Sala de reuniones

Opiniones de NH Collection Venezia Grand Hotel Dei Dogi

5 out of 5
NH Collection Venezia Grand Hotel Dei Dogi
Fondamenta Madonna Dell'Orto 3500, Venice, VE

Opiniones

9.0

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 239 de 391 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 94 de 391 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 42 de 391 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 12 de 391 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 4 de 391 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.2/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

8.8/10

Condiciones de la propiedad

8.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Gilberto

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Es buena. El personal de recepción muy atento. El desayuno no es bueno para el precio y los meseros no están a la altura del resto del equipo.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 5 may. 2024
Dear Signor Gilberto,Thank you for feedback!We are delighted by your comments regarding our front office team. We regret to figure out our breakfast offer did not match your expectations.Hoping to welcome you back at the soonest, in order to show you how we care about guests' experience.Best RegardsChiara Marangon - Guest Relations

10/10 Excelente

Gaston

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 2 nov. 2023
Dear Gaston,Thank you for your great feedback! The entire team always does the utmost to let guests having the memorable stay they deserve. We look forward to welcome you again!

10/10 Excelente

María Soledad

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 29 oct. 2023
Dear Ms. Soledad,We are delighted of receiving your feedback: thank you so much!The entire exquisite Team looks forward to welcome you again at the soonest!Warm Regards

10/10 Excelente

Cynthia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente ubicación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 3 oct. 2023
Dear Cynthia,Thank you for posting your positive review and mentioning our location: we are really glad you appreciated!Hoping to welcome you againBest RegardsChiara Marangon - Guest Relation

10/10 Excelente

JAVIER

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 11 sept. 2023
Dear Javier,Thank you so much for posting your lovely review!The entire team really hopes to welcome you again in the futureBest Regards

2/10 Terrible

Raquel

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
La propiedad en descuido No funcionaba bien el aire acondicionado No funcionaban los ascensores y estábamos en el cuarto piso Está muy lejos
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 27 jul. 2023
Dear Raquel,Thank you for sharing your review regarding your stay with us!Please accept our deepest apologies for the lift inconvenience: as soon as the fact happened, we immediately contact the emergency assistance, now the lift is finally working!Moreover, we proposed to our guests to use a secondary lift in order to find a quick solution for our guests.We regret to figure-out the room temperature did not satisfy your needs: unfortunately we cannot get lower than a certain temperature.Hoping to have a second chance of welcoming youOur warmest regards

10/10 Excelente

rodrigo, guayaquil

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Mi tercera vez en el hotel y fue como siempre perfecta . Estaba con un familiar y tuve una suite con 1 cuarto y una sala con su sofá cama , muy espacioso y cómodo , aire acondicionado funcionando perfecto , buen black out , la localización es perfecta . Cómo sugerencia el área del la piscina y gimnasio no está a la altura de las demás instalaciones y me sentí en La Habana y no en Madrid . Volveré siempre
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 15 jul. 2023
Dear Rodrigo,Thank you for your kind review: we're glad you enjoyed your last stay with us!We cannot wait to welcoming you again!Our warmest regards

10/10 Excelente

Jorge

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy atentos todo el personal y si regreso será en este mismo lugar
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Shadi Navidi, Guest Relation, el 29 abr. 2023
Dear Jorge, We are happy to read your kind feedback and your appreciation on our staff. All the staff and myself we do hope to have the pleasure to meet you again on your next trip to Venice. Best regards, Shadi Navidi, Guest Relation

6/10 Aceptable

CLAUDIA

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
El hotel nos imformo al ingreso que el elevador estaba en reparaciomes, pero que seria solo 1 dia Nos asignaron una habitacion en el ultimo piso y por supuesto el elevador no fue reparado. No nos entregaron ninguna explicacion y tampoco se nos ofrecio un cambio de habitacion. El desayuno segun horario es hasta las 11am pero ya pasada las 10 am no eeponian en cafe y tampoco el pan.... dificil de entender en un 5 estrellas
Se hospedó 4 noches en marzo de 2023
Respuesta de Shadi Navidi, Guest Relation, el 25 mar. 2023
Dear Claudia,Thank you for choosing to stay at the NH Collection Grand Hotel Palazzo Dei Dogi, and providing us with your feedback.I do apologize for the inconvenience due to the technical issue regarding the elevator that you faced during your stay. Unfortunately, technician of the elevator in order to fix the problem, had to replace an important part and finding that part took more time than what we were expecting. Regarding the breakfast, we will certainly take the chance to share your comments with our F&B Manager to make sure that everything in the buffet will remain fully charged up to 11 and certainly in order to focus our efforts on the aspects that fell short your expectations and guarantee that our standards will improve for you and all our future guests.We would like to thank you again for your feedback. Hope that whenever you will decide to come back to our property in occasion of your next visit in Venice, we will have the chance to show you our improvements.Best Regards, Shadi Navidi, Guest Relations

8/10 Bueno

Liza

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Bueno, pero tenga en cuenta que es un poco lejos de la plaza San Marco.
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Ciro Pinto - Front Office Team, el 6 ago. 2022
Dera Liza, we are glad you could enjoy the relax and the peace of our location. We are really looking forward to welcome you back. Kind regards

10/10 Excelente

michele, mexico

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Ian, Mexico

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
El personal muy amable y el lugar increíble hasta tienes un servicio que te lleva a San Marcos gratis desde el hotel por si no quieres caminar
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de Antonella - In-hous reservations, el 1 abr. 2019
Estimado Huesped Queremos agradecerle por haber escrito sobre el hotel y por su comentario favorable que vamos a compartir con nuestro staff. Quedamos a la espera de darles otra vez la bienvenida al hotel y le deaseamos un muy buen dia. Cordialmente

8/10 Bueno

Liliana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cómodo y tranquilo..Excelente opción en Venecia
Desde que hicimos el check in recibimos un trato cordial El hote Dei Dogi está a 20 minutos caminando del barrio de San Marcos es un muy bonito hotel con personal muy atento Tomamos la opción de alojamiento con desayuno incluido y quedamos muy satisfechos porque el desayuno buffet está bien surtido con comida caliente frutas variadas y panes de todo estilo incluyendo variedad de alimentos sin gluten Nuestra habitación cumplió con lo esperado cómoda cama king buen baño Este hotel tiene además un valor histórico siendo utilizado como palacio, monasterio y embajada antes de ser hotel Una peculiaridad es que dentro de la propiedad existe uno de los primeros jardines botánicos de Venecia
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de Antonella Peracchi, el 29 dic. 2018
Estimada Liliana, La agradecemos por su comentario sobre nuestro hotel y le deseamos una Felices Fiestas Cordiales saludos Antonella Peracchi - Oficina de Reservas

6/10 Aceptable

Pilar

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un hotel agradable y lejano
El cuarto que nos tocó fue el más viejo del hotel con un bÑo incómodo 103 . Por el otro lado su localización es lejana de todo si uno quiere realmente estar alejado de la zona turística está ideal
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Reservations, el 24 ago. 2018
Estimada Pilar le agradecemos por su comentario sobre el hotel. Sin embargo nos estrana que no le haya gustado la habitacion 103 que està clasificada como habitaciòn con vista. Uno de nuestro mejores exitos es justamente la localizacion del hotel que se encuentra en los alrededores de Rialto, pero no sufre de los miles de turistas que se encuentran en las zonas mas centrales de la ciudad. Por otra parte nuestro clientes pueden disfrutar gratuitamente de un servicio gratuito de barcos que os lleva hasta San Marco y viceversa en varios momentos del dia y pueden asimismo disfrutare de un jardin de mas 2000 metros cuadrados. Esperamos de darles otra vez el bienveniodo en nuestro hotel en futuro y le inviamos nuestros cordiales saludos

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
VENECIA
HOTEL EXCELENTE AL IGUAL QUE SU PERSONAL TE GUIAN E INFORMAN DE LOS ATRACTIVOS DE LA ZONA Y TE APOYAN PARA TRASLADARTE
Se hospedó 4 noches en julio de 2018
Respuesta de Reservations, el 24 ago. 2018
Estimado Cliente Gracias por haber tomado su tiempo a comentar nustro hotel. Le agradecemos de su comentario y quedamos a la espera de darles aùn el bienvenido en Venecia. Cordiales saludos

8/10 Bueno

Daniela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Encantador hotel en el barrio de Cannareggio
Un excelente hotel en un barrio tranquilo y agradable para caminar. Tiene un estilo elegante y clásico, con toques modernos. Las habitaciones son cómodas y bien equipadas. Tiene un pequeño jardín y un mini spa en el que solo caben seis personas a la vez por lo que hay que reservar. Tiene servicio de transportación acuática al barrio de San Marcos varias veces al día y de regreso (30 minutos el trayecto) lo cual es muy conveniente si no se quiere caminar, aunque la caminata al hotel (20 minutos) es muy agradable. Cerca del hotel se encuentran las estaciones de vaporetto de la Madonna del Orto y San Marcuola, desde la cual se puede hacer un recorrido en vaporetto por el Gran Canal, viendo los antiguos Palacios y el Rialto. Queda a 15 minutos caminando desde la estación ferroviaria de Santa Lucía, en la cual se pueden contratar porters para que lleven las maletas al hotel caminando. En resumen, este hotel es una excelente opción para quedarse en Venecia, lejos de la turística zona de San Marco, con un buen servicio y hermosas instalaciones.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018
Respuesta de Reservations, el 4 jul. 2018
Estimada Sen.Daniela, Deaseamos agradecerle por su comentario fantastico que vamos a compartir con nuestro staff y quedamos a la espera de os darle la bienvenida otra vez en futuro a nuestro hotel. Cordiales saludos A. Peracchi - departamento de reservas

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Personal EXCELENTE
El servicio de su personal EXCELENTE, el servicio de traslado a plaza san marcos y murano muy comodo y muy bien, me hubiera encantado que estuviera mas centrico, pero es un abuena opción.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017

8/10 Bueno

lisa, Minnespolis, Mn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Historic and beautiful
This hotel has a lot of history which is apparent in every room of the hotel. it has a very Grand feeling. The staff could not have been more helpful. Breakfast was included which I would give 4 stars. The buffet part had a great variety as well as the set menu. Everything from a French style breakfast to Italian and American. The only downside I would have to say is that it isn't centrally located. However everywhere you walk from the hotel is gorgeous. It is located right on a canal waterway which great but very costly to move around. 80 Euros for a maximum of 4 people to go to the train station (15 minute ride). The other option is the public transport for 7 Euros. The hotel recommended to leave 1.5 hours early to arrive the train station in good time. We took the water taxi. If you just have a small piece of luggage the walk is very doable but be prepared to cross 3 bridges.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2017

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hermoso
lo unico malo es la distancia, esta muy retirado de la zona turistica pero si te gusta caminar se hace un muy buen recorrido o te adaptas a un horario que te transporta a plaza San Marcos o pagas 60 euros de taxi. nosotros si regresaremos

6/10 Aceptable

Luisa, Anaheim

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel is very nice, beautiful gardens but the rooms are a bit old not looking super clean. Staff was friendly but I expected a much better experience from a 4 star hotel. Location is good if you want to be completely away from the crowds, only negative is the time it takes taking the vaporetto to San Marks area. You are a short vaporetto trip to Murano and closer to the train station. We liked that it was pretty secluded and quiet.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 20 abr. 2024
Dear Signora Luisa,Thank you for your feedback concerning your experience at Palazzo dei Dogi.We regret to figure out we did not match with your expectations: we will for sure discuss about it as our guests just deserve the best.Moreover, we are happy to understand you enjoyed our strategic location and amazing garden, that consists of the biggest historical garden of the entire city.Hoping to welcome you again at the soonest in order to show you how we care about guests'experience.Warm RegardsChiara Marangon - Guest Relations

10/10 Excelente

Mimjung

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 16 abr. 2024
Dear Mimjung,Thank you for choosing NHC Grand Hotel Palazzo dei Dogi and for posting your lovely review!The entire team hopes to welcome you again at the soonest!!RegardsChiara Marangon - Guest Relations

8/10 Bueno

Ross

Viaje familiar con niños
Le gustó: Condiciones de la propiedad
We loved staying here because it was away from the crowds and near to the first Alilaguna ⛴️ first stop from the airport. Brilliant customer service on arrival. We paid a high fee for 4 nights with child in early April 2024. Breakfast is €25 per person. We stayed in the junior suite (403). A lovely balcony top floor room. The sink in the bathroom is strange as ½ of it is enclosed under a mirror. The shower tap was broken, but usable. Very hot on demand 😃 The views are lovely as is the hotel gardens! It is a 3-minute walk from the boat station. No bottled water in the room! 😔 A bit disappointing to check out with a double bar bill; hopefully will be rectified soon.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 7 abr. 2024
Dear Ross McGill, Thank you for your review! We are happy to understand you enjoyed your venetian experience at Palazzo dei Dogi! Thank you for mentioning the professional service offered by our exquisite team. Moreover, we are happy to realize you found interesting our Junior Suite bathroom design. Then we thank you for sharing your point of view regarding water in the room. The NHC team will for sure discuss about it. Warm regards Chiara Marangon - Guest Relations

10/10 Excelente

Kirsten

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Wir waren sehr zufrieden, tolles historisches Ambiente und Gartenanlage, Frühstück top, Lage perfekt,schön ruhig
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 29 feb. 2024
Dear Kirsten,Thank you for sharing your positive post-stay feedback!The entire NH Collection team is looking forward to welcome you again in the future!Warm Regards

6/10 Aceptable

DAIKI

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Limpieza
良かった点 空港から水上バスで近くのターミナルまで直で行けたのでその点は楽でした。通りの雰囲気も良く朝食もかなり美味しかったです。 悪かった点 5つ星って感じはなかったです。 建物の作りや立地上仕方ないですが重たいドアをスーツケース抱えて自分で開け締めするのが大変。 シャワー室の作りが床を濡らさずに使うのは困難なものであり、部屋付きのコップの中に虫がいたりともありました。
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 20 feb. 2024
Dear Daiki Nakazato,Thank you for sharing your post-stay feedback that will for sure help us improving our service quality.We are glad to understand you enjoyed our location and the food proposals. We regret to realize we did not match with your vision of 5 star: we will for sure discuss about it as our dear guests just deserve the best.Hoping to have the chance to welcome you again at our property.Best RegardsChiara Marangon - Guest Relations

10/10 Excelente

Chris

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Wonderful Hotel. The location was convenient to restaurants shopping. We were on the opposite end of the train station.
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 20 feb. 2024
Dear Mr. Harper,Thank you for sharing your positive feedback!We are delighted by realizing you enjoyed your venetian stay at all.The entire NH Collection team looks forward to welcome you again at the soonest!Warmly

10/10 Excelente

Yitzchok

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No words really friendly
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 24 ene. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your extremely positive feedback!The entire team hopes to welcolme you again at the soonest!Warm Regards from the unique Venice!

10/10 Excelente

Alexandra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing beautiful property with gorgeous garden. The best value I have ever seen. Breakfast was amazing and the bartender was lovely.
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 24 ene. 2024
Dear Ms. Alexandra,Thank you for your kind feedback! The entire team is glad to realize you enjoyed your venetian experience at all!We cannot wait to welcome you again at the soonest!

10/10 Excelente

Aviran

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 11 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for posting your precious feedback regarding your venetian experience!We really hope to welcome you again at the soonest!Best Regards

8/10 Bueno

Jesper

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 12 ene. 2024
Dear Jesper,Thank you for your positive feedback!

10/10 Excelente

Satoshi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 12 ene. 2024
Dear Satoshi,Thank you for posting your extremely positive feeedback!We really hope to welcome you again at the soonest.Best RegardsChiara Marangon - Guest Relations

2/10 Terrible

Song

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 12 ene. 2024
Dear Mr. Song,Thank you for posting your feedback.We regret to realize you did not apprecciate your venetian experience. We did not expect the low rating you insert as we did not receive any kind of complaint by your side.We really hope to have a second chance in the future.Best Regards

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great location
Beautiful hotel. I picked this hotel due to its location away from the crazy crowds in the centre of Venice. This hotel sits in a beautiful spot and has fantastic amenities.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 9 nov. 2023
Dear Mr. David,Thank you for your positive post stay review!Thank you for mentioning our great amenities: we really care of our guests and we really want to make them feel welcome!Hoping to welcome you again at the soonest!Warmest Regards by the Nh Collection Team

10/10 Excelente

Bernardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 23 oct. 2023
Dear Mr. Bernardo,Thank you for your extremely positive review! The entire team looks forward to welcome you again!Best Regards

8/10 Bueno

Peggy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent 5 star experience especially the garden. However the heat did not work and we fortunately were given a good space heater. The bfst was great
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 19 oct. 2023
Dear Ms. Peggy,Thank you for sharing your feedback as regard with your venetian experience!We are glad to realize you enjoyed our location and amazing garden. As regard with your heating mention, we need to inform you in Italy we are not allowed in switching that on within a certain time of the year. For that reason, we are providing guests with other solution: we really care of you!Our warmest regards

10/10 Excelente

Harumi

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 5 nov. 2023
Dear Harumi,Thank you for your positive feedback!The entire team looks forward to welcome you again at the soonest!

8/10 Bueno

Luke

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 12 oct. 2023
Dear Luke,Thank you for your precious feedback about your venetian experience at the Nh Collection Grand Hotel Palazzo dei Dogi!The entire team is looking forward to welcome you again: we will make your next experience as a 10/10! Best Regards

10/10 Excelente

Vanessa

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 31 oct. 2023
Dear Vanessa,Thank you for your extremely positive post-stay review!The entire team looks forward to welcome you again at the soonest!Warm Regards from Venice

10/10 Excelente

Gregory, Chicago

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The hotel and grounds are quite nice. The hotel is away from the hustle and bustle of San Marco and tourist district yet many, many great dining and shopping options. It is walkable to the main tourist attractions bland there is also a daily shuttle boat directly from the hotel. The room was recently renovated and done very well. The website images do not do the property justice. It is a very nice property and feels very upscale and affordable prices for Venice.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 3 oct. 2023
Dear Gregory,The entire Nh Collection Team is glad of relizing you deeply enjoyed your venetian stay at our property!We thank you so much for leaving a good mention about our services and and renovation.Hopinig to welcome you again at the soonestBest RegardsChiara Marangon - Guest Relation

10/10 Excelente

Taylor

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 19 oct. 2023
Dear Taylor,Thank you for your review! The entire team is glad of realizing you enjoyed your stay at all.Warm Regards

4/10 Malo

stuart

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 29 sept. 2023
Dear Mr. Stuart,Thank you for your post-stay feedback.We are sorry we did not performed as you expected: we really hope to have a second chance with you in order to demonstrate how we care about our guests' satisfaction.Best RegardsChiara Marangon - Guest Relation

10/10 Excelente

james

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Overall, it was a good hotel, but it seemed to me that they put the guest as far away from the front desk as possible
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 24 sept. 2023
Dear Mr. James,Thank you for posting you positive review and for defining us as a good hotel!Please note the entire Nh Collection Team is really focused on guests' satisfaction and we always do the utmost to let our customers having memorable experiences.We are sorry you felt we take guests away from front desk: honestly, we really love to share our time with our dear guests as it really help us improving our knowledge and as we are all passionate in tourism.We hope to welcome you again very soon in order to demonstrate this to you!Our warmest regards,

8/10 Bueno

michael

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 3 oct. 2023
Dear Michael,Thank you for your positive review and rating.The Nh Collection Team hopes to welcome you again soon!

10/10 Excelente

Kevin

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing stay at this wonderful property! Highly recommended!
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 29 oct. 2023
Dear Kevin,Thank you so much for sharing your precious and positive feedback!Welcoming you has been a real pleasure: we cannot wait to see you again!Best Regards by the NH Collection Team

10/10 Excelente

Sanjay, Miramar

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff were very friendly and helpful with recommendations, arranging transportation and even a boat tour to Murano. Taylan was particularly exception, true hotelier. Rooms were clean large and comfortable. Only the AC gave some issues one night but otherwise an excellent property, highly-recommended!
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 25 ago. 2023
Dear Mr. Sanjay,Thank you so much for posting your review: we are really glad to realize you enjoyed your stay at all!The entire team always does its best in order to guarantee an exquisite experience to our guests, for that reason we thank you for mentioning our positive behaviour! Our precious team member Tylan will be for sure pleased of reading your feedback!Please allow us to apologise for the AC inconvenience: as soon as we became aware of it, we activated the maintenance team!Hoping to welcoming you in a next wonderful occasion,Our warmest RegardsChiara Marangon - Guest Relation

10/10 Excelente

Mark

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location!!
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 14 ago. 2023
Dear Mr. Banta,Thank you for posting your post-stay review!We're pleased to figure-out you enjoyed your stay at all and we really appreciated your great mention about our location!Hoping to counting you among our guests again soon!Our warmest regards

10/10 Excelente

MATTHEW

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 24 sept. 2023
Dear Matthew,Thank you for posting your positive review!The entire team is really happy to realize you enjoyed your venetian experience at Nh Collection Grand Hotel Palazzo dei Dogi!Hoping to welcome you again at the soonest,Best Regards

10/10 Excelente

Sandra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 11 ago. 2023
Dear Sandra,Thank you so much for posting your extremely positve review: we're super proud of the whole team!Looking forward to welcoming you again in the next future!Warm Regards

10/10 Excelente

Janine, North Bend

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This hotel was perfect for us. It is right on one of the canals but in a quieter part of Venice. There were still plenty of restaurants and shopping to choose from, but it wasn't overly crowded like it is down by the grand canal. We took a water taxi over to the other side of the island and did St. Mark's Square, and we just walked back through town to our hotel. The staff was friendly, and the continental breakfast was good. The staff scheduled us a water taxi to the airport and a gondola ride. It was great!
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 8 ago. 2023
Dear Ms. Weihe,Thank you for posting your review: we're so glad to figure out you rated us as 5 of 5!All the team does the utmost to guarantee a memorable stay to our guests: we are pleased you mentioned our behaviour remarking you higly aprecciate!We really hope to counting you among our guests soon again!Warm Regards

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Rooms are a bit old
Although they say rooms are renovated, they’re not. Bedding is in a bad shape
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relation, el 31 jul. 2023
Dear Guest,Thank you for posting your review.After receiving your feedback as regard with bedding, we will double check with the housekeeping as our guests just deserve the best quality.We regret to figure out in your opinion we did not renovate our building : please consider our structure consists of an historical Palace, for that reason, the property decided to keep our indoor areas as comfortable as possible, but accordiing to the venetian historical style.Hoping to have the occasion of welcoming you again Best RegardsChiara Marangon - Guest Relation

6/10 Aceptable

Jerome

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Staff was not that attentive to my needs and did little to assist during the stay
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de Chiara Marangon - Guest Relations, el 30 jul. 2023
Dear Mr. Jerome,Thank you for your review.We apologize for not being as attentive as you wished to. Our staff always tries to be in contact with our dear guests without being stressful: we tried to keep in touch with you during your stay and we regret our gestures have not been enough. We will for sure improve with your kind suggestion!Hoping to have a second chance with youOur warmest regardsChiara Marangon - Guest Relation