new. The front desk staff was very friendly as well as the bar staff.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022