Exterior

Opiniones de Motel 6 Westminster, CA - North

2 out of 5
Motel 6 Westminster, CA - North
13100 Goldenwest Street, Westminster, CA

Opiniones

6.6
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 255 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 258 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 185 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 122 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 181 de 1001 opiniones" "

6.8/10

Limpieza

7.4/10

Servicio y personal

5.6/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

6.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Marco Antonio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Es buena solo por el momento esta en reparación
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 2 abr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Liliana

Viaje familiar
Le gustó: Servicios
Excellent
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 25 mar. 2024
Hi Liliana,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Sebastian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Jonathan

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

8/10 Bueno

Ignacio

Se hospedó 1 noche en abril de 2023

4/10 Malo

Guadalupe Ignacio

Se hospedó 2 noches en abril de 2023

2/10 Terrible

Alejandro

Viaje familiar
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
El olor del cuarto de mucho cigarro, el aire caliente de la máquina no servía y bastante ruido.
Respuesta de Brand Experience Team, el 8 mar. 2023
Hola Alejandro,Gracias por proporcionar comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Rafael

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El peor hotel que me he podido encontrar.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 20 jul. 2022
Hola Rafael, Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y nos disculpamos por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo. kaur j. #equipo6

2/10 Terrible

Alonso

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No hay nada cerca para comer, ni siquiera un maquina expendedora
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 24 jun. 2022
Estimado Alonso, Aquí en Motel 6, siempre estamos tratando de hacerlo mejor. Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía reciente y nos gustaría disculparnos porque su experiencia no fue tan buena como podría haber sido. Nos encantaría tener la oportunidad de compensarte, así que esperamos volver a verte pronto.

8/10 Bueno

Francisco

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 24 jun. 2022
Dear Francisco, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.

10/10 Excelente

Jesus

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Todo estuvo muy bien excelente limpieza no ay queja alguna
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Brand Experience Team, el 24 jun. 2022
Hola amigo, gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación. Estamos encantados de saber que tuvo una excelente estadía y no podemos esperar para contarle a nuestro personal. Hasta la próxima, viajes seguros.

4/10 Malo

arturo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
No respetaron mi reservacion y me dieron mas caro el cuarto. Yo reserve 2 habitaciones con 2 camas y me dieron 2 habitaciones con 1 sola cama. Y al dia siguiente desactivaron mi llave para entrar al cuarto, me toco regresar ala oficina y esperar. Lo que ocaciono que llegara tarde a mi evento.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021

6/10 Aceptable

Mastercard

Viaje familiar
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Nancy Y., el 4 jun. 2021
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Carlos

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
La ubicacion no me gusto, me parece un poco peligrosa, las camas o son muy viejas o ya estan vencidas o son de baja claidad no son confortables. Las toallas y sabanas estan muy bien muy limpias.
Se hospedó 5 noches en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
EL WIFI QUE OFRECEN ES MUY LENTO O SIN SEÑAL
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Brand Experience Team, el 13 feb. 2020
Hola Viajero, Gracias por darnos tu opinión. Su experiencia es importante para nosotros y le agradecemos que nos comunique sus inquietudes.

6/10 Aceptable

Refugio

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
La habitación estaba demasiado sucia.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018

6/10 Aceptable

Jeff

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios
Needed some updating
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

4/10 Malo

Jacques

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
The construction went till after 8pm. The area outside was dirty and noisy. My room the flooring was dirty you could tell it had not been mopped in a while. The rolling carts went on all night past my window with talking. The staff was friendly though.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de wendy , el 10 abr. 2024
Hello good morning, we apologize for the inconvenience that you had at our property, we appreciate your feed back we will be talking to our team.

8/10 Bueno

Rita J

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Juan

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Property in construction
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de wendy , el 10 abr. 2024
Hello good morning, Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Ray

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
It was overall acceptable but they were having construction done the whole time. A little noisy and in the way.
Se hospedó 13 noches en marzo de 2024
Respuesta de Wendy, el 10 abr. 2024
Hello good morning, we appreciate the feedback,

10/10 Excelente

Isabel

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cheap and clean
Respuesta de Carolina chum, el 10 abr. 2024
Hello good morning we appreciate the feedback.

2/10 Terrible

Kimberly

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This property is undergoing renovations. Which was not noted when making the reservation. Upon arrival debris and construction workers were present. Sunday morning around 8:30am I was asleep and was suddenly awaken by loud drilling noises. It’s Sunday. The day of resting. Also, the mattresses are hard as a rock and I woke up in severe back pain. I have a 5-6 hour drive ahead of me today. Only stayed here because of the price. Don’t let the pictures fool you, it’s not as nice as it looks. There are people who seem to be living here with their children as well.
Respuesta de Brand Experience Team, el 2 abr. 2024
Hi Kimberly, We really appreciate you taking the time to leave a review and couldn’t be sorrier for the inconvenience our renovations caused during your stay. We take a lot of pride in keeping our properties up to date so every guest experience is a good one, and hope that next time, your stay is more enjoyable and welcoming.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Mario

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 4 abr. 2024
Hi Mario,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 Excelente

Yasmin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean love the house keeping ladies and front desk so nice and professional
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 11 mar. 2024
Hi Yasmin,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Adilene, Hayward

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 8 mar. 2024
Hi Adilene,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Ngoc

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
The room ok
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 feb. 2024
Hi NgocThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

8/10 Bueno

Nhie

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
Beside property is not that new. Its good area to live
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Carolina chum, el 10 abr. 2024
Hello good morning, we appreciate your feedback.

10/10 Excelente

Alberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Freshly renovated
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team , el 13 feb. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 Aceptable

Steven

My room was clean and well maintained, the only issue I had was the lack of water pressure in the shower.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team , el 13 feb. 2024
Gee, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Lisa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pretty dang good
The staff is very accommodating I had a great time. Thank you Laura for your special attention and help with my booking
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 23 dic. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terrible

Krystal

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Christian

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Mary jo

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios
It was average no bells and whistles just a place to sleep for the night
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 dic. 2023
Hi Mary, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

John

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

William

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great Staff
Everyone has been very nice and helpful. Love my room and it accommodated all of us. Thank you
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 dic. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 Aceptable

Kien

Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

John

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Christian

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

4/10 Malo

Maria

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was not the friendliest. The room reeked of cigarettes including the shower curtain. I had to febreze it.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 5 dic. 2023
Hi Maria,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Michael

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pretty much sucked
So got stuck on freeway mess for 2 hrs and gave them a call to let them know I would be late. Standard checkin and desk person was nice. BUT our room wasn't ready...it was 8:30 pm. Supposedly a maintenance issue. Ok, told it'd be 5-10mins, but we hadn't eaten yet, so a place nearby was recommended.(Harry's Place) It was good. Got back to motel, walked in room. Bed had been changed(sheets etc.) but nothing had been cleaned. NOTHING! Not even the floor was swept. Went back to desk, was offered another room upstairs, but my knees are shot so I didn't want that. After the freeway fun I was just too tired to deal with it. They didn't have enough staff to just come clean it. I cleaned the place myself. Wasn't offered any type of comp...nothing, nope, can't do that. The whole place is old and past due for updating and repairs. The small fridge was sweating and rusted through the top(but it still worked) just a mess. I could go on and I do have pictures, but I'll never be there again, so I'm not going to go to the trouble of downloading them etc. Terrible nasty pillows,(which I didn't use) the bed was atleast ok, but past needing replacement. Only good part was price. And yes, I know I was staying at a motel 6 and I didn't expect anything more than just avg and that the room would be clean and ready. I'm a retired truck driver and have been in many cheap hotels, but this was really subpar. We were just too tired to deal with the whole thing. Maybe a fluke? I doubt it.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 28 nov. 2023
Hi Michael, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

6/10 Aceptable

CONG

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Delia

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Jose Cuauhtemoc

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lots of dining options around
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 21 nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

cong

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
room smell and have bugs
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 15 nov. 2023
Hi Cong,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 Malo

Gregory L

Viaje de negocios
I reserved a nonsmoking room, they did not have one. The pillows smelled like an ashtray
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 7 nov. 2023
Hi Gregory, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

Jassef

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I went to my trip with my family to Disneyland and decided to stay here because in the pictures it looked ok and decent price not the most economic or most expensive either. When I entered my non-smoking room it was penetrated in cigarette smell obviously people were smoking in the bathroom I politely asked for a different room and there was non available and decided to stay I woke up @ 3 am just couldn’t not sleep on how bad the smell was the receptionist took it personally I wanted a different room and seemed offended I had to check out and my whole next day I was tired were my and my kids couldn not get no sleep even had sore throats. Ended up canceling and going somewhere else did not get refunded my night stay. Absolutely would not recommend staying here definitely not worth it rather sleep in my car.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 7 nov. 2023
Hi Jassef, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6