Exterior

Opiniones de Best Western Courtesy Inn - Anaheim Park Hotel

2.5 out of 5

Opiniones

7.8

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 327 de 999 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 371 de 999 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 166 de 999 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 80 de 999 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 55 de 999 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

7.6/10

Condiciones de la propiedad

7.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Poleth

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
El estacionamiento es muy pequeño para todas las habitaciones, y la regadera de la habitación era muy incómoda porque tenía una mala posición
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 26 abr. 2024
Dear Poleth,We appreciate your feedback regarding the parking lot size and the shower setup. Your comments help us identify areas for improvement, and we apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we'll take your concerns into consideration as we strive to enhance our guest's experiences. Thank you for sharing your thoughts with us.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Mario Arturo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me encantó la limpieza del lugar y todo lo incluía. Es simplemente llegar con tu maleta
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 30 ene. 2024
Dear Mario Arturo,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you loved the cleanliness of our hotel and enjoyed the amenities. If there's anything specific about the arrival process or suitcase handling that you feel could be improved, please let us know. We appreciate your input and hope to welcome you back for another great stay.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Antonio

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Malísimo
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 29 ene. 2024
Dear Antonio,We are deeply sorry that your experience was very bad. We appreciate your feedback and would like more details to address any specific issues you may have had during your stay. Our goal is to ensure our guest's satisfaction, and we will take immediate steps to improve. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more positive experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Laila

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 21 ene. 2024
Dear Laila,Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay and that we met all of your expectations, as evidenced by the four-star review you've given us. Please let us know if there's anything we can do to make your next visit even better. We pride ourselves on providing excellent service and want to keep our guests happy!Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Maria Guadalupe

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen servicio
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 21 dic. 2023
Dear Maria Guadalupe,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed our service. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate you taking the time to share your positive experience. We look forward to welcoming you back for more great moments during your next visit!Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Alicia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy recomendable, limpio, excelente servicio!
La habitación muy limpia, cama super cómoda, las opciones para desayunar están bien, el personal muy atento, excelente servicio. Además el hotel está a 3 minutos en carro de los estacionamientos de los parques de Disney, o 25 minutos caminando del hotel a los parques. Muy recomendable!
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 15 nov. 2023
Dear Alicia,Thank you for sharing your positive experience! We're thrilled to hear that you found the room very clean, the bed super comfortable, and the breakfast options good. It's great to know that the staff was attentive, providing excellent service. The proximity to Disney parks is a definite plus, making it convenient for your stay. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another enjoyable visit in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

LUIS MARIANO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel muy agradable y bien ubicado, limpio, habitaciones bonitas y el personal muy amable sobre todo el chico de cabello rizado que está a cargo de los desayunos es súper amable y servicial también el de recepción.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 20 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay. Appreciate your nice comments about our team and hotel. Your compliments are not only rewarding but also inspiring. It is our pleasure that we were able to satisfy you. Our goal is to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service. We are looking forward to seeing you soon.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Manuel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Hotel manager , el 29 ago. 2023
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Paloma

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 22 ago. 2023
Dear Paloma,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to learn that your experience fell short of expectations. If you have any specific concerns or suggestions, we'd appreciate hearing more so we can improve. Your satisfaction is important to us.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

erika abril

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 12 ago. 2023
Dear Erika,Thank you for your stay and the three stars. From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 Excelente

Maricela

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nos gusto mucho esta muy cerca de Disney el personal muy amable las agitaciones súper limpias
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 14 jul. 2023
Dear Maricela,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our proximity to Disney was convenient for you. It's also wonderful to know that our staff provided you with friendly service and that you found our facilities to be clean. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Ilse

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente servicio
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 31 may. 2023
Dear Ilse,Thank you for your great review! It means a lot to us that you had a good experience at our hotel. We take pride in offering excellent service, and we are glad that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Raul

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everyone is very nice
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 31 may. 2023
Dear Raul,Thank you for taking the time to share your experience! We're so glad to hear that everyone was very nice during your stay. Your kind comments and feedback will help us continue striving to provide excellent service to all our guests. We hope that you enjoyed your time with us and we look forward to extending a warm welcome to you again in the future.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Las instalaciones merecen remodelación y el mobiliario un buen cambio, no es que se vean antiguos, sino muy viejos. El servicio del personal es bueno
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 17 abr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you had a positive experience with our staff service. We value your input about the facilities and furniture and apologize for any inconvenience caused during your stay. We appreciate your comments and will take them into consideration as we continue to make improvements to our hotel. We hope to have the privilege of welcoming you back to our hotel and providing you with an even better experience on your next visit.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bueno

MARIA C

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 7 feb. 2023
Dear Maria C,Thank you for taking the time to leave us a review. We are delighted to see that you rated us 8 out of 10! We strive to provide the best possible experience for our guests, and it's wonderful to hear that we have achieved that with you. We hope to welcome you back soon!Best Regards,Hotel Manager

8/10 Bueno

Jacqueline

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 1 mar. 2023
Dear Jacqueline,Thank you for your four star feedback. I will make sure to pass on your appreciation to our team. We take pride in our service and strive to provide great hospitality, so thank you for noticing! We look forward to serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Erika Lizeth

Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 ene. 2023
Dear Erika Lizeth,Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Jose

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Definitivamente siempre sombrero una buena opción los Best Western. Cómodos y buena relación precio/calidad. El desayuno está incluido y aunque es sencillo es bueno y puedes pedir lo que desees de las opciones que te dan (croissant, jugo,café, fruta, yogurt, cereal, barras, etc.) lo único que me desagradó fueron las almohadas, pero creo fue mala suerte porque en la habitación de mis acompañantes estaban bien.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 sept. 2022
Dear Jose,Thank you for staying with us at the Best Western Courtesy Inn and your candid review. We strive to provide the best possible experience and it is great to read from our guests on how we are doing.I am absolutely delighted to learn you found the overall stay satisfactory and liked the breakfast, price and comfort. Guest satisfaction gives us a positive boost to excel our hospitality. Also your displeasure with pillows has been noted and shall improve or change to ensure better guest satisfaction. Again, thanks for your overall positive feedback. We look forward to your next visit.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Placida

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buena ubicación
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 8 ago. 2022
Dear Placida, Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued. We really appreciate your comments regarding our location. Our staff members always endeavor to provide that quality customer service, that our guests expect. Thank you again, and we look forward to seeing you at the Best Western Courtesy Inn - Anaheim Park Hotel. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Enrique

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 26 oct. 2022
Dear Enrique,Thank you for your feedback and 2-star review. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests, which is why we're so sorry that your stay wasn't up to your standards. Please know that we would welcome an opportunity to learn more about your experience and help us understand how we fell short. We hope you'll give us another chance in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Rubén

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Es un hotel viejo, muy descuidado, nada que ver con las fotos
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 20 jul. 2022
Dear Rubén, Thank you very much for your stay and feedback. Your observations and suggestions are paramount to us. We will try to improve in all areas wherever there is a possibility. However, we hope that you had a nice overall stay. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

CELIDA

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 23 jun. 2022
Dear Celida, Thank you for your stay and the feedback. Hope you had a nice stay and liked the services looking at the ten stars.From an improvement point of view, we look for specific experience sharing.You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Andrea

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Hotel muy viejo, personal muy amable
El hotel muy viejo, a pesar de que le están dando mantenimiento es muy viejo, el elevador se atora y muy sucio. Personal amable. Sabanas y Toallas viejas. La distancia a Disneyland es de 20 min caminando y tiene la ventaja de estacionamiento gratis. Desayuno terrible.
Se hospedó 7 noches en enero de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 7 mar. 2022
Hola Andrea, . Es decepcionante notar que su estadía no fue satisfactoria. Mis disculpas por las molestias debido a muchas razones desafortunadas. Nuestro equipo verificará dónde nos equivocamos y tomará medidas correctivas para mejorar al máximo. Agradeceremos su amable comprensión y solicitaremos un replanteamiento de la visita. Atentamente, Gerente del hotel

10/10 Excelente

Anderson

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 23 feb. 2022
Dear Anderson, Thank you for your stay and the feedback. Hope you had a nice stay and liked the services looking at the ten stars, From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

victor

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bad
Terrible and very expensive to this experience, bad, bad, bad.
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 27 ene. 2022
Dear Victor, Thanks for your stay.I am very much concerned with your feedback. My apologies for the bad experience.Our endeavor is to offer a nice stay to all our guests but failed this time.Actions shall be taken to improve everything on priority and you can have a good stay next time.Hope you will reconsider. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Manuel

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
La cercania a Disneyland y la atención del personal
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 5 ene. 2022
Hola manuel Fue un placer que se quedara y leer sus comentarios positivos. Es muy alentador escuchar su agradecimiento. Ofreceremos otra increíble experiencia de hospitalidad la próxima vez. Espero su próxima visita. Saludos, Gerente del hotel.

6/10 Aceptable

Guadalupe

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 12 ago. 2022
Dear Guadalupe, Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy sucia la habitación, toallas y sábanas manchadas, la regadera se tapo y no se iba el agua, llamamos a recepción para eso y nos dijeron que quitaramos la coladera, osea no llamaron a nadie a arreglarlo, en realidad no les importo. Los colchones muy aguados y pasamos una noche muy incómoda, definitivamente NO recomiendo ese hotel, tambien en la reseña dicen que es de facil acceso a downtown Disney y no es cierto, esta a 25-30 min caminando y el area no es ideal para caminar en familia.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 17 nov. 2021
Hola invitado, Gracias por la estadía y los comentarios. Lamento sinceramente las molestias. Nuestras disculpas. Definitivamente trabajaremos en sus comentarios. Puede esperar una estadía mejorada la próxima vez. Visítanos de nuevo pronto. Atentamente, Gerente del hotel.

6/10 Aceptable

Jose F

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Mal genio de la encargada
Holami estancia fue plasentera del inmueble ni que discutir lastima que la persona que estaba en el caunter no tenga caracter para tratar a los clientes yo e estado en muchos hoteles y en ninguno me an corrido lastima porque no solo esta ese hotel y con mi dinero puedo ir a otro
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 6 nov. 2021
Querido José, He tomado nota de sus comentarios y los he compartido con el departamento correspondiente para su revisión. Sin embargo, mis disculpas por los inconvenientes. Se están iniciando todos los pasos necesarios para garantizar que se resuelvan con los estándares óptimos. A pesar de su decepción, esperamos que vuelva a quedarse con nosotros. Solicite su comprensión y consideración futura para la visita. Atentamente, Gerente del hotel

6/10 Aceptable

Perla J

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Cerca de Disney. No esperen mucho, básico para dormir y listo.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 3 nov. 2021
Querida Perla, Gracias por la estadía y los comentarios positivos. Definitivamente trabajaremos en sus observaciones. Los comentarios de los huéspedes son aportes valiosos para que podamos mejorar nuestros servicios. Puede esperar una estancia mejorada la próxima vez. Visítanos de nuevo pronto. Atentamente, Gerente del hotel.

10/10 Excelente

Maricela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Precios accesibles, personal muy amable , habitaciones muy limpias me encantó!
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 27 ago. 2021
Hola Maricela,, Gracias por la estadía y los agradables comentarios. Es bueno saber que tuvo una experiencia satisfactoria. Es un privilegio para nosotros tener invitados como usted. Esperamos su próxima visita. Atentamente, Gerente del hotel.

10/10 Excelente

Erika A

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ubicación
Excelente ubicación muy cérca de Disney, y a pesar de estar a pie de calle nos e escucha el ruido
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 4 may. 2021
Querida Erika, Gracias por la estadía y los comentarios positivos. Definitivamente trabajaremos en sus observaciones sobre el ruido. Los comentarios de los huéspedes son aportes valiosos para que podamos mejorar nuestros servicios. Puede esperar una estancia mejorada la próxima vez. Visítanos de nuevo pronto. Atentamente, Gerente del hotel.

6/10 Aceptable

Karlienid

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Malo no me devolvieron el depósito diciendo que yo fumé adentro siendo mentira hay cámaras para que vean que siempre salía
Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 23 abr. 2021
Hola Karlienid, Nuestras disculpas por cualquier problema que haya tenido con el depósito de seguridad. Analizaremos esto más a fondo, ya que no debería haber sucedido, y le agradecemos enormemente por tomarse el tiempo para llamar nuestra atención sobre este asunto. La retroalimentación que recibimos de nuestros valiosos huéspedes nos permite enfocarnos en áreas problemáticas. Tomaremos todas las acciones necesarias para asegurar un mejor servicio para una estadía confortable. Sinceramente tuyo, Gerente del hotel.

6/10 Aceptable

Josue

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Good
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 22 abr. 2021
Dear Josue, Thank you for your stay and the six stars. Hope you had a nice stay and liked our hospitality. From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

Karlienid

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No escuchan al cliente no lo recomiendo
Mal ya que no me devolvieron mi depósito pues pucieron como que yo fumaba en la agitación cuando eso es falso les pedí que vieran las cámaras para que mirarán que todo los días salía de mi avitacion a fumar fuera y no me devolvieron el depósito
Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de Management , el 20 abr. 2021
Dear Kalienid, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. I am sorry to learn about all the inconvenience you had to endure. My sincere apologies. We understand your experience and realize your feelings of disappointment. Our team has taken serious note of your observations and all the issues will be investigated and take appropriate actions. Request your understanding. You will have a nice stay next time. Sincerely, Miguel Avila Hotel Manager Best Western Courtesy Inn - Anaheim Park Hotel

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Management , el 23 mar. 2021
Hello, It is really exciting to see your positive feedback. Our team is very much delighted with your appreciation. Glad to see that you very much liked the location and the stay. We eagerly await you to welcoming you again. Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 19 mar. 2021
Hello Guest, It is delighting to see five-star feedback. Hope that you had a marvelous stay experience. Our team is very much overwhelmed to see the remark. It is a privilege to host guests like you. Await your next earliest visit. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Gabby

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great
Great service and comfort
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Miguel Avila G.M., el 13 ago. 2020
Thank you for staying with us we greatly appreciate your business and review. We hope you stay with us on your next trip. Thank You

10/10 Excelente

Jonathan, Acapulco

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena ubicacion, el estacionamiento es algo limitado, hay elevador y un pequeño comedor para desayunar algo ligero muy conveniente aprovechar
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 10 ago. 2020
Dear Thanks for the stay and the feedback. We welcome your valuable comments and suggestions for improvement.They are important to us.We will take effective actions to resolve all of them to the best of efforts.Customer satisfaction is important to us. Hope you will give us another opportunity. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Es excelente opción para viajeros a Disneyland, caminando llegas en 10 minutos, y el hotel cumple con todos lo requisitos para una estancia muy agradable
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 3 mar. 2020
Dear Guest, A big thank you for your stay at our hotel. It is really delightful to see your feedback. Our team has proven that they can do wonders with genuine hospitality. Eagerly looking for your next visit. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Manuel, Hermosillo, MX

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Habitación muy amplia, limpia y cerca de los parques Disneyland
Se hospedó 6 noches en febrero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 17 feb. 2020
Dear Manuel, It is really nice to note that you liked the stay and services at our hotel during your recent visit. Glad to see your comments and overall observations which shall definitely drive us for improvement. We look forward to welcoming you again soon!!! Best Regards, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El personal muy atento, una buena ubicación y costo-calidad muy bueno.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 10 feb. 2020
Hello Guest, It is really nice to see your comments about the Best Western Courtesy Inn on your recent visit Glad to see your positive observations which shall definitely make us run that extra mile towards further improvement. We look forward to welcoming you again soon!!! Best Regards, Hotel Manager.

6/10 Aceptable

JORGE

Le gustó: Servicio y personal
No queda caminando a Disney , el área de desayuno es demasiado pequeña y la limpieza deja mucho que desear
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 15 ene. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and it did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La ubicacion es muy buena, el desayuno incluido esta bien surtido y la señora que atiende la despensa es muy amable. La habitacion es amplia y limpia
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 27 nov. 2019
Dear Valued Guest, It is really nice to note that you liked the stay and services at our hotel during your recent visit. Glad to see your positive overall observations which shall definitely motivate us to serve our guests still better. We look forward to welcoming you again soon!!! Best Regards, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 22 nov. 2019
Dear Guest, Thank you! Thank you very much. We are thrilled to read such a wonderful comment about your stay at the B/W Courtesy Inn. Full satisfaction is the ultimate reward which we expect from our guests and nice to note that we did it. The entire hotel team will be looking forward to welcoming you back soon. With best wishes, Hotel Manager.

8/10 Bueno

GUSTAVO, Tijuana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El hotel se encuentra cerca de Downtown Disney, a unos 15 minutos caminando. Es barato y limpio
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 27 nov. 2019
Dear Gustavo, It is very much heartening to know your stay experience. It encourages our spirit and to work more towards guest satisfaction. We invite you to come back again in the future. Thank you very much. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
Establecimiento limpio, con personal amable y muy cercano a Disney. Lo único es que se alcanza a escuchar el ruido del tráfico dentro de la habitación.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 16 nov. 2019
Hello Guest, I appreciate your feedback and for telling us what you liked and disliked during your stay. We shall work further to improve the amenities and hospitality based on your observations. Hope to welcome you again soon, Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 7 ago. 2019
Esteemed Guest, Greetings from the Best Western Courtesy Inn. Thank you for your stay and the four stars. From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Muy limpio los cuartos El cervical muy amable nos gustó mucho
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 18 ene. 2019
Estimado huésped, Es muy agradable observar que le gustó la estadía y los servicios en nuestro hotel durante su reciente visita Me alegra ver sus observaciones positivas que definitivamente nos harán correr esa milla extra. Esperamos darle la bienvenida pronto! Atentamente, Gerente del hotel.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy céntrico, accesible, personal amable, buen desayuno
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Manager, el 5 ene. 2019
Estimado huésped, Gracias por permanecer en el Best Western Courtesy Inn y expresar su satisfacción a través de la revisión. Nos esforzamos continuamente para mejorar nuestra hospitalidad y la comodidad de los huéspedes. Es un placer atender a huéspedes como usted y sus comentarios nos motivarán a mejorar nuestra hospitalidad. ¡¡¡Espero volver a verte pronto!!! Saludos, Gerente del hotel.