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Opiniones de Campanile - Warszawa Varsovie

3 out of 5
Campanile - Warszawa Varsovie
UI.Towarowa 2, Warsaw, Masovia

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 244 de 809 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 392 de 809 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 118 de 809 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 34 de 809 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 21 de 809 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.2/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Aitor

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 9 abr. 2024
Dear Guest,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for such a wonderful comment and high review. It was a pleasure for us to host you. Hope to see you soon.Yours faithfully,

6/10 Aceptable

Miguel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Weronika W. – Front Office Manager, el 27 feb. 2024
Dear Mr. Miguel,Thank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw. We hope that we will be able to host you again in the future.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

10/10 Excelente

alfonso alejandro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Weronika W. – Front Office Manager, el 12 ene. 2024
Dear Mr. Alfonso Alejandro,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for this review. It was a pleasure for us to host you. We hope with next visit your stay will be also 10/10.Hope to see you soon.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

10/10 Excelente

Salomon

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bien comunicado por trasnporte publico
Hotel moderno, ubicado en la parte moderna de la ciudad, a 10-15 minutos del centro caminando. 30 minutos a la parte mas turistica, pero con muy buenas opciones de transporte publico alrededor del hotel. Buen desayuno.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Weronika W. – Front Office Manager, el 11 nov. 2023
Dear Mr. Salomon,Many thanks from the whole hotel team for the kind words, we are glad that all expectations were met and the stay in our hotel turned out to be successful. It was a pleasure.We hope that we will be able to host you again in the future!Kind regards,Weronika W. – Front Office Manager

8/10 Bueno

SANTIAGO

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 29 ago. 2023
Dear Mr. Santiago,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for such a high review. It was a pleasure for us to host you. Hope to see you soon.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

6/10 Aceptable

Gino Roberto

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Un buen hotel. Así nada más.Los recepcionistas tienen poca idea de como llegar a los lugares importantes y está en un lugar con muchas opciones de transporte!!! Además muy cerca de lugares históricos super interesantes y parecen no tener idea!!! Otras cosas que faltan : toallas de mano, más ganchos para ropa y almohadas extra, el desayuno muy bien pero si llegas tarde ya no hay muchas cosas. El último día me quedé con ganas de ese pescado y tan rico.... Y la sandía creo solo una vez me tocó. Escogimos una habitación con vista a la ciudad y era muy ruidosa, no tenemos problemas con eso pero para que se tome en cuenta si no te gusta el ruido. Ojo, te dan a escoger. Lo mejor es que el autobús directo al aeropuerto pasa en la esquina diagonal!!! Cómo digo, no cerca del centro pero de muy fácil acceso al transporte público!!!
Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 24 jul. 2023
Dear Gino Roberto,Thank you for your feedback about your recent stay at our hotel. We truly value our guests' opinions, and I apologize for any inconveniences you experienced during your visit.Regarding the receptionists' knowledge of important places, we apologize for any confusion caused. We will work on providing them with more information and training to assist guests better in navigating the area.We also appreciate your suggestions about the amenities in the room, such as hand towels, additional hooks for clothes, and extra pillows. We will take this into consideration to improve the overall comfort of our rooms.Regarding the breakfast, we're glad to hear you enjoyed it. However, we apologize if some items were not available due to arriving late. We'll review our breakfast service to ensure a better experience for all guests throughout the day.As for the noise issue with the room's city view, we apologize for any discomfort this caused you. We will consider this aspect and offer room options with quieter surroundings in the future.We're delighted to know that you found our hotel's location convenient, with easy access to public transport and the airport bus passing nearby.Your feedback is essential to us, and we'll use it to make necessary improvements and provide a better experience for future guests. If you decide to stay with us again, please don't hesitate to reach out to our front desk for any assistance or specific preferences you may have.Thank you once again for sharing your thoughts with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and offer you an improved stay.Best regards,Weronika W. - Front Office Manager

10/10 Excelente

Gabriel

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Adam Romanowski-Front Office Manager, el 19 ene. 2023
Szanowny Gościu,Dziękujemy za wybór hotelu Campanile oraz za wysokie oceny. Mamy nadzieję, że będziemy mogli gościć Państwa ponownie.Z poważaniem

10/10 Excelente

Fernando

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Adam Romanowski-Front Office Manager, el 16 sept. 2022
Szanowny Gościu,Dziękujemy za wybór hotelu Campanile oraz za wysokie oceny. Mamy nadzieję, że będziemy mogli gościć Państwa ponownie.Z poważaniem

8/10 Bueno

Norma Paulina

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Weronika W. - Shift Leader, el 20 jun. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

10/10 Excelente

Jonnathan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Adam Romanowski-Front Office Manager, el 25 may. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

10/10 Excelente

Joaquin

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena experiencia. Hotel bien situado en general con todas las facilidades. El desayuno podria mejorar, pero no esta mal. Tienen bar con multiples pantallas donde emiten casi todos los partidos, lo que se agradece. No sirven agua del grifo en el bar, lo cual no es nada eco-friendy. Mas grave teniendo en cuenta la calidad del agua de Polonia.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Jakub, el 11 feb. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Jakub, el 22 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager

8/10 Bueno

Marco

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel limpio, con aparcamiento (de pago), por lo que es muy práctico si llegas en coche. La habitación en la que me alojé era básica y el precio era adecuado.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Jakub, el 22 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Jakub G., el 28 jul. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Jakub G., el 28 jul. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager

8/10 Bueno

SARA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Correcto!
Todo muy correcto.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de CARLOS, el 11 may. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am so happy that you liked our hotel. We are doing day after day all our best to make all guest’s stay as much comfortable as we can. We look forward to welcoming you again! Kind regards, Front Office Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Wiktor - Receptionist, el 24 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estancia muy bien
Estancia agradable. Personal muy respetuoso y atento.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Adam Romanowski-Shift Leader , el 24 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2018
Respuesta de Adam Romanowski-Shift Leader , el 3 may. 2019
Szanowny Gościu, Dziękujemy za wybór hotelu Campanile oraz za wysokie oceny. Mamy nadzieję, że będziemy mogli gościć Państwa ponownie. Z poważaniem

8/10 Bueno

Alejandro

Bien
Buena limpieza y bien conectado con el aeropuerto y el centro
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Wiktor - Receptionist, el 25 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Simple and convenient, but do not expect anything special. The rooms are not very well insulated against the railway noise outside.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Wiktor - Receptionist, el 25 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am so happy that you liked our hotel. We are doing day after day all our best to make all guest’s stay as much comfortable as we can. We look forward to welcoming you again! Kind regards,

8/10 Bueno

Susana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
BIEN COMUNICADO
Es un campanile, con el estilo de todos, cómodo y al lado de la estación de Ochota lo q le hace muy cómodo para trasladarse al centro en tranvía.
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Kateryna B. Front Office Supervisor , el 29 ago. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

8/10 Bueno

Silvia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Kateryna Bratchyk Front Office Supe, el 22 jul. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Kind regards,

10/10 Excelente

Crisia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2018
Respuesta de Best regards Arkadiusz D. Front office manager, el 29 jun. 2018
Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. During your next stay we will do our best to give you room from patio site, so noise won't be a problem anymore. We hope we will welcome you again!

10/10 Excelente

Peter

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Respuesta de Front office manager, el 19 abr. 2018
Thank you for choosing hotel Campanile and high notes. We hope we will welcome you again! Best regards Arkadiusz D.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Lejos del centro
Alejado del centro. Habitaciones pequeñas. Solo una toalla. Restaurante del hotel caro, poca variedad. Personal amable
Se hospedó 1 noche en enero de 2018
Respuesta de Wiktor - Receptionist, el 25 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Campanile and for taking the time to leave us your feedback. Please accept our sincere apologies, we kindly encourage you to visit us again in the future to demonstrate that we can deliver high level of hospitality and guest experience. Kind regards

10/10 Excelente

fabiola, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy cómodo
Me gustó mucho el hotel aunque no es céntrico esta muy bien ubicado ya que la parada de bus está a unos metros y te lleva directo al centro o al aeropuerto. El staff es muy amable, el único inconveniente es que hablé para avisar que llegaría tarde y me dijeron que mi reservación no estaba hecha y tuve que esperar mucho en línea para que me resolvieran.
Se hospedó 2 noches en enero de 2018
Respuesta de Wiktor - Receptionist, el 25 abr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am so happy that you liked our hotel. We are doing day after day all our best to make all guest’s stay as much comfortable as we can. We look forward to welcoming you again! Kind regards,

8/10 Bueno

Ainoa, españa

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buen comunicado
Hotel agradable , bien comunicado con transporte publico a la entrada del hotel y buena relacion calidad precio
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel recomendable para un par de días
Aceptable y recomendable para 1 o 2 noches ya que la habitación es pequeña

8/10 Bueno

Julio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel eminentemente práctico, y limpio
Tiene un buen enlace con el aeropuerto, con la estación de ferrocarril y sobre todo con el trasporte urbano. Desde el hotel se puede ir a cualquier punto de la ciudad de Varsovia sin hacer trasbordo, eso si,conociendo las lineas tanto de tranvía como del Bus.

2/10 Terrible

JOSE LUIS, Canarias

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pésima elección
Mal servicio. Nula amabilidad. Desayuno caro y no reponían las bandejas de comida. Al pedir q se repusiera les molestaba y alegaban q era domingo y poco servicio. Al solicitar el libro de reclamaciones nos dieron un folio en blanco alegando también que no había ningún encargado y se lo harían llegar. La cercanía de la estación no compensa el pésimo servicio.

8/10 Bueno

JUAN ANTONIO, Málaga

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
buen lugar de descanso
Recomendado por situación, limpieza, precio, comodidad y trato

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Céntrico y cómodo
Habitación muy cómoda. El hotel está situado en una zona muy buena para desplazarse por el centro de Varsovia.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel. Muy bien ubicado
El hotel se encuentra junto al tranvía y te lleva directo ls estadio, estación de trenes y al camino real. Para mexicanos esta enfrenté de la embajada.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Instalaciones con poco mantenimiento
Al hotel le hace falta un poco mas de mantenimiento y limpieza. La ubicacion no es mala, buena comunicacion con el centro.

8/10 Bueno

Dirk De

Viaje en pareja
Le gustó: Servicios
Goede ligging en prijs kwaliteit ok
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

2/10 Terrible

William

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A terrible property, the carpet in the room was dirty, so was the bath, matress, etc. The staff didn't know what to say and always needed a manager and not for the language.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 24 may. 2024
Dear Mr. William,We would like to extend our sincerest apologies for the disappointing experience you had during your recent stay at our property. Your feedback regarding the cleanliness of the room, including the carpet, bath, mattress, and other areas, is deeply concerning to us.Maintaining a high standard of cleanliness is paramount to us, and it is clear that we fell short of meeting your expectations in this regard. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address these issues with our housekeeping team immediately to prevent similar occurrences in the future.Additionally, we apologize for any inconvenience caused by the lack of prompt assistance from our staff. It is our aim to ensure that all members of our team are equipped to handle guest inquiries efficiently and effectively, without the need for constant managerial intervention. We will use your feedback to provide further training and support to our staff members.We understand that we have let you down, and for that, we are truly sorry. We value your patronage and hope that you will give us another opportunity to regain your trust and provide you with the exceptional experience you deserve.If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to make amends, please do not hesitate to contact us directly.

10/10 Excelente

WAH FAI

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good service .
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 20 may. 2024
Dear Guest Wah Fai,Many thanks from the whole hotel team for the kind words, we are glad that all expectations were met and the stay in our hotel turned out to be successful. It was a pleasure.We hope that we will be able to host you again in the future :)Kind regards,Weronika W. –Front Office Manager

6/10 Aceptable

Eri

Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 6 may. 2024
Dear Guest Eri,Thank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw.We hope that we will be able to host you again in the future. It was a pleasure.Yours faithfully,

2/10 Terrible

Rosa

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bed was terrible, like a rock and the room was not clean
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Weronika W. – Front Office Manager, el 24 abr. 2024
Dear Mrs. Rosa,In the first words, we would like to thank you for this review,We carefully analyse your opinions regarding the operation of room-service, we promise that we will make every effort to check where there is no room for another situation like that.We would be very happy to host you in future to build only positive memories.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

10/10 Excelente

Roger

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Nettes junges Team an der Rezeption, Hotel liegt im Stadtzentrum und ab direkter Nähe eines Bahnhofs, also laut. Das sollte einem bewusst sein. Zimmer in Ordnung
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Paulina K. - Shift Leader, el 31 mar. 2024
Dear Roger,On behalf of the entire team, thank you very much for your feedback. We're glad to hear that you appreciated our young and friendly team at the reception and that you found the room satisfactory. We apologize for any noise disturbances due to the proximity to the train station. Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back soon.Kind regards,

6/10 Aceptable

Paolo

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Noisy room. Breakfast crowded and with slowly refill. Good position, near public transport.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 21 mar. 2024
Dear Mr. Paolo,On behalf of the entire team, I would like to thank you for your positive feedback and valuable comments, which we will carefully analyze to improve the quality of services provided.We hope that we will be able to host you again in the future.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

8/10 Bueno

Deborah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hotel was comfortable and near to transport stops
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 12 mar. 2024
Dear Mrs. Deborah,Many thanks from the whole hotel team for the kind words, we are glad that all expectations were met and the stay in our hotel turned out to be successful. It was a pleasure.We hope that we will be able to host you again in the future and after it we will be able to receive a 5-star rating from you.Kind regards,Weronika W. –Front Office Manager

10/10 Excelente

todd

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good value, comfortable. Recommend to anyone.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 27 feb. 2024
Dear Mr. Todd,Thank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw. We greatly appreciate that you have detailed the standard of the rooms and our staff in your opinion.Thank you also for your valuable comments on room, thanks to that we know what elements needs to be improved to achieve a high level of service.We hope that we will be able to host you again in the future.

8/10 Bueno

Nathalie

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 27 feb. 2024
Dear Mrs. Nathalie,Thank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw.We hope that we will be able to host you again in the future.

10/10 Excelente

Viktor

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
👍
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Paulina K. - Shift Leader, el 24 feb. 2024
Dear Viktor,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for such a wonderful comment and high review. It was a pleasure for us to host you. Hope to see you soon.Yours faithfully,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 19 feb. 2024
Dear Guest,Many thanks from the whole hotel team for the kind words, we are glad that all expectations were met and the stay in our hotel turned out to be successful. It was a pleasure.We hope that we will be able to host you again in the future and after it we will be able to receive a 10-star rating from you.

10/10 Excelente

Hina

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Weronika W. – Front Office Manager, el 21 mar. 2024
Dear Guest HinaThank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw.We hope that we will be able to host you again in the future. It was a pleasure.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager

8/10 Bueno

IURII, Kyiv

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Breakfast
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Weronika W. - Front Office Manager, el 29 ene. 2024
Dear Mr. Iurii,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for your comment and high review. It was a pleasure for us to host you. Hope to see you soon.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager