Exterior

Opiniones de Basel Marriott Hotel

4 out of 5
Basel Marriott Hotel
Messeplatz 25, Basel, BS

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 259 de 481 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 164 de 481 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 32 de 481 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 18 de 481 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 8 de 481 opiniones" "

9.2/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.8/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

ELENA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 6 nov. 2023
Thank you Elena! We hope to welcome you back soon again.Best regards,

10/10 Excelente

Rodrigo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo muy bien
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

MANUEL

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El hotel en general es perfecto Lastima que no tiene parking propio
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

roland g

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Angela Lilienthal, General Manager, el 3 feb. 2020
Dear Roland, I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your 10 points feedback. It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am very happy that my staff was able to fulfil your expectations. I hope that we can greet you again during your next stay in Basel. Wishing you all the best, I remain Yours sincerely, Angela Lilienthal General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Las tasas y las cucharas para el te y el cafe estaban sucias. Asi como los vasos del baño. La recepcionista grosera, penso creo que era hotel gran turismo. Y nos queria quitar el desayuno el cuel incluida en la reservacion
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Angela Lilienthal, General Manager, el 13 ene. 2020
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback. I hope that we can greet you again during your next stay in Basel. Wishing you all the best, I remain Yours sincerely,

8/10 Bueno

Jose, Madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel con buena atención por parte del personal. Desayuno muy sano y muy saludable.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de Angela Lilienthal, General Manager , el 6 may. 2019
Dear Jose, I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your friendly note and your feedback. It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am very happy that my staff was able to fulfil your expectations. I hope that we can greet you again during your next stay in Basel. Wishing you all the best, I remain Yours sincerely,

10/10 Excelente

MM

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great hotel! Staff were very nice and helpful. We had a nice big and very comfortable room for 3 people. With the Basel card given to you at check in, moving around Basel was very easy!
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2018
Respuesta de General Manager , el 7 ene. 2019
Dear MM Thank you very much for being our guest and for taking your time to send us your great feedback! It`s wonderful to know, that you enjoyed your stay with us and that you used the provided transportation passes for the tram to explore the surroundings. We also very much appreciate your comments regarding our dedicated service and the friendliness of our employees.It`s always a pleasure to receive such positive feedback. We are delighted to share your comments with our team. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards from Basel Brigitte Fritz General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy recomendable hotel de 4 estrellas
Un muy buen hotel bien ubicado en Basel. La habitación muy cómoda, el desayuno excelente; el precio del parking me parece muy caro. El personal muy eficiente y amable, sobre todo en el restaurante.
Respuesta de General Manager, el 5 ago. 2016
Dear Traveler Muchisimas gracias por dejar un Feedback sobre su visita en el Swissôtel Basel. We are delighted to hear that you enjoyed our spacious rooms and the sumptuous breakfast buffet. Thank you very much for the compliment regarding our Team's hospitality, those words are very much appreciated. Esperamos de darles la bienvenida a nuestro hotel otra vez en un futuro proximo. Les enviamos saludos cordiales. Brigitte Fritz General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Céntrico impecable hotel
Todo muy limpio y bien mantenido Restaurante muy bueno, pero caro en relación al resto de Europa Buena atención
Respuesta de Swissotel Le Plaza Basel, el 17 jul. 2015
Estimado señor, Gracias por sus comentarios, nos ayuda a mantener un buen nivel de servicios. En cuanto al restaurante servimos comida de alta calidad, sabemos que Suiza es caro, pero vamos a hacer todo lo posible a fin de reducir los costos. Gracias de nuevo y esperamos verte pronto de vuelta en el Swissotel. Atentamente Brigitte Fritz Gerente general

10/10 Excelente

Paolo

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice place to stay in Basel
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Scott, New York

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Esperienza fantastica!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Michael

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Basel Marriott offered everything that one would expect of a Marriott hotel, but even more in Switzerland. The rooms were clean and spacious, well-appointed and friendly appearing, in an ideal location. The amenities including a good fitness center, a sauna, a lovely restaurant, and an after-hours center for a drink or snack. What more could you want?
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 16 abr. 2024
Dear Michael Thank you for your feedback!We are delighted to hear that your experience exceeded expectations. It's wonderful to know you appreciated the cleanliness and spaciousness of our rooms, our strategic location, and our amenities. We strive to provide a superior service experience for every guest, and your feedback is incredibly valuable to us. Thank you for choosing Basel Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Ethel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The staff was exceptionally kind and supportive. The breakfast buffet is wonderful. Be sure and eat there. Dinner was also fabulous there. We treated ourselves and felt we got the most for our money. beware of where your room is located. ours was in the front and we heard the trams during the day and late evening. If you’re sensitive to noise, ask for a room near the middle or back of the hotel.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 16 abr. 2024
Dear Ethel Thank you for your positive comments and helpful feedback about your stay. We're thrilled you found our staff supportive and enjoyed our meals. Your satisfaction and comfort are our top priorities.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Jacqueline

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Stefan made our stay absolutely incredible. Thank you, Stefan, for your kindness. Marriott should do everything in their power to retain you! You give honor to the brand. Danke!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 9 abr. 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that Stefan made your stay absolutely incredible with his kindness and outstanding service. We truly appreciate your kind words and the recognition of our staff's efforts to honor the Marriott brand.Your feedback is a source of motivation for our entire team. Thank you once again for choosing Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Graham

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 1 abr. 2024
Dear Graham Thank you for your excellent review and for choosing us! Your feedback boosts our team's spirit, motivating us to maintain our high standards. We eagerly await your return.Best regards

10/10 Excelente

Graham

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 20 abr. 2024
Dear GrahamThank you so much for your wonderful review! We're glad that you found everything to your liking and appreciate you taking the time to share your rating. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another delightful experience.

6/10 Aceptable

cathie

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Sehr sauberes, aber trist und kalt eingerichtetes Hotel. 40 Franken für ein Frühstück fanden wir mehr als übertrieben...
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 24 mar. 2024
Sehr geehrte Cathieherzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels geschätzt haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.Wir bedauern, dass die Einrichtung nicht Ihren Erwartungen entsprach und werden prüfen, wie wir das Ambiente verbessern können. Auch Ihr Hinweis zum Frühstückspreis ist für uns wertvoll. Wir streben stets danach, ein qualitativ hochwertiges Frühstücksbuffet zu einem fairen Preis anzubieten. Ihre Anmerkung wird intern besprochen.Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen zu können. Für weitere Anmerkungen oder Wünsche stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excelente

Bobby

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
everything was comfortable
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Essam , el 12 mar. 2024
Dear BobbyThank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your experience. Your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back again soon. Best regards.

10/10 Excelente

Christian

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 24 mar. 2024
Dear ChristianThank you so much for your positive rating! We're thrilled you had a great experience with us. Your support means the world to our team. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bueno

Karl

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Musik zu laut beim Frühstück
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 8 feb. 2024
Dear KarlThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

8/10 Bueno

Myriame

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 8 feb. 2024
Dear MyriameThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 Excelente

Delmar

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 8 feb. 2024
Dear DelmarThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 Excelente

David

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

dominic

Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 8 feb. 2024
Dear DominicThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

8/10 Bueno

Jocelyn

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Check in was later than 3 but overall great service.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Simon

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
We had issues on arrival at the hotel and ended up waiting way past checkin for our rooms, wasting time in the hotel lobby as the rooms were “ready soon”. We ended up having to change rooms after a staff member gave us the wrong ones after we asked why they weren’t ready. Based purely on this I wouldn’t recommend staying here. This was by far the worst service we had across several hotels in Europe, something we didn’t expect from a Marriott. As a warning, breakfast is really expensive if you haven’t included it in your booking (we ate locally for a fraction of the price). The rooms are really nice, but totally let down by the service. One last item - the power ports in Switzerland aren’t European standard and the only port in the rooms that takes a European plug is in the inside of the door of the room’s safe (I am not joking).
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Ariana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Ivan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Maria

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Ende Gut alles Gut
Alles bestens, leider wurde unser Zimmer vergessen zu reinigen. Nachträglich jedoch tip top gemacht. Was noch schwierig ist, die Buchung mit Zwillingsmatratzen, das haben wir fälschlicherweise gebucht 😏… wir konnten dann aber sofort wechseln auf eine grosse Matratze.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Brent

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Lea

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Caroline

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Sehr zuftieden
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Corina

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 5 dic. 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 Excelente

PATRICK

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 5 dic. 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 Excelente

Angelika

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Candice, AP

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and quiet
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 28 nov. 2023
Dear Candice,thank you for your feedback. We hope to welcome you back.Best regards,

2/10 Terrible

Santeler

Ich bin krank geworden und wollte mich anmelden. Ich habe 1h investiert um das telefonisch mitzuteilen. Niemand hat das Telefon abgenommen. Am Montag werde ich das nochmals probieren mit dem Telefonat. Vielleicht gibt es ja einen Gutschein. Ich bin sehr sauer auf das Hotel
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Rajae Ait Souki - Duty manager, el 21 nov. 2023
Sehr geehrte/r Santeler Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern aufrichtig, dass das Telefonat nicht zustande gekommen ist. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir bedauern die entstandenen Unannehmlichkeiten.bitte beachten Sie, dass alle Änderungen und Stornierungen Ihrer Buchung direkt über Expedia vorgenommen werden sollten.Wir sind zuversichtlich, dass Expedia Ihnen mit dem gewohnten hohen Standard an Service weiterhelfen wird.Freundliche Grüsse

10/10 Excelente

Andre

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Tolles Hotel an der Messe Basel
Sehr schönes Hotel direkt an der Messe Basel. Leider hat das Hotel keinen Parkservice noch eigene Parkplätze. Man kann für 50 CHF am Tag im Messeparkhaus parken. Aber während einer Messe sehr schwierig. Das Hotel hat schöne renovierte Zimmer und ein tolles Frühstück mit freundlichen Service.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 19 nov. 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bei einem anderen mal wieder willkommen heissen zu dürfen.Liebe Grüsse

10/10 Excelente

Clifton

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 19 nov. 2023
Besten Dank für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 Excelente

JUNGSOOK

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 15 nov. 2023
Dear Jungsook,thank you for your review. We are glad you enjoyed the stay with us.Best regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Super Hotel Optimal für ein Wochenende in Basel Exzellentes Frühstück Tolle Lage
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Rajae Ait Souki Duty Manager, el 12 nov. 2023
Liebes Anonymousvielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren, besonders mit unserem exzellenten Frühstück und der tollen Lage.Es ist erfreulich zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Falls Sie in Zukunft wieder in Basel sind, würden wir uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Haben Sie weitere Anregungen oder Wünsche, lassen Sie es uns wissen.Herzliche Grüße,

10/10 Excelente

Wayne

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 12 nov. 2023
Dear Wayne,thank you for your review. We hope to welcome you soon again.Best regards,

10/10 Excelente

Claudia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sehr gute öffentliche Anbindung. Freundliches Personal. Zimmer sehr sauber und modern eingerichtet - würde ich wieder buchen.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 8 nov. 2023
Guten Tag ClaudiaBesten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

10/10 Excelente

YIWEN

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 1 nov. 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again. Best regards,

10/10 Excelente

Joseph

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 26 oct. 2023
Thank you for your review.

10/10 Excelente

Andrew James

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 18 oct. 2023
Thank you Mr James for leaving your review with us.We hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 Excelente

Frank

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 18 oct. 2023
Dear Frank,thank you for giving us your feedback. We highly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 Excelente

Jackie

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very nice property. Clean and spacious room. Convenient.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 18 oct. 2023
Thank you Jackie for your wonderful feedback. We are pleased that you enjoyed the stay with us and hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 Excelente

steve

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 3 oct. 2023
Thank you for your review Steve! We hope to see you soon again.Best regards,

10/10 Excelente

BAEK

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Basel Marriott Hotel, el 2 oct. 2023
Dear Baek,thank you for your review. We hope to see you soon again at the Basel Marriott Hotel.Best regards,